Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych, żywienia dojelitowego i pozajelitowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Pucki Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Pucki Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308229
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 13A
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalpucki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpucki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych, żywienia dojelitowego i pozajelitowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1c99a41-c3d4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073028
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021389/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 płyny infuzyjne oraz środki specjalnego przeznaczenia żywieniowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z
uwzględnieniemwyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środkówkomunikacji
elektronicznej.Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacjielektronicznej
zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną(Dz. U. z
2019r. poz. 123 i730). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p.,podmiotowe i
przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotuudostępniającego zasoby
sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatachdanych, w szczególności w
formatach .txt, .rtf,.pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, a także oświadczenie ojakim mowa w Rozdziale VII
ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznejlub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym . 3 Wpostępowaniu o udzielenie niniejszego
zamówienia komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami odbywać się będzie przy użyciu mini
Portalu,który dostępny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod
adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal naadres elektronicznej skrzynki podawczej
SzpitalaPuckiego:/SZPITALPUCKI/Skład_ESP, lub pocztyelektronicznej e-mail: zp@szpitalpucki.pl
Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest:Katarzyna Taper. Rekomenduje się używanie w
korespondencji z Zamawiającym (zapytania, wnioski,wyjaśnienia), wskazanego powyżej adresu e mail.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy:„Formularz do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” oraz do„Formularza do
komunikacji”.5.Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów ioświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystaniaz systemu miniPortal oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformy usług administracjipublicznej (ePUAP).6.Wykonawca
przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego,akceptuje warunki
korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu orazzobowiązuje się korzystając z
miniPortalu przestrzegać postanowień tego Regulaminu.7. Maksymalnyrozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku”i
„Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 8. Za datęprzekazania oferty,wniosków, zawiadomień,
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz
innych informacji przyjmuje się datę ichprzekazania na ePUAP. 9.Zamawiający przekazuje link do
postępowania oraz ID postępowania. Danepostępowanie można wyszukać również na Liście
wszystkich postępowań w miniPortalu, klikającwcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony
głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/06/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Aqua pro injectione a 500ml szt. 800
1 Glucosum 5% a 100ml - opakowanie z dwoma portami szt. 250
2 Glucosum 5% a 250ml - opakowanie z dwoma portami szt. 1200
2 Glucosum 5% a 500ml - opakowanie z dwoma portami szt. 6000
3 Glucosum 10% a 500ml - opakowanie z dwoma portami szt. 300
4 5%Glucosum i 0,9% Natrium Chloratum 2:1 a 250ml - opakowanie z dwoma portami szt. 1000
5 5%Glucosum i 0,9% Natrium Chloratum 2:1 a 500ml - opakowanie z dwoma portami szt. 3000
6 Natrium Chloratum 0,9% a 100ml - opakowanie z dwoma portami szt. 26000
7 Natrium Chloratum 0,9% a 250ml - opakowanie z dwoma portami szt. 8000
8 Natrium Chloratum 0,9% a 500ml - opakowanie z dwoma portami szt. 22000
9 Natrium Chloratum 0,9% a 1000ml - op. z dwoma portami szt. 4000
10 Płyn Ringera a 500ml - opakowanie z dwoma portami szt. 2000
11 Płyn wieloelektrolitowy a 500ml - opakowanie z dwoma portami szt. 25000
12 Mannitol 15% a 100ml - opakowanie z dwoma portami szt. 300
13 Mannitol 15% a 250ml - opakowanie z dwoma portami szt. 150
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692500-2 - Płyny dożylne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Glucosum 5% a 100ml worek z dwoma portami szt. 100
2 Glucosum 5% a 250ml worek z dwoma portami szt. 250
3 Glucosum 5% a 500ml worek z dwoma portami szt. 500
4 Natrium Chloratum 0,9% a 100ml worek z dwoma portami szt. 500
5 Natrium Chloratum 0,9% a 250ml worek z dwoma portami szt. 500
6 Natrium Chloratum 0,9% a 500ml worek z dwoma portami szt. 500
7 Płyn wieloelektrolitowy a 500ml worek z dwoma portami szt. 500
8 Aqua pro injectione a 500ml worek szt. 500
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692500-2 - Płyny dożylne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 4% sukcynylowana żelatyna w pełni zbilansowanym roztworze elektrolitów a 500ml opakowanie bezpieczne szt. 1000
2 Hydroksyetyloskrobia 6% a 500ml o średniej masie cząst. 130000Da szt. 100
3 Hydroksyetyloskrobia 10% a 500ml o sredniej masie cząst. 130000Da szt. 50
4 Płyn wieloelektrolitowy a 500 ml bez zawartości Ca, z zawartoscią max.Cl- 100 mmol/l oraz zawartością min. Na+ 100 mmol/l - opakowanie z dwoma portami szt. 2500
5 Płyn infuzyjny a 1000 ml z zawartością glukozy 50g/l oraz elektrolitów w składzie: Na+ 40 mmol/l, K+ 20 mmol/l ,Mg2+ 1,5 mmol/l, CH3COO- 23 mmol/l, Cl- 40 mmol/l szt. 250
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692500-2 - Płyny dożylne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Natrium Chloratum 0,9% jałowy roztwór do przemywania, wolny od endotoksyn, butelka zakręcana 500 ml szt. 1000
2 Natrium Chloratum 0,9% jałowy roztwór do przemywania, wolny od endotoksyn, butelka zakręcana 1000 ml szt. 450
3 Woda jałowa do przemywania, wolna od endotoksyn, butelka zakręcana 500 ml szt. 1500
4 Woda jałowa do przemywania, wolna od endotoksyn, butelka zakręcana 1000 ml szt. 1500
5 Natrium Chloratum 0,9% jałowy roztwór do przemywania, wolny od endotoksyn, worek 3000 ml szt. 800
6 Natrium Chloratum 0,9% jałowy roztwór do przemywania, wolny od endotoksyn, worek 5000 ml szt. 600
7 Woda jałowa do przemywania, wolna od endotoksyn, worek 5000 ml szt. 100
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Aqua pro injectione 10ml x 100amp. plast. op. 55
2 Natrium Chloratum 0,9% a 10ml x 100amp. plast. op. 230
3 Natrium Chloratum 10% a 10ml x 100amp. plast op. 35
4 Płyn wieloelektrolitowy a 250ml - opakowanie z dwoma portami szt. 1000
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692500-2 - Płyny dożylne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Ciprofloxacin 2mg/ml 50ml szt. 100
2 Ciprofloxacin 2mg/ml 100ml szt. 800
3 Ciprofloxacin 2mg/ml 200ml szt. 2000
4 KCl 0,3% z NaCl 0,9% roztwór do infuzji 500ml szt. 2000
5 Metronidazol 0,5% a 100ml szt. 4800
6 Glucosum 20% a 10ml x 10amp. op. 60
7 Glucosum 40% a 10ml x 10amp. op. 35
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Fresubin Protein Powder (lub równoważny o zawartości białka min. 87g/100g i min.360kcal/100ml), puszka od 200g do 500g 1 kg 15
2 Dieta wysokobiałkowa (min. 9g białka/100ml), hiperkaloryczna (min. 1,5kcal/ml) do doustnego żywienia uzupełniającego w min. dwóch smakach; poj. od 125ml do 200ml szt. 2000
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Dieta normokaloryczna, kompletna pod względem odżywczym, podawana przez zgłębnik, poj. 500ml szt. 30
2 Dieta normokaloryczna, kompletna pod względem odżywczym, podawana przez zgłębnik, poj.1000ml szt. 30
3 Dieta wysokobiałkowa, kompletna pod względem odżywczym, podawana przez zgłębnik, poj.500ml szt. 40
4 Dieta wysokobiałkowa, kompletna pod względem odżywczym, podawana przez zgłębnik, poj.1000ml szt. 120
5 Dieta normalizująca glikemię, kompletna, normokaloryczna, podawana przez zgłębnik, poj.500ml szt. 500
6 Dieta normalizująca glikemię, kompletna, normokaloryczna, podawana przez zgłębnik, poj. 1000ml szt. 120
7 Dieta normobiałkowa gdzie żródłem białka są krótkołańcuchowe peptydy i wolne aminokwasy, normokaloryczna (dedykowana w zaburzeniach trawienia i wchłaniania, zapaleniu trzustki), podawana przez zgłębnik, poj.500ml lub1000ml 1litr 10
8 Zestaw do podawania diet dojelitowo kompatybilny z proponowaną pompą szt. 550
9 Zestaw do podawania diet dojelitowo kompatybilny z pompą firmy Amica szt. 300
Oferent użyczy Zamawiającemu na czas trwania umowy dwie pompy do żywienia dojeliowego
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Trzykomorowy worek do żywienia pozajelitowego obwodowego o poj. 1000-1250ml zawierający: aminokwasy, glukozę i min. tłuszcze MCT/LCT, umożliwiający suplementację elektrolitami, witaminami i pierwiastkami śladowymi; wartość energ.całkowita ok. 900 kcal szt. 30
2 Trzykomorowy worek do żywienia pozajelitowego centralnego o poj. 1200-1500ml zawierający: aminokwasy, glukozę i min. tłuszcze MCT/LCT, umożliwiający suplementację elektrolitami, witaminami i pierwiastkami śladowymi; wartość energ.całkowita 1200-1300 kcal szt. 350
3 Trzykomorowy worek do żywienia pozajelitowego centralnego o poj. 1850-2000ml zawierający: aminokwasy, glukozę i min. tłuszcze MCT/LCT, umożliwiający suplementację elektrolitami, witaminami i pierwiastkami śladowymi; wartość energ. całkowita 1900-2200 kcal szt. 130
4 Trzykomorowy worek do żywienia pozajelitowego centralnego o poj. 1200-1500ml zawierający: aminokwasy, glukozę i min. tłuszcze MCT/LCT oraz kwasy Omega-3 umożliwiający suplementację elektrolitami, witaminami i pierwiastkami śladowymi; wartość energ.całkowita 1450-1600 kcal szt. 20
5 Trzykomorowy worek do żywienia pozajelitowego centralnego o poj. 1850-2000ml zawierający: aminokwasy, glukozę i min. tłuszcze MCT/LCT oraz kwasy Omega-3 umożliwiający suplementację elektrolitami, witaminami i pierwiastkami śladowymi; wartość energ.całkowita 2150- 2250 kcal szt. 20
6 Pierwiastki śladowe dodawane do jednego żywienia (kompatybilne z oferowanym żywieniem). szt. 550
7 Witaminy rozpuszczalne w wodzie i witaminy rozpuszczalne w tłuszczach dodawane do jednego żywienia (kompatybilne z oferowanym żywieniem). Witaminy rozpuszczalne w wodzie i tłuszczach mogą być konfekcjonowane osobno . szt. 550
8 Przyrząd z precyzyjnym regulatorem przepływu z zaworem zapobiegającym cofaniu się krwi do aparatu. Regulator umozliwia stabilny i kontrolowany przepływ leku, obsługiwany jedną ręką . Kontrola przepływu 3 - 270 ml/h. Dren nie zawiera DEHP. Komora kroplowa bez PCV wielkości min 7,5 cm . szt. 100
9 Zestaw do podawania diet pozajelitowo kompatybilny z pompą do żywienia pozajelitowego firmy B. Braun szt. 180
10 Zestaw do podawania diet dojelitowo kompatybilny z pompą do żywienia pozajelitowego firmy B. Braun szt. 100
11 Zestaw do podawania diet pozajelitowo kompatybilny z pompą do żywienia pozajelitowego firmy Sapphire szt. 270
Zamawiajacy wymaga zaoferowania worków RTU, które po dodaniu kompatybilnych (przewidzianych przez producenta) dodatków, w tym witamin, zachowują stabilność przez min. 24 godz w temp. do 25 ℃ oraz min.72 godz w temp 2℃ -8℃
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692210-2 - Preparaty odżywiania pozajelitowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – wg wzoru na załączniku nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu.2. Istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mogą dotyczyć:
1) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku:
- zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego bezpośrednio związanej z przedmiotem zamówienia,
‒ zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
‒zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
‒zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. poz.2215 oraz z2019r. poz.1074 i1572)
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
2) częstotliwości dostaw, miejsca dostaw,
3) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie,
4) wycofania lub czasowego wstrzymania oferowanego produktu z produkcji poprzez zastąpienie go nowym produktem (zmiana nazwy handlowej, numeru katalogowego, innych elementów identyfikujących) pod warunkiem, że pozostaje on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami określonymi w SIWZ i przy zachowaniu ceny jednostkowej netto określonej w umowie,
5) upadłości albo likwidacji producenta lub dystrybutora
6) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie.
7) zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie, w sytuacjach określonych w pkt 3 i 4.
8) Zmiany cen asortymentu objętego umową w przypadku:
a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży,
b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP;
9) zmiany zapisów umownych w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy
10) zmiany zapisów umownych w sytuacji, jeśli zaistnieje siła wyższa uniemożliwiająca okresowe wykonanie przedmiotu umowy; O każdej takiej sytuacji Wykonawca winien niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego, wraz z podaniem przyczyn zaistnienia siły wyższej, który w razie uznania zaistnienia siły wyższej, może podpisać aneks przedłużający ostateczny termin wykonania umowy;
3. Strona wnioskująca o zmianę umowy w okolicznościach wymienionych w ust. 2, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. Wprowadzenie zmian wymaga zgodnego porozumienia stron, potwierdzonego zawartym aneksem do umowy.
Powyższe nie dotyczy zmiany stawki podatku VAT. Wynagrodzenie należne wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami będącymi przedmiotem niniejszej umowy.
5. Przesunięcia, o których mowa w ust. 4 będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w załączniku do niniejszej umowy oraz w ramach ogólnej wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 niniejszej umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu mniejszej ilości przedmiotu umowy, niż określono to w załączniku do umowy „Formularzu asortymentowo - cenowy”, w takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje minimalny zakup w ilości 60% wartości zamówienia brutto.
Pozostałe zmiany opisane zostały we wzorze umowy.