Sukcesywna dostawa opatrunków, pieluchomajtek, wyrobów z włókniny oraz zestawów zabiegowo-operacyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa opatrunków, pieluchomajtek, wyrobów z włókniny oraz zestawów zabiegowo-operacyjnych do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚroda Wielkopolska
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-03-25
  • ZamawiającySzpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00018703
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa opatrunków, pieluchomajtek, wyrobów z włókniny oraz zestawów zabiegowo-operacyjnych do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 10

1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 285 40 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalsredzki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa opatrunków, pieluchomajtek, wyrobów z włókniny oraz zestawów zabiegowo-operacyjnych do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-312c8f8d-8688-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018703

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu prowadzona jest zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).2. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. 3. Postępowanie prowadzone jest za pośrednictem platformazakupowa.pl, dalej: „platforma”. Link do prowadzonego postępowania znajduje się na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki4. Funkcjonalność platformy gwarantuje złożenie przez Wykonawcę w postępowaniu zaszyfrowanej oferty wraz z załącznikami, w sposób uniemożliwiający Zamawiającemu zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert.5. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy Zamawiającym oraz Wykonawcą, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pomocą udostępnionego na platformie, w linku postępowania, formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. 6. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy.7. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, oświadczeń oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje oraz w zakładce prowadzonego postępowania. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego” lub poprzez pocztę elektroniczną). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu.10.Wykonawca może również komunikować się z Zamawiającym za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia@szpitalsredzki.pl (za wyjątkiem przekazania oferty z załącznikami).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • Administratorem Państwa danych osobowych jest Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej przy ul. Żwirki i Wigury 10, kod pocztowy 63-000 Środa Wielkopolska tel. 61 285 40 31. Inspektorem ochrony danych w Szpitalu Średzkim Serca Jezusowego Sp. z o. o. jest Pani Monika Goińska-Roszyk; e-mail: kancelaria@goinskaroszyk.pl• Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP/4/21 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z: obwiązującą ustawą Prawo zamówień publicznych, rozporządzeniem ministra właściwego do spraw gospodarki w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz obowiązującymi przepisami archiwalnymi.• Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne – z wyłączeniem szczególnych przypadków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.W przypadku podpisania z Państwem umowy Państwa dane (nazwa firmy) zostaną umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego. • W niektórych sytuacjach administrator ma prawo przekazywać Państwa dane dalej (jeśli jest to konieczne) aby móc wykonywać usługi. Przekazywanie Państwa danych nastąpi podmiotom przetwarzającym z którymi spółka zawarła umowy w szczególności:- na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych przez nas systemów informatycznych,- na korzystanie z serwerów poczty elektronicznej i jej archiwizacji (tzw. hosting poczty elektronicznej). Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorcami Państwa danych może być także firma (podmiot przetwarzający) z którą spółka zawrze umowę na niszczenie dokumentów archiwalnych. Odbiorców wymienionych powyżej obowiązuje klauzula poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.Ponadto odbiorcą Państwa danych mogą być podmioty publiczne, które wykonują zadania na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz bank przez który spółka będzie Państwu przekazywać środki finansowe (w przypadku podpisania z Państwem umowy).• Państwa dane po zrealizowaniu celu pierwotnego, dla którego zostały zebrane, o jakim była mowa wcześniej, będą przetwarzane dla celów archiwalnych przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi.• Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/4/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 20

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy w szczególności ligniny, kompresów, gazy opatrunkowej. Wykaz asortymentu określony został w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji dla części od nr 1 do 20: Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji. Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa kompresów i serwet operacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji dla części od nr 1 do 20: Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji. Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa w szczególności kompresów, serwet i zestawów operacyjnych. Wykaz asortymentu zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji dla części od nr 1 do 20: Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji. Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa różnego typu opatrunków. Wykaz asortymentu określony został w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji dla części od nr 1 do 20: Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji. Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa w szczególności opatrunków do terapii podciśnieniowych leczenia ran. Wykaz asortymentu określony został w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji dla części od nr 1 do 20: Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji. Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa w szczególności waty, opasek, gazy, kompresów, setonów. Wykaz asortymentu określony został w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji dla części od nr 1 do 20: Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji. Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa pieluch, pieluchomajtek. Wykaz asortymentu - załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji dla części od nr 1 do 20: Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji. Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa w szczególności opatrunków. Wykaz asortymentu określony został w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji dla części od nr 1 do 20: Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji. Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa w szczególności opatrunków gipsowych. Wykaz asortymentu - załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji dla części od nr 1 do 20: Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji. Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa w szczególności plastrów i przylepców. Wykaz asortymentu - załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji dla części od nr 1 do 20: Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji. Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa w szczególności chust operacyjnych, fartuchów oraz serwet. Wykaz asortymentu - załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji dla części od nr 1 do 20: Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji. Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa w szczególności wyrobów z włókniny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji dla części od nr 1 do 20: Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji. Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa zestawów operacyjnych. Wykaz asortymentu załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji dla części od nr 1 do 20: Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji. Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa czepków chirurgicznych, osłon na ramię C. Wykaz asortymentu - załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji dla części od nr 1 do 20: Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji. Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa zestawów porodowych. Opis zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji dla części od nr 1 do 20: Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji. Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa kompresów i opatrunków. Wykaz asortymentu - załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji dla części od nr 1 do 20: Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji. Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa różnego rodzaju opatrunków. Wykaz asortymentu - załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji dla części od nr 1 do 20: Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji. Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa jednorazowych fartuchów oraz serwet. Wykaz asortymentu określony został w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji dla części od nr 1 do 20: Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji. Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 19

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa kompresów z gazy. Wykaz asortymentu określony w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji dla części od nr 1 do 20: Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji. Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 20

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa podkładów bibułowych. Opis asortymentu - załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji dla części od nr 1 do 20: Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji. Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Dla każdej części: Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli ten wykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (o ile taki wpis jest wymagany).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie określa się

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów:1) dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem (w przypadku przedsiębiorców mających swoją siedzibę na terytorium RP będzie to: odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

- Dla wszystkich części, dla każdej pozycji: ulotka lub katalog z dokładnie zaznaczoną oferowaną pozycją,- Dla części nr 2 poz. 1, 2, części nr 6 poz. 11, 13, 14, części nr 19 poz. 1, 2, 3 – karta danych technicznych, lub inny równoważny dokument potwierdzający wykonanie wyrobu z gazy o przędzy min. TEX15,- Dla części nr 3 poz. 6, 7, 8 - karta danych technicznych potwierdzająca parametry wyrobów,- Dla wszystkich wyrobów medycznych, w poszczególnych częściach: certyfikat CE lub deklaracja zgodności.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

- Dla wszystkich części, dla każdej pozycji: ulotka lub katalog z dokładnie zaznaczoną oferowaną pozycją,- Dla części nr 2 poz. 1, 2, części nr 6 poz. 11, 13, 14, części nr 19 poz. 1, 2, 3 – karta danych technicznych, lub inny równoważny dokument potwierdzający wykonanie wyrobu z gazy o przędzy min. TEX15,- Dla części nr 3 poz. 6, 7, 8 - karta danych technicznych potwierdzająca parametry wyrobów,- Dla wszystkich wyrobów medycznych, w poszczególnych częściach: certyfikat CE lub deklaracja zgodności.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- pełnomocnictwo (o ile jest konieczne)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie -do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.- W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają braki podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. - ,Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany w zawartej umowie będą mogły być dokonywane na zasadach określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),2) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego,3) dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za realizację zamówienia w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów, w zakresie stawki podatku od towarów i usług na przedmiot dostaw,4) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji umowy poprzez jego wydłużenie, w przypadku niezrealizowania pełnej dostawy asortymentu (zakres podstawowy oraz opcja), w pierwotnym terminie obowiązywania umowy, 5) dopuszczalna jest zmiana dotycząca dostarczanego przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego produktu z produkcji, lub jego zmodyfikowanie bądź udoskonalenie, wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie; okoliczności o których mowa w powyżej Wykonawca musi pisemnie udokumentować.6) dopuszczalna jest zmiana dotyczącą jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmiana nazwy własnej produktu, zmiana elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, a także zmiana elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę lub producenta przedmiot umowy zmodyfikowany bądź udoskonalony, gdy wymagać tego będzie uzasadniona potrzeba prawidłowej realizacji przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej).2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych wyżej, okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania do dokonania takich zmian, ani nie stanowi podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 3. Niezależnie od zapisów powyżej ceny jednostkowe za asortyment, nie mogą ulec zmianie na niekorzyść Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-25 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-25 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-23

2021-03-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę specjalistycznych materiałów i drobnego sprzętu rehabilitacyjnego - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę specjalistycznych materiałów i drobnego sprzętu rehabilitacyjnego oraz akcesoriów i wyrobów medycznych, Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Ciąg pieszy nad rzeką Nurzec
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Środa Wielkopolska: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Mącznikach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Środa Wielkopolska: Rozbudowa infrastruktury sportowej na stadionie Średzkim
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa produktu leczniczego Cisatracurium, nr TP-51/21/TM
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: zakup, dostawa i instalacja sprzętu medycznego
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI