"Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrów Wielkopolski
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-12-10
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00296584
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301043278

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Limanowskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 625921122

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopsostrow@osw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mops.ostrowwlkp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka organizacyjna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomos społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1afed573-5350-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296584

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002536/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. Korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: mopsostrow@osw.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych .doc, docx, .pdf .rtf , xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Oferta musi być złożona w oryginale w postaci elektronicznej podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieć zainstalowany na komputerze .NET Framework 4.5. Aplikacja działa na platformie Windows (Vista SP2, 7, 8, 10) Aplikacja nie jest dostępna dla systemu Linux i MAC OS. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOPS.DF-O.251.20.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi, świadczone w miejscu zapewnionym przez wykonawcę na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego lub w uzasadnionych przypadkach w mieszkaniu świadczeniobiorcy na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego – obejmujące w szczególności :
1. Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym:
a) kształtowanie umiejętności zaspakajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowania do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenia treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych.
b) interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:
 pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne,
 ułatwianie dostępu do edukacji i kultury,
 kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspierającej z osobami bliskimi,
 współpraca z rodziną - kształtnie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej;
2. Zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno- - wychowawczych z wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości dostępu do zajęć o których mowa w rat. 7 ustawy z dnia 1994r roku o ochronie zdrowia psychicznego (DZ. U. z 2020r. poz.685) miedzy innymi: logopedy, psychologa, pedagoga specjalnego w zależności od potrzeb.
3. Liczba godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi - planowana minimalna liczba – 1 800 godzin, maksymalna liczba – 3 300 godzin zegarowych.
4. Usługa winna być realizowana w godzinach dopołudniowych i popołudniowych od poniedziałku do soboty przez 6 dni w tygodniu z wyłączeniem świąt.
5. Wykonawca zamierzający realizować niniejsze zamówienie w lokalach /salach na podstawie najmu, dzierżawy, użyczenia przedstawi oświadczenie właściciela lokalu/ sal lub jego dysponenta o ich udostępnieniu do korzystania przy wykonywaniu zamówienia na czas realizacji zamówienia. Wykonawca będący właścicielem lokalu/sal przedstawi akt własności.
Lokal/sale winny być wyposażone w specjalistyczny sprzęt i pomoce terapeutyczno - dydaktyczne niezbędny do prowadzenia terapii oraz gabinety do terapii indywidualnej.
6. Przynajmniej jeden z budynków w którym mają być świadczone usługi musi spełniać wymogi określone w art. 6 pkt. 1 lit. A i b ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
7. Zamawiający przed przystąpieniem przez Wykonawcę do realizacji usługi przeprowadzi wizje lokalu - kontrolę budynku w zakresie spełnienia wymogów określonych w art. 6 pkt. 1 lit. a i b ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. W przypadku posiadania więcej niż jednego obiektu proszę wskazać ten w którym będzie realizowana usługa.
8. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował min 9 osobami, które będą skierowane do wykonania zamówienia oraz, że osoby te posiadają kwalifikacje zawodowe , doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych(Dz.U. z 2005r. Nr 189 poz. 1598 z późn. zm.)
9. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane do realizacji usług to
-Minimum – 2 osoby – Psycholog,
-Minimum – 2 osoby – Pedagog,
-Minimum – 2 osoby –Logopeda,
-Minimum – 2 osoby –Terapeuta - SI,
-Minimum – 1 osoba –Posiadająca uprawnienia biofeedback.
10. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny staż z jednej z następujących jednostek:
1) Szpital psychiatryczny,
2) Jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
3) Placówce terapii lub placówce oświatowej , do której uczęszczały dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
4) Ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym,
5) Zakładzie rehabilitacji,
6) Innej jednostce niż w/w świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
11. Osoby świadczące usługi w zakresie: uczenie i rozwijane umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym kształtowanie umiejętności zaspakajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowania do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenia treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:
1) Umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań,
2) Kształtowanie nawyków celowej aktywności,
3) Prowadzenia treningu zachowań społecznych.
12. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane do realizacji zadania zgodnie z posiadanym wykształceniem świadczyły:
-Terapię psychologiczną,
-Terapię pedagogiczną
-Terapię logopedyczną
-Integrację sensoryczną
-Biofeedback.
13. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę by świadczona terapia dla danej osoby wykonywana była przez jednego terapeutę. Wyraża się zgodę na doraźne zastępstwo terapeuty wynikające z jego usprawiedliwionej nieobecności, przyczyn losowych lub zakończonej współpracy wykonawcy z terapeutą.
14. Wykonawca winien przed rozpoczęciem realizacji usługi, przedłożyć Zamawiającemu grafik realizacji usługi z przydziałem terapeuty do konkretnego dziecka. Grafik winien być przedłożony każdorazowo dla nowego zlecenia.
15. Zamawiający wymaga aby usługa realizowana była przez osoby biegle posługujące się językiem polskim.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

minimalna liczba godzin. 1800 - maksymalna liczba godzin. 3300

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium staż pracy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi, świadczone w miejscu zapewnionym przez wykonawcę na terenie miasta Ostrowa
Wielkopolskiego lub w uzasadnionych przypadkach w mieszkaniu świadczeniobiorcy na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego – obejmujące w szczególności :
1. Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym:
a) kształtowanie umiejętności zaspakajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowania do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenia treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych.
b) interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:
 pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne,
 ułatwianie dostępu do edukacji i kultury,
 kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspierającej z osobami bliskimi,
 współpraca z rodziną - kształtnie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej;
2. Zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno- - wychowawczych z wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości dostępu do zajęć o których mowa w rat. 7 ustawy z dnia 1994r roku o ochronie zdrowia psychicznego (DZ. U. z 2020r. poz.685) miedzy innymi: logopedy, psychologa, pedagoga specjalnego w zależności od potrzeb.
3. Liczba godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi - planowana minimalna liczba – 1 800 godzin, maksymalna liczba – 3 305 godzin zegarowych.
4. Usługa winna być realizowana w godzinach dopołudniowych i popołudniowych od poniedziałku do soboty przez 6 dni w tygodniu z wyłączeniem świąt.
5. Wykonawca zamierzający realizować niniejsze zamówienie w lokalach /salach na podstawie najmu, dzierżawy, użyczenia przedstawi oświadczenie właściciela lokalu/ sal lub jego dysponenta o ich udostępnieniu do korzystania przy wykonywaniu zamówienia na czas realizacji zamówienia. Wykonawca będący właścicielem lokalu/sal przedstawi akt własności.
Lokal/sale winny być wyposażone w specjalistyczny sprzęt i pomoce terapeutyczno - dydaktyczne niezbędny do prowadzenia terapii oraz gabinety do terapii indywidualnej.
6. Przynajmniej jeden z budynków w którym mają być świadczone usługi spełnia wymogi określone w art. 6 pkt. 1 lit. A i b ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
7. Zamawiający przed przystąpieniem przez Wykonawcę do realizacji usługi przeprowadzi wizje lokalu - kontrolę budynku w zakresie spełnienia wymogów określonych w art. 6 pkt. 1 lit. a i b ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. W przypadku posiadania więcej niż jednego obiektu proszę wskazać ten w którym będzie realizowana usługa.
8. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował min 9 osobami, które będą skierowane do wykonania zamówienia oraz, że osoby te posiadają kwalifikacje zawodowe , doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych(Dz.U. z 2005r. Nr 189 poz. 1598 z późn. zm.)
9. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane do realizacji usług to
-Minimum – 2 osoby – Psycholog,
-Minimum – 2 osoby – Pedagog,
-Minimum – 2 osoby –Logopeda,
-Minimum – 2 osoby –Terapeuta - SI,
-Minimum – 1 osoba –Posiadająca uprawnienia biofeedback.
10. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny staż z jednej z następujących jednostek:
1) Szpital psychiatryczny,
2) Jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
3) Placówce terapii lub placówce oświatowej , do której uczęszczały dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
4) Ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym,
5) Zakładzie rehabilitacji,
6) Innej jednostce niż w/w świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
11. Osoby świadczące usługi w zakresie: uczenie i rozwijane umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym kształtowanie umiejętności zaspakajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowania do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenia treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:
1) Umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań,
2) Kształtowanie nawyków celowej aktywności,
3) Prowadzenia treningu zachowań społecznych.
12. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane do realizacji zadania zgodnie z posiadanym wykształceniem świadczyły:
-Terapię psychologiczną,
-Terapię pedagogiczną
-Terapię logopedyczną
-Integrację sensoryczną
-Biofeedback.
13. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę by świadczona terapia dla danej osoby wykonywana była przez jednego terapeutę. Wyraża się zgodę na doraźne zastępstwo terapeuty wynikające z jego usprawiedliwionej nieobecności, przyczyn losowych lub zakończonej współpracy wykonawcy z terapeutą.
14. Wykonawca winien przed rozpoczęciem realizacji usługi, przedłożyć Zamawiającemu grafik realizacji usługi z przydziałem terapeuty do konkretnego dziecka. Grafik winien być przedłożony każdorazowo dla nowego zlecenia.
15. Zamawiający wymaga aby usługa realizowana była przez osoby biegle posługujące się językiem polskim.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

minimalna liczba godzin 1800 - maksymalna liczba godzin 3305

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium staż pracy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy, wykonawcę:
1.1 będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228–230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego po-chodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) pracy małoletnich cudzoziemców powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296–307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
1.2 jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo - akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1.1.
1.3 wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
1.4 wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
1.5 jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
1.6 jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy
z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – w zakresie części I i II, zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - w zakresie części I i II - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - w zakresie części I i II: wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100.000,00 zł,
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej - w zakresie części I i II: o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca który:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał usługę polegającą na świadczeniu usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi o łącznej ilości 500 godzin.,
2) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:
 Minimum – 2 osoby – Psycholog,
 Minimum – 2 osoby – Pedagog,
 Minimum – 2 osoby –Logopeda,
 Minimum – 2 osoby –Terapeuta - SI,
 Minimum – 1 osoba –Posiadająca uprawnienia biofeedback.
Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny staż z jednej z następujących jednostek:
a) Szpital psychiatryczny,
b) Jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
c) Placówce terapii lub placówce oświatowej , do której uczęszczały dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
d) Ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym,
e) Zakładzie rehabilitacji,
f) Innej jednostce niż w/w świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
Osoby świadczące usługi w zakresie: uczenie i rozwijane umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym kształtowanie umiejętności zaspakajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowania do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenia treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:
a) Umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań,
b) Kształtowanie nawyków celowej aktywności,
c) Prowadzenia treningu zachowań społecznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275 tekst jednolity) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, lub oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przynajmniej na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. C.2.2.3,
b) wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane - Załącznik nr 6,
c) dowody określające czy usługi zawarte w w/w wykazie zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
d) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie specjalistycznych usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 7.
1. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z nich składa podmiotowe środki dowodowe, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, w odniesieniu do każdego z tych podmiotów.
2. W przypadku podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach art. 118 ustawy, wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w odniesieniu do każdego z tych podmiotów.
oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275 tekst jednolity) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, lub oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości
a) dla części I: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100),
b) dla części I: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100),

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcja i spółki cywilne).
7.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
7.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
7.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ. 2.4
7.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-10 07:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 07:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam stomatologa-protetyka- Krotoszyn
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam stomatologa-protetyka. Mam poważne problemy z uzębieniem, którego stan oceniam już na fatalny. Mam 52 lata. Zęby górne zajęte mocno próchnicą, mocno odsłonięte, częściowo już złamane z korzeniami tkwiącymi jeszcze w dziąsłach. Leczenie nie ma tu już żadnego sensu wg mojej oceny. Uzębienie żuchwy również w stanie raczej fatalnym.Szukam pomocy w kwestii protetyki.Mam już poważny problem z posiłkami. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.