Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sfinansowanie, budowa, utrzymanie i zarządzanie schroniskiem dla bezdomnych zwierząt w miejscowości Szerzawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOGILNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Mogilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523185532
1.5.8.) Numer faksu: 523152693
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mogilno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mogilno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sfinansowanie, budowa, utrzymanie i zarządzanie schroniskiem dla bezdomnych zwierząt w miejscowości Szerzawy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84fad48e-7811-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000270/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Sfinansowanie, budowa, utrzymanie i zarządzanie schroniskiem dla bezdomnych zwierząt w miejscowości Szerzawy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.mogilno.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu, wtym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie,wymianainformacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, zuwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacjielektronicznej zdefiniowanych w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogąelektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art.125 ust.1p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającegozasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, wszczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. 3. Zawiadomienia, oświadczenia,wnioski lubinformacje Wykonawcy przekazują:1) drogą elektroniczną:zamowieniapubliczne@mogilno.pl2)poprzezPlatformę, dostępną pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/mogilno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie zart. 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem zPlatformy:1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejszaniż 512 KB/S,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7,MacOs x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa,wprzypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5)zainstalowanyprogram Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) oznaczenie czasu odbiorudanych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)generowany wg. czasulokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Instytutu Miar,7)ofertę, a takżeoświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia zpostępowania składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia4 maja2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Panadanych osobowych jest Zamawiający – Gmina Mogilno, ul. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, tel. tel. 52318 5500,reprezentowany przez Burmistrza Mogilna;2) administrator wyznaczył InspektoraDanych Osobowych pod adresem e-mail: arnold.partner@gmail.com 3) Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargunieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Panadane osobowe będą przechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisanych ustawy P.Z.P.,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie ztego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostaćPani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanieżądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznegolub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzieleniezamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresutrwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniudo przechowywania,w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowaw art.20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO;10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodnez RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: WZA.271.4.2021.WFE
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.3.) Opis potrzeb Zamawiającego
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zrealizowanie w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego przedsięwzięcia polegającego na sfinansowaniu, zaprojektowaniu, budowie, utrzymaniui zarządzaniu schroniskiem dla zwierząt w miejscowości Szerzawy, gmina Mogilno, zlokalizowanego na dz. nr 15/13 obręb Szerzawy, gmina Mogilno, które przeznaczono dla 40 zwierząt. 2. Wymogi w zakresie wytworzenia, utrzymania i zarządzania przedmiotem przedsięwzięcia.1) Podstawowym zadaniem spoczywającym na wykonawcy w ramach realizacji przedsięwzięcia będzie zapewnienie opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Miasta Mogilno oraz zapobieganie bezdomności zwierząt na terenie Gminy Miasta Mogilno. Realizując powyższe zadania wykonawca będzie zobowiązany do:a) prowadzenie skutecznej adopcji zwierząt,b) zapewnienia opieki medycznej dla zwierząt,c) organizowanie i prowadzenie zajęć edukacji ekologicznej, d) współpracy z jednostkami oświaty z tereny Gminy Miasto Mogilno,e) aktywnej współpracy z wolontariuszami; realizacja projektu ma także na celu stworzenie miejsca do propagowania wśród mieszkańców Gminy określonych postaw, zarówno w odniesieniu do zwierząt, jak i szerzej względem środowiska naturalnego.2) Zamawiający zakłada, że umowa zawarta w wyniku niniejszego postępowania będzie obowiązywała przez okres 15 lat. 3) W ramach etapu inwestycyjnego planowanego przedsięwzięcia wykonawca będzie zobowiązany do wybudowania ogrodzonego i oświetlonego schroniska przeznaczonego dla co najmniej 40 zwierząt i składającego się w minimalnym zakresie z:a) budynku przeznaczonego na cele administracyjne oraz gospodarcze,b) budynku z kojcami dla psów, c) budynku z kojcami dla kotów d) wybiegu dla zwierząt. 4) Wybudowany przez Wykonawcę obiekt musi spełniać wymogi wynikające z właściwych przepisów prawa, w tym wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schroniska dla zwierząt (Dz. U. 2004 Nr 158 poz. 1657).5) Zamawiający dopuszcza również możliwość, by wykonawca w oparciu o wybudowaną infrastrukturę świadczył również usługi na rzecz innych gmin, w tym zwłaszcza gminz terenu powiatu mogileńskiego. Oprócz tego obok działalności w zakresie zarządzania schroniskiem dla zwierząt wykonawca będzie uprawniony do prowadzenia działalności gospodarczej polegającej na świadczeniu usług komplementarnych do działalności schroniska dla bezdomnych zwierząt. Decyzja o rozpoczęciu działalności w tym zakresie będzie należała do wykonawcy, przy czym zakres tej działalności będzie uzależnionyod wydajności infrastruktury . 6) Przedsięwzięcie realizowane będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamawiający jestw posiadaniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego, warunków przyłączeniowych oraz oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. Po stronie Wykonawcy będzie uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub decyzji o ustaleniu warunków zabudowy, opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę,a także decyzji zezwalającej na użytkowanie obiektu. Przygotowanie jak i realizacja przedsięwzięcia musi zostać zrealizowana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami technicznymi w tym zakresie.7) Zamawiający jest w posiadaniu poniższych dokumentów:a) Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany przez Biuro Projektowe Marek Ledwożyw, z siedzibą przy ul. Padniewskiej 3, 88-300 Mogilno, z dnia22 stycznia 2020 r.,b) Warunki techniczne przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENEA OperatorSp. z o.o. Nr 22456/2020/OD1/ZR5 z dnia 31 marca 2020 r.,c) Warunki techniczne przyłączenia do sieci wodociągowej Nr 3812/2020 z dnia29 kwietnia 2020 r.,d) Oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.8) Wykonawca będzie musiał uzyskać:a) wypis i wyrys z rejestru gruntów,b) mapę zasadniczą,c) mapę ewidencyjną,d) mapę do celów projektowych,e) prawomocną decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub prawomocną decyzję o ustaleniu warunków zabudowyf) dokumentację projektowo-kosztorysową,g) prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę,h) prawomocną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.3. W ramach zadań związanych z utrzymaniem schroniska Wykonawca będzie odpowiedzialny za: a) utrzymanie Przedmiotu Przedsięwzięcia w należytym stanie, b) utrzymanie czystości i porządku na terenie schroniska,c) bieżące usuwanie śniegu i lodu z dojść i dróg dojazdowych, parkingu oraz dachów budynków, w sposób zapewniający możliwość bezpiecznego użytkowania Przedmiotu Przedsięwzięcia,d) należytego utrzymania zieleni, w tym zgodnego z zasadami prawidłowej gospodarki koszenia trawników oraz przycinki drzew i krzewów,e) utrzymania należytego oznakowania budynków,f) przeprowadzanie, zgodnie z wymaganiami prawidłowej gospodarki, w budynkachi ich otoczeniu, dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji oraz realizowanie w tym zakresie wytycznych inspekcji sanitarnej, zgodnie z wymogami prawa.4. W ramach zadań związanych z zarządzaniem schroniskiem Wykonawca będzie zobowiązany/odpowiedzialny za: a) uzyskanie zezwolenia na prowadzenia działalności w zakresie prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt ,b) zapewnienie właściwej opieki w miejscu docelowym poprzez: wyżywienie, nadzór weterynaryjny (odrobaczenie, szczepienie, leczenie, eutanazja i utylizacja zwłok), profilaktykę, c) wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Mogilno,d) kastrację lub sterylizację zwierząt bezdomnyche) zapewnienie pomieszczeń do przetrzymywania bezdomnych zwierzątw odpowiednich warunkach:- zabezpieczenie przed negatywnym wpływem czynników atmosferycznych, - odpowiednie oświetlenie, - oddzielenie zwierząt agresywnych od zwierząt nie przejawiających takiej cechy.f) umożliwienie Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli prawidłowości realizacji zamówienia, g) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań i zestawień zwierząt z tereny Gminy Mogilno, przebywających w schronisku, h) Wykonawca będzie informował Zamawiającego co miesiąc, w sprawozdaniu, o każdym przypadku przyjęcia zwierzęcia do schroniska oraz o wykonaniu zabiegów weterynaryjnych,i) prowadzenie działań adopcyjnych zwierząt z terenu Gminy Mogilno,j) prowadzenie działań związanych z edukacją ekologiczną,k) organizowanie wydarzeń związanych z tematyką opieki i adopcji zwierząt,l) współpraca z jednostkami systemy oświaty oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie wolontariatu.5. Planowany Mechanizm Wynagrodzenia Partnera Prywatnego:1) Zamawiający zamierza zrealizować przedsięwzięcie w oparciu o umowę o partnerstwie publiczno-prywatnym zakładającą podział zadań i ryzyk pomiędzy Zamawiającym,a wykonawcą.2) Budowa schroniska zostanie sfinansowana ze środków wykonawcy. Nieruchomośćna której zostanie zlokalizowane schronisko należy do Gminy Miasto Mogilno. Zamawiający nie zamierza przenosić własności nieruchomości na rzecz wykonawcy w okresie obowiązywania umowy. Umożliwi jednak wykonawcy przeprowadzenie robót budowlanych oraz świadczenie usług na majątku gminy w okresie umowy. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość pozyskania dodatkowego wynagrodzenia przez Wykonawcę, w ramach wybudowanej i zarządzanej infrastruktury, które mogą być wynikiem poszerzenia działalności schroniska dla zwierząt (m.in. poprzez prowadzenie hoteliku dla zwierząt, świadczenie usług weterynaryjnych, opieka nad bezdomnymi zwierzętami spoza Gminy Mogilno). Zasady rozliczeń pomiędzy Zamawiającym i wykonawcą dochodu uzyskiwanego z tej działalności będzie stanowił jeden z elementów negocjacji.4.2.6.) Główny kod CPV: 98380000-0 - Usługi psiarni
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
42961100-1 - System kontroli dostępu
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45111250-5 - Badanie gruntu
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
51313000-9 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych
51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość pobytu zwierzęcia w schronisku
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość prowadzonych programów społecznych i naukowych
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie aktywnej polityki adopcyjnej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7