Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa narzędzi i akcesoriów chirurgicznych oraz materiałów medycznych dla SPZOZ – Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr. J.Dietla w Krynicy-Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kraszewskiego 142
1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 47 32 409
1.5.8.) Numer faksu: 18 47 32 700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpital-krynica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa narzędzi i akcesoriów chirurgicznych oraz materiałów medycznych dla SPZOZ – Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c936d09-8889-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002042/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa narzędzi i akcesoriów chirurgicznych oraz materiałów medycznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpital-krynica.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzyZamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niżwskazanych w rozdz. XII), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie zapośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP orazudostępnionego przez miniPortal lub za pomocą poczty elektronicznej. We wszelkiej korespondencjizwiązanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia(BZP lub ID postępowania).3. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę zapośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza równieżmożliwość składania dokumentów elektronicznych, za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany wust.6 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiamiokreślonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów luboświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XIX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ-ZP-271-7/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę narzędzi i akcesoriów chirurgicznychoraz materiałów medycznych dla SPZOZ – Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sięw załączniku nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100gdzie:cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danympakiecie)cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)Za ofertęnajkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100gdzie:cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danympakiecie)cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)Za ofertęnajkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę narzędzi i akcesoriów chirurgicznychoraz materiałów medycznych dla SPZOZ – Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sięw załączniku nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100gdzie:cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danympakiecie)cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)Za ofertęnajkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100gdzie:cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danympakiecie)cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)Za ofertęnajkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4