Sprzedaż i dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sprzedaż i dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-29
  • Numer ogłoszenia603439-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 603439-N-2020 z dnia 2020-10-29 r.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: sprzedaż i dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 43101894000000, ul. Al. Kraśnicka  100 , 20-718  Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 374 655, e-mail zamowienia@szpital.lublin.pl, faks 815 374 624.
Adres strony internetowej (URL): https://www.szpital.lublin.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://szpital-lublin.eb2b.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://szpital-lublin.eb2b.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://szpital-lublin.eb2b.com.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
https://szpital-lublin.eb2b.com.pl/

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://szpital-lublin.eb2b.com.pl/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Tak
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
https://szpital-lublin.eb2b.com.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż i dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie
Numer referencyjny: WSS SP ZOZ DZP 382/ 55 /2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie

II.5) Główny kod CPV: 33141110-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33141111-1
33141112-8
33141116-6
33141119-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji. Lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem tego terminu składania ofert. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielnie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów o których mowa w rozdz. VII B siwz, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazanych przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 2. Uzupełniony formularz cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3. pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia reprezentuje pełnomocnik. 4. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy. 5. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z załącznikiem nr - 4 - wzór umowy, w szczególności: 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany ceny jednostkowej brutto w przypadku wystąpienia w trakcie obowiązywania umowy zmiany stawek podatku VAT na wyroby stanowiące przedmiot umowy. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany cen brutto Sprzedający jest obowiązany przedstawić Kupującemu pisemny wniosek w tym przedmiocie, wskazujący na właściwe przepisy, z których wynika zmiana stawki podatku VAT oraz na datę ich wejścia w życie, a także propozycję nowych cen. W takim przypadku zmianie nie mogą ulec ceny jednostkowe netto, natomiast cen jednostkowe brutto nie mogą ulec zwiększeniu o kwotę wyższą niż wynikająca ze zmiany stawki VAT. Zmiany cen, o których mowa w niniejszym ustępie następują po uzyskaniu akceptacji Kupującego, w drodze aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany ceny jednostkowej w przypadku wystąpienia w trakcie obowiązywania umowy zmiany stawek akcyzy na wyroby stanowiące przedmiot umowy. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany cen Sprzedający jest obowiązany przedstawić Kupującemu pisemny wniosek w tym przedmiocie, wskazujący na właściwe przepisy, z których wynika zmiana stawki akcyzy oraz na datę ich wejścia w życie, a także propozycję nowych cen. W takim przypadku ceny jednostkowe nie mogą ulec zwiększeniu o kwotę wyższą niż wynikająca ze zmiany stawki akcyzy. Zmiany cen, o których mowa w niniejszym ustępie następują po uzyskaniu akceptacji Kupującego, w drodze aneksu do umowy z zachowanie formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Kupujący zastrzega sobie możliwość niewyrażenia zgody na akceptację wniosku, o którym mowa w ust. 4 i 5. W tym przypadku Sprzedającemu przysługuje uprawnienie do rozwiązania niniejszej umowy z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia (dokonanego na koniec miesiąca kalendarzowego), które nie rodzi roszczenia o dochodzenie zapłaty kary umownej w stosunku do Kupującego, ani nie stanowi podstawy do żądania jakiegokolwiek odszkodowania z tego tytułu. W okresie wypowiedzenia, ceny jednostkowe pozostają bez zmian. 4. Obniżenie cen jednostkowych może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga pisemnego aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: pakiet 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 5cmx5cm x 2szt.Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 5cmx5cm x 3szt.Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 5cmx5cm x 5szt.Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 5cmx5cm x 10szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: pakiet 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 7,5cmx7,5cm x 3szt.Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 7,5cmx7,5cm x 5szt.Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 7,5cmx7,5cm x 10szt.Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 7,5cmx7,5cm x 20szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: pakiet 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 10cmx10cm x 5szt.Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 10cmx10cm x 10szt.Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 10cmx10cm x 20szt.Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 10cmx10cm x 40szt.Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie kompresów w opakowaniu po 50 szt. z przeliczeniem zamawianej ilości; Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie kompresów w op. a’20 szt. z przeliczeniem zamawianej ilości; Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 10cmx20cm x 3szt.; Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie kompresów 12-warstwowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: pakiet 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe 8 warstwowe, z nitką radiacyjną 10cmx10cm x 20szt.; Zamawiający dopuszcza kompresy pakowane a"10sztuk z przeliczeniem zamawianej ilości; Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie kompresów gazowych z nitką rtg 12W 17N.Zamawiający dopuszcza kompresy gazowe 20 nitkowe 8 warstwowe.Kompresy gazowe sterylne, 17 nitkowe 8 warstwowe, z nitką radiacyjną 10cmx10cm x 40szt.; Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie kompresów gazowych z nitką rtg 12W 17N. Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie kompresów z nitką rtg sterylizowaną tlenkiem etylenu.Zamawiający dopuszcza kompresy gazowe 20 nitkowe 8 warstwowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: pakiet 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompresy chłonne jałowe, 4 warstwowe (1- włókna propylenowe zapobiegające przyklejaniu się do rany; 2- bibułka celulozowa rozprowadzająca wydzielinę,; 3- warstwa chłonna celulozowa; 4- warstwa zewnętrzna przeciwdziałająca przenikaniu wydzieliny i chroniąca ranę przed zakażeniem) sterylne 10cmx20 cm x 25 szt. pojedyn. pakow.Kompresy chłonne jałowe, 4 warstwowe (1- włókna propylenowe zapobiegające przyklejaniu się do rany; 2- bibułka celulozowa rozprowadzająca wydzielinę,; 3- warstwa chłonna celulozowa; 4- warstwa zewnętrzna przeciwdziałająca przenikaniu wydzieliny i chroniąca ranę przed zakażeniem) sterylne 20cmx40 cm x 10 szt. pojedyn. pakow.Zamawiający dopuszcza pakowane a'8sztuk, z przeliczeniem zamawianej ilości
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: pakiet 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opaska dziana 5cmx4m- pakowana pojedyn.Opaska dziana 10cmx4m- pakowana pojedyn.Opaska dziana 15cmx4m- pakowana pojedyn.Opaska elastyczna z zapinką 12cm x5m- pakowana pojedyn.Opaska elastyczna z zapinką 15cm x5m- pakowana pojedyn. ; Zamawiający dopuszcza opaskę z 2 zapinkami w celu ulepszenia mocowania szerokiej opaski ale nie wymaga.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: pakiet 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wata podgipsowa 6cmx3m; Zamawiający dopuszcza opaski syntetyczne wykonane z poliestru.Wata podgipsowa 10cmx3m; Zamawiający dopuszcza opaski syntetyczne wykonane z poliestru.Wata podgipsowa 15cmx3m; Zamawiający dopuszcza opaski syntetyczne wykonane z poliestru.Pończocha bawełniana pod gips szer.7-8cm x 20 m; Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie pończoch o długości 15 m z przeliczeniem zamawianych ilości; Zamawiający dopuszcza pończochy bawełniane wykonane z 100% bawełny. Zamawiający dopuszcza dzianą pończochę bawełnianąPończocha bawełniana pod gips szer.10cm x 20 m; Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie pończoch o długości 15 m z przeliczeniem zamawianych ilości; Zamawiający dopuszcza pończochy bawełniane wykonane z 100% bawełny. Zamawiający dopuszcza dzianą pończochę bawełnianąPończocha bawełniana pod gips szer.15-17,4cm x 20 m; Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie pończoch o długości 6 m z przeliczeniem zamawianych ilości; Zamawiający dopuszcza pończochy bawełniane wykonane z 100% bawełny.Zamawiający dopuszcza dzianą pończochę bawełnianąOpaska gipsowa szer. 6 cmx2 m x 2szt.Zamawiający wymaga opasek o zawartości gipsu min. 94%. Zamawiający dopuszcza opaski gipsowe nawinięte na ekologiczny trzpień tekturowy ale nie wymaga.Opaska gipsowa szer. 10 cm x 3 m x 2szt..Zamawiający wymaga opasek o zawartości gipsu min. 94%. Zamawiający dopuszcza opaski gipsowe nawinięte na ekologiczny trzpień tekturowy ale nie wymaga.Opaska gipsowa szer. 12 cm x 3 m x 2szt..Zamawiający wymaga opasek o zawartości gipsu min. 94%. Zamawiający dopuszcza opaski gipsowe nawinięte na ekologiczny trzpień tekturowy ale nie wymaga.Opaska gipsowa szer. 14-15 cm x 3 m x2szt..Zamawiający wymaga opasek o zawartości gipsu min. 94%.;Zamawiający dopuszcza opaski gipsowe nawinięte na ekologiczny trzpień tekturowy ale nie wymaga.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: pakiet 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wata celulozowa w arkuszach -bielona Zamawiający dopuszcza produkt pakowany a 5 kgWata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa a 0,5kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: pakiet 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jałowy, hypoalergiczny opatrunek włókninowy do mocowania kaniul 6x8 cm ( +/- 1 cm) x 100szt. Zamawiający dopuszcza opatrunek pakowany po 500 sztuk z odpowiednim przeliczeniem ilości opakowań
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: pakiet 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jałowy hypoalergiczny samoprzylepny opatrunek z folii poliuretanowej do zabezpieczania wkłuć centralnych z wcieciem, dodatkowo wzmocniony włókniną 10x12 cm x 50 szt.Zamawiający dopuszcza opatrunek pakowany a'100sztuk z przeliczeniem zamawianej ilości; Zamawiający dopuszcza opatrunek w rozmiarze 10 x 13 cm pakowany a'25szt. z odpowiednim przeliczeniem ilości
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: pakiet 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Siatka elastyczna do podtrzymywania optrunków palce x 25m ( w stanie rozciągniętym)Siatka elastyczna do podtrzymywania optrunków dłoń/stopa x 25m ( w stanie rozciągniętym)Siatka elastyczna do podtrzymywania optrunków ręka/noga x 25 m (w stanie rozciągniętym)Siatka elastyczna do podtrzymywania optrunków duża głowa/mały tułów x 25 m ( w stanie rozciągniętym)Siatka elastyczna do podtrzymywania optrunków tułów/brzuch x 25 m ( w stanie rozciągniętym)Siatka elastyczna do podtrzymywania optrunków duży tułów/klatka piersiowa x 25 m ( w stanie rozciągniętym)Zamawiający dopuszcza siatki wykonane z poliuretanu i poliamidu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: pakiet 12
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Hypoalergiczny, rozciągliwy przylepiec wlókninowy szer.5cm x 10 mHypoalergiczny, rozciągliwy przylepiec wlókninowy szer.10cm x 10 mHypoalergiczny, rozciągliwy przylepiec wlókninowy szer.15cm x 10 mHypoalergiczny, rozciągliwy przylepiec wlókninowy szer.20cm x 10 mHypoalergiczny, rozciągliwy przylepiec wlókninowy szer.30cm x 10 mPastry włókninowe szer.1,25cm x 5 m; Zamawiający dopuszcza przylepiec pakowany a'24 sztuki z przeliczeniem zamawianej ilościPlastry włókninowe szer. 2,5cm x 9,14 m; Zamawiający dopuszcza przylepiec pakowany a'12 sztuk z przeliczeniem zamawianej ilości; Zamawiający dopuszcza plastry włókninowe w rozmiarze 2,5 cm x 9 m z odpowiednim przeliczeniem wymaganych ilości.Zamawiający dopuszcza plastry włókninowe o długości 9,2 m z odpowiednim przeliczeniem zamawianych ilości.Plastry tkaninowe szer. 2,5cm x 5 m; Zamawiający dopuszcza przylepiec pakowany a'12 sztuk z przeliczeniem zamawianej ilościPlastry tkaninowe szer. 5cm x 5 m; Zamawiający dopuszcza przylepiec pakowany a'6 sztuk z przeliczeniem zamawianej ilościPlaster z opatrunkiem na włókninie szer. 6cm x 1 m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: pakiet 13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Hypoalergiczne, jałowe paski do łączenia brzegów skóry 6mmx70-75mm x 3 paski;Zamawiający dopuszcza paski do łączenia brzegów skóry 6mmx75mmx6 pasków z odpowiednim przeliczeniem ilości opakowańHypoalergiczne, jałowe paski do łączenia brzegów skóry 6mmx38mm x 6 paskówOpatrunek do mocowania cewników i sond medycznych (stabilizacja cewników) dla noworodkówOpatrunek do mocowania cewników i sond medycznych (stabilizacja cewników) dla dorosłych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: pakiet 14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Serwety operacyjne jałowe, gazowe 17-20 nitkowe, 4 warstwowe z nitką radiacyjną i uchwytem 45 cm x45 cm. Zamawiający dopuszcza serwety operacyjne z kontrastem RTG w formie tasiemki ( chipa) wszytego w brzeg serwety. Zamawiający dopuszcza tolerancję rozmiaru +/- 3 cm x 2 szt.Serwety operacyjne jałowe, gazowe 17-20 nitkowe, 4 warstwowe z nitką radiacyjną i uchwytem 45 cm x45 cm. Zamawiający dopuszcza serwety operacyjne z kontrastem RTG w formie tasiemki ( chipa) wszytego w brzeg serwty. Zamawiający dopuszcza tolerancję rozmiaru +/- 3 cm x 5 szt.;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: pakiet 15
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Serwety operacyjne jałowe, sześciowarstwowe, 20 nitkowe z chipem RTG i tasiemką. W kolorze zielonym, gwarantującym widoczność w polu operacyjnym (przy zetknięciu z krwią barwi się na czarno). Poddane praniu wstępnemu zwiększającemu jej chłonność. Rozmiar gazy przed praniem wstępnym 50x60 cm. Pakowane x 2szt.Zamawiający wymaga serewty z 1 etykietą służącą do wklejania w dokumentację medyczną ( na opakowaniu wewnętrzynym i zewnętrznym), dopuszcza 2 etykiety.Tupfery jałowe, gazowe, 24 nitkowe, z nitką radiacyjną z dwoma samoprzylepnymi etykietkami umożliwiającymi podwójną kontrolę zliczania po zabiegach (na opakowaniu jednostkowym zewnętrznym i wewnetrznym), sterylizowane parą wodną, 6x6cm x 10 sztuk;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: pakiet 16
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Resorbowalna gąbka hemostatyczna wykonanana w 100% z żelatyny farmaceutycznej specjal 7-8 x 5x0,1 cmResorbowalna gąbka hemostatyczna wykonanana w 100% z żelatyny farmaceutycznej standard 7-8 x 5x 1 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: pakiet 17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wchłanialna gaza hemostatyczna z utlenionej celulozy 5cm x 7 cm; Zamawiający dopuszcza zaoferowanie wchłanialnej gazy hemostatycznej z utlenionej regenerowanej celulozy o wymiarach 5 x 7 cm; Zamawiający dopuszcza rozmiar 5 x 7,5 cm.Wchłanialna gaza hemostatyczna z utlenionej celulozy 5cm x 1,25 cm;Zamawiający dopuszcza zaoferowanie wchłanialnej gazy hemostatycznej z utlenionej regenerowanej celulozy o wymiarach 5 x 1,5 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: pakiet 18
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Setony z gazy 17 nitkowej 2mx5cm jałowe z nitką radiacyjną a 1 szt.Setony z gazy 17 nitkowej 2mx5cm jałowe a 1 szt.Setony z gazy 17 nitkowej 2mx2cm jałowe a 1 szt.Setony z gazy 17 nitkowej 2mx1cm jałowe a 1 szt.Tupfer groszek 12 cm x12 cm jałowy a 10 szt. z nitką radiacyjnąTupfer fasolka 15 cm x15 cm jałowy a 10 szt.Serwety włókninowe, jałowe 50cm x 80cm x 1 szt.; Zamawiający dopuszcza serwetę w rozmiarze 80x45 cmKompresy włókninowe ( 40g/m2) tracheotomijne z nacięciem w kształcie O, jałowe, 7,5 cm x 7,5 cm x 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: pakiet 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gaza opatrunkowa niejałowa, szer. 0,9 m- 1 m w składkach; Zamawiający dopuszcza podanie ceny za opakowanie a'100sztuk z przeliczeniem zamawianej ilości; Zamawiający dopuszcza zaoferowanie gazy w składkach w opakowaniach a'100mb.; ; Zamawiający wymaga gazę 13 n, dopuszcza gazę 17 n.Kompresy gazowe niesterylne 17 n , 8 w 5 cm x 5 cm a 100 szt Kompresy gazowe niesterylne 17 n , 8 w 7,5 cm x 7,5 cm a 100 szt Kompresy gazowe niesterylne 17 n , 8 w 10 cm x 10 cm a 100 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: pakiet 20
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jałowy , przezroczysty opatrunek do mocowania i zabezpieczania wkłuć naczyniowych u dzieci, z wcięciem, 5 cm x 5,7 cmJałowy , przezroczysty opatrunek do mocowania i zabezpieczania wkłuć naczyniowych u dzieci, z wcięciem, 3,8 cm x 4,5 cmPrzylepiec chirurgiczny, hypoalergiczny, włóknina poliestrowa, klej akrylowy bez dodatku tlenku cynku, oddychający, możliwość dzielenia bez użycia nożyczek, 1,25 cm x 9,14 mPrzylepiec chirurgiczny, hypoalergiczny, włóknina poliestrowa, klej akrylowy bez dodatku tlenku cynku, oddychający, możliwość dzielenia bez użycia nożyczek, 2,5 cm x 9,14 mPrzylepiec hypoalergiczny z białego jedwabiu, łatwy do dzielenia bez użycia nożyczek, z klejem akrylowym bez zawartości tlenku cynku, przepuszczalny dla pary i powietrza, 1,25 cm x 9,14 mŚrodek do ochrony skóry w płynie,hypoalergiczny, sterylny, flakon z atomizerem -28 ml ( typu Cavilon lub równoważny)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: pakiet 21
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opatrunek na trudno gojace się rany, kompres z gazy bawełnianej impregnowana estrem kwasu tłuszczowego 9cm x 7 cmOpatrunek na trudnogojace się rany, taśma z gazy bawełnianej impregnowana estrem kwasu tłuszczowego 5 cm x 2 m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: pakiet 22
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Hemostatic Powder a 2g x 5 szt. Aplikator x 5 szt. do produktu opisanego w poz. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: pakiet 23
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw opatrunkowy mały do terapii podciśnieniowej ( na tacce) 1 opatrunek piankowy 10x7,5x3,3cm, 2 folie samoprzylepne 15x20cm 1 port mały, długość drenu 60cm-(+/- 5cm), wykonany z silikonu, dwuświatłowy, drugi koniec złączka dwuświatłowa z integralnym koreczkiem do zatykania drenu; Zamawiający dopuszcza zestaw z 3 foliami samoprzylepnymi. Zestaw opatrunkowy średni do terapii podciśnieniowej (na tacce), 1 opatrunek piankowy 18x12,5x3,3cm 2 folie samoprzylepne 20x30cm 1 port duży, długość drenu 60cm-(+/- 5 cm), wykonany z silikonu, dwuświatłowy, drugi koniec złączka dwuświatłowa z integralnym koreczkiem do zatykania drenu.Zbiornik jałowy na wydzielinę a 800 ml długość drenu 180cm, dren dwuświatłowy, zbiornik z wbudowanym filtrem powietrza i filtrem węglowym i środkiem żelującym, mocowanie do tylnej ściany urządzenia, redukcja dyskomfortu mobilnego poruszającego się po oddziale z urządzeniem( inni pacjenci nie widzą wydzieliny w zbiorniku, zbiornik pomiędzy urządzeniem a pacjentem niewidoczny) zbiorniki kompatybilne z zestawami opatrunkowymi umieszczonymi na tackach i jednostką wytwarzającą podciśnienie stałe lub pulsacyjne w zakresie 20-250 mmHg ( regulacja co 5 mmHg)Zbiornik jałowy na wydzielinę a 300 ml długość drenu 180cm, dren dwuświatłowy, zbiornik z wbudowanym filtrem powietrza i filtrem węglowym i środkiem żelującym, mocowanie do tylnej ściany urządzenia, redukcja dyskomfortu mobilnego poruszającego się po oddziale z urządzeniem( inni pacjenci nie widzą wydzieliny w zbiorniku, zbiornik pomiędzy urządzeniem a pacjentem niewidoczny) zbiorniki kompatybilne z zestawami opatrunkowymi umieszczonymi na tackach i jednostką wytwarzającą podciśnienie stałe lub pulsacyjne w zakresie 20-250 mmHg ( regulacja co 5 mmHg)Biała gąbka z alkoholu poliwinylowego 10x15cm x 10 szt.Silikonowa warstwa kontaktowa 10x20cm x 5 szt.Opatrunek brzuszny o składzie: folia ochronna do zabezpieczania organów z kieszeniami aplikacyjnymi, z mikrokapilarami, o strukturze uniemożliwiającej przesuwanie się gąbki, średnica 65 cm, folia samoprzylepna 20x30cm x 6 szt., opatrunek piankowy 38x25x1,6cm x 2 szt., port 1 szt.Akcesoria: Port x 3 szt.Złącze "Y" x 3 szt.Dzierżawa urządzenia, fabrycznie nowego, waga do 1,5kg, ekran dotykowy, możliwość mocowania pasa naramiennego, możliwość mocowania do ramy łóżka lub masztu, menu w języku polskim, alarmy dźwiękowe i optyczne z instrukcją rozwiązania problemu na ekranie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: pakiet 24
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opaska elastyczna z zapinką 20cm x5m- pakowana pojedynczo.; Zamawiający dopuszcza opaskę o z dwiema zapinkami, pozostałe parametry zgodnie z SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: pakiet 25
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Chusta trójkątna włókninowa 96x96 cm(+/- 4 cm)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26 Nazwa: pakiet 26
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Samoprzylepny opatrunek na rany pooperacyjne, dwuwarstwowy:warstwa przylegająca do rany- hydrofobowa mikrosiatka, warstwa chłonna 100% wata bawełniana; przepuszczający parę wodną i powietrze wym. 20cm x 8 cm x 25 szt.Zamawiający dopuszcza opatrunek pakowany a'50sztuk z przeliczeniem zamawianej ilości; Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie opatrunku w op. a’30szt z przeliczeniem zamawianej ilości i zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę; Zamawiający dopuszcza opatrunki samoprzylepne z warstwą chłonną wykonaną z wiskozySamoprzylepny opatrunek na rany pooperacyjne, dwuwarstwowy:warstwa przylegająca do rany- hydrofobowa mikrosiatka, warstwa chłonna 100% wata bawełniana; przepuszczający parę wodna i powietrze wym. 10cm x 6 cm x 25 szt.; Zamawiający dopuszcza opatrunki samoprzylepne z warstwą chłonną wykonaną z wiskozySamoprzylepny opatrunek na rany pooperacyjne, dwuwarstwowy:warstwa przylegająca do rany- hydrofobowa mikrosiatka, warstwa chłonna 100% wata bawełniana; przepuszczający parę wodna i powietrze wym. 10cm x 8 cm x 25 szt.; Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie opatrunku w op. a’30szt z przeliczeniem zamawianej ilości i zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę; Zamawiający dopuszcza opatrunki samoprzylepne z warstwą chłonną wykonaną z wiskozySamoprzylepny opatrunek na rany pooperacyjne, dwuwarstwowy:warstwa przylegająca do rany- hydrofobowa mikrosiatka, warstwa chłonna 100% wata bawełniana; przepuszczający parę wodna i powietrze wym. 7,2cm x 5 cm x 50 szt.; Zamawiający dopuszcza opatrunki samoprzylepne z warstwą chłonną wykonaną z wiskozy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy min. 2 dni, max. 5 dni roboczych 20,00
Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług specjalisty ds. uzależnienia i współuzależnienia
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług specjalisty ds. uzależnienia i współuzależnienia w tym w zakresie problemów alkoholowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lublin: Usługa wsparcia technicznego i serwisu dla macierzy dyskowej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lublin: Dostawa asortymentu medycznego na potrzeby COZL.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa ubrań 1x użytku z włókniny
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa asortymentu medycznego na potrzeby COZL.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI