Sukcesywna dostawa odzieży roboczej dla personelu szpitala z nakładów BHP dla pracowników...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa odzieży roboczej dla personelu szpitala z nakładów BHP dla pracowników Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Sól
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-01-12
  • ZamawiającyWielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-27
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00572635
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa odzieży roboczej dla personelu szpitala z nakładów BHP dla pracowników Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ
w Nowej Soli”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970774733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: z.grubecka@szpital-nowasol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowasol.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa odzieży roboczej dla personelu szpitala z nakładów BHP dla pracowników Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ
w Nowej Soli”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00c203cd-a4a8-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572635

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/zapytania_email,152191,9e5d795f3dc3b4a8e877c01a1333ba54.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/zapytania_email,152191,9e5d795f3dc3b4a8e877c01a1333ba54.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że wszystkie instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,
składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w
zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://szpitalnowasolpzp.logintrade.net/rejestracja/informacje_dla_wykonawcow.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do SWZ – Formularz Oferty

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do SWZ – Formularz Oferty

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-280-108/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży roboczej dla personelu szpitala z nakładów BHP dla pracowników Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość oferowanego asortymentu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykonawca zobowiązany jest do przesłania próbek asortymentu w celu potwierdzenia jego zgodności z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia:
Pakiet 1 - poz. 1 - 1 sztuka
poz. 2 - 1 sztuka
poz. 3 - 1sztuka
poz. 4 - 1 sztuka
poz. 5 - 1 sztuka
poz. 6 - 1sztuka
poz. 7 - 1 sztuka

Próbki winny być zapakowane i opisane w sposób pozwalający na jednoznaczne ustalenie, której pozycji dotyczą.
Próbki powinny być złożone w zamkniętym opakowaniu, oznaczone „„Sukcesywna dostawa odzieży roboczej dla personelu szpitala z nakładów BHP dla pracowników Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli” nr sprawy DZP-280-108/2023 - nie otwierać przed 05.01.2024r. godz. 10:15"
Zamawiający zastrzega, iż próbki stanowiące treść oferty nie podlegają zwrotowi.
Nie dostarczenie wraz z ofertą próbek skutkować będzie odrzuceniem oferty. Próbki do oceny jakości nie podlegają uzupełnieniu.
Nie dostarczenie wraz z ofertą próbek wraz z dokumentami potwierdzającymi parametry dla zaoferowanego asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty. Próbki oraz dokumenty do oceny jakości nie podlegają uzupełnieniu ani zwrotowi.
Próbki należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Wielospecjalistycznym Szpitalu Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól, (biurowiec – sekretariat - pokój nr 34),
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12.01.2024r. do godz. 10:00 w zamkniętym, nieprzeźroczystym opakowaniu oznaczonym w sposób gwarantujący nienaruszalność.
2. Próbki tkanin o wymiarach 10 x 10 cm w kolorze białym, wzór dziecięcy oraz w kolorze – 3 sztuki.
3. Certyfikat wyrobów na zgodność z CEN/TS 14237:2015-12 Tekstylia w systemie ochrony zdrowia.
4. Certyfikat bezpieczeństwa chemicznego Oeko-Tex® Standard 100 na wyrób gotowy
5. Katalog, folder bądź ulotkę sporządzone w języku polskim zaoferowanego przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Próbki tkanin o wymiarach 10 x 10 cm w kolorze białym, wzór dziecięcy oraz w kolorze – 3 sztuki.
2. Certyfikat wyrobów na zgodność z CEN/TS 14237:2015-12 Tekstylia w systemie ochrony zdrowia.
3. Certyfikat bezpieczeństwa chemicznego Oeko-Tex® Standard 100 na wyrób gotowy
4. Katalog, folder bądź ulotkę sporządzone w języku polskim zaoferowanego przedmiotu zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

13.1 Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SWZ.
Formularz cenowy – załącznik 2.1 SWZ
13.2 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania- załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
13.3 Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
13.4 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
13.5 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – w celu potwierdzenia umocowania do podpisania oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ - Projekt umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/zapytania,str2.html?rodzaj=ustawowe&widok=kreator&id_zapytanie=152191

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-12 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-10

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie warkoczyków - Zielona Góra
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry. Chciałabym zrobić warkoczyki na całej głowie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI