Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Chirurgii Naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 7800146
1.5.8.) Numer faksu: 17 7800146
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Chirurgii Naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6eb16988-57f4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304981
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00036530/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Chirurgii Naczyniowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020r. poz. 344).
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .pdf, .doc, .docx, .odt, .txt, .rtf
4. Ofertę oraz oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 3 składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Zawiadomienia, oświadczenia, dokumenty, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
a) za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ (Formularz do komunikacji),
lub
b) drogą elektroniczną na adres przetargi@szpital.mielec.pl
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
9. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania: SzP.ZP.271.81.21
10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z dnia 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego
z siedzibą przy ul. Żeromskiego 22, 39-300 Mielec. Dane kontaktowe:
-poczta elektroniczna: sekretariat@szpital.mielec.pl
-telefon: 17 780-01-39
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail iod@szpital.mielec.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na sprzedaż i dostawę asortymentu niezbędnego dla potrzeb Chirurgii Naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, znak SzP.ZP.271.81.21 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa PZP”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.81.21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cewnik balonowy tnący
- cewnik kompatybilny z prowadnikiem 0,014" (rapid exchange) i 0,018" (OTW)
- średnice balonu od 2 mm do 8 mm
- długości balonu: 1,5 cm i 2 cm
- liczba aterotomów: 3 lub 4
- długość cewnika: od 50 cm do 140 cm
- kompatybilny z koszulką 6 lub 7 F w zależności od średnicy
- RBP 10 i 12 atm
J.m.: szt., Ilość: 10
4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania
wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11
umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich
bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych
dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza
umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w
ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w
Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach
opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym
niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia
świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem
„okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji.
Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie
oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający
rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa
w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami oceny ofert: najniższa cena - 100 % . Sposób oceny ofert: kryterium
„najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru: Wpc=Cn/Cof x Rc,
gdzie: Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”, Cn– najniższa oferowana
cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty, Cof– cena brutto oferty badanej, Rc – ranga kryterium
„najniższa cena” (100). W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100
punktów. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Endoproteza do naczyń obwodowych składa się ze stentu rozprężanego balonem, wykonanego ze stali nierdzewnej 316L klasy chirurgicznej oraz fluoropolimerowej protezy
2. Stentgraft jest wykonany z niezależnych, stalowych pierścieni pokrytych materiałem PTFE
3. Powierzchnia wewnętrzna jest pokryta powłoką heparynową (heparyna pochodzenia wieprzowego, ze stabilnym wiązaniem kowalencyjnym łączącym jej cząsteczki z powierzchnią materiału)
4. Endoproteza jest wstępnie zamontowana na cewniku balonowym
5. Na systemie dostarczania znajdują się dwa znaczniki radiocieniujące balonu wtopione w trzon, które ułatwiają implantację endoprotezy
6. Dzięki wysokiej elastyczności i wytrzymałości idealnie dopasowuje się do anatomii pacjenta
7. Szeroki zakres rozmiarów:
- średnice nominalne stentu: 5-11mm
- maksymalne średnice stentu po rozszerzeniu: 8-16mm
- długości stentu: 15,19,29,39,59,79mm
- długość cewnika wprowadzającego: 135 cm
- koszulka wprowadzająca: 7-8 Fr
- kompatybilność z prowadnikiem 0.035"
J.m.: szt., Ilość: 3
4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania
wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11
umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich
bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych
dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza
umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w
ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w
Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach
opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym
niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia
świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem
„okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji.
Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie
oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający
rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa
w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami oceny ofert: najniższa cena - 100 % . Sposób oceny ofert: kryterium
„najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru: Wpc=Cn/Cof x Rc,
gdzie: Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”, Cn– najniższa oferowana
cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty, Cof– cena brutto oferty badanej, Rc – ranga kryterium
„najniższa cena” (100). W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100
punktów. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Proteza naczyniowa z PTFE o dwuwarstwowej strukturze ściany, wyposażone w stalową końcówkę ułatwiającą przymocowanie do tunelizatora (GDS) lub bez , sterylne 5 lat od daty produkcji; porowatość: warstwa zewnętrzna 60 µm, warstwa wewnętrzna 60/20 µm. Standardowa grubość ściany (0,58 mm), odporność szwów na wyrywanie 6.49 N, wytrzymałość radialna na rozciąganie 498 N; ciśnienie wejścia wody 266 mmHg. Możliwość powtórnej, jednokrotnej sterylizacji gdy dojdzie do przypadkowego otwarcia protezy potwierdzona standardami w instrukcji użycia. Również z przeznaczeniem do wykonywania przetok tętniczo-żylnych.
A Zbrojone zewnętrznie spiralnie
1.A z GDS, zbrojone, spiralnie, zewnętrznie, z możliwością usunięcia zbrojenia 6mm x 40cm
J.m.: szt., Ilość: 5
2.A z GDS, zbrojone, spiralnie, zewnętrznie, z możliwością usunięcia zbrojenia 8mm x 50cm
J.m.: szt., Ilość: 5
3.A z GDS, zbrojone, spiralnie, zewnętrznie, z możliwością usunięcia zbrojenia 6mm x 70cm
J.m.: szt., Ilość: 15
B Z kołnierzem możliwym do przycięcia pod dowolnym kątem
1.B z GDS, z kołnierzem 6mm x 80cm
J.m.: szt., Ilość: 2
C Stożkowe
1.C z GDS, niezbrojone 4/6 mm x 45 cm
J.m.: szt., Ilość: 5
2.C z GDS, zbrojone spieralne 4/6 mm x 45 cm
J.m.: szt., Ilość: 5
4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania
wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11
umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich
bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych
dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza
umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w
ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w
Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach
opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym
niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia
świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem
„okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji.
Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie
oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający
rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa
w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami oceny ofert: najniższa cena - 100 % . Sposób oceny ofert: kryterium
„najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru: Wpc=Cn/Cof x Rc,
gdzie: Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”, Cn– najniższa oferowana
cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty, Cof– cena brutto oferty badanej, Rc – ranga kryterium
„najniższa cena” (100). W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100
punktów. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Biologiczne osierdziowe łaty świńskie do rekonstrukcyjnych zabiegów naczyniowych
- detoksyfikowane w celu wyeliminowania odrzucenia i uzyskania pełnej biokompatybilności
- usieciowane stabilnym glutaraldehydem
- technologia przeciwzwapieniowa
- dostarczane w sterylnym opakowaniu, zanurzone w soli fizjologicznej z 2% alkoholem beznzylowym
- nie wymagają płukania ani moczenia przed implantacją
- przechowywanie w temperaturze pokojowej
- posiadają znak CE
- samouszczelniające w linii szwów
- plastyczne, dobrze dopasowują się do krzywizny naczynia
- możliwość stosowania w zakażonym polu
1 szt. w sterylnym opakowaniu
Rozm. 8Mmx14mm
J.m.: szt., Ilość: 2
Rozm. 6Mmx10mm
J.m.: szt., Ilość: 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania
wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11
umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich
bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych
dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza
umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w
ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w
Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach
opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym
niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia
świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem
„okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji.
Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie
oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający
rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa
w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami oceny ofert: najniższa cena - 100 % . Sposób oceny ofert: kryterium
„najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru: Wpc=Cn/Cof x Rc,
gdzie: Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”, Cn– najniższa oferowana
cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty, Cof– cena brutto oferty badanej, Rc – ranga kryterium
„najniższa cena” (100). W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100
punktów. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Angiograficzny cewnik diagnostyczny do zabiegów specjalistycznych
- średnicy 5F,
- szaft wykonany z nylonu, elastyczny, eliminuje ryzyko złamań, zachowuje atraumatyczność końcówki,
- zbrojony na całej długości ośmioma drutami z nierdzewnej stali zapewniającymi kontrolę momentu obrotu,
- atraumatyczna końcówka cewnika zapewniająca bardzo dobrą wizualizację w obrazie rtg,
- sterowalność 1:1
- przeznaczonych do trudnych i nietypowych anatomii,
- wiele konfiguracji ukształtowania końcówek (nie mniej niż 35: m.in. KMP, Vanschie 1-5; VS1-2; VSC 1,2,3LEV 1,2; MPB)
-cewniki w przedziale długości 40-125 cm; kompatybilne z prowadnikami 0,035" lub 0,038"
J.m.: szt., Ilość: 10
4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania
wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11
umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich
bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych
dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza
umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w
ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w
Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach
opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym
niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia
świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem
„okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji.
Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie
oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający
rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa
w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami oceny ofert: najniższa cena - 100 % . Sposób oceny ofert: kryterium
„najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru: Wpc=Cn/Cof x Rc,
gdzie: Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”, Cn– najniższa oferowana
cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty, Cof– cena brutto oferty badanej, Rc – ranga kryterium
„najniższa cena” (100). W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100
punktów. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stent samorozprężalny do tętnic biodrowych.
Stent samorozprężalny, nitinolowy. System OTW, kompatybilny z prowadnikiem 0,035', koszulka 6F. Średnice stentów 7,8,9,10 mm dostępne w długościach: 20,30,40,60,80,100 mm i długości systemu wprowadzającego 80cm. Po obu stronach stentu po 4 znaczniku tantalowe.
J.m.: szt., Ilość: 10
4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania
wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11
umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich
bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych
dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza
umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w
ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w
Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach
opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym
niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia
świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem
„okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji.
Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie
oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający
rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa
w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami oceny ofert: najniższa cena - 100 % . Sposób oceny ofert: kryterium
„najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru: Wpc=Cn/Cof x Rc,
gdzie: Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”, Cn– najniższa oferowana
cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty, Cof– cena brutto oferty badanej, Rc – ranga kryterium
„najniższa cena” (100). W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100
punktów. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez
Zamawiającego wymagania, złoży wraz z ofertą, aktualne na dzień złożenia przedmiotowe
środki dowodowe:
a) oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące
prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach
ochrony zdrowia RP (Załącznik nr 4 do SWZ).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące
prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach
ochrony zdrowia RP (Załącznik nr 4 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę składa się na Formularzu ofertowym - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do
SWZ. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na
którym będzie prowadzona korespondencja związana z postępowaniem.
Dokumenty, oświadczenia lub podmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą:
a) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie wskazanym przez
Zamawiającego - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ;
b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie,
o którym mowa w pkt. a) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia składa oddzielnie jako oświadczenie własne.
c) przedmiotowe środki dowodowe tj.
-oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące
prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach
ochrony zdrowia RP - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ;
d) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania:
-odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu
ofertowym wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do
Wykonawcy jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby;
e) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy, chyba że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w
pkt. d);
f) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy (np. umowa o współdziałaniu); pełnomocnik może być ustanowiony do
reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą
pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w
następujących okolicznościach:
a) zmiany asortymentu, w tym zmiany numeru katalogowego, modelu, typu produktu, na
asortyment inny, lub poprzez dodanie nowego, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych, niż
wykazany w ofercie, z zastrzeżeniem, że cena tego asortymentu nie ulegnie podwyższeniu,
b) zaoferowania w wyniku postępu technologicznego produktu o lepszych parametrach w cenie
oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i
numeru katalogowego;
c) zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn
niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny o
takich samych lub lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym
albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;
d) zmiana przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy;
e) w przypadku zmiany ceny w wyniku zmiany przepisów prawa podatkowego dotyczącej stawek
VAT w okresie obowiązywania umowy, przy czym zmiana dotyczyć może wartości brutto,
wartość netto pozostaje bez zmian;
f) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania
wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11
umowy.
Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich
bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych
dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza
umowa w sprawie zamówienia publicznego.
Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach
prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu
Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych
w umowie.
Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym
niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia
świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu
podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji.
Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie
oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający
rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w
ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę Wykonawca składa za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortal na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/, w szczegółach danego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-16 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-14