,,SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z TERENU MIASTA I GMINY PELPLIN – ŚWIADCZENIOBIORCÓW...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
,,SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z TERENU MIASTA I GMINY PELPLIN – ŚWIADCZENIOBIORCÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPelplin
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-08
  • ZamawiającyMIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-30
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00524267
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
,,SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z TERENU MIASTA I GMINY PELPLIN – ŚWIADCZENIOBIORCÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190311876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Grunwaldzki 7 lokal 1

1.5.2.) Miejscowość: Pelplin

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-130

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585361247

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@mops.pelplin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.pelplin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z TERENU MIASTA I GMINY PELPLIN – ŚWIADCZENIOBIORCÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39851abe-8f64-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524267

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006489/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Specjalistyczne sługi opiekuńcze dla osób z terenu Miasta i Gminy Pelplin – Świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pelplinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39851abe-8f64-11ee-b55a-a22b2d7f700e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej (w przypadku problemów technicznych z Platformą e-Zamówienia).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za
pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem
„Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie
odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): załącznik nr 6 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): załącznik nr 6 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia na usługę społeczną są specjalistyczne usługi opiekuńcze na rzecz niepełnosprawnych osób z terenu Miasta i Gminy Pelplin - Świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pelplinie – usługi dla osób korzystających z pomocy społecznej, zwykle niezdolnych do samodzielnej egzystencji, które ze względu na chorobę lub z innych przyczyn wymagają pomocy innych osób przyznawane zgodnie z art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 901) świadczone w okresie od
01.01.2024 r. do 31.12.2024 r., którym Zamawiający przyznał te usługi decyzją administracyjną, w miejscu zamieszkania na terenie Gminy i Miasta Pelplin lub w placówce Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu usług - do wysokości 100 %
wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego została wliczona do wartości podstawowej

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie podmiotu składającego ofertę w realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
- posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności będącej przedmiotem
zamówienia
Zdolności techniczne i zawodowe zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca
udokumentuje że:
• wykonał lub nadal wykonuje takie same lub podobne zadania, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie, co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto (lub
wykonuje specjalistyczne usługi opiekuńcze dla podopiecznych ośrodków pomocy społecznej
przez okres co najmniej sześciu miesięcy licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert)
Zawrą umowę na warunkach określonych w projekcie umowy według załącznika nr 5 do SWZ .
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie
oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, o których mowa w niniejszym rozdziale
na zasadzie spełnia – nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie,
iż Wykonawca spełnił warunki wymienione wyżej
Wykonawca składa oświadczenie, że nie jest w stanie upadłości i likwidacji, oraz nie ma
zaległości wobec ZUS i US według załącznika nr 7 do SWZ.
Szczegóły warunków udziału w postępowaniu opisane w SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: OŚWIADCZENIE WYKONAWCY składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu
wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 1 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: uzupełnione załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-08 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pobranie próbki z paznokci osobie leżącej- Starogard Gdański
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pobranie próbki z paznokci osobie leżącej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa akcesoriów komputerowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Pelplin: Dostawa artykułów spożywczych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa leku w ramach RDTL Mosunetuzumab
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: "Pranie bielizny i odzieży szpitalnej z dezynfekcją"