Sukcesywna dostawa odczynników wytwarzanych przez firmę Bio-Techne

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa odczynników wytwarzanych przez firmę Bio-Techne
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-03-23
  • ZamawiającyWarszawski Uniwersytet Medyczny
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00017215
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa odczynników wytwarzanych przez firmę Bio-Techne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22/572-03-88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa odczynników wytwarzanych przez firmę Bio-Techne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec286d1b-8340-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004574/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Sukcesywna dostawa odczynników wytwarzanych przez firmę Bio-Techne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Z uwagi na charakter niniejszego zamówienia (sukcesywne dostawy odczynników do badań naukowych) zamówienie może być częściowo realizowane w ramach projektów współfinansowanych ze środków Funduszy Europejskich.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wum.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wum.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wniniejszym postępowaniu, komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej, zgodnie z postanowieniami niniejszego Rozdziału XVII SWZ, przyużyciu platformy zakupowej „e-zamawiający” firmy Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. – Marketplanet,ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, zwanej dalej „Platformą”, dostępną pod adresem:https://wum.ezamawiajacy.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. Żwirki i Wigury 61,02-091 Warszawareprezentowany przez Rektora WUM;2. Administrator powołał Inspektora Ochrony DanychOsobowych, z którym można się kontaktować na adres e-mail: iod@wum.edu.pl, tel.: +48 22 57 20320;Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta jest w Rozdziale XXXIISWZ.3.Zamawiający jednocześnie informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszegozamówienia jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe Wykonawca bezpośrednio lubpośredniopozyskał i których dane przekaże Zamawiającemu, chyba że ma zastosowanie co najmniejjedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO lub zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO, osobafizyczna, której dane dotyczą, dysponuje informacjami, o których mowa na wstępie. W świetlepowyższego Wykonawca, na druku Formularzy ofertowych, stanowiących Załączniki nr 1.1-1.9 doSWZ,zobowiązany jest złożyć oświadczenie dot. wypełnienia obowiązku informacyjnegoprzewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowebezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wniniejszym postępowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AEZ/S-009/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników wytwarzanychprzez firmę Bio-Techne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniemco do rodzaju i liczby odczynników został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym,który stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z najniższą łączną ceną brutto. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawca, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen/kosztu wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, z zastrzeżeniem, że w przypadkuzaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz zofertą dowodów potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań, o którychmowa w Rozdziale III ust. 5. Środki dowodowe, określone w zdaniu pierwszym nie podlegająuzupełnieniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, z zastrzeżeniem, ze Wykonawca niejest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocąbezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał daneumożliwiającedostęp do tych dokumentów.2. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty,o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo jest także wymagane w przypadkureprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku, gdy podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty potwierdzająceumocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby,podwykonawcę, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca,Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasobylub podwykonawca, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument zapośrednictwem Platformy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Mając na uwadze postanowienia art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy, Zamawiający dopuszczamożliwość zmiany umowy w przypadku gdy:a) odczynnik wymieniony w Załączniku nr 2 doumowy został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony innym odczynnikiem należącym do tejsamej linii produktowej, o właściwościach co najmniej takich jak odczynnik oferowany, lub któryzostał udoskonalony, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie, lub w razie koniecznościzmiany odczynnika, ujętego w Załączniku nr 2 na inny odczynnik ujęty w ogólnodostępnymkatalogu zamieszczonym na stronie internetowej producenta za cenę nie wyższą niż określonaw umowie;b) z zachowaniem terminu określonego w umowie, umowa nie zostanie zrealizowanaw ujęciu wartościowym, a w szczególności gdy umowa nie zostanie zrealizowana w co najmniej70% jej wartości. W takim przypadku dopuszczalnym jest wydłużenie terminu obowiązywaniaumowy, o okres ustalony przez strony. W przypadku odmowy przez Wykonawcę zawarciaaneksu do umowy na wydłużony okres, Wykonawca zwalnia Zamawiającego z realizacji zakresuokreślonego w zdaniu pierwszym niniejszego punktu;c) przed upływem terminu określonego wumowie, umowa zostanie zrealizowana w ujęciu wartościowym. W takim przypadkudopuszczalnym jest zmiana jej wartości, jednak nie więcej niż o 20 % wartości pierwotnejumowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-23 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę z wymaganymi załącznikami należy złożyć na Platformie dostępnej pod adresem: https://wum.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-23 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-21

2021-03-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zdjęcie szwów-staplery, Jaktorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zdjęcie szwów-staplery 13 szt kręgosłup lędzwiowy. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI