Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-11-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-28
  • Numer ogłoszenia615069-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 615069-N-2019 z dnia 2019-10-28 r.

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, krajowy numer identyfikacyjny 17845000000000, ul. ul. Nowoursynowska  166 , 02-787  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 931 390, e-mail wladyslaw_sadowski@sggw.pl, faks 225 931 391.
Adres strony internetowej (URL): www.sggw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Szkoła Wyższa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://szp.sggw.pl/?oid=355

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://szp.sggw.pl/?oid=355

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
złożenie bezpośrednio u Zamawiajacego , przesłanie za pośrednictwem operatora pocztowego albo kurierem na adres poniżej :
Adres:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Instytut Medycyny Weterynaryjnej Budynek nr 24, pokój nr 106 ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej
Numer referencyjny: SZP.250.22.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie dot
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
14


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Postępowanie prowadzone jest w procedurze odwróconej, o której mowa w art. 24 aa. ust. 1 ustawy pzp. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Opis przedmiotu zamówienia cpv: Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szczegółowy opis zamówienia zawierający określenie rodzaju i szacowane ilości realizowanych świadczeń stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK CPV: 33696500-0, 33696300-8 Krótki opis części zamówienia: Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR 1: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 1 ZADANIE NR 2: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 2 ZADANIE NR 3: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 3 ZADANIE NR 4: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 4 ZADANIE NR 5: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 5 ZADANIE NR 6: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 6 ZADANIE NR 7: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 7 ZADANIE NR 8: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 8 ZADANIE NR 9: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 9 ZADANIE NR 10: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 10 ZADANIE NR 11: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 11 ZADANIE NR 12: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 12 ZADANIE NR 13: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 13 ZADANIE NR 14: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 14 Opisy przedmiotu zamówienia poszczególnych Zadań zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Miejsce wykonania poszczególnych części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Instytut Medycyny Weterynaryjnej, ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa. Według załącznika 2 do wzoru umowy – Odbiorcy lista jednostek. Podstawowe wymagania dla przedmiotu zamówienia: 1) Oferowane odczynniki chemiczne i wzorce certyfikowane muszą posiadać przydatność do użycia nie krótszą niż 75% okresu ważności produktu określonego przez producenta i wskazanego na opakowaniu licząc od daty dostawy. 2) Do każdej dostawy Zamawiający wymaga dostarczenia świadectwa kontroli jakości z wyszczególnionym obowiązującym terminem ważności. 3) Zamawiający wymaga, aby na każde żądanie Zamawiającego, był dostarczony certyfikat analityczny produktu, jeśli jest to możliwe (w zależności od rodzaju przedmiotu zamówienia). 4) Oferowane zestawy i odczynniki muszą posiadać wszelkie niezbędne pozwolenia, deklaracje i karty charakterystyk dopuszczające je do obrotu na terytorium Unii Europejskiej. 5) Oferowane odczynniki chemiczne, wzorce i materiały certyfikowane muszą być zapakowane w nowe oryginalne opakowania producenta nie noszące śladów otwierania i rozpakowywania. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. 1) Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne producentów, numery katalogowe lub normy zostały zamieszczone informacyjnie ze względów technologicznych, z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzują się posiadane przez Zamawiającego urządzenia bądź realizowane badania. W przypadkach kiedy Zamawiający użył nazw własnych, dopuszcza się złożenie ofert z materiałami równoważnymi do wskazanych w opisie. Zamawiający określił „referencyjnego producenta/dostawcę oraz nr podał nr katalogowy danego produktu z katalogu wskazanego producenta/dostawcy, w celu dokładnego sprecyzowania wymagań, jakie musza spełniać oferowane przez Wykonawcę odczynniki. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie odczynników chemicznych, równoważnych jakościowo, fizykalnie, eksploatacyjnie i technicznie do materiałów wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia z określeniem „referencyjnego producenta/dostawcy” W takim przypadku zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 Ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych. 2) W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego produkt równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, tj.: a) wypełnić kolumnę opisu przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacja ceny ofertowej poprzez podanie nazwy producenta/dostawcy, nr katalogowego, b) załączyć do oferty stosowny dokument tj. specyfikację jakościową, świadectwo kontroli jakości, lub inny równoważy dokument, z którego w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia (każdy z osobna), jest o takich samych parametrach jakościowych jak ujęto w specyfikacji jakościowej określonej w katalogu producenta danego produktu wskazanego przez zamawiającego w SIWZ; c) dokumenty wymienione powyżej powinny być przedłożone w języku polskim lub tłumaczone na język polski i określać m.in. nazwę producenta, nr katalogowy, parametry produktu, itp., dokument należy oznaczyć wskazując, której części i której pozycji dotyczy; d) dostarczyć na własny koszt próbki zaoferowanego towaru równoważnego w ilości wystarczającej do przeprowadzenia testów przez Zamawiającego mających na celu określenie zgodności produktu oferowanego w tej samej kategorii co zamawiany pod względem jakościowym i ilościowym (załączone próbki muszą być opisane w sposób umożliwiający ich identyfikację z odczynnikami wskazanymi w SIWZ tj. poprzez numer zadania i nr pozycji, której dotyczą) e) przyjąć na siebie odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanych i dostarczonych odczynników równoważnych, na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu. f) Zamawiający zastrzega, że oferowane produkty równoważne nie mogą spowodować zwiększenia kosztów (zakupu dodatkowego sprzętu lub materiałów zużywalnych), ani też wykonywania dodatkowych czynności (procedur), jak np. powtórnej rewalidacji metod badawczych lub ich sprawdzenia. 3. Pozostałe wymagania i informacje a. Transport wszystkich odczynników, wzorców i materiałów certyfikowanych do laboratorium musi odbywać się z zachowaniem warunków przewidzianych przez producenta dla przechowywania produktu. b. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane użytkowaniem dostarczonych przez wykonawcę materiałów, w szczególności za uszkodzenie sprzętu, na których wykonywane są analizy laboratoryjne. c. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru pustych opakowań po produktach.

II.5) Główny kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33696300-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytut Medycyny Weterynaryjnej nastąpi sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowej umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
-oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; -oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Termin dostaw czastkowych 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w §15 ust. 5 wzoru umowy:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-05, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: ZADANIE NR 1: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 1: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 1 Opisy przedmiotu zamówienia poszczególnych Zadań zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 33696500-0, 33696300-8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostaw cząstkowych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytut Medycyny Weterynaryjnej nastąpi sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowej umowy


Część nr: 2 Nazwa: ZADANIE NR 2: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 2: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 2 Opisy przedmiotu zamówienia poszczególnych Zadań zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostaw cząstkowych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytut Medycyny Weterynaryjnej nastąpi sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowej umowy


Część nr: 3 Nazwa: ZADANIE NR 3: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 3: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 3 Opisy przedmiotu zamówienia poszczególnych Zadań zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostaw czastkowych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytut Medycyny Weterynaryjnej nastąpi sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowej umowy


Część nr: 4 Nazwa: ZADANIE NR 4: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 4: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 4 Opisy przedmiotu zamówienia poszczególnych Zadań zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostaw cząstkowych 40 0,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytut Medycyny Weterynaryjnej nastąpi sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowej umowy


Część nr: 5 Nazwa: ZADANIE NR 5: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 5: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 5 Opisy przedmiotu zamówienia poszczególnych Zadań zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
termin dostaw cząstkowych 38,00
Cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytut Medycyny Weterynaryjnej nastąpi sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowej umowy


Część nr: 6 Nazwa: ZADANIE NR 6: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 6: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 6 Opisy przedmiotu zamówienia poszczególnych Zadań zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostaw cząstkowych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytut Medycyny Weterynaryjnej nastąpi sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowej umowy


Część nr: 7 Nazwa: ZADANIE NR 7: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 7: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 7 Opisy przedmiotu zamówienia poszczególnych Zadań zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostaw cząstkowych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytut Medycyny Weterynaryjnej nastąpi sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowej umowy


Część nr: 8 Nazwa: ZADANIE NR 8: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 8: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 8 Opisy przedmiotu zamówienia poszczególnych Zadań zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostaw czastkowych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytut Medycyny Weterynaryjnej nastąpi sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowej umowy ||||Ukryj


Część nr: 9 Nazwa: ZADANIE NR 9: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 9: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 9 Opisy przedmiotu zamówienia poszczególnych Zadań zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostaw czastkowych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytut Medycyny Weterynaryjnej nastąpi sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowej umowy


Część nr: 10 Nazwa: ZADANIE NR 10: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 10: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 10 Opisy przedmiotu zamówienia poszczególnych Zadań zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostaw czastkowych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytut Medycyny Weterynaryjnej nastąpi sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowej umowy


Część nr: 11 Nazwa: ZADANIE NR 11: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 11: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 11 Opisy przedmiotu zamówienia poszczególnych Zadań zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostaw cząstkowych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytut Medycyny Weterynaryjnej nastąpi sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowej umowy


Część nr: 12 Nazwa: ZADANIE NR 12: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 12
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 12: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 12 Opisy przedmiotu zamówienia poszczególnych Zadań zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostaw cząstkowych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytut Medycyny Weterynaryjnej nastąpi sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowej umowy


Część nr: 13 Nazwa: ZADANIE NR 13: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 13: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 13 Opisy przedmiotu zamówienia poszczególnych Zadań zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostaw cząstkowych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytut Medycyny Weterynaryjnej nastąpi sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowej umowy


Część nr: 14 Nazwa: ZADANIE NR 14: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 14: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej - Zakres 14 Opisy przedmiotu zamówienia poszczególnych Zadań zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostaw cząstkowych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania: Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytut Medycyny Weterynaryjnej nastąpi sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowej umowy






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opiekę nad starszymi osobami - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Pilnie poszukuje osoby do opieki nad dwiema starszymi osobami. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.