IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z załącznikiem nr - 4 - wzór umowy, w szczególności: 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany ceny jednostkowej brutto w przypadku wystąpienia w trakcie obowiązywania umowy zmiany stawek podatku VAT na wyroby stanowiące przedmiot umowy. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany cen brutto Sprzedający jest obowiązany przedstawić Kupującemu pisemny wniosek w tym przedmiocie, wskazujący na właściwe przepisy, z których wynika zmiana stawki podatku VAT oraz na datę ich wejścia w życie, a także propozycję nowych cen. W takim przypadku zmianie nie mogą ulec ceny jednostkowe netto, natomiast cen jednostkowe brutto nie mogą ulec zwiększeniu o kwotę wyższą niż wynikająca ze zmiany stawki VAT. Zmiany cen, o których mowa w niniejszym ustępie następują po uzyskaniu akceptacji Kupującego, w drodze aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany ceny jednostkowej w przypadku wystąpienia w trakcie obowiązywania umowy zmiany stawek akcyzy na wyroby stanowiące przedmiot umowy. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany cen Sprzedający jest obowiązany przedstawić Kupującemu pisemny wniosek w tym przedmiocie, wskazujący na właściwe przepisy, z których wynika zmiana stawki akcyzy oraz na datę ich wejścia w życie, a także propozycję nowych cen. W takim przypadku ceny jednostkowe nie mogą ulec zwiększeniu o kwotę wyższą niż wynikająca ze zmiany stawki akcyzy. Zmiany cen, o których mowa w niniejszym ustępie następują po uzyskaniu akceptacji Kupującego, w drodze aneksu do umowy z zachowanie formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Kupujący zastrzega sobie możliwość niewyrażenia zgody na akceptację wniosku, o którym mowa w ust. 4 i 5. W tym przypadku Sprzedającemu przysługuje uprawnienie do rozwiązania niniejszej umowy z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia (dokonanego na koniec miesiąca kalendarzowego), które nie rodzi roszczenia o dochodzenie zapłaty kary umownej w stosunku do Kupującego, ani nie stanowi podstawy do żądania jakiegokolwiek odszkodowania z tego tytułu. W okresie wypowiedzenia, ceny jednostkowe pozostają bez zmian. 4. Obniżenie cen jednostkowych może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga pisemnego aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-06, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
pakiet 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 5cmx5cm x 2szt.Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 5cmx5cm x 3szt.Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 5cmx5cm x 5szt.Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 5cmx5cm x 10szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
pakiet 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 7,5cmx7,5cm x 3szt.Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 7,5cmx7,5cm x 5szt.Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 7,5cmx7,5cm x 10szt.Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 7,5cmx7,5cm x 20szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
pakiet 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 10cmx10cm x 5szt.Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 10cmx10cm x 10szt.Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 10cmx10cm x 20szt.Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 10cmx10cm x 40szt.Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie kompresów w opakowaniu po 50 szt. z przeliczeniem zamawianej ilości; Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie kompresów w op. a’20 szt. z przeliczeniem zamawianej ilości; Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 10cmx20cm x 3szt.; Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie kompresów 12-warstwowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
pakiet 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe 8 warstwowe, z nitką radiacyjną 10cmx10cm x 20szt.; Zamawiający dopuszcza kompresy pakowane a"10sztuk z przeliczeniem zamawianej ilości; Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie kompresów gazowych z nitką rtg 12W 17N.Zamawiający dopuszcza kompresy gazowe 20 nitkowe 8 warstwowe.Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe 8 warstwowe, z nitką radiacyjną 10cmx10cm x 40szt.; Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie kompresów gazowych z nitką rtg 12W 17N. Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie kompresów z nitką rtg sterylizowaną tlenkiem etylenu.Zamawiający dopuszcza kompresy gazowe 20 nitkowe 8 warstwowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
pakiet 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompresy chłonne jałowe, 4 warstwowe (1- włókna propylenowe zapobiegające przyklejaniu się do rany; 2- bibułka celulozowa rozprowadzająca wydzielinę,; 3- warstwa chłonna celulozowa; 4- warstwa zewnętrzna przeciwdziałająca przenikaniu wydzieliny i chroniąca ranę przed zakażeniem) sterylne 10cmx20 cm x 25 szt. pojedyn. pakow.Kompresy chłonne jałowe, 4 warstwowe (1- włókna propylenowe zapobiegające przyklejaniu się do rany; 2- bibułka celulozowa rozprowadzająca wydzielinę,; 3- warstwa chłonna celulozowa; 4- warstwa zewnętrzna przeciwdziałająca przenikaniu wydzieliny i chroniąca ranę przed zakażeniem) sterylne 20cmx40 cm x 10 szt. pojedyn. pakow.Zamawiający dopuszcza pakowane a'8sztuk, z przeliczeniem zamawianej ilości
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
pakiet 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opaska dziana 5cmx4m- pakowana pojedyn.Opaska dziana 10cmx4m- pakowana pojedyn.Opaska dziana 15cmx4m- pakowana pojedyn.Opaska elastyczna z zapinką 12cm x5m- pakowana pojedyn.Opaska elastyczna z zapinką 15cm x5m- pakowana pojedyn. ; Zamawiający dopuszcza opaskę z 2 zapinkami w celu ulepszenia mocowania szerokiej opaski ale nie wymaga.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
pakiet 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wata podgipsowa 6cmx3m; Zamawiający dopuszcza opaski syntetyczne wykonane z poliestru.Wata podgipsowa 10cmx3m; Zamawiający dopuszcza opaski syntetyczne wykonane z poliestru.Wata podgipsowa 15cmx3m; Zamawiający dopuszcza opaski syntetyczne wykonane z poliestru.Pończocha bawełniana pod gips szer.7-8cm x 20 m; Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie pończoch o długości 15 m z przeliczeniem zamawianych ilości; Zamawiający dopuszcza pończochy bawełniane wykonane z 100% bawełny. Zamawiający dopuszcza dzianą pończochę bawełnianąPończocha bawełniana pod gips szer.10cm x 20 m; Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie pończoch o długości 15 m z przeliczeniem zamawianych ilości; Zamawiający dopuszcza pończochy bawełniane wykonane z 100% bawełny. Zamawiający dopuszcza dzianą pończochę bawełnianąPończocha bawełniana pod gips szer.15-17,4cm x 20 m; Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie pończoch o długości 6 m z przeliczeniem zamawianych ilości; Zamawiający dopuszcza pończochy bawełniane wykonane z 100% bawełny.Zamawiający dopuszcza dzianą pończochę bawełnianąOpaska gipsowa szer. 6 cmx2 m x 2szt.Zamawiający wymaga opasek o zawartości gipsu min. 94%. Zamawiający dopuszcza opaski gipsowe nawinięte na ekologiczny trzpień tekturowy ale nie wymaga.Opaska gipsowa szer. 10 cm x 3 m x 2szt..Zamawiający wymaga opasek o zawartości gipsu min. 94%. Zamawiający dopuszcza opaski gipsowe nawinięte na ekologiczny trzpień tekturowy ale nie wymaga.Opaska gipsowa szer. 12 cm x 3 m x 2szt..Zamawiający wymaga opasek o zawartości gipsu min. 94%. Zamawiający dopuszcza opaski gipsowe nawinięte na ekologiczny trzpień tekturowy ale nie wymaga.Opaska gipsowa szer. 14-15 cm x 3 m x2szt..Zamawiający wymaga opasek o zawartości gipsu min. 94%.;Zamawiający dopuszcza opaski gipsowe nawinięte na ekologiczny trzpień tekturowy ale nie wymaga.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
pakiet 8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wata celulozowa w arkuszach -bielona Zamawiający dopuszcza produkt pakowany a 5 kgWata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa a 0,5kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
pakiet 9 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jałowy, hypoalergiczny opatrunek włókninowy do mocowania kaniul 6x8 cm ( +/- 1 cm) x 100szt. Zamawiający dopuszcza opatrunek pakowany po 500 sztuk z odpowiednim przeliczeniem ilości opakowań
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
pakiet 10 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jałowy hypoalergiczny samoprzylepny opatrunek z folii poliuretanowej do zabezpieczania wkłuć centralnych z wcieciem, dodatkowo wzmocniony włókniną 10x12 cm x 50 szt.Zamawiający dopuszcza opatrunek pakowany a'100sztuk z przeliczeniem zamawianej ilości; Zamawiający dopuszcza opatrunek w rozmiarze 10 x 13 cm pakowany a'25szt. z odpowiednim przeliczeniem ilości
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
pakiet 11 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Siatka elastyczna do podtrzymywania optrunków palce x 25m ( w stanie rozciągniętym)Siatka elastyczna do podtrzymywania optrunków dłoń/stopa x 25m ( w stanie rozciągniętym)Siatka elastyczna do podtrzymywania optrunków ręka/noga x 25 m (w stanie rozciągniętym)Siatka elastyczna do podtrzymywania optrunków duża głowa/mały tułów x 25 m ( w stanie rozciągniętym)Siatka elastyczna do podtrzymywania optrunków tułów/brzuch x 25 m ( w stanie rozciągniętym)Siatka elastyczna do podtrzymywania optrunków duży tułów/klatka piersiowa x 25 m ( w stanie rozciągniętym)Zamawiający dopuszcza siatki wykonane z poliuretanu i poliamidu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
pakiet 12 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Hypoalergiczny, rozciągliwy przylepiec wlókninowy szer.5cm x 10 mHypoalergiczny, rozciągliwy przylepiec wlókninowy szer.10cm x 10 mHypoalergiczny, rozciągliwy przylepiec wlókninowy szer.15cm x 10 mHypoalergiczny, rozciągliwy przylepiec wlókninowy szer.20cm x 10 mHypoalergiczny, rozciągliwy przylepiec wlókninowy szer.30cm x 10 mPastry włókninowe szer.1,25cm x 5 m; Zamawiający dopuszcza przylepiec pakowany a'24 sztuki z przeliczeniem zamawianej ilościPlastry włókninowe szer. 2,5cm x 9,14 m; Zamawiający dopuszcza przylepiec pakowany a'12 sztuk z przeliczeniem zamawianej ilości; Zamawiający dopuszcza plastry włókninowe w rozmiarze 2,5 cm x 9 m z odpowiednim przeliczeniem wymaganych ilości.Zamawiający dopuszcza plastry włókninowe o długości 9,2 m z odpowiednim przeliczeniem zamawianych ilości.Plastry tkaninowe szer. 2,5cm x 5 m; Zamawiający dopuszcza przylepiec pakowany a'12 sztuk z przeliczeniem zamawianej ilościPlastry tkaninowe szer. 5cm x 5 m; Zamawiający dopuszcza przylepiec pakowany a'6 sztuk z przeliczeniem zamawianej ilościPlaster z opatrunkiem na włókninie szer. 6cm x 1 m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
pakiet 13 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Hypoalergiczne, jałowe paski do łączenia brzegów skóry 6mmx70-75mm x 3 paski;Zamawiający dopuszcza paski do łączenia brzegów skóry 6mmx75mmx6 pasków z odpowiednim przeliczeniem ilości opakowańHypoalergiczne, jałowe paski do łączenia brzegów skóry 6mmx38mm x 6 paskówOpatrunek do mocowania cewników i sond medycznych (stabilizacja cewników) dla noworodkówOpatrunek do mocowania cewników i sond medycznych (stabilizacja cewników) dla dorosłych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
pakiet 14 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Serwety operacyjne jałowe, gazowe 17-20 nitkowe, 4 warstwowe z nitką radiacyjną i uchwytem 45 cm x45 cm. Zamawiający dopuszcza serwety operacyjne z kontrastem RTG w formie tasiemki ( chipa) wszytego w brzeg serwety. Zamawiający dopuszcza tolerancję rozmiaru +/- 3 cm x 2 szt.Serwety operacyjne jałowe, gazowe 17-20 nitkowe, 4 warstwowe z nitką radiacyjną i uchwytem 45 cm x45 cm. Zamawiający dopuszcza serwety operacyjne z kontrastem RTG w formie tasiemki ( chipa) wszytego w brzeg serwty. Zamawiający dopuszcza tolerancję rozmiaru +/- 3 cm x 5 szt.;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
pakiet 15 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Serwety operacyjne jałowe, sześciowarstwowe, 20 nitkowe z chipem RTG i tasiemką. W kolorze zielonym, gwarantującym widoczność w polu operacyjnym (przy zetknięciu z krwią barwi się na czarno). Poddane praniu wstępnemu zwiększającemu jej chłonność. Rozmiar gazy przed praniem wstępnym 50x60 cm. Pakowane x 2szt.Zamawiający wymaga serewty z 1 etykietą służącą do wklejania w dokumentację medyczną ( na opakowaniu wewnętrzynym i zewnętrznym), dopuszcza 2 etykiety.Tupfery jałowe, gazowe, 24 nitkowe, z nitką radiacyjną z dwoma samoprzylepnymi etykietkami umożliwiającymi podwójną kontrolę zliczania po zabiegach (na opakowaniu jednostkowym zewnętrznym i wewnetrznym), sterylizowane parą wodną, 6x6cm x 10 sztuk;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
pakiet 16 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Resorbowalna gąbka hemostatyczna wykonanana w 100% z żelatyny farmaceutycznej specjal 7-8 x 5x0,1 cmResorbowalna gąbka hemostatyczna wykonanana w 100% z żelatyny farmaceutycznej standard 7-8 x 5x 1 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
pakiet 17 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wchłanialna gaza hemostatyczna z utlenionej celulozy 5cm x 7 cm; Zamawiający dopuszcza zaoferowanie wchłanialnej gazy hemostatycznej z utlenionej regenerowanej celulozy o wymiarach 5 x 7 cm; Zamawiający dopuszcza rozmiar 5 x 7,5 cm.Wchłanialna gaza hemostatyczna z utlenionej celulozy 5cm x 1,25 cm;Zamawiający dopuszcza zaoferowanie wchłanialnej gazy hemostatycznej z utlenionej regenerowanej celulozy o wymiarach 5 x 1,5 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
pakiet 18 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Setony z gazy 17 nitkowej 2mx5cm jałowe z nitką radiacyjną a 1 szt.Setony z gazy 17 nitkowej 2mx5cm jałowe a 1 szt.Setony z gazy 17 nitkowej 2mx2cm jałowe a 1 szt.Setony z gazy 17 nitkowej 2mx1cm jałowe a 1 szt.Tupfer groszek 12 cm x12 cm jałowy a 10 szt. z nitką radiacyjnąTupfer fasolka 15 cm x15 cm jałowy a 10 szt.Serwety włókninowe, jałowe 50cm x 80cm x 1 szt.; Zamawiający dopuszcza serwetę w rozmiarze 80x45 cmKompresy włókninowe ( 40g/m2) tracheotomijne z nacięciem w kształcie O, jałowe, 7,5 cm x 7,5 cm x 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
pakiet 19 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gaza opatrunkowa niejałowa, szer. 0,9 m- 1 m w składkach; Zamawiający dopuszcza podanie ceny za opakowanie a'100sztuk z przeliczeniem zamawianej ilości; Zamawiający dopuszcza zaoferowanie gazy w składkach w opakowaniach a'100mb.; ; Zamawiający wymaga gazę 13 n, dopuszcza gazę 17 n.Kompresy gazowe niesterylne 17 n , 8 w 5 cm x 5 cm a 100 szt Kompresy gazowe niesterylne 17 n , 8 w 7,5 cm x 7,5 cm a 100 szt Kompresy gazowe niesterylne 17 n , 8 w 10 cm x 10 cm a 100 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
pakiet 20 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jałowy , przezroczysty opatrunek do mocowania i zabezpieczania wkłuć naczyniowych u dzieci, z wcięciem, 5 cm x 5,7 cmJałowy , przezroczysty opatrunek do mocowania i zabezpieczania wkłuć naczyniowych u dzieci, z wcięciem, 3,8 cm x 4,5 cmPrzylepiec chirurgiczny, hypoalergiczny, włóknina poliestrowa, klej akrylowy bez dodatku tlenku cynku, oddychający, możliwość dzielenia bez użycia nożyczek, 1,25 cm x 9,14 mPrzylepiec chirurgiczny, hypoalergiczny, włóknina poliestrowa, klej akrylowy bez dodatku tlenku cynku, oddychający, możliwość dzielenia bez użycia nożyczek, 2,5 cm x 9,14 mPrzylepiec hypoalergiczny z białego jedwabiu, łatwy do dzielenia bez użycia nożyczek, z klejem akrylowym bez zawartości tlenku cynku, przepuszczalny dla pary i powietrza, 1,25 cm x 9,14 mŚrodek do ochrony skóry w płynie,hypoalergiczny, sterylny, flakon z atomizerem -28 ml ( typu Cavilon lub równoważny)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
pakiet 21 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opatrunek na trudno gojace się rany, kompres z gazy bawełnianej impregnowana estrem kwasu tłuszczowego 9cm x 7 cmOpatrunek na trudnogojace się rany, taśma z gazy bawełnianej impregnowana estrem kwasu tłuszczowego 5 cm x 2 m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
pakiet 22 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Hemostatic Powder a 2g x 5 szt. Aplikator x 5 szt. do produktu opisanego w poz. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
pakiet 23 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw opatrunkowy mały do terapii podciśnieniowej ( na tacce) 1 opatrunek piankowy 10x7,5x3,3cm, 2 folie samoprzylepne 15x20cm 1 port mały, długość drenu 60cm-(+/- 5cm), wykonany z silikonu, dwuświatłowy, drugi koniec złączka dwuświatłowa z integralnym koreczkiem do zatykania drenu; Zamawiający dopuszcza zestaw z 3 foliami samoprzylepnymi. Zestaw opatrunkowy średni do terapii podciśnieniowej (na tacce), 1 opatrunek piankowy 18x12,5x3,3cm 2 folie samoprzylepne 20x30cm 1 port duży, długość drenu 60cm-(+/- 5 cm), wykonany z silikonu, dwuświatłowy, drugi koniec złączka dwuświatłowa z integralnym koreczkiem do zatykania drenu.Zbiornik jałowy na wydzielinę a 800 ml długość drenu 180cm, dren dwuświatłowy, zbiornik z wbudowanym filtrem powietrza i filtrem węglowym i środkiem żelującym, mocowanie do tylnej ściany urządzenia, redukcja dyskomfortu mobilnego poruszającego się po oddziale z urządzeniem( inni pacjenci nie widzą wydzieliny w zbiorniku, zbiornik pomiędzy urządzeniem a pacjentem niewidoczny) zbiorniki kompatybilne z zestawami opatrunkowymi umieszczonymi na tackach i jednostką wytwarzającą podciśnienie stałe lub pulsacyjne w zakresie 20-250 mmHg ( regulacja co 5 mmHg)Zbiornik jałowy na wydzielinę a 300 ml długość drenu 180cm, dren dwuświatłowy, zbiornik z wbudowanym filtrem powietrza i filtrem węglowym i środkiem żelującym, mocowanie do tylnej ściany urządzenia, redukcja dyskomfortu mobilnego poruszającego się po oddziale z urządzeniem( inni pacjenci nie widzą wydzieliny w zbiorniku, zbiornik pomiędzy urządzeniem a pacjentem niewidoczny) zbiorniki kompatybilne z zestawami opatrunkowymi umieszczonymi na tackach i jednostką wytwarzającą podciśnienie stałe lub pulsacyjne w zakresie 20-250 mmHg ( regulacja co 5 mmHg)Biała gąbka z alkoholu poliwinylowego 10x15cm x 10 szt.Silikonowa warstwa kontaktowa 10x20cm x 5 szt.Opatrunek brzuszny o składzie: folia ochronna do zabezpieczania organów z kieszeniami aplikacyjnymi, z mikrokapilarami, o strukturze uniemożliwiającej przesuwanie się gąbki, średnica 65 cm, folia samoprzylepna 20x30cm x 6 szt., opatrunek piankowy 38x25x1,6cm x 2 szt., port 1 szt.Akcesoria: Port x 3 szt.Złącze "Y" x 3 szt.Dzierżawa urządzenia, fabrycznie nowego, waga do 1,5kg, ekran dotykowy, możliwość mocowania pasa naramiennego, możliwość mocowania do ramy łóżka lub masztu, menu w języku polskim, alarmy dźwiękowe i optyczne z instrukcją rozwiązania problemu na ekranie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
pakiet 24 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opaska elastyczna z zapinką 20cm x5m- pakowana pojedynczo.; Zamawiający dopuszcza opaskę o z dwiema zapinkami, pozostałe parametry zgodnie z SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
pakiet 25 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Chusta trójkątna włókninowa 96x96 cm(+/- 4 cm)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
26 |
Nazwa: |
pakiet 26 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Samoprzylepny opatrunek na rany pooperacyjne, dwuwarstwowy:warstwa przylegająca do rany- hydrofobowa mikrosiatka, warstwa chłonna 100% wata bawełniana; przepuszczający parę wodną i powietrze wym. 20cm x 8 cm x 25 szt.Zamawiający dopuszcza opatrunek pakowany a'50sztuk z przeliczeniem zamawianej ilości; Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie opatrunku w op. a’30szt z przeliczeniem zamawianej ilości i zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę; Zamawiający dopuszcza opatrunki samoprzylepne z warstwą chłonną wykonaną z wiskozySamoprzylepny opatrunek na rany pooperacyjne, dwuwarstwowy:warstwa przylegająca do rany- hydrofobowa mikrosiatka, warstwa chłonna 100% wata bawełniana; przepuszczający parę wodna i powietrze wym. 10cm x 6 cm x 25 szt.; Zamawiający dopuszcza opatrunki samoprzylepne z warstwą chłonną wykonaną z wiskozySamoprzylepny opatrunek na rany pooperacyjne, dwuwarstwowy:warstwa przylegająca do rany- hydrofobowa mikrosiatka, warstwa chłonna 100% wata bawełniana; przepuszczający parę wodna i powietrze wym. 10cm x 8 cm x 25 szt.; Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie opatrunku w op. a’30szt z przeliczeniem zamawianej ilości i zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę; Zamawiający dopuszcza opatrunki samoprzylepne z warstwą chłonną wykonaną z wiskozySamoprzylepny opatrunek na rany pooperacyjne, dwuwarstwowy:warstwa przylegająca do rany- hydrofobowa mikrosiatka, warstwa chłonna 100% wata bawełniana; przepuszczający parę wodna i powietrze wym. 7,2cm x 5 cm x 50 szt.; Zamawiający dopuszcza opatrunki samoprzylepne z warstwą chłonną wykonaną z wiskozy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych |
20,00 |
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: