Realizacja zadania pn.: „Realizacja maratonów terapeutycznych dla osób uzależnionych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Realizacja zadania pn.: „Realizacja maratonów terapeutycznych dla osób uzależnionych i członków rodzin”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWejherowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-18
  • ZamawiającyPOWIAT WEJHEROWSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00077382
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja zadania pn.: „Realizacja maratonów terapeutycznych dla osób uzależnionych i członków rodzin”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WEJHEROWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675149

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 4

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powit.wejherowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wejherowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja zadania pn.: „Realizacja maratonów terapeutycznych dla osób uzależnionych i członków rodzin”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef8e9aab-c90d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077382

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003254/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 maratony terapeutyczne dla osób uzależnionych od alkoholu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu: „System Aktywizacji Społeczno – Zawodowej w powiecie wejherowskim – II drugi etap” w ramach działania 6.2 Usługi społeczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/sp_wejherowo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: platformazakupowa.pl/sp_wejherowo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w pkt. 10.1 specyfikacji warunków zamówienia, podmiotowe środki dowodowe w tym oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12.3 specyfikacji warunków zamówienia oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 11.3 specyfikacji warunków zamówienia, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .txt; .rtf; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv.
2. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt. 1, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w pkt. 1 lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w pkt. 1.
3. Sposób złożenia oferty i dokumentów elektronicznych, w tym podpisywanie dokumentów, a także zasady korzystania z portalu, opisane zostały w „Instrukcji dla wykonawców” oraz w „Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej www.platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o.”
4. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania Platformy Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej o adresie zamowienia@powiat.wejherowo.pl. Zamawiający zastrzega, że oferty mogą być składane tylko i wyłącznie za pośrednictwem Platformy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2021 RZP 332

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Realizacja maratonów terapeutycznych dla osób uzależnionych i członków rodzin”. Maratony terapeutyczne stanowią formę terapeutycznych zajęć grupowych realizowanych w ramach spotkań trwających łącznie 24 godziny, prowadzonych od piątku do niedzieli, przez 2 terapeutów. W ramach zamówienia zostanie zrealizowanych 6 maratonów dla 5 grup. Łączna ilość godzin grupowych zajęć terapeutycznych to 720.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-02-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zakresie zapewnienia stałej, przez czas obowiązywania projektu, dostępności do spotkań w ramach grup motywacyjnych. Minimalna liczba uczestników projektu to 4. Każdy uczestnik projektu objęty zostanie:
1) rozmową z terapeutą kwalifikującą do udziału w zajęciach;
2) dostępem do3h zajęć grupowych, raz w tygodniu (średnio 12h/m-c).

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
a) co najmniej 1 osobą będącą certyfikowanym specjalistą psychoterapii uzależnień posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe związane z terapią uzależnień w zakresie prowadzenia terapii uzależnień od alkoholu ;
oraz
b) co najmniej 1 osobą współprowadzącą, która musi posiadać jedno z wymienionych kwalifikacji/uprawnień, tj.: specjalista psychoterapii uzależnień lub instruktor terapii uzależnień lub osoba ubiegająca się o otrzymanie certyfikatu specjalisty psychoterapii uzależnień posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe związane z terapią uzależnień;
Wymagania zamawiającego dotyczące uprawnień:
instruktor terapii uzależnień – osoba, która posiada kwalifikacje instruktora terapii uzależnień, o których mowa ustawie z dnia 29 lipca 2005 roku o przeciwdziałaniu narkomanii (j.t Dz. U. z 2020 r. poz. 2050) lub w przepisach wydanych na podstawie art. 22 ust. 3 Ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (j.t Dz. U. Z 2019 r. poz. 2277 ze zm.);
osoba ubiegająca się o otrzymanie certyfikatu specjalisty psychoterapii uzależnień – osoba, która uczestniczy w udzielaniu świadczeń psychoterapii z zakresu uzależnienia i współuzależnienia pod nadzorem specjalisty psychoterapii uzależnień oraz posiada status osoby uczestniczącej w programie szkoleniowym w zakresie specjalisty psychoterapii uzależnień, potwierdzony zaświadczeniem wydanym odpowiednio przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych lub Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii.
specjalista psychoterapii uzależnień – osoba, która posiada kwalifikacje specjalisty terapii uzależnień, o których mowa ustawie z dnia 29 lipca 2005 roku o przeciwdziałaniu narkomanii lub posiada kwalifikacje specjalisty psychoterapii uzależnień, o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 22 ust. 3 Ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi;
c) superwizorem psychoterapii uzależnienia i współuzależnienia – tj. osobą posiadającą certyfikat Rady Superwizorów Psychoterapii uzależnień, wpisaną na listę osób uprawnionych do prowadzenia superwizji klinicznej dla celów szkoleniowych, ustalona przez Dyrektora Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych lub przez Dyrektora Krajowego Biura do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii, konsultującą przebieg psychoterapii prowadzonej przez specjalistę psychoterapii uzależnień.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-18 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/sp_wejherowo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-18 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam peruki z włosów syntetycznych - Wejherowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebowałbym peruki z włosów syntetycznych do kostiumu na sesję zdjęciową, kolor zielony. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI