Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu gminy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu gminy Czernica z podziałem na części.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzernica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-09-02
  • ZamawiającyGminny Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-27
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00473495
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu gminy Czernica z podziałem na części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005941820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 78

1.5.2.) Miejscowość: Czernica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-003

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 571-226-326

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretaria@gops.czernica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.czernica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomos społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu gminy Czernica z podziałem na części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98288ba1-5468-4176-a3e6-c7aac9daeccb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473495

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00256979/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98288ba1-5468-4176-a3e6-c7aac9daeccb

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
- Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
- Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
- Identyfikator postępowania: ocds-148610-98288ba1-5468-4176-a3e6-c7aac9daeccb
- Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
- Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
- Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452 ze zm., dalej również jako rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych). W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
- Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzania i przekazywania zostały określone przez Zamawiającego w rozdziale 13 SWZ.
- Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
- Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.

Szczegółowe informacje znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia, pkt. 20

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Czernica - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czernicy z siedzibą przy ul. Wrocławskiej 78, 55-003 Czernica. Może się Pani/Pan z nami skontaktować pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby, mail: sekretariat@gops.czernica.pl lub telefoniczne 71 318 01 80 .
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować w sprawach ochrony Państwa danych osobowych i realizacji Państwa praw: e-mail biuro@abi-kancelaria.pl lub pisemnie na adres siedziby wskazany w pkt. 1) powyżej;
3) Administrator przetwarza jedynie dane osobowe niezbędne do realizacji określonych poniżej celów przetwarzania, w tym w szczególności:
• imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej, adres korespondencyjny, numer telefonu, adres zamieszkania, NIP, REGON – przekazane przez Wykonawcę będącego osobą fizyczną lub uzyskane z publicznego rejestru (CEIDG),
• imię, nazwisko, stanowisko służbowe, adres poczty elektronicznej, numer telefonu – pełnomocników oraz osób wskazanych przez Wykonawcę do kontaktu, zawarcia lub realizacji umowy,
• imię, nazwisko, stanowisko służbowe, informacje dot. doświadczenia i kwalifikacji, uprawnień osób wskazanych do realizacji umowy przez Wykonawcę,
• inne dane osobowe i dane osobowe innych osób przekazane przez Wykonawcę niezbędne do realizacji przedmiotu umowy.

Szczegółowe informacje znajdują się w Specyfikacji warunków Zamówienia, pkt 35

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.260.4.2024.KRW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi (dalej również jako : SUO) z terenu Gminy Czernica, z podziałem na 5 części, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi wynikających z art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 901 z późn. zm.) w zw. z § 2 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.).

3. Zakres świadczonych usług obejmuje wykonanie co najmniej jednej ze wskazanych poniżej usług, zgodnie z zakresem określonym w odniesieniu do każdej części zamówienia w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ:

Część 1
Nazwa usługi: Fizjoterapia

Miesięczna liczba godzin usług (nie więcej niż): 12 godzin zegarowych
Roczna liczba godzin usług: 48 godzin zegarowych
Klient: osoba wymagająca pomocy w formie specjalistycznych usług, wynikających z rodzaju jej schorzenia lub niepełnosprawności
Miejsce świadczenia usługi: miejsce zamieszkania osoby z niepełnosprawnością - na terenie gminy Czernica
Rodzaj schorzenia: zaburzenia psychiczne – zgodnie z art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego.


ZAKRES USŁUG:
1) Usługa nr 2:
Pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym :
a) pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych,
b) uzgodnienia pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych,
c) pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece,
d) pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania,
e) w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny, w dostępie do świadczeń zdrowotnych,
f) pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia,
g) pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych.

2) Usługa nr 3
Rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nie objętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych:
a) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii,
b) współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno- terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85322000-2 - Program działań na rzecz gmin

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kryterium „Cena” maksymalną wartość punktów (60 pkt) otrzyma oferta z najtańszą ceną brutto za jedną godzinę zegarową świadczenia usług w ramach wybranej przez Wykonawcę części zamówienia, podaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Wartość kryterium „Cena” zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):


AN
SA = ——————————— x 60 pkt.
AB
gdzie:
SA – wartość kryterium „Cena” dla oferty badanej dla danej części zamówienia
AN – cena oferty najtańszej (brutto) dla danej części zamówienia
AB – cena oferty badanej (brutto) dla danej części zamówienia

Zasady oceny ofert według kryterium "Doświadczenie", "Świadczenie usług w miejscu stałego pobytu osoby z niepełnosprawnością bez konieczności dojazdu osoby z niepełnosprawnością do miejsca świadczenia usługi" oraz "Liczba wskazanych usług" w ramach wybranej przez Wykonawcę części zamówienia- szczegóły w pkt. 27.7.1 Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy indywidualnej SUO w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością przez okres min. 2 miesięcy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wskazanie 2 z 2 usług w ramach wybranej przez Wykonawcę części zamówienia

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Świadczenie usług w miejscu stałego pobytu osoby z niepełnosprawnością bez konieczności dojazdu osoby z niepełnosprawnością do miejsca świadczenia usługi

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi (dalej również jako : SUO) z terenu Gminy Czernica, z podziałem na 5 części, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi wynikających z art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 901 z późn. zm.) w zw. z § 2 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.).
3. Dopuszcza się realizację usług na terenie innej (sąsiedniej) gminy, w częściach
nr 4, 5 w przypadku braku odpowiedniej infrastruktury na terenie gminy Czernica niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia,.
4. Zakres świadczonych usług obejmuje wykonanie co najmniej jednej ze wskazanych poniżej usług, zgodnie z zakresem określonym w odniesieniu do każdej części zamówienia w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ:

Część 2
Nazwa usługi: Neurologopeda

Miesięczna liczba godzin usług (nie więcej niż): 12 godzin zegarowych
Roczna liczba godzin usług: 48 godzin zegarowych
Klient: osoba wymagająca pomocy w formie specjalistycznych usług, wynikających z rodzaju jej schorzenia lub niepełnosprawności
Miejsce świadczenia usługi: miejsce zamieszkania osoby z niepełnosprawnością - na terenie gminy Czernica
Rodzaj schorzenia: zaburzenia psychiczne – zgodnie z art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego.


ZAKRES USŁUG:

1) Usługa nr 2:
Pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym :
a) pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych,
b) uzgodnienia pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych,
c) pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece,
d) pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania,
e) w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny, w dostępie do świadczeń zdrowotnych,
f) pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia,
g) pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych.

2) Usługa nr 3
Rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nie objętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych:
a) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii,
b) współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno- terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85322000-2 - Program działań na rzecz gmin

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kryterium „Cena” maksymalną wartość punktów (60 pkt) otrzyma oferta z najtańszą ceną brutto za jedną godzinę zegarową świadczenia usług w ramach wybranej przez Wykonawcę części zamówienia, podaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Wartość kryterium „Cena” zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):


AN
SA = ——————————— x 60 pkt.
AB
gdzie:
SA – wartość kryterium „Cena” dla oferty badanej dla danej części zamówienia
AN – cena oferty najtańszej (brutto) dla danej części zamówienia
AB – cena oferty badanej (brutto) dla danej części zamówienia

Zasady oceny ofert według kryterium "Doświadczenie", "Świadczenie usług w miejscu stałego pobytu osoby z niepełnosprawnością bez konieczności dojazdu osoby z niepełnosprawnością do miejsca świadczenia usługi" oraz "Liczba wskazanych usług" w ramach wybranej przez Wykonawcę części zamówienia- szczegóły w pkt. 27.7.1 Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy indywidualnej SUO w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością przez okres min. 2 miesięcy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wskazanie 2 z 2 usług w ramach wybranej przez Wykonawcę części zamówienia

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Świadczenie usług w miejscu stałego pobytu osoby z niepełnosprawnością bez konieczności dojazdu osoby z niepełnosprawnością do miejsca świadczenia usługi

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi (dalej również jako : SUO) z terenu Gminy Czernica, z podziałem na 5 części, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi wynikających z art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 901 z późn. zm.) w zw. z § 2 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.).

3. Zakres świadczonych usług obejmuje wykonanie co najmniej jednej ze wskazanych poniżej usług, zgodnie z zakresem określonym w odniesieniu do każdej części zamówienia w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ:

Część 3
Nazwa usługi: Neurologopeda

Miesięczna liczba godzin usług (nie więcej niż): 10 godzin zegarowych
Roczna liczba godzin usług: 40 godzin zegarowych
Klient: osoba wymagająca pomocy w formie specjalistycznych usług, wynikających z rodzaju jej schorzenia lub niepełnosprawności
Miejsce świadczenia usługi: miejsce zamieszkania osoby z niepełnosprawnością - na terenie gminy Czernica
Rodzaj schorzenia: zaburzenia psychiczne – zgodnie z art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego.


ZAKRES USŁUG:

1) Usługa nr 1:
uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza:
a) kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak:
– samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia domu,
– dbałość o higienę i wygląd,
– utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną,
– wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego,
– korzystanie z usług różnych instytucji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85322000-2 - Program działań na rzecz gmin

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kryterium „Cena” maksymalną wartość punktów (60 pkt) otrzyma oferta z najtańszą ceną brutto za jedną godzinę zegarową świadczenia usług w ramach wybranej przez Wykonawcę części zamówienia, podaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Wartość kryterium „Cena” zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):


AN
SA = ——————————— x 60 pkt.
AB
gdzie:
SA – wartość kryterium „Cena” dla oferty badanej dla danej części zamówienia
AN – cena oferty najtańszej (brutto) dla danej części zamówienia
AB – cena oferty badanej (brutto) dla danej części zamówienia

Zasady oceny ofert według kryterium "Doświadczenie", "Świadczenie usług w miejscu stałego pobytu osoby z niepełnosprawnością bez konieczności dojazdu osoby z niepełnosprawnością do miejsca świadczenia usługi" w ramach wybranej przez Wykonawcę części zamówienia- szczegóły w pkt. 27.7.1 Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy indywidualnej SUO w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością przez okres min. 2 miesięcy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Świadczenie usług w miejscu stałego pobytu osoby z niepełnosprawnością bez konieczności dojazdu osoby z niepełnosprawnością do miejsca świadczenia usługi

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi (dalej również jako : SUO) z terenu Gminy Czernica, z podziałem na 5 części, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi wynikających z art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 901 z późn. zm.) w zw. z § 2 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.).

3. Zakres świadczonych usług obejmuje wykonanie co najmniej jednej ze wskazanych poniżej usług, zgodnie z zakresem określonym w odniesieniu do każdej części zamówienia w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ:

Część 4
Nazwa usługi: Fizjoterapia na basenie

Miesięczna liczba godzin usług (nie więcej niż): 5 godzin zegarowych
Roczna liczba godzin usług: 20 godzin zegarowych
Klient: osoba wymagająca pomocy w formie specjalistycznych usług, wynikających z rodzaju jej schorzenia lub niepełnosprawności
Miejsce świadczenia usługi: miejsce zamieszkania osoby z niepełnosprawnością - na terenie gminy Czernica
Rodzaj schorzenia: zaburzenia psychiczne – zgodnie z art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego.


ZAKRES USŁUG:

1) Usługa nr 2:
Pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym :
a) pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych,
b) uzgodnienia pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych,
c) pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece,
d) pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania,
e) w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny, w dostępie do świadczeń zdrowotnych,
f) pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia,
g) pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych.


2) Usługa nr 3
Rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nie objętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych:
a) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii,
b) współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno- terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85322000-2 - Program działań na rzecz gmin

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kryterium „Cena” maksymalną wartość punktów (60 pkt) otrzyma oferta z najtańszą ceną brutto za jedną godzinę zegarową świadczenia usług w ramach wybranej przez Wykonawcę części zamówienia, podaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Wartość kryterium „Cena” zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):


AN
SA = ——————————— x 60 pkt.
AB
gdzie:
SA – wartość kryterium „Cena” dla oferty badanej dla danej części zamówienia
AN – cena oferty najtańszej (brutto) dla danej części zamówienia
AB – cena oferty badanej (brutto) dla danej części zamówienia

Zasady oceny ofert według kryterium "Doświadczenie" oraz "Liczba wskazanych usług" w ramach wybranej przez Wykonawcę części zamówienia- szczegóły w pkt. 27.7.1 Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy indywidualnej SUO w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością przez okres min. 2 miesięcy

4.3.6.) Waga: 24

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wskazanie 2 z 2 usług w ramach wybranej przez Wykonawcę części zamówienia

4.3.6.) Waga: 16

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi (dalej również jako : SUO) z terenu Gminy Czernica, z podziałem na 5 części, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi wynikających z art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 901 z późn. zm.) w zw. z § 2 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.).

3. Zakres świadczonych usług obejmuje wykonanie co najmniej jednej ze wskazanych poniżej usług, zgodnie z zakresem określonym w odniesieniu do każdej części zamówienia w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ:

Część 5
Nazwa usługi: Fizjoterapia na basenie

Miesięczna liczba godzin usług (nie więcej niż): 4 godziny zegarowe
Roczna liczba godzin usług: 16 godzin zegarowych
Klient: osoba wymagająca pomocy w formie specjalistycznych usług, wynikających z rodzaju jej schorzenia lub niepełnosprawności
Miejsce świadczenia usługi: miejsce zamieszkania osoby z niepełnosprawnością - na terenie gminy Czernica
Rodzaj schorzenia: zaburzenia psychiczne – zgodnie z art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego.


ZAKRES USŁUG:

1) Usługa nr 1:
uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza:
a) kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak:
– samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia domu,
– dbałość o higienę i wygląd,
– utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną,
– wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego,
– korzystanie z usług różnych instytucji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85322000-2 - Program działań na rzecz gmin

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kryterium „Cena” maksymalną wartość punktów (60 pkt) otrzyma oferta z najtańszą ceną brutto za jedną godzinę zegarową świadczenia usług w ramach wybranej przez Wykonawcę części zamówienia, podaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Wartość kryterium „Cena” zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):


AN
SA = ——————————— x 60 pkt.
AB
gdzie:
SA – wartość kryterium „Cena” dla oferty badanej dla danej części zamówienia
AN – cena oferty najtańszej (brutto) dla danej części zamówienia
AB – cena oferty badanej (brutto) dla danej części zamówienia

Zasady oceny ofert według kryterium "Doświadczenie" w ramach wybranej przez Wykonawcę części zamówienia- szczegóły w pkt. 27.7.1 Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy indywidualnej SUO w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością przez okres min. 2 miesięcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w zakresie każdej części zamówienia spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:

Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że skieruje do realizacji zamówienia (danej części) osobę spełniającą co najmniej wymagania określone w §3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm., dalej również jako Rozporządzenie), w odniesieniu do niniejszego zamówienia (jego części), tj.:
1. posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi,
oraz
posiadającą co najmniej trzymiesięczne doświadczenie zawodowe w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi zdobyte w jednej z następujących jednostek:
1) szpitalu psychiatrycznym;
2) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
3) placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;
4) ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym;
5) warsztacie terapii zajęciowej;
6) innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5 świadczącej specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi.

lub

2. w uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone w ust. 1 powyżej, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w ust. 1 powyżej, i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje.

dodatkowo

3. w przypadku osób świadczących usługi, o których mowa w § 2 pkt 1 lit. a ww. Rozporządzenia, posiadającą przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:
1) umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;
2) kształtowania nawyków celowej aktywności;
3) prowadzenia treningu zachowań społecznych.

Powyższe przeszkolenie powinno być udokumentowane certyfikatem/dyplomem bądź innym dokumentem potwierdzającym ukończenie kursu w zakresie treningu umiejętności społecznych ze wskazaniem wyżej wymienionego zakresu przeszkolenia
a także:

4. nie figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSPTS).

Wykonawca musi wykazać, dla każdej części zamówienia, na którą składa ofertę, że osoba skierowana do jej realizacji, posiada odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie w zakresie świadczenia poszczególnych usług wchodzących w skład tej części zamówienia, na którą złożył swoją ofertę.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia .

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda:
1. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie składane jest na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SWZ i składane jest wraz z ofertą.
2. Od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, Zamawiający zażąda złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
• oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ww. oświadczenie zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SWZ i składane wraz z ofertą.

Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Wykonawca składa wszystkie dokumenty i oświadczenia Zamawiającemu w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany złożyć dla osoby podpisującej umowę, dokument potwierdzający uprawnienie osoby podpisującej do reprezentowania Wykonawcy. Powyższe nie dotyczy sytuacji, gdy Zamawiający dysponuje już odpowiednimi dokumentami złożonymi w toku postępowania.
Ponadto, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany złożyć:

• Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami dotyczącymi ich kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (jego części) oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia oraz dowody potwierdzające posiadane doświadczenie, w szczególności dyplomy/certyfikaty/zaświadczenia oraz świadectwa pracy, zaświadczenia lub referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (zgodnie z informacjami przedstawionymi poniżej) – wg wzoru załącznika nr 6 do SWZ,

• Dyplom/certyfikat poświadczający posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu potwierdzający wymagania z pkt 12.4 ust. 1 SWZ,

oraz

Świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu od pracodawcy lub zaświadczenie o odbytym stażu lub praktykach zawodowych lub studenckich, referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane), potwierdzające wymagania z pkt 12.4 ust. 1 SWZ,
lub
• Zaświadczenie potwierdzające zdobywanie lub podnoszenie wymaganych kwalifikacji zawodowych określonych z pkt 12.4 ust. 2 SWZ oraz świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu od pracodawcy lub zaświadczenie o odbytym stażu lub praktykach zawodowych lub studenckich, referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane), potwierdzające co najmniej roczny staż pracy zgodnie z wymagania z pkt 12.4 ust. 2 SWZ, i zaświadczenie bądź inny dokument wystawiony przez osoby świadczące specjalistyczne usługi, posiadające wymagane kwalifikacje potwierdzający możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje,

dodatkowo

• Dyplom/certyfikat/zaświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w pkt 12.4 ust. 3 SWZ, w innych przypadkach np. zaświadczenia zgodnego ze wzorem MEN niezbędne jest złożenie suplementu do dyplomu/certyfikatu/zaświadczenia potwierdzający przeszkolenie w zakresie, o którym mowa w pkt 12.4 ust. 3 SWZ (wyłącznie w przypadku osób świadczących usługi, o których mowa w § 2 pkt 1 lit. a ww. Rozporządzenia),

• Świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu od pracodawcy lub referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, potwierdzające posiadanie doświadczenia w pracy indywidualnej SUO w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością przez okres min. 2 miesięcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenia dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim wypadku Wykonawcy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminie 5 dni przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, zobowiązani są przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców (chyba że umowa ta została załączona do oferty), zawierającą w swojej treści co najmniej następujące postanowienia:
a) wyznaczenie Lidera (którym musi być jeden z Wykonawców);
b) wzajemne zobowiązania Partnerów (Wykonawców);
c) części zamówienia, które będą realizowane przez poszczególnych Partnerów (Wykonawców);
d) brak możliwości wypowiedzenie umowy konsorcjum (umowy o realizację zamówienia) w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia;
e) solidarną odpowiedzialność Partnerów (Wykonawców) za należyte wykonanie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany, jakie Strony chciałyby wprowadzić do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i zgody obu Stron pod rygorem nieważności takich zmian.
2. Zmiany umowy są dopuszczalne w zakresie dozwolonym przez art. 455 ustawy Pzp.
3. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przenieść na osobę trzecią wierzytelności wynikających z niniejszej umowy, zgodnie z art. 509 § 1 i nast. k.c.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
a) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści Umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami,
b) konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu przedmiotu umowy, a także wynikającej z powyższego zmiany wynagrodzenia, w szczególności z przyczyn wcześniej nieprzewidzianych lub w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego bądź gdy nie ma realnej możliwości zorganizowania usług na przewidzianych warunkach,
c) jeżeli zmiany Umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
d) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
e) zmiany cen brutto w związku ze zmianą obowiązujących stawek podatku od towarów i usług,
f) uzupełnienia i zmiany załączników do niniejszej umowy;
g) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany do umowy o charakterze informacyjnym i instrukcyjnym, niezbędnej do realizacji umowy, w szczególności dotyczącej osób upoważnionych do komunikowania się, osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji umowy wraz z adresami, numerami telefonów, adresów poczty elektronicznej itp.,
h) wystąpienia konieczności zwiększenia lub zmniejszenia liczby godzin świadczenia usług na zasadach określonych w niniejszej umowie,
i) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy.
5. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 4 powyżej, wymaga podpisania przez obie Strony stosownego aneksu oraz wskazania w preambule aneksu okoliczności uzasadniających dokonanie zmiany, z zastrzeżeniem pozostałych postanowień umowy.
6. Z wnioskiem o wprowadzenie zmiany do umowy może wystąpić Zamawiający lub Wykonawca. Wniosek powinien zawierać opis wydarzenia lub okoliczności oraz wskazywać postanowienia umowy dające podstawę do podpisania zmiany do umowy.
7. Zmiana do umowy wchodzi w życie wyłącznie po podpisaniu przez Zamawiającego i Wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-02 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie usługi indywidualnego poradnictwa psychologicznego
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania13-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie usługi indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla 90 osób. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Czernica: Modernizacja kanalizacji deszczowej w pasie drogowym ul. Kolejowej w Czernicy.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Czernica: Modernizacji oświetlenia drogowego na terenie Gminy Czernica.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa i montaż wyposażenia do Leśnego Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Kole
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI