Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja zadania "Opieka wytchnieniowa - edycja 2022"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003445725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Księcia Przemysława 2
1.5.2.) Miejscowość: Żory
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-240
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 43 42 412
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.zory.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopszory.bip.net.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja zadania "Opieka wytchnieniowa - edycja 2022"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e399318-a43c-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090646
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00085743/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Realizacja zadania "Opieki wytchnieniowej - edycja 2022"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mopszory.bip.net.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal (nazwa skrytki: /mops_zory/skrytka) oraz poczty elektronicznej;
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto ePUAP. Wykonawca posiadający konto ePUAP ma dostęp do formularzy: ”Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu,
opisane zostały w Instrukcji użytkownika miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal- ePUAP.pdforazInstrukcjach ePUAP dostępnych na stronie https://epuap.gov.pl/wps/portal.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego Regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. Zamawiający dopuszcza również komunikację z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: mops@mops.zory.pl.
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pomocą "Formularza do komunikacji" jako załączniki. Zamawiający
dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na adres: mops@mops.zory.pl
9. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020, poz. 2452)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, informuję, że administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Ks. Przemysława 2 44-240 Żory.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej
44-240 Żory, ul. Ks. Przemysława 2, e-mail: iodo@mops.zory.pl,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji
zadań Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żorach związanych z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o nazwie: „Świadczenie usług opiekuńczych
wchodzących w zakres świadczeń pomocy społecznej określonych w art. 50 ustawy z dnia 12 marca
2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1876) na rzecz i w miejscu zamieszkania
podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żorach, zgodnie z liczbą godzin i zakresem
określonym każdorazowo w piśmie skierowanym do Wykonawcy usług, w okresie od 01.01.2021 r. do
31.12.2021 r.”
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.).
5. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres trwania postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub realizacji zawartej umowy. Dane osobowe będą przechowywane przez okres
niezbędny do dochodzenia lub obrony roszczeń, następnie zostaną zarchiwizowane, a usunięte
zostaną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o zasobach archiwalnych. W tym celu będziemy
postępować zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną..
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wyjaśnienia:
- skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
- zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 393600
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w ramach programu „Opieka wytchnieniowa” edycja 2022. Program kierowany jest do dzieci i osób niepełnosprawnych, których członkowie rodzin lub opiekunowie wymagają wsparcia w postaci doraźnej, czasowej przerwy w sprawowaniu opieki oraz podniesienia swoich umiejętności i wiedzy w zakresie opieki nad tymi osobami.
Usługi opieki wytchnieniowej mają być świadczone w ramach pobytu dziennego w miejscu zamieszkania u osoby niepełnosprawnej i dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia, niepełnosprawności, wykonywane na terenie miasta Żory od dnia podpisania umowy do 31.12.2022.
Wykonawca będzie wykonywał zakres usług wynikający z potrzeb osób korzystających z pomocy i określany indywidualnie w zależności od potrzeb, nawet jeżeli zakres ten będzie się różnił od wymienionego w specyfikacji czy umowie. W określonych przypadkach Wykonawca wyraża gotowość do zatrudnienia na warunkach umowy zlecenia osób świadczących usługi opieki wytchnieniowej wskazanych przez opiekuna faktycznego beneficjenta, któremu przyznano powyższą pomoc, co deklaruje poprzez złożenie Załącznika nr 6 do SWZ.
Szacunkowa - przewidywana liczba osób objętych usługami opieki wytchnieniowej w formie pobytu dziennego w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej :
a) Osoby dorosłe – ok. 27 osób
b) Dzieci – ok. 14 osób
Przewidywana liczba świadczeniobiorców może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w okresie trwania umowy.
Przewidywana liczba godzin usług opieki wytchnieniowej:
a) Osoby dorosłe: 6 480,00 (słownie: sześć tysięcy czterysta osiemdziesiąt)
b) Dzieci: 3 360,00 (słownie: trzy tysiące sześćdziesiąt)
Szacunkowa ilość godzin może ulec zmianie – zmniejszeniu, lub zwiększeniu. W
c) Uwaga! Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług.
Szacunkowe - przewidywane dane określone mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od ilości osób objętych usługami oraz zakresem potrzeb w ramach świadczonych usług.
Szacunkowe - przewidywane dane określone mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od wysokości środków przeznaczonych na ten cel.
Określona przez Zamawiającego liczba godzin jest wartością prognozowaną, ustaloną dla okresu obowiązywania umowy i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do wysokości faktycznej należności z tytułu wykonania zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, będzie leżało to w interesie Zamawiającego lub też zmniejszy się ilość osób potrzebujących pomocy w tej formie. W związku z tym Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-04-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które wpłyną w
wyznaczonym terminie oraz zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych z postępowania przez Zamawiającego.
a) najniższa cena za 1 godzinę usługi, przy spełnieniu wymogów formalnych (60%),
punkty za cenę oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę przyznając jej maksymalną ilość punktów tj. 60 punktów.
punkty dla pozostałych ofert oblicza się według wzoru:
najniższa cena
C = ------------------------ x 60 pkt
cena badanej oferty
b) doświadczenie (40%)
Zamawiający, oceniając doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia weźmie pod uwagę staż pracy w świadczeniu usług osobom niepełnosprawnym i ich rodzinom;
b) Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie (staż pracy) osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w następujący sposób:
Doświadczenie osób (staż pracy)*
Punktacja za doświadczenie osób (staż pracy) – D
- od 12 miesięcy do 18 miesięcy stażu staż pracy w świadczeniu usług osobom niepełnosprawnym i ich rodzinom - 20 pkt
- od 18 miesięcy do 24 miesięcy stażu staż pracy w świadczeniu usług osobom niepełnosprawnym i ich rodzinom - 30 pkt
- powyżej 24 miesięcy stażu staż pracy w świadczeniu usług osobom niepełnosprawnym i ich rodzinom - 40 pkt
* Brak wskazania przez Wykonawcę w ofercie doświadczenia osób będzie skutkowało nie przyznaniem punktów w tym kryterium.
Wykonawca deklaruje doświadczenie osób (staż pracy) w Formularzu ofertowym. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania z imienia i nazwiska osób wyznaczonych do realizacji zamówienia i ich stażu pracy
b) Punktacja będzie przyznawana na podstawie informacji, zawartych w formularzu ofertowym, jako średnia stażu pracy wszystkich wskazanych w formularzu osób.
c) Zamawiający informuje, że informacja dotycząca doświadczenia osób (stażu pracy) nie podlega uzupełnieniu.
d) Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia.
e) Osoby wskazane w formularzu ofertowym świadczyły usługę na rzecz Zamawiającego w okresie trwania umowy. Wykonawca może zmienić osobę na inną o nie gorszych kwalifikacjach i stażu pracy.
Punktacja przyznawana ofertom w kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w powyższych kryteriach wg wzoru:
Pn = Cn + Dn
gdzie:
Pn – końcowa ilość punktów przyznana n-tej ofercie
Cn – ilość punktów w kryterium nr 1 – Cena brutto przyznana ofercie n
Dn – ilość punktów w kryterium nr 2 – Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia przyznana ofercie n.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu w sposób opisany w art. 108-111 ustawy Pzp – z udzielenia zamówienia wykluczony jest Wykonawca:
- będący osobą fizyczną prawomocnie ukaraną za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny,
- wobec których wydano ostateczną decyzję administracyjną o naruszeniu obowiązków wynikających z prawa ochrony środowiska, prawa pracy lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, jeżeli wymierzono tą decyzją karę pieniężną,
- jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo lub ukarano za wykroczenie, o którym mowa w pkt 2 lit. a lub b, który jednocześnie nie podjął środków naprawczych na podstawie art. 110 ust. 2 ustawy Pzp.
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawca lub osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji usług opieki wytchnieniowej:
a) posiadają dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej / pielęgniarka (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 227), lub innym, zapewniającym realizację usługi wytchnieniowej w zakresie adekwatnym do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej lub
b) posiadają co najmniej roczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu itp.,
c) w przypadku zamiaru świadczenia usług opieki wytchnieniowej na rzecz dzieci niepełno-sprawnych do 15 roku życia posiadają potwierdzenie o możliwości zatrudnienia lub dopuszczenia osób zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępstwami na tle seksualnym, do innej działalności związanej z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem małoletnich lub opieką nad nimi (a do takiej zalicza się realizację opieki wytchnieniowej w stosunku do niepełnosprawnego dziecka do 16 roku życia w sytuacji, gdy nie ukończyło ono 15 lat) - pracodawca lub inny organizator w zakresie takiej działalności ma obowiązek sprawdzenia, czy dane zatrudnianej lub dopuszczanej osoby są zamieszczone w Rejestrze z dostępem ograniczonym i w Rejestrze osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15, wydała postanowienie o wpisie w Rejestrze,
d) nie są członkiem rodziny (w rozumieniu art. 3 pkt 16 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 111 z późn. zm) osoby niepełnosprawnej, będącej pod opieką uczestnika Programu, o którym mowa w ust. 2,
e) nie są opiekunem prawnym osoby niepełnosprawnej, będącej pod opieką uczestnika Programu, o którym mowa w ust. 2, ustawa o pomocy społecznej
f) nie są osobą faktycznie zamieszkującą razem z uczestnikiem Programu i/lub osobą niepełnosprawną, będącą pod opieką uczestnika Programu, o którym mowa w ust. 2. Ustawa o pomocy społecznej,
g) posiadają biegłą znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
h) posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych,
i) dysponują stanem zdrowia pozwalającym na świadczenie ww. usług,
j) posiadają odpowiednie predyspozycje osobowościowe oraz kompetencje personalne
i społeczne tj.: empatia, cierpliwość, dyskrecja, odporność na stres, kultura osobista, umiejętność słuchania, umiejętność nawiązywania kontaktu z innymi,
k) zapewnią ciągłość realizacji usługi oraz wzajemną zastępowalność w sytuacjach losowych - po wcześniejszym zgłoszeniu takiej sytuacji i zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego,
l) Wykonawca/każda z osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie może być prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
m) Wykonawca/każda z osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie może być prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu (art. 148 – 164 K.K.), przestępstwo przeciwko wolności (art. 189-194 K.K.), przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajności (art. 197-204 K.K.), przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece (art. 206 – 208, 210-211a K.K.), przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów (art. 270 – 277 d K.K.), przestępstwo przeciwko mieniu (art. 278 – 282 K.K.),
Zamawiający wymaga:
- przedłożenia wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji usług opieki wytchnieniowej wraz z informacją na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonywania usług oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru wykazu określonego w Załączniku nr 7 do SWZ), będącego podmiotowym środkiem dowodowym,
- oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SWZ).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-25 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zgodnie z art. 359 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.) przy udzielaniu zamówień na usługi społeczne i inne szczególne usługi, stosuje się przepisy ustawy właściwe dla: zamówień klasycznych o wartości mniejszej niż progi unijne – jeżeli wartość zamówienia wyrażona w złotych jest mniejsza niż równowartość kwoty 750 000 euro, nie mniejsza jednak niż równowartość kwoty 130 000 złotych.
2. W związku z powyższym postępowanie prowadzone jest dla wartości zamówienia mniejszej niż próg unijny a Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej bez przeprowadzenia
negocjacji, co oznacza tryb podstawowy, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.). W sprawach nieuregulowanych zapisami SWZ, stosuje się przepisy wspomnianej ustawy wraz z aktami wykonawczymi do tej w/w Ustawy.