Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawę materiałów opatrunkowych do Apteki

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawę materiałów opatrunkowych do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMielec
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-12-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-19
  • Numer ogłoszenia649651-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 649651-N-2018 z dnia 2018-11-19 r.

Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego: Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawę materiałów opatrunkowych do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego, krajowy numer identyfikacyjny 000308637, ul. Żeromskiego  22 , 39-300   Mielec, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 177 800 146, , e-mail przetargi@szpital.mielec.pl, , faks 177 800 146.
Adres strony internetowej (URL): http://www.szpital.mielec.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.szpital.mielec.pl/index.php/bip/przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.szpital.mielec.pl/index.php/bip/przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być oznakowana napisem: „Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawę materiałów opatrunkowych do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, znak SzP.ZP.271.115.18” oraz winna być opatrzona nazwą i adresem Wykonawcy, aby można ją było zwrócić bez otwierania w przypadku otrzymania oferty przez Zamawiającego po terminie składania ofert.
Adres:
Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego ul. Żeromskiego 22 39-300 Mielec pokój nr 1 – Administracja

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawę materiałów opatrunkowych do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
Numer referencyjny: SzP.ZP.271.115.18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę materiałów opatrunkowych do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, w tym: GRUPA 1 - Kompresy jałowe z nitką rtg, tupfery, serwety o zastosowaniu inwazyjnym na bloku operacyjnym GRUPA 2 - Serwety operacyjne GRUPA 3 - Kompresy gazowe jałowe i niejałowe GRUPA 4 - Kompresy włókninowe niejałowe GRUPA 5 - Gaza opatrunkowa jałowa, niejałowa, wata opatrunkowa GRUPA 6 - Opaski gipsowe, podkłady pod gips GRUPA 7 – Pieluchomajtki GRUPA 8 - Wkładki urologiczne i ginekologiczne GRUPA 9 - Podkład higieniczny GRUPA 10 - Przylepce, opaski dziane, elastyczne, lignina GRUPA 11 - Folie operacyjne, samoprzylepne do zabiegów długotrwałych GRUPA 12 – Folia operacyjna ze środkiem bakteriobójczym GRUPA 13 - Setony chirurgiczne GRUPA 14 - Opatrunki do ran pooperacyjnych GRUPA 15 - Opatrunek jałowy w postaci siateczki z bawełnianej gazy pokrytej parafiną, opatrunek jałowy z parafiną i chlorheksydyną GRUPA 16 - Opatrunki specjalistyczne do leczenia odleżyn i ran trudnogojących GRUPA 17 - Opatrunki specjalistyczne do leczenia odleżyn i ran trudnogojących GRUPA 18 - Opatrunki specjalistyczne do leczenia ran trudnogojących, odleżyn GRUPA 19 - Opatrunki specjalistyczne do leczenia odleżyn i ran trudnogojących GRUPA 20 - Elastyczne siatki do podtrzymywania opatrunków GRUPA 21 - Tampony z celulozy do podajnika, do użycia medycznego GRUPA 22 - Jałowe suszki i paski neurochirurgiczne dla potrzeb delikatnej chirurgii śródczaszkowej i kręgosłupowej

II.5) Główny kod CPV: 33141110-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33141119-7
33141114-2
33141115-9
33140000-3
33141113-4
33141118-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy PZP
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP (Załącznik nr 5 do SIWZ) b) kopie stron z katalogu opisujące oferowany asortyment. Na stronie z katalogu należy czytelnie i jednoznacznie zaznaczyć każdą oferowaną pozycję asortymentową i opisać np. Grupa 1 poz.3. Kopie stron katalogu muszą zawierać numery katalogowe wskazane w złożonej ofercie
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki załączony jest do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a. Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian, b. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: • zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego • zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, • wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie c. zostały spełnione łącznie następujące warunki: • konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, • wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie d. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: • na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt a) • w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy • w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców e. zmiany niezależne od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy PZP f. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy PZP i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: a) zmiany asortymentu, w tym zmiany numeru katalogowego, modelu, typu produktu, na asortyment inny, lub poprzez dodanie nowego, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych, niż wykazany w ofercie, z zastrzeżeniem, że cena tego asortymentu nie ulegnie podwyższeniu, b) zaoferowania w wyniku postępu technologicznego produktu o lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego; c) zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego; d) zmiana przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy; e) w przypadku zmiany ceny w wyniku zmiany przepisów prawa podatkowego dotyczącej stawek VAT w okresie obowiązywania umowy, przy czym zmiana dotyczyć może wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian; f) w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, w terminie obowiązywania umowy określonym w § 10 umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu jej obowiązywania na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, nie dłużej niż do wykorzystania wartości umowy. Przedłużenie umowy następuje poprzez złożenie na piśmie oświadczenia przez Zamawiającego. Wykonawca wyraża zgodę na przedłużenie umowy w trybie opisanym w zdaniu poprzedzającym.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-04, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: GRUPA 1 - Kompresy jałowe z nitką rtg, tupfery, serwety o zastosowaniu inwazyjnym na bloku operacyjnym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kompres z gazy bawełnianej jałowy z nitką radiacyjną, 10cm x 10 cm ,17n, 12w, z podwijanymi brzegami, o zastosowaniu inwazyjnym na bloku operacyjnym, pakowane po 5 szt. op. 400 2 Kompres z gazy bawełnianej jałowy z nitką radiacyjną, 10cm x 10 cm ,17n, 12w, z podwijanymi brzegami, o zastosowaniu inwazyjnym na bloku operacyjnym, pakowane po 10 szt. op. 4500 3 Kompres z gazy bawełnianej jałowy z nitką radiacyjną, 10cm x 10 cm ,17n, 12w, z podwijanymi brzegami, o zastosowaniu inwazyjnym na bloku operacyjnym, pakowane po 20 szt. op. 5000 4 Kompres z gazy bawełnianej jałowy z nitką radiacyjną, 10cm x 10 cm ,17n, 12w, z podwijanymi brzegami, o zastosowaniu inwazyjnym na bloku operacyjnym, pakowane po 40 szt. op. 2000 5 Tupfer jałowy twardy, typu fasolka bardzo duża, gaza bawełniana 24n + nitka z kontrastem Rtg, oba końce zawinięte do środka, opakowanie podwójne typu papierowe pudełko z przegrodami na tupfery umieszczone w opakowaniu typu blister (papier- folia), po 10 sztuk , rozmiar min. 12 cm x 12 cm op. 3000 6 Tupfer jałowy twardy, typu fasolka średnia, gaza bawełniana 24n + nitka z kontrastem Rtg, oba końce zawinięte do środka, opakowanie podwójne typu papierowe pudełko z przegrodami na tupfery umieszczone w opakowaniu typu blister (papier- folia), po 10 sztuk , rozmiar min. 8 cm x 8 cm op. 160 7 Serwety (chusty brzuszne) jałowe gazowe operacyjne z tasiemką, min. 17-nit., z nitką radiacyjną, 4-warstwowe, rozmiar 45cm x 45cm (+/- 2cm), po praniu wstępnym, pakowane po 5 szt. op. 2900 8 Serwety (chusty brzuszne) jałowe gazowe operacyjne z tasiemką, min. 17-nit., z nitką radiacyjną, 4-warstwowe, rozmiar 45cm x 45cm (+/- 2cm), po praniu wstępnym, pakowane po 3 szt. op. 1500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4, 33141119-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: GRUPA 2 - Serwety operacyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Serwety (chusty brzuszne) jałowe operacyjne gazowe z tasiemką i nitką radiacyjną, 45cm x 45cm, 20N 6W, opakowanie jednostkowe wyposażone w naklejkę z danymi produktu 1a pakowane po 5 sztuk op. 1800 1b pakowane po 2 sztuki op. 800
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: GRUPA 3 - Kompresy gazowe jałowe i niejałowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kompres niejałowe z gazy bawełnianej 7,5cm x 7,5cm x 100 szt.13n, 8w, z podwijanymi brzegami op. 2400 2 Kompres niejałowe z gazy bawełnianej 5cm x 5 cm x 100 szt. , 13n, 8w, z podwijanymi brzegami op. 10000 3 Kompres niejałowe z gazy bawełnianej 10cm x 10 cm x 100 szt.13n, 8w, z podwijanymi brzegami op. 2500 4 Kompres jałowe z gazy bawełnianej 17n., 8w., 5 x 5cm op. 5 szt. op. 2400 5 Kompres jałowe z gazy bawełnianej 17n., 8w., 7,5x7,5cm op. 2 szt. op. 37000 6 Kompres jałowe z gazy bawełnianej 17n., 8w., 7,5x7,5 cm op. 5 szt. op. 45000 7 Kompres jałowe z gazy bawełnianej 17n., 8w., 10x 10cm op. 2 szt. op. 30000 8 Kompres jałowe z gazy bawełnianej 17n., 8w., 10x 10cm op. 5 szt. op. 38000 9 Kompres jałowe z gazy bawełnianej 17n., 8w., 10x 10cm op. 10 szt. op. 8000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4, 33141119-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: GRUPA 4 - Kompresy włókninowe niejałowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kompres niejałowe włókninowe 5cm x 5 cm x 100 szt. , 4-o warstwowe op. 11000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4, 33141119-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: GRUPA 5 - Gaza opatrunkowa jałowa, niejałowa, wata opatrunkowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Gaza jałowa opatrunkowa bawełniana higroskopijna do bezpośredniego opatrywania ran 1m2 13 nit. szt. 21000 2 Gaza jałowa opatrunkowa bawełniana higroskopijna do bezpośredniego opatrywania ran 1/2m2 13 nit. szt. 4000 3 Wata bawełniano-wiskozowa opatrunkowa zawartość min. 50% bawełny, zastosowanie do celów medycznych, op. 500g op. 380 4 Gaza opatrunkowa bawełniana 90 cm, 13 nit. , składana, niejałowa, brzegi zarabiane, do ogólnego opatrywania ran, 100% bawełny mb. 8 000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4, 33141114-2, 33141115-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: GRUPA 6 - Opaski gipsowe, podkłady pod gips
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Opaska z gipsu naturalnego szybkowiążąca, czas wiązania maksymalnie do 5 min., czas modelowania 2 - 3 min, opakowanie po 2 szt. chroniące przed wilgocią w rozmiarach: 1a 10cm x 3m op. 900 1b 12cm x 3m op. 700 1c 15cm x 3m op. 1300 2 Syntetyczny podkład pod gips, przepuszcza powietrze, nie kumuluje wilgoci, bardzo łatwo podzielny, do normalnej i wrażliwej skóry, w rozmiarach: 2a 6cm x 3m szt. 200 2b 10cm x 3m szt. 1500 2c 15cm x 3m szt. 2500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: GRUPA 7 – Pieluchomajtki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Pieluchomajtki dla pacjentów dorosłych leżących, o podwyższonej chłonności, min. 2200ml, nocne, hypoalergiczne, cztery rzepy na bokach, w części pachwinowej falbanki wewnętrzne uniemożliwiające wyciek zawartości, obwód w pasie 75-110 cm (M), z materiału przepuszczającego parę wodną , bez lateksu szt. 450 2 Pieluchomajtki dla pacjentów dorosłych leżących, o podwyższonej chłonności, min. 2200ml, nocne, hypoalergiczne, cztery rzepy na bokach, w części pachwinowej falbanki wewnętrzne uniemożliwiające wyciek zawartości, obwód w pasie 55-80 cm ( S ), z materiału przepuszczającego parę wodną , bez lateksu szt. 210 3 Pieluchomajtki dla pacjentów dorosłych leżących, o podwyższonej chłonności, min. 2200ml, nocne, hypoalergiczne, cztery rzepy na bokach, w części pachwinowej falbanki wewnętrzne uniemożliwiające wyciek zawartości, obwód w pasie 130-170 cm, z materiału przepuszczającego parę wodną , bez lateksu szt. 90 4 Pieluchomajtki dla pacjentów dorosłych leżących, o podwyższonej chłonności, min. 2200ml, nocne, hypoalergiczne, cztery rzepy na bokach, w części pachwinowej falbanki wewnętrzne uniemożliwiające wyciek zawartości, obwód w pasie 100-150 cm ( L), z materiału przepuszczającego parę wodną , bez lateksu szt. 83000 5 Pieluszki dla noworodków 2-5 kg, o wysokiej chłonności, z wycięciem na kikut pępowiny, bez elementów lateksowych i chlorowanych, oddychająca warstwa zewnętrzna szt. 2100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: GRUPA 8 - Wkładki urologiczne i ginekologiczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Wkładki urologiczne męskie super chłonne ok. 800ml , rozmiar maxi (długość minimalna 38 cm), kształt anatomiczny, ochronne osłonki boczne zapobiegające wyciekaniu płynu, oddychające, bez lateksu, mocowane do bielizny szt. 800 2 Podkłady ginekologiczne po porodzie, z folią w dolnej części, rozmiar 34cm x 9cm szt. 17000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: GRUPA 9 - Podkład higieniczny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Podkład higieniczny niejałowy z wkładem chłonnym z rozdrobnionej celulozy do ochrony pościeli i materaca przed przemoczeniem, od spodu warstwa antypoślizgowa, nieprzepuszczalna, warstwa górna bezpieczna dla skóry pacjenta, rozmiar 60cm x 90cm sztuka szt. 86000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: GRUPA 10 - Przylepce, opaski dziane, elastyczne, lignina
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Przylepiec chirurgiczny hypoalergiczny, na tkaninie, szer. 1,25cm x 5m szt. 336 2 Przylepiec chirurgiczny hypoalergiczny, na tkaninie, szer. 2,5 cm x 5m szt. 600 3 Przylepiec chirurgiczny hypoalergiczny, na tkaninie , szer. 5 cm x 5m szt. 222 4 Przylepiec hypoalergiczny z włókniny, szer. 5 cm x 9,14m szt. 210 5 Przylepiec hypoalergiczny z włókniny, szer. 2,5 cm x 9,14m szt. 1680 6 Przylepiec hypoalergiczny z włókniny, szer. 1,25 cm x 9,14m szt. 840 7 Taśma opatrunkowa włókninowa, samoprzylepna, elastyczna, hypoalergiczna, niejałowa szer. 2,5 cm x 10m szt. 650 8 Taśma opatrunkowa włókninowa, samoprzylepna, elastyczna, hypoalergiczna, niejałowa szer. 5 cm x 10m szt. 700 9 Taśma opatrunkowa włókninowa, samoprzylepna, elastyczna, hypoalergiczna, niejałowa szer. 10 cm x 10m szt. 530 10 Taśma opatrunkowa włókninowa, samoprzylepna, elastyczna, hypoalergiczna, niejałowa szer. 15 cm x 10m szt. 230 11 Plaster włókninowy z opatrunkiem, z wkładem chłonnym, klej hypoalergiczny, szer. 6cm x 5m szt. 160 12 Opaska dziana podtrzymująca, niejałowa 5cm x 4m szt. 3500 13 Opaska dziana podtrzymująca, niejałowa 10cm x 4m szt. 30000 14 Opaska dziana podtrzymująca, niejałowa 15cm x 4m szt. 5100 15 Lignina bielona arkusze a 5 kg, 40 x 60 cm kg. 4100 16 Opaska elastyczna 15cm x 4m tkana podtrzymująca, niejałowa pakowana pojedynczo, dwie zapinki, rozciągliwość min 100% szt. 4300 17 Opaska elastyczna 15cm x 5m tkana podtrzymująca, niejałowa pakowana pojedynczo, dwie zapinki , rozciągliwość min 100% szt. 4100 18 Opaska elastyczna 12cm x 4m tkana podtrzymująca, niejałowa pakowana pojedynczo z zapinką, rozciągliwość min 100% szt. 600 19 Opaska elastyczna 10cm x 4m tkana podtrzymująca, niejałowa pakowana pojedynczo z zapinką, rozciągliwość min 100% szt. 2600
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4, 33141112-8, 33141113-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: GRUPA 11 - Folie operacyjne, samoprzylepne do zabiegów długotrwałych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Folia operacyjna do zabiegów długotrwałych, samoprzylepna, jałowa, z klejem akrylowym, o grubości 0,058 mm, wykonana z poliuretanu, sterylizowana radiacyjnie 1a wymiar całkowity 30 x 27cm (lepna 30x20cm) szt. 1100 1b wymiar całkowity 45 x 27cm (lepna 45x20cm) szt. 220 1c wymiar całkowity 40 x 42cm (lepna 40x35cm) szt. 300 1d wymiar całkowity 45 x 57cm (lepna 45x50cm) szt. 160
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: GRUPA 12 – Folia operacyjna ze środkiem bakteriobójczym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Folia operacyjna ze środkiem bakteriobójczym, samoprzylepna, jałowa, z klejem akrylowym, o grubości 0,025mm, wykonana z poliestru, sterylizowana radiacyjnie, rozmiar 66 x 45cm (część lepna 56x45cm) op. 10 sztuk op. 37
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: GRUPA 13 - Setony chirurgiczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Seton jałowy 17n, 4w, + nitka radiacyjna, pakowany pojedynczo, opakowanie typu folia-papier, brzegi podwijane do środka, 2m x 5cm szt. 100 2 Seton jałowy 17n, 4w, + nitka radiacyjna, pakowany pojedynczo, opakowanie typu folia-papier, brzegi podwijane do środka, 2m x 7,5cm szt. 600 3 Seton jałowy 17n, 4w bez nitki rtg, pakowany pojedynczo, opakowanie typu folia-papier, brzegi podwijane do środka, 2m x 2cm szt. 300 4 Seton jałowy 17n, 4w bez nitki rtg, pakowany po 2 sztuki, opakowanie typu folia-papier, brzegi podwijane do środka, 2m x 1cm op. 2 szt. op. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: GRUPA 14 - Opatrunki do ran pooperacyjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Jałowy, włókninowy, elastyczny, opatrunek do ran pooperacyjnych z wkładem chłonnym, z warstwą zapobiegającą przywieraniu do ran, samoprzylepny, klej hypoalergiczny, brzegi zaokrąglone, rozmiary: 1a 8 cm x 10 cm op. 30 szt. op. 650 1b 8 cm x 15 cm op. 30 szt. op. 400 1c 10 cm x 20 cm op. 25 szt. op. 460 1d 10 cm x 25 cm op. 25 szt. op. 320 1e 10 cm x 35 cm op. 25 szt. op. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: GRUPA 15 - Opatrunek jałowy w postaci siateczki z bawełnianej gazy pokrytej parafiną, opatrunek jałowy z parafiną i chlorheksydyną
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Jałowy opatrunek gazowy nasączony parafiną 10cm x 10cm szt. 1600 2 Jałowy opatrunek gazowy nasączony parafiną 15cm x 20cm szt. 600 3 Jałowy opatrunek gazowy nasączony parafiną 10cm x 40cm szt. 750 4 Antyseptyczny opatrunek z luźno utkanej gazy nasączonej miękką parafiną z 0,5% chlorheksydyną 10 x 10 cm szt. 500 5 Antyseptyczny opatrunek z luźno utkanej gazy nasączonej miękką parafiną z 0,5% chlorheksydyną 15 x 20 cm szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: GRUPA 16 - Opatrunki specjalistyczne do leczenia odleżyn i ran trudnogojących
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Żel jałowy amorficzny 20 g do oczyszczania ran odleżynowych w strzykawce szt. 200 2 Żel jałowy amorficzny 6 g do oczyszczania ran odleżynowych w strzykawce szt. 200 3 Opatrunek jałowy z włóknami alginianu ze srebrem 10 cm x 10 cm szt. 350 4 Opatrunek jałowy z włóknami alginianu ze srebrem 5cm x 5 cm szt. 70 5 Opatrunek jałowy na bazie węgla aktywowanego ze srebrem 10cm x 10cm szt. 30 6 Opatrunek jałowy na bazie węgla aktywowanego ze srebrem do ran głębokich (tamponada) 10cm x 10cm szt. 60 7 Cienki, niejałowy przezroczysty, poliuretanowy opatrunek na rolce, chroniący przed wodą, bakteriami, umożliwiający skórze oddychanie, rozm. 10cm x 10 m ; rolka szt. 40 8 Cienki, niejałowy przezroczysty, poliuretanowy opatrunek na rolce, chroniący przed wodą, bakteriami, umożliwiający skórze oddychanie, rozm. 15cm x 10 m ; rolka szt. 60
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4, 33141118-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: GRUPA 17 - Opatrunki specjalistyczne do leczenia odleżyn i ran trudnogojących
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Hydrokoloidowy żel do leczenia ran głębokich z martwicą suchą lub rozpływną, pobudza w ranie autolizę i aktywność makrofagów, tubka 15 g szt. 150 2 Pasta do leczenia ran głębokich bez martwicy, z małą lub umiarkowaną ilością wysięku, tubka 30 g szt. 10 3 Opatrunek półprzezroczysty, elastyczny, zbudowany z 3 hydrokoloidów zawieszonych w macierzy polimerowej, stosowany na wszystkich etapach gojenia rany, posiada sygnalizator zmiany opatrunku, do stosowania na piętę, 18,5 x 19,5 cm szt. 45 4 Opatrunek półprzezroczysty, elastyczny, zbudowany z 3 hydrokoloidów zawieszonych w macierzy polimerowej, stosowany na wszystkich etapach gojenia rany, posiada sygnalizator zmiany opatrunku, do stosowania na kość krzyżową, 20 x 22,5 cm szt. 60 5 Opatrunek w technologii hydrofiber i technologii Ag plus, z dodatkiem srebra , niszczący biofilm, wzmocniony przeszyciami warstw, bardzo duża odporność na rozerwanie, pochłania dużą ilość płynów i bakterii z rany tworząc koherentny żel, który ściśle dopasowuje się do powierzchni rany i eliminuje martwe przestrzenie, autolitycznie oczyszcza ranę, 10cm x 10cm szt. 450 6 Opatrunek hydrofiber ze srebrem w postaci miękkiej, sterylnej taśmy (tamponada) do zaopatrywania ran głębokich 2cm x 45cm szt. 100 7 Opatrunek ze srebrem jonowym przylepny piankowy w technologii hydrofiber, zewnętrzna błona poliuretanowa wodoodporna, wielowarstwowa część chłonna z pianki poliuretanowej i włókniny, z delikatnym przylepnym obramowaniem, na rany z infekcją o dużym lub umiarkowanym wysięku, do stosowania jako opatrunek pierwotny lub wtórny, można docinać do wielkości i kształtu rany, maksymalny czas pozostawania na ranie do 7 dni, 12,5 cm x 12,5 cm szt. 200 8 Opatrunek hydrowłóknisty w technologii hydrofiber, dwie warstwy chłonne włókien z karboksymetylocelulozy wzmocnione poprzecznymi przeszyciami, bardzo duża odporność na rozerwanie - tworzy z wysiękiem spójny żel, można dowolnie docinać, do ran głębokich, ostrych i przewlekłych, z dużą ilością wysięku, 10cm x 10cm szt. 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4, 33141118-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: GRUPA 18 - Opatrunki specjalistyczne do leczenia ran trudnogojących, odleżyn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Antybakteryjny opatrunek z maścią ze srebrem metalicznym, z hydrofobową siatką poliamidową, działający na bakterie gram + i gram - , MRSA, rozmiar 10 x 10 cm szt. 230 2 Antybakteryjny opatrunek z maścią ze srebrem metalicznym, z hydrofobową siatką poliamidową, działający na bakterie gram + i gram - , MRSA, rozmiar 10 x 20 cm szt. 120 3 Antybakteryjny opatrunek z maścią ze srebrem metalicznym, z hydrofobową siatką poliamidową, działający na bakterie gram + i gram - , MRSA, rozmiar 5 x 5cm szt. 50 4 Opatrunek jałowy hydroaktywny z pianki poliuretanowej, o strukturze porów umożliwiającej szybką eliminację lepkich wydzielin i fragmentów komórek z ran, nieprzylepny, z półprzepuszczalną powłoką zewn., przeznaczony do leczenia ran z dużym wysiękiem, 10cm x10cm szt. 300 5 Opatrunek jałowy hydroaktywny z pianki poliuretanowej, o strukturze porów umożliwiającej szybką eliminację lepkich wydzielin i fragmentów komórek z ran, nieprzylepny, z półprzepuszczalną powłoką zewn., przeznaczony do leczenia ran z dużym wysiękiem, 15cm x15cm szt. 300 6 Opatrunek jałowy hydroaktywny z pianki poliuretanowej, o strukturze porów umożliwiającej szybką eliminację lepkich wydzielin i fragmentów komórek z ran, samoprzylepny, z półprzepuszczalną powłoką zewn., przeznaczony do leczenia ran z dużym wysiękiem, 11cm x11cm szt. 380 7 Opatrunek jałowy hydroaktywny z pianki poliuretanowej, o strukturze porów umożliwiającej szybką eliminację lepkich wydzielin i fragmentów komórek z ran, samoprzylepny, z półprzepuszczalną powłoką zewn., przeznaczony do leczenia ran z dużym wysiękiem, 15cm x15cm szt. 350 8 Opatrunek jałowy hydroaktywny z pianki poliuretanowej, o strukturze porów umożliwiającej szybką eliminację lepkich wydzielin i fragmentów komórek z ran, do tamponowania ran głębokich, można przycinać i składać, 10cm x10cm szt. 60 9 Opatrunek hydroaktywny z mechanizmem płucząco absorpcyjnym i substancją antybakteryjną PHMB, która łączy się z bardzo chłonnym poliakrylanem sodu (SAP) po aktywacji roztworem Ringera, uwalnianie roztworu Ringera do rany do 3 dni, do ran głębokich, szczelinowych, podminowanych, niegojących, zanieczyszczonych tkanką nekrotyczną, obniża wartość pH do poziomu fizjologicznego, rozmiar 7,5 x 7,5 cm szt. 160 10 Opatrunek jałowy z pianki poliuretanowej z warstwą hydrożelu absorbującego wysięk z ran, półprzepuszczalna folia zewnętrzna, nie przywiera, wspomaga proces ziarninowania i epitelializacji, utrzymuje optymalnie wilgotne środowisko w ranie suchej jak i sączącej , 10cm x10cm szt. 170 11 Jałowy wielowarstwowy , nieprzywierajacy do rany opatrunek wysokochłonny z celulozy, otoczony warstwą polipropylenową 10cm x 10cm x 25 sztuk op. 5 12 Opatrunek jałowy zapobiegający tworzeniu odleżyny z folii poliuretanowej min. 10 x 14 cm op. 100szt. op. 8 13 Opatrunek jałowy zapobiegający tworzeniu odleżyny z folii poliuretanowej min. 15 x 26 cm op. 50szt. op. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: GRUPA 19 - Opatrunki specjalistyczne do leczenia odleżyn i ran trudnogojących
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Opatrunek jałowy hydrokoloidowy, samoprzylepny, elastyczny, pokryty błoną półprzepuszczalną poliuretanową, do ran trudnogojących, o średnim stopniu chłonności , rozmiary: 1a 10 x 10 cm szt. 600 1b 15 x 15 cm szt. 230 1c 20 x 20 cm szt. 80
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4, 33141118-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: GRUPA 20 - Elastyczne siatki do podtrzymywania opatrunków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Elastyczna siatka opatrunkowa tułów dorosłego , op. 25m w stanie rozciągniętym op. 15 2 Elastyczna siatka opatrunkowa głowa, tułów dziecka , op. 25m w stanie rozciągniętym op. 90 3 Elastyczna siatka opatrunkowa głowa dziecka, kolano, op. 25m w stanie rozciągniętym op. 220 4 Elastyczna siatka opatrunkowa dłoń, stopa, ramię, op. 25m w stanie rozciągniętym op. 600
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: GRUPA 21 - Tampony z celulozy do podajnika, do użycia medycznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Tamponiki z celulozy bielonej do podajnika 40 x 50 mm, 8 lub 12 warstw, niejałowe, bezpyłowe, w rolce 500 szt., op. zawiera 2 rolki op. 900
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4, 33141118-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: GRUPA 22 - Jałowe suszki i paski neurochirurgiczne dla potrzeb delikatnej chirurgii śródczaszkowej i kręgosłupowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Tamponik neurochirurgiczny op. 200szt. 7mm x 7mm op. 1 2 Tamponik neurochirurgiczny op. 200szt. 13mm x 13mm op. 7 3 Tamponik neurochirurgiczny op. 200szt. 19mm x 19mm op. 7 4 Tamponik neurochirurgiczny op. 200szt. 13mm x 25mm op. 8 5 Tamponik neurochirurgiczny op. 200szt. 13mm x 38mm op. 6 6 Tamponik neurochirurgiczny op. 200szt. 13mm x 76mm op. 4 7 Tamponik neurochirurgiczny op. 200szt. 13mm x 152mm - paski waty op. 1 8 Tamponik neurochirurgiczny op. 200szt. 19mm x 152mm - paski waty op. 6
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4, 33141118-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie poradnictwa i wsparcia psychologicznego - Nisko
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie poradnictwa i wsparcia psychologicznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI