Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa rękawic chirurgicznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa rękawic chirurgicznych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35231769-c5a2-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048591/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Rękawice chirurgiczne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35231769-c5a2-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert): a) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozp. Prezesa RM z dn. 30.12.2020 r. w spr. sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej "rozp. Prezesa RM w spr. wymagań dla dokumentów elektronicznych") opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). b) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozp. Prezesa RM w spr. wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: - w formatach danych określonych w przepisach rozp. RM z dn. 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub - jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). c) Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@clo.com.pl d) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. e) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. f) Max. rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
4. Jeżeli wraz z ofertą składane są dokumenty zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Zarówno załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa jak i uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa należy dodać w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.
5. Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CLO/ZP/03/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1:
1. Rękawice diagnostyczne, nitrylowe, bezpudrowe, niesterylne, teksturowane na palcach (min. końcówki), kształt uniwersalny, pasujące na lewą i prawą dłoń, mankiet zakończony pogrubionym brzegiem zapobiegającym samo zwijaniu się, AQL ≤ 1,5.
Grubość rękawicy w strefie palców: 0,09 mm (+/- 0,02 mm),
w części dłoniowej: min. 0,06 mm.
Wyrób medyczny klasy I i środek ochrony indywidualnej kategorii III.
Dopuszczone do kontaktu z żywnością.
Odporne na przenikanie wirusów.
Odporne na przenikanie substancji chemicznych typ B.
Na opakowaniu jednostkowym powinny być umieszczone co najmniej: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa producenta oraz piktogramy wskazujące na zakres ochrony.
Podstawa opakowania 12cm (+ 1 mm / - 10 mm) x 13cm (+ 1 mm / - 10 mm) pasująca do uchwytów naściennych typu SafeDon z możliwością wyjmowania rękawic pojedynczo zawsze za mankiet bez dotykania opakowania i pozostałych rękawic.
Rozmiar S, M, L.
Opakowanie: 250 sztuk.
Łączna liczba sztuk: 1 000 000
Wyrób medyczny.
Wykonawca może wycenić rękawice w mniejszej ilość w opakowaniu niż sugerowana przez Zamawiającego lecz nie mniejszej niż 200 sztuk i nie większej niż 250 sztuk, w takim przypadku należy dokonać przeliczeń tak, aby liczba sztuk była zgodna z zapisami specyfikacji , tj. łączna liczba 1.000.000 sztuk.
Wykonawca w formularzu ofertowym w kolumnie ilość powinien wskazać ilość oferowanych opakowań oraz wskazać wielkość oferowanego opakowania.
Ilość: 4 000 opakowań
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością
uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rękawice diagnostyczne, nitrylowe, bezpudrowe, niesterylne, teksturowane na palcach (min. końcówki), kształt uniwersalny, pasujące na lewą i prawą dłoń, mankiet zakończony pogrubionym brzegiem zapobiegającym samo zwijaniu się, AQL ≤ 1,5.
Grubość rękawicy w strefie palców: 0,09 mm (+/- 0,02 mm), w części dłoniowej: min. 0,06 mm.
Wyrób medyczny klasy I i środek ochrony indywidualnej kategorii III.
Dopuszczone do kontaktu z żywnością.
Odporne na przenikanie wirusów.
Odporne na przenikanie substancji chemicznych typ B.
Na opakowaniu jednostkowym powinny być umieszczone co najmniej: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa producenta oraz piktogramy wskazujące na zakres ochrony.
Podstawa opakowania 12cm (+ 1 mm / - 10 mm) x 13cm (+ 1 mm / - 10 mm) pasująca do posiadanych przez Zamawiającego uchwytów naściennych typu SafeDon, z możliwością wyjmowania rękawic pojedynczo zawsze za mankiet bez dotykania opakowania i pozostałych rękawic.
Rozmiar S, M, L.
Opakowanie: 50 sztuk.
Łączna liczba sztuk: 10 000
Wyrób medyczny.
Ilość: 200 opakowań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością
uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3:
1. Rękawice nitrylowe, bezpudrowe, teksturowane na palcach. Pasujące na lewą i prawą dłoń.
Długość rękawic z mankietem nie mniejsza niż 285 mm, nie większa niż 320 mm.
Zarejestrowane jako środek ochrony indywidualnej kategorii III.
Dopuszczone do kontaktu z żywnością.
AQL nie większy niż 1,5.
Rozmiar: M, L.
Opakowanie: 100 sztuk.
Łączna liczba sztuk: 40 000
Wyrób medyczny.
Wykonawca może wycenić rękawice w opakowaniu innej wielkości niż wskazana przez Zamawiającego, w takim przypadku należy dokonać przeliczeń tak, aby liczba sztuk była zgodna z zapisami specyfikacji, tj. łączna liczba 40.000 sztuk. Zamawiający dopuszcza opakowania nie mniejsze niż 50 sztuk i nie większe niż 100 sztuk.
Wykonawca w formularzu ofertowym w kolumnie ilość powinien wskazać ilość oferowanych opakowań oraz wskazać wielkość oferowanego opakowania.
Ilość: 400 opakowań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością
uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4:
1. Rękawice chirurgiczne bezlateksowe, sterylne, bezpudrowe, wykonane z poliizoprenu, powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana, powierzchnia wewnętrzna polimerowana o strukturze sieci, mankiet rolowany.
Długość: minimum 270 mm.; maximum 285 mm.
Grubość w obszarze dłoni minimum 0,19 mm.
AQL nie większy niż 0,65.
Odporne na przenikanie wirusów.
Odporne na przenikanie substancji chemicznych typ B.
Zarejestrowane jako wyrób medyczny IIa i środek ochrony osobistej kat. III.
Pakowane w pojedyncze pary na prawą i lewą dłoń.
Opakowanie jednej pary podwójne – opakowanie zewnętrzne foliowe lub inne zapobiegające przed wilgocią i przypadkowym rozdarciem.
Na opakowaniu widoczne oznaczenie rozmiaru.
Dostępne w rozmiarach 5,5 – 9,0 (co 0,5).
Wyrób medyczny.
Ilość: 15 000 par.
2. Rękawice chirurgiczne bezlateksowe, sterylne, bezpudrowe, wykonane z poliizoprenu, powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana, powierzchnia wewnętrzna polimerowana o strukturze sieci.
Produkowana bez użycia przyspieszaczy chemicznych. Nie powodujące alergii typu I i IV.
Długość: minimum 270 mm.; maximum 285 mm.
Grubość w obszarze dłoni minimum 0,19 mm.
AQL nie większy niż 0,65.
Odporne na przenikanie wirusów.
Odporne na przenikanie substancji chemicznych typ B.
Zarejestrowane jako wyrób medyczny IIa i środek ochrony osobistej kat. III.
Pakowane w pojedyncze pary na prawą i lewą dłoń.
Opakowanie jednej pary podwójne – opakowanie zewnętrzne foliowe lub inne zapobiegające przed wilgocią i przypadkowym rozdarciem.
Na opakowaniu widoczne oznaczenie rozmiaru.
Dostępne w rozmiarach 6,0 – 7,5 (co 0,5).
Wyrób medyczny.
Ilość: 1 000 par.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością
uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5:
1. Rękawice chirurgiczne sterylne, syntetyczne, bezpudrowe, wykonane z poliizoprenu, mankiet rolowany, polimerowane obustronnie w celu łatwiejszego zakładania, ułatwione użytkowanie w przypadku podwójnego rękawiczkowania, zewnętrznie mikroteksturowana.
Długość minimum 270 mm.
Grubość na palcu 0,23 mm (+/- 0,02 mm) na dłoni 0,20 mm (+/- 0,02 mm).
AQL nie większy niż 0,65.
Odporne na przenikanie wirusów.
Odporne na substancje chemiczne typ B
Zarejestrowane jako wyrób medyczny IIa i środek ochrony osobistej kat. III.
Pakowane w pojedyncze pary na prawą i lewą dłoń.
Opakowanie jednej pary podwójne – opakowanie zewnętrzne foliowe lub inne zapobiegające przed wilgocią i przypadkowym rozdarciem.
Na opakowaniu widoczne oznaczenie rozmiaru.
Dostępne w rozmiarach 6,0 – 9,0 (co 0,5).
Wyrób medyczny.
Ilość: 13 000 par.
2. Rękawice chirurgiczne sterylne, bezpudrowe, z wewnętrzną warstwą nawilżająco-pielęgnującą wykonane z lateksu, pozbawiony tiuramów, mankiet rolowany, polimerowane obustronnie w celu łatwiejszego zakładania, ułatwione użytkowanie w przypadku podwójnego rękawiczkowania, zewnętrznie gładkie.
Długość minimum 280 mm.
Grubość na palcu 0,18 mm (+/- 0,02 mm) na dłoni 0,10 mm (+/- 0,02 mm).
AQL nie większy niż 0,65.
Odporne na przenikanie wirusów.
Odporne na substancje chemiczne typ B.
Zarejestrowane jako wyrób medyczny IIa i środek ochrony osobistej kat. III.
Pakowane w pojedyncze pary na prawą i lewą dłoń.
Opakowanie jednej pary podwójne – opakowanie zewnętrzne foliowe lub inne zapobiegające przed wilgocią i przypadkowym rozdarciem.
Na opakowaniu widoczne oznaczenie rozmiaru.
Dostępne w rozmiarach 6,0 – 9,0 (co 0,5).
Wyrób medyczny.
Ilość: 6 000 par.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością
uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6:
1. Rękawice chirurgiczne, sterylne, lateksowe, bezpudrowe, pokryte poliuretanem od wewnątrz, z wewnętrzną warstwą nawilżająco-pielęgnującą (emolient + gliceryna) mikroteksturowane na zewnątrz, chlorowane i silikonowane, mankiet z prostym zakończeniem i opaską lepną zapobiegającą zsuwaniu się, grubości ścianki na palcu: 0,22 mm (+/- 0,02 mm), na dłoni 0,20 mm (+/- 0,02 mm), na mankiecie 0,20 mm (+/- 0,02 mm),
Długość min. 280 mm,
AQL nie większy niż 0,65.
Odporne na przenikanie wirusów.
Odporne na substancje chemiczne typ B.
Zaklasyfikowane jako wyrób medyczny kl. IIa, środek ochrony indywidualnej kat. III.
Pakowane parami, podwójnie (zewnętrzne foliowe), dyspenser otwierany w pionie i poziomie, jedna z części wyposażona w 2 otwory, w tym jeden umożliwiający zwrot nieużytych rękawic.
Na opakowaniu widoczne oznaczenie rozmiaru.
Dostępne w rozmiarach 5,5-9,0 (co 0,5).
Wyrób medyczny.
Ilość: 4 000 par.
2. Rękawice chirurgiczne, sterylne, bezlateksowe, neoprenowo-poliizoprenowe, bezpudrowe, polimeryzowane od wewnątrz, teksturowane, kształt anatomiczny, mankiet rolowany z opaską lepną zapobiegającą zsuwaniu się, o typowej grubości ścianki na palcu: 0,21 mm (+/- 0,01 mm), na dłoni 0,19 mm (+/- 0,01 mm), na mankiecie 0,16 mm (+/-0,01 mm).
Długość min. 295 mm.
AQL nie większy niż 0,65.
Odporne na przenikanie wirusów.
Odporne na substancje chemiczne typ B.
Zaklasyfikowane jako wyrób medyczny kl. IIa, środek ochrony indywidualnej kat. III, pozbawione akceleratora DPG.
Pakowane parami, podwójnie (zewnętrzne foliowe), dyspenser otwierany w pionie i poziomie, jedna z części wyposażona w 2 otwory, w tym jeden umożliwiający zwrot nieużytych rękawic.
Na opakowaniu widoczne oznaczenie rozmiaru.
Dostępne w rozmiarach 6,0-9,0 (co 0,5).
Wyrób medyczny.
Ilość: 500 par.
3. Ochronne rękawice sterylne, neoprenowe, kształt anatomiczny, mankiet przedłużony prosto zakończony, powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana, chlorowana i silikonowana, powierzchnia wewnętrzna pokryta poliuretanem
i silikonem.
Grubość na palcu 0,18 mm (+/-0,01 mm), na mankiecie 0,16 mm (+/-0,01 mm).
Długość min. 295 mm.
AQL nie większy niż 0,65.
Środek ochrony indywidualnej kat. III.
Odporne na przenikanie wirusów.
Odporne na substancje chemiczne typ A- przebadane na min 30 substancji chemicznych (bez cytostatyków), w tym izopropanol, diglukonian chlorheksydyny, 35% formaldehyd, 30% nadtlenek wodoru, min 5% jodopowidon- min 4 poziom odporności.
Pozbawione akceleratorów chemicznych (informacja na opakowaniu).
Pakowane parami w kopertę foliową.
Dopuszczone do stosowania w środowiskach aseptycznych i jałowych klasy A.
Dostępne w rozmiarach 6,0-9,0 (co 0,5).
Wyrób medyczny.
Ilość: 1 500 par
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością
uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (przed wyborem najkorzystniejszej oferty), w celu potwierdzenia braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania (określonych przez Zamawiającego w Rozdziale 20 SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
c) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
d) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka karnego,
e) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
f) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
g) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
h) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
i) art. 109 ust. 1 pkt 5, 7, 8, 10 ustawy Pzp,
j) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835)
(zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca wraz z ofertą składa karty katalogowe bądź inną dokumentację (podając numer katalogowy i nazwę handlową produktu lub nazwę handlową produktu w przypadku braku numeru katalogowego), która potwierdzi wszystkie parametry przedmiotu zamówienia, które wskazano w Rozdziale 5 w punkcie 5.3. SWZ (z zaznaczeniem w nich odpowiednich punktów ze specyfikacji). Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Karty katalogowe bądź inna dokumentacja (podająca numer katalogowy i nazwę handlową produktu lub nazwę handlową produktu w przypadku braku numeru katalogowego), która potwierdzi wszystkie parametry przedmiotu zamówienia, które wskazano w Rozdziale 5 w punkcie 5.3. SWZ (z zaznaczeniem w nich odpowiednich punktów ze specyfikacji).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Ofertę składa się na Formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
2. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osoby/osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.
3. W przypadku podpisywania oferty przez osobę/y niewskazane w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w Rozdziałach 20 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ), w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o których mowa w pkt 4), składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, załączając jednocześnie do oferty udzielone pełnomocnictwo.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia opisano w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików. Szczegóły w Rozdziale 18 SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-16 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarto w Rozdziale 13 SWZ.
2. Opis sposobu przygotowania oferty zawarto w Rozdziale 17 SWZ.
3. Sposób składania ofert opisano w Rozdziale 18 SWZ.
4. Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarto w Rozdziale 29 SWZ.
5. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
6. Podstawy wykluczenia, w tym podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) opisano w Rozdziale 20 SWZ.
7. Realizacja przedmiotu umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 70% wartości zamówienia zostanie zrealizowane.
Zamawiającemu przysługuje prawo nie zrealizowania pozostałych 30% wartości zamówienia bez podawania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.
Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 30% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.