Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp. - Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003131062
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Walczaka 42
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: (095) 7151 360
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gcprgorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gcpr.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbbbbb6f-515f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001373/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
1. https://miniportal.uzp.gov.pl. 2. https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone z wykorzystaniem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , https://epuap.gov.pl/wps/portal; W
niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
wskazanych portali. Wykonawcy zobowiązani są do używania platformy ePUAP do komunikowania się
z zamawiającym. Zamawiający w
zakresie komunikacji zakłada wykorzystanie Formularzy dostępnych na platformie ePUAP oraz na
miniPortalu w zakładce „Formularze do komunikacji”. W związku z tym wykonawcy zobligowani są na bieżąco sprawdzać skrzynkę ePUAP z której złożona
została oferta lub inną, jeżeli wskazali ją do kontaktu.
Szczegółowe informacje dotyczące zasad
i sposobu komunikacji zawarte są w SWZ w rozdziale XX i XXI.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wskazane w rozdziale XX SWZ.
Zamawiający w zakresie komunikacji zakłada wykorzystanie Formularzy dostępnych na platformie
ePUAP oraz na miniPortalu w zakładce „Formularze do komunikacji”. Zamawiający z zastrzeżeniem
poniższych zapisów, nie dopuszcza innej formy komunikacji z wykonawcami.
W związku z tym wykonawcy zobligowani są na bieżąco sprawdzać skrzynkę ePUAP z której złożona
została oferta.
Wymagania techniczne i organizacyjne narzędzi wykorzystywanych w ramach postępowania dostępne na stronach podanych poniżej.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl ; https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą
ul. Walczaka 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski
2) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Robert Kędzior , e-mail: iodo@gcprgorzow.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie ogłoszenia
na usługi społeczne i inne szczególne usługi.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z
ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z
ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AG.271.9.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalistyczne usługi opiekuńcze w formie zajęć z logopedą – dla 3 osób, w wymiarze 15 godz. tygodniowo ( ok. 1560 godzin przez cały okres umowy)
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
30% - zwiększenie/zmniejszenie ilości godzin usług objętych zamówieniem
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
specjalistyczne usługi opiekuńcze w formie zajęć z pedagogiem (pedagog specjalny)– dla 3 osób, w wymiarze 15 godz. tygodniowo ( ok. 1560 godzin przez cały okres umowy)
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
30% - zwiększenie/zmniejszenie ilości godzin usług objętych zamówieniem
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalistyczne usługi opiekuńcze w formie zajęć z rehabilitantem – dla 1 osoby, w wymiarze 2 godz. tygodniowo ( ok. 208 godzin przez cały okres umowy)
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
30% - zmniejszenie/zwiększenie ilości godzin usług objętych zamówieniem
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalistyczne usługi opiekuńcze w formie masaży – dla 1 osoby, w wymiarze 2 godz. tygodniowo ( ok. 208 godzin przez cały okres umowy)
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
30%- zmniejszenie/zwiększenie ilości godzin usług objętych zamówieniem
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalistyczne usługi opiekuńcze w formie uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia – dla 7 osób, w wymiarze 130 godz. tygodniowo (ok. 13 520 godzin przez cały okres umowy)
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
30%-zmniejszenie/zwiększenie ilości godzin usług objętych zamówieniem
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek odnosi się do zdolności technicznej i zawodowej.
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby, którymi posługuje się w wykonaniu poszczególnych części zamówienia spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (t.j Dz.U. z 2005, Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.).
A. Część I zamówienia : świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w formie zajęć z logopedą
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 ( jedną) osoba spełniającą wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (t.j Dz.U. z 2005, Nr 189, poz.1598 ze zm) tj.:
a) posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu logopedy
b) posiadającą co najmniej półroczny staż pracy w jednej z następujących jednostek:
1. szpitalu psychiatrycznym,
2. jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
3. placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
4. ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym,
5. zakładzie rehabilitacji,
6. innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
c) posiadającą przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:
umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;
kształtowania nawyków celowej aktywności;
prowadzenia treningu zachowań społecznych.
B. Część II zamówienia: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w formie zajęć z pedagogiem
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 ( jedną) osobą spełniającą wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (t.j Dz.U. z 2005, Nr 189, poz.1598 ze zm) tj.:
a) posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu pedagoga ( posiadającego kwalifikacje pedagoga specjalnego )
b) posiadającą co najmniej półroczny staż pracy w jednej z następujących jednostek:
1. szpitalu psychiatrycznym,
2. jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
3. placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
4. ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym,
5. zakładzie rehabilitacji,
6. innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
c) posiadającą przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:
umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;
kształtowania nawyków celowej aktywności;
prowadzenia treningu zachowań społecznych.
C. Część III zamówienia: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w formie zajęć z rehabilitantem
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 ( jedną) osobą spełniającą wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (t.j Dz.U. z 2005, Nr 189, poz.1598 ze zm) tj.:
a) posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu rehabilitanta
b) posiadającą co najmniej półroczny staż pracy w jednej z następujących jednostek:
1. szpitalu psychiatrycznym,
2. jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
3. placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
4. ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym,
5. zakładzie rehabilitacji,
6. innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
c) posiadającą przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:
umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;
kształtowania nawyków celowej aktywności;
prowadzenia treningu zachowań społecznych.
D. Część IV zamówienia: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w formie masaży.
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 ( jedną) osobą spełniającą wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (t.j Dz.U. z 2005, Nr 189, poz.1598 ze zm) tj.:
a) posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu masażysty
b) posiadającą co najmniej półroczny staż pracy w jednej z następujących jednostek:
1. szpitalu psychiatrycznym,
2. jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
3. placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
4. ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym,
5. zakładzie rehabilitacji,
6. innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
c) posiadającą przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:
umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;
kształtowania nawyków celowej aktywności;
prowadzenia treningu zachowań społecznych.
E. Część V zamówienia: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w formie uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 5 ( pięcioma) osobami spełniającymi wymogi określone w określone w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (t.j Dz.U. z 2005, Nr 189, poz.1598 ze zm) tj.:
a) posiadającymi kwalifikacje do wykonywania zawodu pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty.
b) posiadającymi co najmniej półroczny staż pracy w jednej z następujących jednostek:
1. szpitalu psychiatrycznym,
2. jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
3. placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
4. ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym,
5. zakładzie rehabilitacji,
6. innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
c) posiadającymi przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:
umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;
kształtowania nawyków celowej aktywności;
prowadzenia treningu zachowań społecznych.
Uwaga!!!
Kwalifikacje i doświadczenie o których mowa powyżej muszą być spełnione przez różne osoby. Zamawiający nie dopuszcza możliwości spełnienia tych warunków łącznie (wszystkich lub niektórych) przez jedną osobę.
W przypadku zmiany przepisów prawa, określających wymagania w zakresie przygotowania zawodowego osób wykonujących usługi w imieniu Wykonawcy wymaganego przy świadczeniu usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić świadczenie tych usług przez kadrę spełniającą zmienione wymogi.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SWZ); 2. Oświadczenie przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 7 do SWZ); 3. Odpis lub informacja lub innego dokumentu z właściwego rejestru zawodowego, handlowego prowadzonego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Szczegółowe informacje w rozdziale XVI SWZ, a także w rozdziałach XVII,XVIII i XIX SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp ( załącznik nr 2 do SWZ); 2. Wykaz osób (załącznik nr 4 do SWZ);
Szczegółowe informacje w rozdziale XVI SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów znajdują się w SWZ (rozdziały XVI-XIX).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy złożyć oświadczenie
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp –
załącznik nr 8 do SWZ. Pkt 2 rozdziału XVI. SWZ stosuje się odpowiednio.
4. Do oferty należy wówczas dołączyć dokument pełnomocnictwa potwierdzający umocowanie
do występowania w imieniu wszystkich wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian został określony w załączniku nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-09 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Składanie ofert będzie następować przy użyciu platformy ePUAP, dostępnej pod adresem „https://epuap.gov.pl/wps/portal” oraz dostępnej również na miniPortalu pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-09 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2. 4. Zamówienie podzielone jest na części:
1) specjalistyczne usługi opiekuńcze formie zajęć z logopedą
2) specjalistyczne usługi opiekuńcze w formie zajęć z pedagogiem
3) specjalistyczne usługi opiekuńcze w formie zajęć z rehabilitantem
4) specjalistyczne usługi opiekuńcze w formie masaży
5) specjalistyczne usługi opiekuńcze w formie uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub na kilka części.
5. Kryteria oceny ofert są takie same dla każdej części
6. Postępowanie prowadzone jest z wykorzystaniem miniPortalu i narzędzi dostępnych na tym portalu oraz narzędzi ePUAP. Każdy Wykonawca biorący udział w postępowaniu zobowiązany jest do sprawdzania swojej skrzynki ePUAP ( z której złożył ofertę lub innej, którą wskazał, jako adres do doreczeń; ryzyko prawidłowego wskazania adresu skrzynki ePUAP obciąża Wykonawcę). Na tą skrzynkę będzie kierowana cała korespondencja dotycząca zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w SWZ.