Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKartuzy
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-09-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-31
  • Numer ogłoszenia579068-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 579068-N-2020 z dnia 2020-08-31 r.

Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.: Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o., krajowy numer identyfikacyjny 22063828700000, ul. Floriana Ceynowy  7 , 83-300  Kartuzy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 854 800, , e-mail sekretariat@pczkartuzy.pl, , faks 586 854 840.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.pczkartuzy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.pczkartuzy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.pczkartuzy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy. Sekretariat (budynek administracji)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Numer referencyjny: AZP.350.11.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach. 2. Zakres dostaw został określony w 17 Częściach (zwanych też pakietami).3. Zamówienie obejmuje swoim zakresem sprzedaż, załadunek, transport oraz doręczenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami dla poszczególnych Części nr 1-17 zawarto w Załączniku nr 2 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 33141110-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33140000-3
33141127-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Pzp - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku wskazania przez wykonawcę w/w dokumentu w formie elektronicznej, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazanych przez wykonawcę w/w dokument.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 2 stosuje się odpowiednio.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
2) w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:a) Dla Części nr 1 – 17 - opisy oferowanych produktów w katalogu/ach producenta (jeśli katalog sporządzony jest w języku obcym, należy dostarczyć go wraz z tłumaczeniem wykonawcy na j. polski), potwierdzający/ch, że oferowane Urządzenia posiadają wymagane cechy jakie określił w SIWZ Zamawiający (w przypadku braku w katalogu wszystkich informacji o oferowanym produkcie, wykonawca może przedłożyć wraz z katalogiem producenta inne dokumenty tj. ulotki informacyjne, instrukcje obsługi, wydane przez producenta.b) Dla części nr 12 i 15 – do każdej pozycji:- po 2 próbki, w celu weryfikacji przedmiotu zamówienia,- kartę danych technicznych.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca składa Ofertę w formie określonej przez Załącznik Nr 1 do SIWZ. Do oferty każdy Wykonawca obowiązany jest dołączyć następujące dokumenty:1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wzór Załącznik nr 4 do SIWZ,2) aktualne na dzień składania oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 5 do SIWZ, z następującym zastrzeżeniem:a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ppkt. 1), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie o którym mowa w ppkt 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,b) wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć osobne oświadczenie, o którym mowa w ppkt. 2), odrębnie dla każdego z podwykonawców.c) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach, w oświadczeniach, o którym mowa w ppkt. 1) i 2), - dotyczy zarówno sytuacji, gdy podmiot trzeci nie będzie podwykonawcą w trakcie realizacji zamówienia, jak i sytuacji gdy takim podwykonawcą będzie3) kalkulację ceny oferty dla wybranych Części zamówienia (formularz asortymentowo – cenowy wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ),4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunku prawnego, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia - jeśli dotyczy,5) pełnomocnictwo – jeśli uprawienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określono w § 9 i § 10 projektu umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).§ 91. Strony umowy dopuszczają zgodne wprowadzanie istotnych zmian i uzupełnień postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w opisanym niżej zakresie:1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; - na zasadach i w sposób określony w ust. 2 - 9, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 1), będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1), wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 2), 3) lub 4), będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych.5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzenia pracowników Wykonawcy wykonujących czynności na rzecz nn umowy do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników Wykonawcy, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu nn umowy.6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3) i 4), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom Wykonawcywykonującym czynności na rzecz nn umowy. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników Wykonawcy wykonujących czynności na rzecz nn umowy, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu nn umowy.7. O każdej planowanej zmianie cen, w szczególności na podstawie ust. 1-6 niniejszego paragrafu, Wykonawca obowiązany jest zawiadomić Zamawiającego na piśmie udokumentowując wpływ zmian przepisów na zmianę kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz na cenę w zawartej umowie o dostawy towaru a zmiana cen odbywa się na podstawie Aneksu do umowy z mocą obowiązywania od dnia wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę mającą wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, o ile Zamawiający uzna zmianę ceny za zasadną i udokumentowaną.8. Warunkiem dokonania zmian jest uzasadnienie konieczności i wskazanie wpływu zmian na realizację przedmiotu umowy oraz zgłoszenie wniosku o zmianę.9. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.§ 101. Strony umowy dopuszczają zgodne wprowadzanie istotnych zmian i uzupełnień postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w opisanym niżej zakresie:1) zmian w wyniku wystąpienia okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy pzp,2) Zmiany zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaprzestania wytwarzania towaru objętego umową, w tym czasowego wstrzymania produkcji, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena towaru objętego umową, ewentualnie wyłączenia z zakresu niniejszej umowy towaru, którego zaprzestano wytwarzać w trakcie jej obowiązywania i nie ma jego odpowiednika,3) numeru katalogowego towaru, nazwy towaru, wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów,4) stałego lub tymczasowego obniżenia ceny jednostkowej towaru danego rodzaju (np. w wyniku promocji lub zastosowania korzystnych dla Zamawiającego upustów, rabatów przez Wykonawcę itp.),5) w przypadku nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu, będącego przedmiotem niniejszej umowy do końca okresu trwania umowy, umowa może ulec przedłużeniu do wyczerpania limitu finansowego wynikającego z wartości przedmiotu zamówienia, o ile będzie to korzystne dla Zamawiającego, nie dłużej jednak niż na okres 3 miesięcy,6) zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane z przekształceniem podmiotowym stron,7) zmiany umowy gdy są one konieczne w związku ze zmianą odpowiednich przepisów prawa,8) zmiany umowy gdy są one konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy,9) gdy wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę.2. Warunkiem dokonania zmian jest uzasadnienie konieczności i wskazanie wpływu zmian na realizację przedmiotu umowy oraz zgłoszenie wniosku o zmianę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Termin otwarcia ofert: 2020-09-08 godz. 10:30
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Opatrunek wykonany z gładkich włókien wiskozowych , nasycony maścią zawierającą 10% jodynę powidonową.Wielkość 9,5cm x 9,5cm" szt. 2042 "Opatrunek wykonany z gładkich włókien wiskozowych , nasycony maścią zawierającą 10% jodynę powidonową.Wielkość 5cm x 5cm" szt. 109
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Gaza bawełniana 17nitkowa szer. 90cm . Klasa II a reguła 7 mb 2002 Kompresy gazowe niej. 10cmx10cm x100szt . 8 warstwowe 13 nitkowe. Klasa IIa reguła 7 - bez nitki radiacyjnej op. 10703 Kompresy gazowe niej. 10cmx10cm x100szt . 17 nitkowe 8 warstwowe. Klasa IIa reguła 7 - z nitką radiacyjną op. 1004 Kompresy gazowe niej. 7,5cmx7,5cm x100szt . 8 warstwowe 13 nitkowe. Klasa IIa reguła 7 - bez nitki radiacyjnej op. 14605 Kompresy gazowe niej. 7,5cmx7,5cm x100szt . 17 nitkowe 8 warstwowe. Klasa IIa reguła 7 - z nitką radiacyjną op. 1006 Kompresy gazowe niej. 5cmx5cm x100szt . 8 warstwowe 13 nitkowe. Klasa II a reguła 7 op. 5107 Lignina z rolki; waga 150 g - wyrób medyczny szt. 4908 Lignina bielona : w opakowaniach maks do 5 kg 40cm x 60cm ( +/- 10 cm ) - wyrób medyczny kg 22409 Kompresy gaz niejałowe 10cmx10cm x100szt . 12 warstw 17 nitkowe . Klasa II a reguła 7 z nitką radiacyjną op. 5010 Wata opatrunkowa bawełn-wiskozowa 200g (zawartość bawełny min. 50%) szt. 511 "Kompresy gaz jałowe ze 100% gazy baw.17 nitk 12 warstwowe - klasa IIa reguła 7 z nitką radiacyjną 7,5cm x 7,5cm x 5szt" op. 5012 "Kompresy gaz jałowe ze 100% gazy baw.17 nitk 12 warstwowe - klasa IIa reguła 7 z nitką radiacyjną10cm x 10cm x 5szt" op. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Taśma elastyczna z klejem nie wywołuj. odczynów skórnych (warstwa kleju zabezpieczona papierem z falistym przecięciem i podziałką 1cm2 w celu ułatwienia aplikacji). Rozmiar: 10m x 10 cm szt. 1532 Taśma elastyczna z klejem nie wywołuj. odczynów skórnych (warstwa kleju zabezpieczona papierem z falistym przecięciem i podziałką 1cm2 w celu ułatwienia aplikacji). Rozmiar: 10m x 15 cm szt. 1283 Taśma elastyczna z klejem nie wywołuj. odczynów skórnych (warstwa kleju zabezpieczona papierem z falistym przecięciem i podziałką 1cm2 w celu ułatwienia aplikacji). Rozmiar: 10m x 5 cm szt. 364 "Przylepiec na tkaninie wiskozowej białej, na szpulce, z ząbkowanymi brzegami, pakowany pojedynczo w karton.Rozmiar: 5m x 2,5 cm" szt. 19605 "Przylepiec na tkaninie wiskozowej białej, na szpulce, z ząbkowanymi brzegami, pakowany pojedynczo w karton.Rozmiar: 5m x 5 cm" szt. 106 "Przylepiec na białej włókninie, na szpulce pakowany pojedynczo w kartoniku.Rozmiar: 5m x 2,5 cm" szt. 5007 Przylepiec z porowatej przezroczystej folii, dający dzielić się wzdłuż i wszerz bez użycia nożyczek, na szpulce, pakowany pojedynczo w kartoniku. Rozmiar: 5m x 2,5 cm szt. 14608 "Plaster na włókninie do mocowania kaniul z zaokrąglonymi rogami i nacięciem oraz dodatkową poduszką wyściełającą.Rozmiar plastra: ok. 6cm x 8cm" szt. 364009 Plaster paski do zbliż brzegów rany. Rozmiar plastra: 7,6 cm x 0,6cm. Tolerancja wymiarów +/-0,2cm. Opakowanie zawierające 3 plastry op. 130010 "Samoprzylepny opatrunek na rany pooperacyjne zawierający mikrosiatkę, która zapobiega przyklejaniu się opatr do rany - jałowy.Rozmiar: 7,2cm x 5cm" szt. 1270011 "Samoprzylepny opatrunek na rany pooperacyjne zawierający mikrosiatkę, która zapobiega przyklejaniu się opatr do rany - jałowyRozmiar: 10cm x 6cm" szt. 555012 "Samoprzylepny opatrunek na rany pooperacyjne zawierający mikrosiatkę, która zapobiega przyklejaniu się opatr do rany - jałowyRozmiar: 15cm x 6cm" szt. 285013 "Samoprzylepny opatrunek na rany pooperacyjne zawierający mikrosiatkę, która zapobiega przyklejaniu się opatr do rany - jałowyRozmiar: 25cm x 10cm" szt. 1875
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kompres do ran silnie sączących, z warstwą chłonną z rozdrobnionej celulozy niejałowy 10 cm x 15 cm szt. 802 Kompres do ran silnie sączących, z warstwą chłonną z rozdrobnionej celulozy niejałowy 10 cm x 20 cm szt. 7203 Opaska elastyczna tkanaz z zapinką wewnątrz indywid.opakowania pakowana pojedynczo w kartoniku 5m x 10cm szt. 204 Opaska elastyczna tkana z zapinką wewnątrz indywid.opakowania pakowana pojedynczo w kartoniku 5m x 12cm szt. 12605 Opaska elastyczna tkana z 2 zapinkami wewnątrz indywid. opakowania pakowana pojedynczo w kartoniku 5m x 15cm szt. 22446 Opaska elastyczna jałowa 5m x 12cm pakowana pojedynczo w kartoniku szt. 12207 Opaska elastyczna jałowa 5 m x 15 cm pakowana pojedynczo w kartoniku szt. 9808 Opaska gips. czas wiązania do 4 min, nośnik pokryty obustronnie masą gipsową, 3m x 10cm. Pakowane po 2 szt. op. 5409 Opaska gips czas wiązania do 4 min, nośnik pokryty obustronnie masą gipsową, 3m x 12cm. Pakowane po 2 szt op. 72010 Opaska gips czas wiązania do 4 min, nośnik pokryty obustronnie masą gipsową , 3m x 15cm. Pakowane po 2 szt op. 76011 Seton jałowy 17 nitk 4 warstwowy steryliz. parą wodną (podwinięte brzegi ). Wymiar 1m x 5 cm pakowane po 5 szt. (RTG) op. 3012 Seton jałowy 17 nitk 4 warstwowy steryliz. parą wodną (podwinięte brzegi ). Wymiar 1m x 5 cm pakowane po 1 szt. (RTG) op. 13013 Seton jałowy 17 nitk 4 warstwowy steryliz. parą wodną (podwinięte brzegi ). Wymiar 2m x 1 cm pakowane po 1 szt. (RTG) op. 1014 Seton jałowy 17 nitk 4 warstwowy steryliz. parą wodną (podwinięte brzegi). Wymiar 2m x 5 cm pakowane po 1 szt. (RTG) op. 17015 Seton jałowy 17 nitk 4 warstwowy steryliz. parą wodną (podwinięte brzegi). Wymiar 5m x 2 cm pakowane po 1 szt. (RTG) op. 3016 Seton jałowy 17 nitk 4 warstwowy steryliz. parą wodną (podwinięte brzegi). Wymiar 3m x 5 cm pakowane po 1 szt. (RTG) op. 10017 Kompres wysokochłonny jał 16-sto warstwowy złożony naprzemiennie ze składanej gazy i włókniny - brzegi podwinięte do środka. Wymiar: 10cm x 20cm pakowane po 1 szt. op. 10018 Kompres wysokochłonny jał 16-sto warstwowy złożony naprzemiennie ze składanej gazy i włókniny - brzegi podwinięte do środka. Wymiar: 10cm x 20cm pakowane po 2 szt. op. 7
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Kompres gazowy jałowy 17-nitkowy 12 warstwowy , zawierajacy elementy, kontrastujace w promieniach RTGRozmiar: 10cm x 10cm Pakowane po 10 szt" op. 50402 "Kompres gazowy jałowy 17-nitkowy 12 warstwowy , zawierajacy elementy, kontrastujace w promieniach RTGRozmiar: 10cm x 10cm Pakowane po 20 szt" op. 40143 "Tupfer jałowy z gazy 24 - nitkowej w kształcie fasolki , bardzo twardy, z elementami RTG, pakowany w oddzielnych przegródkach w opakowaniu. W opakowaniu etykiety samoprzylepne dla potrzeb dokumentacji.Rozmiar: 12cm x 12cm (tolerancja +/-0,5cm) Pakowane po 10 szt." op. 5284 "Tupfer jałowy z gazy 24 - nitkowej w kształcie fasolki , bardzo twardy, z elementami RTG, pakowany w oddzielnych przegródkach w opakowaniu. W opakowaniu etykiety samoprzylepne dla potrzeb dokumentacji.Rozmiar: 12cm x 12cm (tolerancja +/-0,5cm) Pakowane po 20 szt." op. 288
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Folia operacyjna jałowa z materiału przepuszczającego parę wodną o wysokiej elastyczności i dobrym przyleganiu do krawędzi rany. Rozmiar folii: 40cm x 42 cm (tolerancja +/-5cm) szt. 802 Folia operacyjna jałowa z materiału przepuszczającego parę wodną o wysokiej elastyczności i dobrym przyleganiu do krawędzi rany. Rozmiar folii: 15cm x 28cm (tolerancja +/-5cm) szt. 503 Folia operacyjna jałowa z materiału przepuszczającego parę wodną o wysokiej elastyczności i dobrym przyleganiu do krawędzi rany. Rozmiar folii: 30cm x 28 cm (tolerancja +/-5cm) szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Opaski dziane 4mx5cm pak pojedynczo szt. 15002 Opaski dziane 4mx10cm pak pojedynczo szt. 98003 Opaski dziane 4mx15cm pak pojedynczo szt. 55504 Opaski z waty syntet pod gips 3mx10cm szt. 17765 Opaski z waty syntet pod gips 3mx15cm szt. 13626 Opaski z waty syntet pod gips 3mx12cm szt. 7807 "Kompresy gaz jałowe ze 100% gazy baweł. 17 nitkowe 8-warstwowe-klasa II a reg. 7Wymiary: 7,5cm x 7,5cm. Pakowane po 2 szt." op. 2008 "Kompresy gaz jałowe ze 100%gazy baweł. 17 nitkowe 8-warstwowe-klasa II a reg. 7Wymiary: 10cm x 10cm. Pakowane po 2 szt." op. 1009 "Kompresy gaz jałowe ze 100%gazy baweł. 17 nitkowe 8-warstwowe-klasa II a reg. 7Wymiary: 7,5cm x 7,5cm. Pakowane po 3 szt." op. 2490010 "Kompresy gaz jałowe ze 100%gazy baweł. 17 nitkowe 8-warstwowe-klasa II a reg. 7Wymiary: 10cm x 10cm. Pakowane po 3 szt." op. 14800
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Gąbka żelatynowa - haemostaticum stosowana także w neurochirurgiiWymiary: 70-80x50x1 mm" szt. 210
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Miękki opatrunek z pianki poliuretanowej z warstwą kontaktową z miękkiego silikonu do ran z wysiękiem małym do średniego.Wymiary: 10cm x 21 cm" szt. 102 "Miękki opatrunek z pianki poliuretanowej z warstwą kontaktową z miękkiego silikonu do ran z wysiękiem małym do średniego.Wymiary: 12,5cm x 12,5cm" szt. 603 "Przeciwbakteryjny opatrunek z pianki poliuretanowej , zawierający siarczan srebra i węgiel aktywowany z warstwą kontaktową z miękkiego silikonu. Opatrunek samoprzylepny wysokochłonny.Wymiary: 12,5cm x 12,5cm" szt. 150
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Jałowy opatrunek nasączony piarafiną i chlorheksydyną.Wymiary: 10cm x 10cm" szt. 8202 "Jałowy opatrunek nasączony piarafiną i chlorheksydyną.Wymiary: 15cm x 20cm" szt. 2303 "Jałowy opatrunek nasączony piarafiną i chlorheksydyną.Wymiary: 5cm x 5cm" szt. 3504 "Jałowy opatrunek nasączony piarafiną.Wymiary: 10cm x 10cm" szt. 40
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Siatkowy rękaw na tułów do podtrzymywania opatrunków o dużych oczkach i dużej elastyczności zastępujący tradycyjny bandaż ( co najmniej 2x większa długość po rozciągnięciu niż w stanie spoczynku) 1 mb w stanie spoczynku 302 Siatkowy rękaw na tułów i grubsze udo do podtrzymywania opatrunków o dużych oczkach i dużej elastyczności zastępujący tradycyjny bandaż ( co najmniej 2x większa długość po rozciągnięciu niż w stanie spoczynku) 1 mb w stanie spoczynku 803 "Siatkowy rękaw do podtrzymywania opatrunków o dużych oczkach i dużej elastyczności zastępujący tradycyjny bandaż ( co najmniej 2x większa długość po rozciągnięciu niż w stanie spoczynku)Przeznaczenie: na głowę, nogę, pachę i twarz" 1 mb w stanie spoczynku 1204 Siatkowy rękaw na duży tułów do podtrzymywania opatrunków o dużych oczkach i dużej elastyczności zastępujący tradycyjny bandaż ( co najmniej 2x większa długość po rozciągnięciu niż w stanie spoczynku) 1 mb w stanie spoczynku 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: 12
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Gaza opatrunkowa kopertowa jałowa 13 nitkowa (klasa IIa reguła 7) w opakowaniu papierowo-foliowym umożliwiającym w sposób jałowy i bezpieczny otwarcie pakietu.Rozmiar: 1m x 1m. Gaza zgodnie z VI cz. Farmakopei o gramaturze 17gr/m2, próbki będą ważone." szt. 58802 "Gaza opatrunkowa kopertowa jałowa 13 nitkowa (klasa IIa reguła 7) w opakowaniu papierowo-foliowym umożliwiającym w sposób jałowy i bezpieczny otwarcie pakietu.Rozmiar: 1m x 1/2m. Gaza zgodnie z VI cz. Farmakopei o gramaturze 17gr/m2, próbki będą ważone." szt. 9903 "Gaza opatrunkowa kopertowa jałowa 17 nitkowa (klasa IIa reguła 7) w opakowaniu papierowo-foliowym umożliwiającym w sposób jałowy i bezpieczny otwarcie pakietu.Rozmiar: 1m x 1m. Gaza zgodnie z VI cz. Farmakopei o gramaturze 23g/m2, próbki będą ważone." szt. 2004 "Gaza opatrunkowa kopertowa jałowa 17 nitkowa (klasa IIa reguła 7) w opakowaniu papierowo-foliowym umożliwiającym w sposób jałowy i bezpieczny otwarcie pakietu.Rozmiar: 1m x 1/2m. Gaza zgodnie z VI cz. Farmakopei o gramaturze 23g/m2, próbki będą ważone." szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: 13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Opatrunerk z wlókien alginianów wapniaRozmiar: 10cm x 10cm" szt. 102 "Opatrunek z siatki bawełnianej impregnowany neutralną maściąRozmiar: 10cm x 10cm" szt. 803 "Antybakteryjny opatrunek z maścią zawierający jony srebra.Rozmiar: 10cm x 10cm" szt. 5104 Opatrunek na rany wymagające aktywnego oczyszczenia. Opatrunek nasączony roztworem Ringera, zawierający superabsorbent SAP, z antyadhezyjną warsrwą zewnętrzną z dodatkowymi paskami sylikonowymi i neprzepuszczalną warstwą zewnętrzną od strony zewnętrznej opatrunku. Opatrunek może pozostać na ranie do 3 dni. Rozmiar 7,5cm x 7,5cm (+,- 2cm ) szt. 605 Opatrunek na rany wymagające aktywnego oczyszczenia. Opatrunek nasączony roztworem Ringera, zawierający superabsorbent SAP, z antyadhezyjną warsrwą zewnętrzną z dodatkowymi paskami sylikonowymi , aktywny z dwóch stron, więc przeznaczony do ran szczelinowych. Opatrunek może pozostać na ranie do 3 dni. Rozmiar 7,5cm x 7,5cm (+,- 2cm ) szt. 106 "Hydrożel do terapii ran głębokich w strzykawce dozującej.Pojemność: 15g" szt. 80
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: 14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Wosk kostny 2,5g płytki szt. 44
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: 15
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Tampony z 20 - nitkowej gazy bawełnianej, mocno zwijane z 1 kawałka gazy niejałowejRozmiar: 20cm x 20cm" szt. 2070002 "Tampony z 20 - nitkowej gazy bawełnianej, mocno zwijane z 1 kawałka gazy niejałowejRozmiar: 24cm x 24cm" szt. 45000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: 16
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Opatrunek hydrokoloidowy składający się z 3 hydrokoloidów żelatyny, pektyny i karboksy - metylocelulozy,zapewniający szybkie pochłanianie wysięku.Rozmiar: 10cm x 10cm" szt. 2952 "Opatrunek hydrokoloidowy składający się z 3 hydrokoloidów żelatyny, pektyny i karboksy - metylocelulozy,zapewniający szybkie pochłanianie wysięku.Rozmiar: 15cm x 15cm" szt. 1103 "Opatrunek hydrożelowy do ran głebokich z martwicąPojemność: 15g" szt. 404 "Opatrunek hydrokoloidowy cienki do ran płytkich, z małą ilością wysięku, składający się z 3 hydrokoloidów-żelatyny, pektyny i karboksymetylocelulozy.Rozmiar: 10cm x 10cm" szt. 2655 "Opatrunek hydrokoloidowy cienki do ran płytkich ,z małą ilością wysięku , składający się z 3 hydrokoloidów-żelatyny,pektyny i karboksymetylocelulozy .Rozmiar: 7,5cm x 7,5cm" szt. 956 "Opatrunek hydrowłóknisty prod. technologią Hydrofiber z dodat. jonów srebra o wysokich właściw. absorbcyjych i szerokim spektrum działania antybakteryjnego.Rozmiar: 5cm x 5cm" szt. 107 "Opatrunek hydrowłóknisty prod. technologią Hydrofiber z dodat. jonów srebra o wysokich właściw. absorbcyjych i szerokim spektrum działania antybakteryjnego.Rozmiar: 10cm x 10cm" szt. 3308 "Opatrunek hydrowłóknisty , przeciwbakt. anty-biofilmowy z jonami srebra.Rozmiar: 10cm x 10cm" szt. 3609 "Opatrunek hydrowłóknisty , przeciwbakt. anty-biofilmowy z jonami srebra.Rozmiar: 5cm x 5cm" szt. 1010 Miękki nietkany opatrunek hydrowłóknisty zbudowany z nietkanych włókien karboksymetylocelulozy sodowej. Pasek/taśma wzmocniona przeszyciami w rozmiarze 2 x 45 cm pakowana po 5 szt. op. 111 "Opatrunek piankowy z silikonową warstwą kontaktową na calej powierzchni opatrunku Opatrunek dostosowujący się do ruchów ciała.Rozmiary: 8cm x 8cm" szt. 1012 "Opatrunek piankowy z silikonową warstwą kontaktową na calej powierzchni opatrunku Opatrunek dostosowujący się do ruchów ciała.Rozmiary: 10cm x 10cm" szt. 1013 Przylepny opatrunek piankowy regulujący wilgotność rany.Część chłonna zawiera warstwę kontaktową wykonaną z hydrowłókien ( karboksymetyloceluloza sodowa ) raz warstwę pianki poliuretanowej.Wodoodporna warstwa zewnętrzna wykonana z połprzepuszczalnej blony poliuretanowej. Posiada delikatną , silikonową warstwę klejącą. Rozmiar 10cm x 10cm szt. 2014 Przylepny opatrunek piankowy regulujący wilgotność rany.Część chłonna zawiera warstwę kontaktową wykonaną z hydrowłókien ( karboksymetyloceluloza sodowa ) raz warstwę pianki poliuretanowej.Wodoodporna warstwa zewnętrzna wykonana z połprzepuszczalnej blony poliuretanowej. Posiada delikatną , silikonową warstwę klejącą. Rozmiar 12,5cm x 12,5cm szt. 2015 "Stomahesive pasta uszczelniająca do stomiiPojemność: 60g" szt. 2516 "Folia poliuretanowa nie przepuszczalna dla bakterii i wody z hipoalerg.klejemRozmiar: 12cm x 10cm" szt. 30017 "Folia poliuretanowa nie przepuszczalna dla bakterii i wody z hipoalerg.klejemRozmiar: 7cm x 6cm" szt. 5018 "Folia poliuretanowa nie przepuszczalna dla bakterii i wody z hipoalerg.klejemRozmiar: 14cm x 10cm" szt. 2519 "Folia poliuretanowa nie przepuszczalna dla bakterii i wody z hipoalerg.klejemRozmiar: 20cm x 30cm" szt. 25
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: 17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Opaska podtrzymująca elastyczna o właściwościach kohezyjnych i niewielkiej rozciągliwości, wykonana z bawełny, wiskozy i poliamidu ( bez zawartości lateksu ), pakowana w pudełku po 1 szt., Rozmiar : 4m x 4 cm szt. 300
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam peruki z włosów syntetycznych - Wejherowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebowałbym peruki z włosów syntetycznych do kostiumu na sesję zdjęciową, kolor zielony. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI