Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970327974
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Domańskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 687407874
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@105szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.105szpital.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-956482d5-8bd1-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005807/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej przetargi@105szpital.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z miniPortalu orazRegulaminie ePUAP. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim z zachowaniem postacielektronicznej w szczególności w formacie danych pdf., doc, odt., .docx i musi być podpisanakwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przezosobę/osoby uprawnioną/uprawnione pod rygorem nieważności. Sposób złożenia oferty w tymzaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika miniPortalu:(https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznychw związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str.1), zwane dalej RODO”, informuję, iż:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład OpiekiZdrowotnej z siedzibą w Żarach ul. Domańskiego 2, 68-200 Żary.2. Kontakt z Inspektorem OchronyDanych w 105. Kresowym Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SP ZOZ jest możliwy pod adresempocztowym: 105.Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ 68-200 Żary ul. Domańskiego 2 zdopiskiem „Inspektor Ochrony Danych Osobowych”, lub na adres e-mail: iodo@105szpital.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia oochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.-czyli w celu wykonania obowiązku prawnegociążącego na Administratorze, oraz na podstawie Ustawy o Zamówieniach Publicznych w celuzwiązanym z postępowaniem o udzieleniu zamówienia publicznego.4. Odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawieprzepisów prawa oraz podmioty mające w tym interes prawny w przypadku firm zgłaszającychsprzeciw. 5. Ponadto postępowanie przetargowe jest ustawowo procedurą jawną i każdy możezapoznać się z jej treścią, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679(tzw. szczególne kategorie danych). Oferent ma prawo utajnić swoją ofertę w części dotyczącejtajemnicy przedsiębiorstwa.6. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres zgodny zprzepisami dotyczącymi archiwizacji dokumentów przetargowych, a jeżeli czas trwania umowyprzekracza przepisowy okres przechowywania dokumentacji przetargowej wówczas dokumentacjabędzie przechowywana przez czas trwania umowy.7. Obowiązek podania przez Panią /Pana danychosobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Prawa Zamówień Publicznych.8.Posiada Pani/Pan prawo do: a) żądania od administratora dostępu do danych osobowych Pani/Panadotyczących ,b) sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,c) ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2 RODO ,d) wniesienia skargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.9. Nie przysługuje Pani/Panu: a) prawo dousunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, c) prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną d)przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.10. Pani/Pana dane nie będąpoddawane profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 105.KSzWzPSPZOZ-DZP-2612-4/K/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – „dostawa odczynników na 48 000 oznaczeń wraz z dzierżawą analizatora do badania moczu”. Do obowiązków wykonawcy będzie należała sukcesywna dostawa odczynników w ilościach i asortymencie określonych w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ , oraz dzierżawa analizatora do badania moczu wraz z pełną obsługą serwisową i aplikacyjną szczegółowo opisanych w załączniku nr 9 do SWZ. Oferowany analizator musi spełnić parametry graniczne według załącznika nr 9.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33124131-2 - Paski odczynnikowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38434000-6 - Analizatory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1.ustawy PZP, poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy szacunkowych ilościasortymentu, jednakże niepowodującego wzrostu wartości umowy więcej niż o 20% w stosunkudo wartości określonej w umowie, w przypadku zwiększenia bieżących potrzeb Zamawiającego,nie modyfikujących ogólnego charakteru umowy4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione w ramach kryterium „Cena” oraz „Termin dostaw cząstkowych”.2. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw cząstkowych
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oferty zostaną ocenione w ramach kryterium „Cena” oraz „Termin dostaw cząstkowych”.2. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2- „dostawa odczynników na 60 000 oznaczeń wraz z dzierżawą analizatora do badania moczu”. Do obowiązków wykonawcy będzie należała sukcesywna dostawa odczynników w ilościach i asortymencie określonych w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ , oraz dzierżawa analizatora do badania moczu wraz z pełną obsługą serwisową i aplikacyjną szczegółowo opisanych w załączniku nr 10 do SWZ. Oferowany analizator musi spełnić parametry graniczne według załącznika nr 10.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33124131-2 - Paski odczynnikowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38434000-6 - Analizatory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1.ustawy PZP, poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy szacunkowych ilościasortymentu, jednakże niepowodującego wzrostu wartości umowy więcej niż o 20% w stosunkudo wartości określonej w umowie, w przypadku zwiększenia bieżących potrzeb Zamawiającego,nie modyfikujących ogólnego charakteru umowy4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione w ramach kryterium „Cena” oraz „Termin dostaw cząstkowych”.2. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw cząstkowych
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oferty zostaną ocenione w ramach kryterium „Cena” oraz „Termin dostaw cząstkowych”.2. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3- „dostawa odczynników na 36 500 oznaczeń wraz z dzierżawą dwóch analizatorów do badania równowagi kwasowo-zasadowej i parametrów krytycznych tego samego typu od jednego producenta”. Do obowiązków wykonawcy będzie należała sukcesywna dostawa odczynników w ilościach i asortymencie określonych w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 8 (pakiet A i B) do SWZ, oraz dzierżawa 2 analizatorów do badania równowagi kwasowo-zasadowej i parametrów krytycznych wraz z pełną obsługą serwisową i aplikacyjną szczegółowo opisanych w załączniku nr 11 do SWZ. Oferowane analizatory muszą spełnić parametry graniczne według załącznika nr 11.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38434520-7 - Analizatory krwi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1.ustawy PZP, poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy szacunkowych ilościasortymentu, jednakże niepowodującego wzrostu wartości umowy więcej niż o 20% w stosunkudo wartości określonej w umowie, w przypadku zwiększenia bieżących potrzeb Zamawiającego,nie modyfikujących ogólnego charakteru umowy4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione w ramach kryterium „Cena” oraz „Termin dostaw cząstkowych”.2. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostaw cząstkowych
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oferty zostaną ocenione w ramach kryterium „Cena” oraz „Termin dostaw cząstkowych”.2. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7