Realizacja specjalistycznych zajęć dla dzieci w wieku od 0 do podjęcia nauki w szkole...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Realizacja specjalistycznych zajęć dla dzieci w wieku od 0 do podjęcia nauki w szkole - zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoElbląg
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-05-13
  • ZamawiającySPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZY NR 2 IM. JANUSZA KORCZAKA W ELBLĄGU
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00305472
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja specjalistycznych zajęć dla dzieci w wieku od 0 do podjęcia nauki w szkole - zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZY NR 2 IM. JANUSZA KORCZAKA W ELBLĄGU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000218182

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Polna 8A

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 625 8401

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosw2@elblag.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://osw2elblag.szkolnastrona.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja specjalistycznych zajęć dla dzieci w wieku od 0 do podjęcia nauki w szkole - zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9fea349-03c8-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305472

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082248/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Realizacja specjalistycznych zajęć dla dzieci w wieku od 0 do podjęcia nauki w szkole z terenu Gminy Miasta Elbląg.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9fea349-03c8-11ef-b81b-aebd110f5279

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zgodnie z art. 63 ustawy Prawo zamówień publicznych w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządza się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym.2. Zgodnie z art. 7 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez środki komunikacji elektronicznej należy rozumieć środki komunikacji w ujęciu ustawy z dnia 18 lipca 2022r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w szczególności składanie wniosków, zawiadomień innych niż wskazane w pkt 1 oraz przekazywanie informacji odbywa się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.
4. Platforma e-Zamówienia dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl .

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych sporządza się w postaci elektronicznej z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się je jako załączniki. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: .xml, .pdf, .doc, .docx, .xls, . xlsx, .png, .jpg, .jpeg, .gif, .ppt, .pptx, .odt, .odt, .ods, .odp, .odf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg. Za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik poddający dane kompresji (ZIP) zawierających wiele pojedynczych plików. W przypadku przekazania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresacji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem dokumentów zawartych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w pliku odpowiednio, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Paramentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/379 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L 119 z 04. 05. 2016r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy nr 2 im. Janusza Korczaka z siedzibą w Elblągu, ul. Polna 8a.
2) We wszytkach sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: e-mail: iod@ecuw.elblag.eu / tel. 55 625 68 08
3) Pana/Pani dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym na usługi społeczne.
4) Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz podmioty uprawnione do ich przetwarzania na podstawie odrębnych przepisów prawa.
5) Pani/Pan dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Dane są następnie przechowywane w celach archiwalnych, przez okres, który zostanie wyznaczony na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy stanowią inaczej.
6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

7) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczącym,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa a art. 18 ust. 2 RODO**,
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzania danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO,
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art., 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż stanowią podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SOSW2-S.261.8.2024.KMR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 380000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 21

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 2

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne zajęcia z logopedą dla dziecka i jego rodziny - maksymalnie 200 godzin

4.2.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Końcowa ocena oferty powstanie poprzez sumowanie liczny punktów przyznanych w ramach każdego kryterium, zgodnie z w/w zasadami, tj. (liczba punktów I kryterium + liczba punktów II kryterium + liczba punktów III kryterium + liczba punktów IV kryterium). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą liczba punktów ogółem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością/zagrożonym niepełnosprawnością w wieku od 0 do 3 lat/ przedszkolnym/wczesnoszkolnym.

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy terapeutycznej zakresie oferowanej usługi, tj. prowadzenie zajęć logopedycznych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie wykonawcy w zakresie oferowanej usługi

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne zajęcia z logopedą dla dziecka i jego rodziny- maksymalnie 150 godzin

4.2.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Końcowa ocena oferty powstanie poprzez sumowanie liczny punktów przyznanych w ramach każdego kryterium, zgodnie z w/w zasadami, tj. (liczba punktów I kryterium + liczba punktów II kryterium + liczba punktów III kryterium + liczba punktów IV kryterium). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą liczba punktów ogółem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością/zagrożonym niepełnosprawnością w wieku od 0 do 3 lat/ przedszkolnym/wczesnoszkolnym.

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy terapeutycznej zakresie oferowanej usługi, tj. prowadzenie zajęć logopedycznych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie wykonawcy w zakresie oferowanej usługi

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne zajęcia z logopedą dla dziecka i jego rodziny (maksymalnie 190 godzin)

4.2.5.) Wartość części: 19000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Końcowa ocena oferty powstanie poprzez sumowanie liczny punktów przyznanych w ramach każdego kryterium, zgodnie z w/w zasadami, tj. (liczba punktów I kryterium + liczba punktów II kryterium + liczba punktów III kryterium + liczba punktów IV kryterium). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą liczba punktów ogółem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością/zagrożonym niepełnosprawnością w wieku od 0 do 3 lat/ przedszkolnym/wczesnoszkolnym.

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy terapeutycznej zakresie oferowanej usługi, tj. prowadzenie zajęć logopedycznych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie wykonawcy w zakresie oferowanej usługi

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne zajęcia z psychologiem dla dziecka i jego rodziny (maksymalnie 200 godzin)

4.2.5.) Wartość części: 22000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Końcowa ocena oferty powstanie poprzez sumowanie liczny punktów przyznanych w ramach każdego kryterium, zgodnie z w/w zasadami, tj. (liczba punktów I kryterium + liczba punktów II kryterium + liczba punktów III kryterium + liczba punktów IV kryterium). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą liczba punktów ogółem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością/zagrożonym niepełnosprawnością w wieku od 0 do 3 lat/ przedszkolnym/wczesnoszkolnym.

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy terapeutycznej zakresie oferowanej usługi, tj. prowadzenie zajęć psychologicznych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie wykonawcy w zakresie oferowanej usługi

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne zajęcia stosownej analizy zachowania dla dziecka i jego rodziny (maksymalnie 200 godzin)

4.2.5.) Wartość części: 22000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Końcowa ocena oferty powstanie poprzez sumowanie liczny punktów przyznanych w ramach każdego kryterium, zgodnie z w/w zasadami, tj. (liczba punktów I kryterium + liczba punktów II kryterium + liczba punktów III kryterium + liczba punktów IV kryterium). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą liczba punktów ogółem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością/zagrożonym niepełnosprawnością w wieku od 0 do 3 lat/ przedszkolnym/wczesnoszkolnym.

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy terapeutycznej zakresie oferowanej usługi, tj. prowadzenie zajęć stosoanej analizy zachowania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie wykonawcy w zakresie oferowanej usługi

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne zajęcia stosownej analizy zachowania dla dziecka i jego rodziny (maksymalnie 200 godzin)

4.2.5.) Wartość części: 22000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Końcowa ocena oferty powstanie poprzez sumowanie liczny punktów przyznanych w ramach każdego kryterium, zgodnie z w/w zasadami, tj. (liczba punktów I kryterium + liczba punktów II kryterium + liczba punktów III kryterium + liczba punktów IV kryterium). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą liczba punktów ogółem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością/zagrożonym niepełnosprawnością w wieku od 0 do 3 lat/ przedszkolnym/wczesnoszkolnym.

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy terapeutycznej zakresie oferowanej usługi, tj. prowadzenie zajęć stosowanej analizy zachowania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie wykonawcy w zakresie oferowanej usługi

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne zajęcia stosownej analizy zachowania dla dziecka i jego rodziny (maksymalnie 100 godzin)

4.2.5.) Wartość części: 11000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Końcowa ocena oferty powstanie poprzez sumowanie liczny punktów przyznanych w ramach każdego kryterium, zgodnie z w/w zasadami, tj. (liczba punktów I kryterium + liczba punktów II kryterium + liczba punktów III kryterium + liczba punktów IV kryterium). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą liczba punktów ogółem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością/zagrożonym niepełnosprawnością w wieku od 0 do 3 lat/ przedszkolnym/wczesnoszkolnym.

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy terapeutycznej zakresie oferowanej usługi, tj. prowadzenie zajęć pedagogicznych, w tym metodą Alfreda Tomatisa

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie wykonawcy w zakresie oferowanej usługi

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne zajęcia z pedagogiem specjalnym, w tym zajęcia metodą Alfreda Tomatisa dla dziecka i jego rodziny (maksymalnie 100 godzin)

4.2.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Końcowa ocena oferty powstanie poprzez sumowanie liczny punktów przyznanych w ramach każdego kryterium, zgodnie z w/w zasadami, tj. (liczba punktów I kryterium + liczba punktów II kryterium + liczba punktów III kryterium + liczba punktów IV kryterium). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą liczba punktów ogółem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością/zagrożonym niepełnosprawnością w wieku od 0 do 3 lat/ przedszkolnym/wczesnoszkolnym.

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy terapeutycznej zakresie oferowanej usługi, tj. prowadzenie zajęć pedagogicznych w tym metodą Alfreda Tomatisa

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie wykonawcy w zakresie oferowanej usługi

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne zajęcia z pedagogiem specjalnym, w tym zajęcia komunikacji alternatywnej dla dziecka i jego rodziny (maksymalnie 190 godzin)

4.2.5.) Wartość części: 22800,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Końcowa ocena oferty powstanie poprzez sumowanie liczny punktów przyznanych w ramach każdego kryterium, zgodnie z w/w zasadami, tj. (liczba punktów I kryterium + liczba punktów II kryterium + liczba punktów III kryterium + liczba punktów IV kryterium). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą liczba punktów ogółem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością/zagrożonym niepełnosprawnością w wieku od 0 do 3 lat/ przedszkolnym/wczesnoszkolnym.

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy terapeutycznej zakresie oferowanej usługi, tj. prowadzenie zajęć pedagogicznych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie wykonawcy w zakresie oferowanej usługi

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne zajęcia z pedagogiem specjalnym dla dziecka i jego rodziny (maksymalnie 160 godzin)

4.2.5.) Wartość części: 16000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Końcowa ocena oferty powstanie poprzez sumowanie liczny punktów przyznanych w ramach każdego kryterium, zgodnie z w/w zasadami, tj. (liczba punktów I kryterium + liczba punktów II kryterium + liczba punktów III kryterium + liczba punktów IV kryterium). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą liczba punktów ogółem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością/zagrożonym niepełnosprawnością w wieku od 0 do 3 lat/ przedszkolnym/wczesnoszkolnym.

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy terapeutycznej zakresie oferowanej usługi, tj. prowadzenie zajęć pedagogicznych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie wykonawcy w zakresie oferowanej usługi

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne zajęcia z pedagogiem specjalnym dla dziecka i jego rodziny (maksymalnie 160 godzin)

4.2.5.) Wartość części: 16000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Końcowa ocena oferty powstanie poprzez sumowanie liczny punktów przyznanych w ramach każdego kryterium, zgodnie z w/w zasadami, tj. (liczba punktów I kryterium + liczba punktów II kryterium + liczba punktów III kryterium + liczba punktów IV kryterium). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą liczba punktów ogółem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością/zagrożonym niepełnosprawnością w wieku od 0 do 3 lat/ przedszkolnym/wczesnoszkolnym.

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy terapeutycznej zakresie oferowanej usługi, tj. prowadzenie zajęć pedagogicznych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie wykonawcy w zakresie oferowanej usługi

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne zajęcia z pedagogiem specjalnym dla dziecka i jego rodziny (maksymalnie 160 godzin)

4.2.5.) Wartość części: 16000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Końcowa ocena oferty powstanie poprzez sumowanie liczny punktów przyznanych w ramach każdego kryterium, zgodnie z w/w zasadami, tj. (liczba punktów I kryterium + liczba punktów II kryterium + liczba punktów III kryterium + liczba punktów IV kryterium). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą liczba punktów ogółem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością/zagrożonym niepełnosprawnością w wieku od 0 do 3 lat/ przedszkolnym/wczesnoszkolnym.

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy terapeutycznej zakresie oferowanej usługi, tj. prowadzenie zajęć pedagogicznych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie wykonawcy w zakresie oferowanej usługi

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne zajęcia z pedagogiem specjalnym dla dziecka i jego rodziny (maksymalnie 160 godzin)

4.2.5.) Wartość części: 16000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Końcowa ocena oferty powstanie poprzez sumowanie liczny punktów przyznanych w ramach każdego kryterium, zgodnie z w/w zasadami, tj. (liczba punktów I kryterium + liczba punktów II kryterium + liczba punktów III kryterium + liczba punktów IV kryterium). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą liczba punktów ogółem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością/zagrożonym niepełnosprawnością w wieku od 0 do 3 lat/ przedszkolnym/wczesnoszkolnym.

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy terapeutycznej zakresie oferowanej usługi, tj. prowadzenie zajęć pedagogicznych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie wykonawcy w zakresie oferowanej usługi

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne zajęcia z pedagogiem specjalnym dla dziecka i jego rodziny (maksymalnie 190 godzin)

4.2.5.) Wartość części: 19000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Końcowa ocena oferty powstanie poprzez sumowanie liczny punktów przyznanych w ramach każdego kryterium, zgodnie z w/w zasadami, tj. (liczba punktów I kryterium + liczba punktów II kryterium + liczba punktów III kryterium + liczba punktów IV kryterium). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą liczba punktów ogółem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością/zagrożonym niepełnosprawnością w wieku od 0 do 3 lat/ przedszkolnym/wczesnoszkolnym.

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy terapeutycznej zakresie oferowanej usługi, tj. prowadzenie zajęć pedagogicznych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie wykonawcy w zakresie oferowanej usługi

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne zajęcia z pedagogiem specjalnym dla dziecka i jego rodziny (maksymalnie 160 godzin)

4.2.5.) Wartość części: 16000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Końcowa ocena oferty powstanie poprzez sumowanie liczny punktów przyznanych w ramach każdego kryterium, zgodnie z w/w zasadami, tj. (liczba punktów I kryterium + liczba punktów II kryterium + liczba punktów III kryterium + liczba punktów IV kryterium). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą liczba punktów ogółem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością/zagrożonym niepełnosprawnością w wieku od 0 do 3 lat/ przedszkolnym/wczesnoszkolnym.

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy terapeutycznej zakresie oferowanej usługi, tj. prowadzenie zajęć pedagogicznych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie wykonawcy w zakresie oferowanej usługi

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne zajęcia z terapeutą integracji sensorycznej dla dziecka i jego rodziny (maksymalnie 170 godzin)

4.2.5.) Wartość części: 21250,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Końcowa ocena oferty powstanie poprzez sumowanie liczny punktów przyznanych w ramach każdego kryterium, zgodnie z w/w zasadami, tj. (liczba punktów I kryterium + liczba punktów II kryterium + liczba punktów III kryterium + liczba punktów IV kryterium). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą liczba punktów ogółem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością/zagrożonym niepełnosprawnością w wieku od 0 do 3 lat/ przedszkolnym/wczesnoszkolnym.

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy terapeutycznej zakresie oferowanej usługi, tj. prowadzenie zajęć integracji sensorycznej

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie wykonawcy w zakresie oferowanej usługi

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne zajęcia z terapeutą integracji sensorycznej dla dziecka i jego rodziny (maksymalnie 170 godzin)

4.2.5.) Wartość części: 21250,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Końcowa ocena oferty powstanie poprzez sumowanie liczny punktów przyznanych w ramach każdego kryterium, zgodnie z w/w zasadami, tj. (liczba punktów I kryterium + liczba punktów II kryterium + liczba punktów III kryterium + liczba punktów IV kryterium). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą liczba punktów ogółem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością/zagrożonym niepełnosprawnością w wieku od 0 do 3 lat/ przedszkolnym/wczesnoszkolnym.

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy terapeutycznej zakresie oferowanej usługi, tj. prowadzenie zajęć integracji sensorycznej

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie wykonawcy w zakresie oferowanej usługi

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne zajęcia z terapeutą integracji sensorycznej dla dziecka i jego rodziny (maksymalnie 100 godzin)

4.2.5.) Wartość części: 12500,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Końcowa ocena oferty powstanie poprzez sumowanie liczny punktów przyznanych w ramach każdego kryterium, zgodnie z w/w zasadami, tj. (liczba punktów I kryterium + liczba punktów II kryterium + liczba punktów III kryterium + liczba punktów IV kryterium). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą liczba punktów ogółem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością/zagrożonym niepełnosprawnością w wieku od 0 do 3 lat/ przedszkolnym/wczesnoszkolnym.

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy terapeutycznej zakresie oferowanej usługi, tj. prowadzenie zajęć integracji sensorycznej

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie wykonawcy w zakresie oferowanej usługi

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 19

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne zajęcia z terapeutą rehabilitacji ruchowej dla dziecka i jego rodziny (maksymalnie 100 godzin)

4.2.5.) Wartość części: 12500,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Końcowa ocena oferty powstanie poprzez sumowanie liczny punktów przyznanych w ramach każdego kryterium, zgodnie z w/w zasadami, tj. (liczba punktów I kryterium + liczba punktów II kryterium + liczba punktów III kryterium + liczba punktów IV kryterium). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą liczba punktów ogółem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością/zagrożonym niepełnosprawnością w wieku od 0 do 3 lat/ przedszkolnym/wczesnoszkolnym.

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy terapeutycznej zakresie oferowanej usługi, tj. prowadzenie zajęć rehabilitacji ruchowej

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie wykonawcy w zakresie oferowanej usługi

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 20

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne zajęcia z terapeutą rehabilitacji ruchowej dla dziecka i jego rodziny (maksymalnie 190 godzin)

4.2.5.) Wartość części: 23750,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Końcowa ocena oferty powstanie poprzez sumowanie liczny punktów przyznanych w ramach każdego kryterium, zgodnie z w/w zasadami, tj. (liczba punktów I kryterium + liczba punktów II kryterium + liczba punktów III kryterium + liczba punktów IV kryterium). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą liczba punktów ogółem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością/zagrożonym niepełnosprawnością w wieku od 0 do 3 lat/ przedszkolnym/wczesnoszkolnym.

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy terapeutycznej zakresie oferowanej usługi, tj. prowadzenie zajęć rehabilitacji ruchowej

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie wykonawcy w zakresie oferowanej usługi

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 21

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne zajęcia z terapeutą rehabilitacji ruchowej dla dziecka i jego rodziny (maksymalnie 190 godzin)

4.2.5.) Wartość części: 23750,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Końcowa ocena oferty powstanie poprzez sumowanie liczny punktów przyznanych w ramach każdego kryterium, zgodnie z w/w zasadami, tj. (liczba punktów I kryterium + liczba punktów II kryterium + liczba punktów III kryterium + liczba punktów IV kryterium). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą liczba punktów ogółem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością/zagrożonym niepełnosprawnością w wieku od 0 do 3 lat/ przedszkolnym/wczesnoszkolnym.

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy terapeutycznej zakresie oferowanej usługi, tj. prowadzenie zajęć rehabilitacji ruchowej

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie wykonawcy w zakresie oferowanej usługi

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023, poz. 1605 ze.) oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 r. poz. 507) - Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 3 do oferty
3.2. Na podstawie art. 112 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający określa niezbędne zdolności techniczne i zawodowe do wykonania zamówienia, co oznacza spełnianie poniższych warunków w zakresie poszczególnych części - Formularz oferty - załącznik nr 2 do oferty.
Odpowiednie kwalifikacje do realizacji danego zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi tych dokumentów zawierać w przypadku wskazania w ofercie przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów.
Wykonawca dołącza do oferty Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w rozdziale II pkt. 3 - złącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenia stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełniane warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
7.4. Wykonawca składa oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - treść oświadczenia (Klauzula zgody) została zwarta w załączniku nr 5 do SWZ .
7.5. Oświadczenia składane są pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z dyspozycją art. 274 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie , nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu aktualnych na dzień złożenia w postaci:
a) dyplomów ukończonych, określonych form nadających kwalifikacje zawodowe,
b) zaświadczeń, certyfikatów ukończonych form doskonalących,
c) potwierdzeń od pracodawcy doświadczenia zawodowego z dziećmi z niepełnosprawnością/zagrożonymi niepełnosprawnością w wieku od 0 do 3 lat/ przedszkolnym/ wczesnoszkolnym ,
d) potwierdzeń od pracodawcy przeprowadzenia co najmniej 300 godzin zajęć określonej formy terapii,
Wymagana forma i moment złożenia: oryginał w postaci elektronicznej z podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym albo kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty niezbędne na potwierdzenie złożonego oświadczenia na druku FORMULARZ OFERTOWY - załącznik nr 2 do części I punkt 2.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólne o udzielenie zamówienia, które w szczególności zawiera wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się o wspólnie o udzielenie zamówienie wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) ustanowienie pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodności z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej.
2) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i polegają na zdolnościach tych Wykonawców, którzy realizują usługi, do których te zdolności są wymagane, zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.
Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawców zgodnie z formułą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowanym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
3) Oferta, tj. wypełniony druk „Formularz oferty” (złącznik nr 2 do SWZ ) musi być złożony w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawców zgodnie z formułą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowanym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: pfatforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-13 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Realizacja przedmiotu zamówienia dotyczy rządowego programu ,,Za życiem".
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie wsparcia psychologicznego dla 20 osób - Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie wsparcia psychologicznego dla 20 osób. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI