Sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami domowymi, pochodzącymi z terenu Gminy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami domowymi, pochodzącymi z terenu Gminy Wieruszów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieruszów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-01
  • ZamawiającyGmina Wieruszów
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-23
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00511235
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami domowymi, pochodzącymi
z terenu Gminy Wieruszów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wieruszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855392

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1-7

1.5.2.) Miejscowość: Wieruszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@wieruszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieruszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami domowymi, pochodzącymi
z terenu Gminy Wieruszów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-675a8d91-892f-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511235

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068827/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami domowymi, pochodzącymi z terenu Gminy Wieruszów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-675a8d91-892f-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane szczegółowo w rozdziale 7 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny) został opisany szczegółowo w rozdziale 39 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZI.271.34.2023.ZC

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest następująca usługa:
Sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami domowymi, pochodzącymi z terenu Gminy Wieruszów.
Przedmiotem zamówienia został szczegółowo opisany w rozdziale 4 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98380000-0 - Usługi psiarni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85200000-1 - Usługi weterynaryjne

85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający
dopuszcza możliwość zamówienia dodatkowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości 20% wartości
zamówienia podstawowego.
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług do usług stanowiących przedmiot
niniejszego zamówienia.
2. Zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem
3. Zamówienia, o których mowa w pkt. 1 będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z usługami stanowiącymi przedmiot
niniejszego zamówienia, na warunkach wynikających z umowy dla zamówienia podstawowego z zastrzeżeniem zmiany terminów
realizacji i ceny jednostkowej po przeprowadzeniu negocjacji. Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o których
mowa w 1 nie przekroczy wartości 20 % zamówienia podstawowego.
4. Zamówienia, o których mowa w pkt. 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z Działem III Rozdziałem 4 Oddziałem 4 ustawy PZP.
5. Przedmiotem ewentualnych zamówień, o których mowa w pkt. 1 będzie: sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami
domowymi, pochodzącymi z terenu Gminy Wieruszów.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany szczegółowo w rozdziale 15 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.
2. Warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów
Wykonawca powinien wykazać, że posiada:
1) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenie Gminy Wieruszów
zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 3 i ust. 6 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.
U. z 2023 r. poz. 1469 z późn. zm.);
2) zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, o
którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 4 i ust. 6 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1469 z późn. zm.),
3) zezwolenie Powiatowego Lekarza Weterynarii właściwego miejscowo dla Wykonawcy wydane w formie decyzji o objęciu
nadzoru inspekcji weterynaryjnej, w zakresie gromadzenia zwierząt określonych dla prowadzenia danego rodzaju
działalności, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób
zakaźnych zwierząt (t.j. Dz. u. z 2023 r. poz. 1075).
3. Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca powinien posiadać stosowną polisę ważnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300.000,00 (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100). Wartość ta powinna być proporcjonalna do wartości zamówienia i obowiązująca przez cały okres
Zamówienia.
4. Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że:
1) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, zakresu wykonywanych
przez nich czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił
ten warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje min. jednym lekarzem weterynarii oraz min. trzema osobami, które są
przeszkolone w zakresie postępowania ze zwierzętami oraz w zakresie przepisów o ochronie zwierząt z którymi ma
podpisaną umowę o pracę na okres wykonywania przedmiotu zamówienia
2) dysponuje przynajmniej jednym środkiem transportu przeznaczonym do świadczenia usług w zakresie przewozu zwierząt,
wyposażonym w klatkę do transportu zwierząt, sprzętem, narzędziami i wyposażeniem niezbędnym do wykonywania
zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek jeżeli wykaże, iż dysponuje sprzętem w ilościach:
pojazd przystosowany do transportu zwierząt dopuszczony do użytku decyzją powiatowego lekarza weterynarii, chwytakimin.
3 szt, sieci weterynaryjne- min. 3 sztuki, klatki przenośne – min. 5 sztuk;
3) dysponuje możliwością zapewnienia zwierzętom miejsca w schronisku dla zwierząt, będącym pod nadzorem
Powiatowego Lekarza Weterynarii, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami: Instrukcja Głównego Lekarza
Weterynarii BP.0200.1.2.2023 w sprawie postępowania powiatowych lekarzy weterynarii przy przeprowadzaniu kontroli
schronisk dla zwierząt, Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie
szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. z 2022 r., poz. 175).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie
Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, następujących podmiotowych
środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru/ewidencji lub wskazanie tego rejestru/ewidencji, zgodnie
z art. 274 ust. 4 ustawy PZP;
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,
o niezakłócaniu konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076, z późn. zm.), z
innym wykonawcą (poprzez działanie lub zaniechanie), który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu niezależnie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, następujących
podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie
z wymogami zamawiającego, określonymi w rozdziale 20 ust. 4 pkt 1 SWZ, zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ,
wraz z dowodami potwierdzającymi kwalifikacje osób (kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, kompetencje,
doświadczenie, wykształcenie itp.).
2) wykaz sprzętu, narzędzi oraz wyposażenia, będącymi w dyspozycji wykonawcy, zgodnie z wymogami, określonymi w 20 ust. 4 pkt
2 SWZ, zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
3) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenie Gminy Wieruszów
zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 3 i ust. 6 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2023
r. poz. 1469 z późn.zm.);
4) zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, o którym
mowa w art. 7 ust. 1 pkt 4 i ust. 6 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2023
r. poz. 1469 z późn. zm.);
5) zezwolenie Powiatowego Lekarza Weterynarii właściwego miejscowo dla Wykonawcy wydane w formie decyzji o objęciu nadzoru
inspekcji weterynaryjnej, w zakresie gromadzenia zwierząt określonych dla prowadzenia danego rodzaju działalności, zgodnie z art.
5 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t.j. Dz. u. z 2023 r.
poz. 1075),
6) ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na
kwotę minimum 300.000,00 (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie składki.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Sprawy związane z wadium w postępowaniu zostały szczegółowo opisane w rozdziale 25 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały
szczegółowo opisane w rozdziale 36 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia - kwestie zostały opisane w rozdziale 6 SWZ oraz w załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-01 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-01 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Umowa obowiązuje 36 miesięcy, nie prędzej niż od dnia 1 stycznia 2024r. (Zamawiający do dnia 31.12.2023r. związany
jest inną umową)
2. Wynagrodzenie kosztorysowe.
3. Wykonawca zobligowany jest dołączyć do oferty załącznik nr 7 do SWZ - wykaz cenowy, pod rygorem nieważności oferty.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie tatuażu tymczasowego- Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie tatuażu tymczasowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.