Realizacja zajęć i warsztatów dla uczestników projektu pn. „Klub Seniora w Gminie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Realizacja zajęć i warsztatów dla uczestników projektu pn. „Klub Seniora w Gminie Rybczewice”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRybczewice Drugie
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2018-10-31
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGminny Ośrodek pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-22
  • Numer ogłoszenia639380-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 639380-N-2018 z dnia 2018-10-22 r.

Gminny Ośrodek pomocy Społecznej: Realizacja zajęć i warsztatów dla uczestników projektu pn. „Klub Seniora w Gminie Rybczewice”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa: 11 Włączenie społeczne, Działanie: 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 004205928, ul. Rybczewice Drugie   119 , 21-060  Rybczewice Drugie, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815854099, e-mail ps@gopsrybczewice.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.ops.rybczewice.pl/index.php?id=4
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.ops.rybczewice.pl/index.php?id=4

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.ops.rybczewice.pl/index.php?id=4

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
Adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rybczewicach, Rybczewice Drugie 119, 21-065 Rybczewice Drugie pok. nr 7

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zajęć i warsztatów dla uczestników projektu pn. „Klub Seniora w Gminie Rybczewice”
Numer referencyjny: IZP.271.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć i warsztatów w trakcie realizacji projektu pn. „Klub Seniora w Gminie Rybczewice” współfinansowanego środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej: 11 Włączenie społeczne, Działania: 11.2 2. Grupę docelową projektu stanowić będzie 25 osób, w tym 18 kobiet i 7 mężczyzn, wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym, w wieku po 60 roku życia (ukończone 60 lat i więcej), z terenu Rybczewice. 3. Miejsce realizacji zamówienia: Rybczewice Drugie 121 /12 (Dom Nauczyciela). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje zajęcia cykliczne w klubie seniora i zagospodarowanie czasu wolnego i został podzielony na następujące części: Nr części Nazwa części Częstotliwość Liczba godzin w projekcie 1 Poradnictwo prawne miesiąc/3h 105h 2 Poradnictwo psychologiczne miesiąc/9h 306h 3 Zajęcia z instruktorem fitness/rehabilitantem tydzień/4h (2x2h) 592h 4 Zajęcia z instruktorem terapii zajęciowej - kulinaria tydzień/4h (2x2h) 592h 5 Szkolenie z pierwszej pomocy rocznie/5h 10h 6 Warsztaty – bezpieczeństwo w sieci rocznie/60h 180h 7 Warsztaty zdrowy tryb życia – kosmetyki i higiena rocznie/16h 48h 8 Warsztaty zdrowy tryb życia - diety rocznie/40h 120h 9 Warsztaty zdrowy tryb życia – symptomy chorób, profilaktyka zdrowotna rocznie/40h 120h 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 85311100-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
92000000-1
85000000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunki udziału w postępowaniu spełni Wykonawca, który: 1) dla części pierwszej zamówienia – dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe prawnicze, 2) dla część drugiej zamówienia - dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu psychologii, 3) dla części trzeciej zamówienia - dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu wychowania fizycznego lub ukończony kurs instruktorski z zakresu rekreacji ruchowej lub sportu, 4) dla części czwartej zamówienia - dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie co najmniej średnie gastronomiczne, 5) dla części piątej zamówienia –dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe lekarz lub ratownik medyczny, 6) dla część szóstej zamówienia – dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu informatyki, 7) dla części siódmej zamówienia - dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu kosmetologii lub wykształcenie co najmniej średnie i ukończony kurs specjalistyczny z zakresu kosmetologii, 8) dla część ósmej zamówienia - dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie min. magisterskie na kierunku dietetyka, 9) dla część dziewiątej zamówienia – dysponuje co najmniej osobą posiadającą wykształcenie co najmniej magisterskie na kierunku lekarskim/pielęgniarskim. Warunek dotyczący dysponowania osobami, dla każdej z części zamówienia, oceniony zostanie na podstawie wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (załącznik nr 6 do SIWZ), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ) potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w dziale VII litera B ust. 3 pkt 1-9 SIWZ, z informacjami na temat osób, ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, 2) jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą, o ile nie zawierają tych informacji dokumenty złożone wraz z ofertą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, wraz z wypełnionym formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli, składa: 1. wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), 2. wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w III.3 ogłoszenia, 3. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie, 4. jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r., poz. 798). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie informacje zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach, gdy: 1) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy instytucjami nadzorującymi wdrażanie projektu, 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących projektu, 4) w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie przewidział korzystania z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą powierzenia przez wykonawcę wykonywania części zamówienia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom, jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej, 5) w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie przewidział korzystanie z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwiększenia bądź zmniejszenia liczby podwykonawców, jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w takcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zgoda na zmianę, rezygnację z podwykonawcy może nastąpić pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę oświadczeń podwykonawców i dalszych podwykonawców, którzy byli związani umową z dotychczasowym podwykonawcą, potwierdzających zapłatę przez niego należnego wynagrodzenia za wykonaną część zamówienia do dnia dokonania zmiany umowy w tym zakresie, 6) W razie zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn. Dz. U. z 2015r., poz. 2008 ze zm.), jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 7) W razie zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 8) Warunkiem zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadkach wskazanych w pkt 6 i 7, jest pisemne zgłoszenie przez Wykonawcę żądania zmiany tej wysokości, w terminie do 30 dni od dnia wystąpienia zdarzenia uzasadniającego takie żądanie. W zgłoszeniu Wykonawca szczegółowo opisze i przedstawi wyliczenia wpływu zmian opisanych w pkt 6 i 7 na koszt wykonania zamówienia. Opis i wyliczenie powinny zostać poddane badaniu biegłego rewidenta, który wyda opinię w zakresie ich rzetelności i prawidłowości. Wykonawca do zgłoszenia załączy opinię biegłego rewidenta. W przypadku, gdy opinia biegłego potwierdzi wartość wpływu zmian na koszt wykonania zamówienia, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wskazaną w opinii kwotę. 9) W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług - zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy adekwatnie do wprowadzonej zmiany wysokości stawki VAT. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy będzie dokonana w oparciu o dane dotyczące ceny ofertowej w rozbiciu na cenę netto i VAT, które wykonawca przedłoży zamawiającemu przed podpisaniem umowy, o ile Wykonawca jest podatnikiem VAT, 10) Wykonawca może wnioskować o zmianę osób przewidzianej w §3 ust. 1 umowy, pod warunkiem, że osoba zastępująca spełniać będzie minimalne warunki określone w SIWZ i umowie. Zmiana taka wymaga pisemnego uzasadnienia i zgody Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-31, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Poradnictwo prawne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć i warsztatów w trakcie realizacji projektu pn. „Klub Seniora w Gminie Rybczewice” współfinansowanego środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej: 11 Włączenie społeczne, Działania: 11.2 2. Grupę docelową projektu stanowić będzie 25 osób, w tym 18 kobiet i 7 mężczyzn, wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym, w wieku po 60 roku życia (ukończone 60 lat i więcej), z terenu Rybczewice. 3. Miejsce realizacji zamówienia: Rybczewice Drugie 121 /12 (Dom Nauczyciela). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje zajęcia cykliczne w klubie seniora i zagospodarowanie czasu wolnego - Poradnictwo prawne miesiąc/3h 105h. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85311100-3, 92000000-1, 85000000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Poradnictwo psychologiczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć i warsztatów w trakcie realizacji projektu pn. „Klub Seniora w Gminie Rybczewice” współfinansowanego środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej: 11 Włączenie społeczne, Działania: 11.2 2. Grupę docelową projektu stanowić będzie 25 osób, w tym 18 kobiet i 7 mężczyzn, wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym, w wieku po 60 roku życia (ukończone 60 lat i więcej), z terenu Rybczewice. 3. Miejsce realizacji zamówienia: Rybczewice Drugie 121 /12 (Dom Nauczyciela). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje zajęcia cykliczne w klubie seniora i zagospodarowanie czasu wolnego - Poradnictwo psychologiczne miesiąc/9h 306h 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85311100-3, 92000000-1, 85000000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zajęcia z instruktorem fitness/rehabilitantem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć i warsztatów w trakcie realizacji projektu pn. „Klub Seniora w Gminie Rybczewice” współfinansowanego środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej: 11 Włączenie społeczne, Działania: 11.2 2. Grupę docelową projektu stanowić będzie 25 osób, w tym 18 kobiet i 7 mężczyzn, wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym, w wieku po 60 roku życia (ukończone 60 lat i więcej), z terenu Rybczewice. 3. Miejsce realizacji zamówienia: Rybczewice Drugie 121 /12 (Dom Nauczyciela). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje zajęcia cykliczne w klubie seniora i zagospodarowanie czasu wolnego - Zajęcia z instruktorem fitness/rehabilitantem tydzień/4h (2x2h) 592h. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85311100-3, 92000000-1, 85000000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zowodowe osób przewidzianych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zajęcia z instruktorem terapii zajęciowej – kulinaria
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć i warsztatów w trakcie realizacji projektu pn. „Klub Seniora w Gminie Rybczewice” współfinansowanego środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej: 11 Włączenie społeczne, Działania: 11.2 2. Grupę docelową projektu stanowić będzie 25 osób, w tym 18 kobiet i 7 mężczyzn, wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym, w wieku po 60 roku życia (ukończone 60 lat i więcej), z terenu Rybczewice. 3. Miejsce realizacji zamówienia: Rybczewice Drugie 121 /12 (Dom Nauczyciela). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje zajęcia cykliczne w klubie seniora i zagospodarowanie czasu wolnego - Zajęcia z instruktorem terapii zajęciowej - kulinaria tydzień/4h (2x2h) 592h. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85311100-3, 92000000-1, 85000000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe osób przewidziaych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Szkolenie z pierwszej pomocy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć i warsztatów w trakcie realizacji projektu pn. „Klub Seniora w Gminie Rybczewice” współfinansowanego środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej: 11 Włączenie społeczne, Działania: 11.2 2. Grupę docelową projektu stanowić będzie 25 osób, w tym 18 kobiet i 7 mężczyzn, wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym, w wieku po 60 roku życia (ukończone 60 lat i więcej), z terenu Rybczewice. 3. Miejsce realizacji zamówienia: Rybczewice Drugie 121 /12 (Dom Nauczyciela). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje zajęcia cykliczne w klubie seniora i zagospodarowanie czasu wolnego - Szkolenie z pierwszej pomocy rocznie/5h 10h. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85311100-3, 92000000-1, 85000000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Warsztaty – bezpieczeństwo w sieci
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć i warsztatów w trakcie realizacji projektu pn. „Klub Seniora w Gminie Rybczewice” współfinansowanego środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej: 11 Włączenie społeczne, Działania: 11.2 2. Grupę docelową projektu stanowić będzie 25 osób, w tym 18 kobiet i 7 mężczyzn, wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym, w wieku po 60 roku życia (ukończone 60 lat i więcej), z terenu Rybczewice. 3. Miejsce realizacji zamówienia: Rybczewice Drugie 121 /12 (Dom Nauczyciela). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje zajęcia cykliczne w klubie seniora i zagospodarowanie czasu wolnego - Warsztaty – bezpieczeństwo w sieci rocznie/60h 180h. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85311100-3, 92000000-1, 85000000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Warsztaty zdrowy tryb życia – kosmetyki i higiena
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć i warsztatów w trakcie realizacji projektu pn. „Klub Seniora w Gminie Rybczewice” współfinansowanego środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej: 11 Włączenie społeczne, Działania: 11.2 2. Grupę docelową projektu stanowić będzie 25 osób, w tym 18 kobiet i 7 mężczyzn, wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym, w wieku po 60 roku życia (ukończone 60 lat i więcej), z terenu Rybczewice. 3. Miejsce realizacji zamówienia: Rybczewice Drugie 121 /12 (Dom Nauczyciela). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje zajęcia cykliczne w klubie seniora i zagospodarowanie czasu wolnego - Warsztaty zdrowy tryb życia – kosmetyki i higiena rocznie/16h 48h. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85311100-3, 92000000-1, 85000000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Warsztaty zdrowy tryb życia – diety
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć i warsztatów w trakcie realizacji projektu pn. „Klub Seniora w Gminie Rybczewice” współfinansowanego środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej: 11 Włączenie społeczne, Działania: 11.2 2. Grupę docelową projektu stanowić będzie 25 osób, w tym 18 kobiet i 7 mężczyzn, wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym, w wieku po 60 roku życia (ukończone 60 lat i więcej), z terenu Rybczewice. 3. Miejsce realizacji zamówienia: Rybczewice Drugie 121 /12 (Dom Nauczyciela). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje zajęcia cykliczne w klubie seniora i zagospodarowanie czasu wolnego - Warsztaty zdrowy tryb życia - diety rocznie/40h 120h. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85311100-3, 92000000-1, 85000000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realizacji zamówiena 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Warsztaty zdrowy tryb życia – symptomy chorób, profilaktyka zdrowotna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć i warsztatów w trakcie realizacji projektu pn. „Klub Seniora w Gminie Rybczewice” współfinansowanego środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej: 11 Włączenie społeczne, Działania: 11.2 2. Grupę docelową projektu stanowić będzie 25 osób, w tym 18 kobiet i 7 mężczyzn, wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym, w wieku po 60 roku życia (ukończone 60 lat i więcej), z terenu Rybczewice. 3. Miejsce realizacji zamówienia: Rybczewice Drugie 121 /12 (Dom Nauczyciela). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje zajęcia cykliczne w klubie seniora i zagospodarowanie czasu wolnego - Warsztaty zdrowy tryb życia – symptomy chorób, profilaktyka zdrowotna rocznie/40h 120h. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85311100-3, 92000000-1, 85000000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ułożenie planu dietetycznego - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam serdecznie. Jestem zainteresowana zakupem diety plan na 3 tygodnie. Proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI