Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawę endoprotez rewizyjnych stawu biodrowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawę endoprotez rewizyjnych stawu biodrowego bezcementowych z elementami rewizyjnymi oraz cementów kostnych i mieszalników próżniowych do aplikacji cementu dla potrzeb Oddziału Urazowo-Ortopedycznego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMielec
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-08-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-28
  • Numer ogłoszenia567074-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 567074-N-2020 z dnia 2020-07-28 r.

Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego: Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawę endoprotez rewizyjnych stawu biodrowego bezcementowych z elementami rewizyjnymi oraz cementów kostnych i mieszalników próżniowych do aplikacji cementu dla potrzeb Oddziału Urazowo-Ortopedycznego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego, krajowy numer identyfikacyjny 00030863700000, ul. Żeromskiego  22 , 39-300  Mielec, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 177 800 146, , e-mail przetargi@szpital.mielec.pl, , faks 177 800 146.
Adres strony internetowej (URL): http://www.szpital.mielec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.szpital.mielec.pl/index.php/bip/przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.szpital.mielec.pl/index.php/bip/przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być oznakowana napisem: „Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawę endoprotez rewizyjnych stawu biodrowego bezcementowych z elementami rewizyjnymi oraz cementów kostnych i mieszalników próżniowych do aplikacji cementu dla potrzeb Oddziału Urazowo-Ortopedycznego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, znak SzP.ZP.271.66.20” oraz winna być opatrzona nazwą i adresem Wykonawcy, aby można ją było zwrócić bez otwierania w przypadku otrzymania oferty przez Zamawiającego po terminie składania ofert.
Adres:
Oferta powinna zostać złożona Zamawiającemu na adres: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego ul. Żeromskiego 22 39-300 Mielec pokój nr 1 – Administracja

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawę endoprotez rewizyjnych stawu biodrowego bezcementowych z elementami rewizyjnymi oraz cementów kostnych i mieszalników próżniowych do aplikacji cementu dla potrzeb Oddziału Urazowo-Ortopedycznego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
Numer referencyjny: SzP.ZP.271.66.20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę endoprotez rewizyjnych stawu biodrowego bezcementowych z elementami rewizyjnymi oraz cementów kostnych i mieszalników próżniowych do aplikacji cementu dla potrzeb Oddziału Urazowo-Ortopedycznego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, w tym:Grupa 1 - Endoproteza rewizyjna stawu biodrowego bezcementowa z elementami rewizyjnymiGRUPA 2 - Cement kostny i mieszalniki próżniowe do aplikacji cementu

II.5) Główny kod CPV: 33183200-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33697110-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-09-01

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia następujące dokumenty:a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy PZP.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca złoży:a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postepowaniu, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego, złoży w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia następujące dokumenty:a) oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP (Załącznik nr 5 do SIWZ) z załączonymi dokumentami potwierdzającymi oświadczenie.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
najniższa cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki załączony jest do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ).2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:a. Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian,b. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:• zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego• zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,• wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowiec. zostały spełnione łącznie następujące warunki:• konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,• wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowied. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:• na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt a)• w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy• w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawcówe. zmiany niezależne od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy PZPf. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy PZP i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.3. Zamawiający dopuszcza zmianę treści Umowy Załącznik nr 1 w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:a. zmiany asortymentu, w tym zmiany numeru katalogowego, modelu, typu produktu, na asortyment inny, lub poprzez dodanie nowego, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych, niż wykazany w ofercie, z zastrzeżeniem, że cena tego asortymentu nie ulegnie podwyższeniu,b. zaoferowania w wyniku postępu technologicznego produktu o lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;c. zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;d. zmiana przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy;e. w przypadku zmiany ceny w wyniku zmiany przepisów prawa podatkowego dotyczącej stawek VAT w okresie obowiązywania umowy, przy czym zmiana dotyczyć może wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian;f. w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1 umowy, w terminie obowiązywania umowy określonym w § 11 umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu jej obowiązywania na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, nie dłużej niż do wykorzystania wartości umowy. Przedłużenie umowy następuje poprzez złożenie na piśmie oświadczenia przez Zamawiającego. Wykonawca wyraża zgodę na przedłużenie umowy w trybie opisanym w zdaniu poprzedzającym.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-06, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Grupa 1 - Endoproteza rewizyjna stawu biodrowego bezcementowa z elementami rewizyjnymi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Endoproteza rewizyjna stawu biodrowego bezcementowa z elementami rewizyjnymi, w tym:1 Głowa metalowa CoCr o średnicy 22,225mm o długości +4 i +7mm oraz 28mm o długości szyjki +1,5; + 5; +8,5; + 12mm oraz 32mm o długości szyjki +1; +5; + 9; +13mm. Stożek 12/14. szt 302 Głowa ceramiczna rewizyjna z tytanowym adapterem (Biolox Delta) 28, 32, 36, 40 i 44mm w 3 długościach szyjki. szt 83 Augmenty rewizyjne uzupełniające rozległe ubytki kostne panewki, wykonane z porowatego tytanu o gąbczastej strukturze. Opcja skośnych podkładek (5°, 10°, 15°) pod augment podpierający szt 34 Augmenty rewizyjne uzupełniające rozległe ubytki kostne panewki, wykonane z porowatego tytanu o gąbczastej strukturze. Opcja półkolista posiadająca otwory kierunkowe, wzajemnie prostopadłe na śruby blokowane o średnicy 5.5mm oraz podłużny otwór umożliwiający mocowanie implantu panewki do augmentu za pomocą śruby do kości gąbczastej o średnicy 6,5mm przy jednoczesnym zachowaniu swobody konfiguracji. Augmenty w grubościach 10, 15, 20 i 30mm dla panewek w rozmiarach 50 - 72mm. System zawiera dedykowane narzędzia wraz z przymiarami wyposażone w komplet raszpli umożliwiających opracowanie miejsca pod konkretny wymiar implantu. szt 125 Augmenty rewizyjne uzupełniające rozległe ubytki kostne panewki, wykonane z porowatego tytanu o gąbczastej strukturze. Augment podpierający (neutralny, lewy i prawy) występujący w rozmiarze 56, 62, 68mm. szt 36 Śruby blokowane 5,5mm do augmentów półkolistych w długościach 25 - 70mm oraz do augmentów podpierających 14 - 30mm. szt 457 Głowa metalowa CoCr o średnicy 36mm o długości szyjki -2, +1,5; + 5; +8,5; + 12, +15,5mm oraz 40mm o długości szyjki -2, +1,5; + 5; +8,5; + 12, +15,5mm. Stożek 12/14 szt 58 Wkładka polietylenowa moderate-crosslink o średnicy wewnętrznej: 28mm neutralna i lateralizowana 4mm z reorientacją 10° w rozmiarach 44 - 66mm, z kołnierzem i lateralizowana 4mm w rozmiarach 48 - 66mm; 32mm neutralna, lateralizowana 4mm i lateralizowana 4mm z reorientacją 10° w rozmiarach 48 - 76mm i z kołnierzem w rozmiarach 52 - 76mm; 36mm neutralna, lateralizowana 4mm i lateralizowana 4mm z reorientacją 10° w rozmiarach 52 - 76mm i z kołnierzem w rozmiarach 56 - 76mm; 40mm neutralna, lateralizowana 4mm i lateralizowana 4mm z reorientacją 10° w rozmiarach 56 - 76mm. szt 189 Wkładka polietylenowa związana crosslink o średnicy wewnętrznej: 28mm w roz. 48 - 50; 32mm w roz. 52 - 76mm; 36mm w roz. 56 - 60mm; 40mm w roz. 62 - 68mm; opcje neutralna oraz lateralizowana z 10-stopniową reorientacją. szt 210 Panewka rewizyjna, bezcementowa, pokryta porowatym tytanem o zaawansowanej strukturze 3D, współczynnik tarcia 1,2 oraz 80% porowatość przy średniej wielkości porów 300µm, posiadająca uniwersalny mechanizm osadzania wkładek polietylenowych i ceramicznych. Opcja wielootworowa z dodatkowymi otworami na obwodzie panewki w rozmiarach minimum 54 - 80 mm oraz opcja o pogłębionym dnie w rozmiarach minimum 54 - 72mm, offset 4-6mm w zalezności od rozmiaru. szt 1811 Śruba peryferyjna do kości gąbczastej o średnicy 5mm, w długościach 20 - 80mm co 5mm. szt 4512 Śruba do kości gąbczastej o średnicy 6,5mm, w długościach 15 - 70mm, co 5mm. szt 4513 Zaślepka do panewki bezcementowej. szt 3614 Element dystalny trzpienia rewizyjnego, bezcementowy, typu Wagner, o oktagonalnym przekroju poprzecznym, zwężający się dystalnie (2,5° stożek), umożliwiający stabilizację osiową i antyrotacyjną, dostępny w 16 średnicach 14 - 31mm i 4 długościach 140, 190, 240 i 290mm, w opcji prostej lub 3° odchylenia (w zależności od rozmiaru). szt 215 Element proksymalny trzpienia rewizyjnego, bezcementowy, wykonany ze stopu tytanu o porowatej powierzchni, CCD 135°. Dostępny w 3 średniceach 20, 24 i 28mm oraz 4 długościach 75, 85, 95 i 105mm, w dwóch opcjach offsetu 40 i 45mm. Umożliwiający ustawienie kąta antewersji w zakresie 360°. Stożek 12/14, szyjka spłaszczona w płaszczyźnie ML. W zestawie śruba łącząca element proksymalny z elementem dystalnym w odpowiedniej długości 75, 85, 95 lub 105mm. szt 216 Śruba zamienna do połączenia elementu proksymalnego i dystalnego trzpienia rewizyjnego (opcjonalna) szt 217 Element dystalny trzpienia rewizyjnego w całości pokryty hydroksyapatytem, anatomiczny, walcowaty, posiadający pionowe makrostruktury odporne na siły skrętne, powierzchnia A/P płaska. Wyposażony w 1 do 3 otworów dystalnych na śruby stabilizujące. Długości: 125, 175, 225, 275mm. Średnice 10, 12, 14, 16, 18 i 20mm. szt 218 Proksymalny element przynasadowy trzpienia rewizyjnego o średnicy 26mm i wysokości 25 lub 35mm. Wyposażony w degresywne, poziome makrostruktury, w opcjach kołnierzowej lub bezkołnierzowej. Stożek 12/14. szt 219 Opcjonalna tytanowa płytka krętarzowa w 3 rozmiarach, pokryta hydroksyapatytem. szt 220 Śruba tytanowa 5mm do stabilizacji trzpienia w części dystalnej. Długości 20 - 80mm co 5mm. szt 8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-09-01
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: GRUPA 2 - Cement kostny i mieszalniki próżniowe do aplikacji cementu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Cement kostny średniej lepkości z kopolimerem metylakrylatem MA, sterylizowany tlenkiem etylenu. Zawartość substancji aktywnej nie powinna przekraczać 1,5% substancji sproszkowanej. Oba komponenty cementu barwione chlorofilem (proszek i płyn). Opakowanie 40 g op. 1x40g 1502 Cement kostny średniej lepkości z kopolimerem metylakrylatem MA, sterylizowany tlenkiem etylenu. Zawartość substancji aktywnej nie powinna przekraczać 1,5% substancji sproszkowanej. Oba komponenty cementu barwione chlorofilem (proszek i płyn). Opakowanie 2 x 40 g op. 2x40g 1303 Cement kostny średniej lepkości z kopolimerem metylakrylatem MA z dodatkiem gentamycyny, sterylizowany tlenkiem etylenu. Zawartość substancji aktywnej nie powinna przekraczać 1,5% substancji sproszkowanej. Oba komponenty cementu barwione chlorofilem (proszek i płyn). Opakowanie 40 g op. 1x40g 1504 Cement kostny średniej lepkości z kopolimerem metylakrylatem MA z dodatkiem gentamycyny, sterylizowany tlenkiem etylenu. Zawartość substancji aktywnej nie powinna przekraczać 1,5% substancji sproszkowanej. Oba komponenty cementu barwione chlorofilem (proszek i płyn). Opakowanie 20 g op. 1x20g 405 Cement kostny niskiej lepkości z kopolimerem metylakrylatem MA z dodatkiem gentamycyny, sterylizowany tlenkiem etylenu. Produkt przeznaczony do wybranych operacji np. kapoplastyki biodrowej oraz implantów barkowych. Oba komponenty cementu barwione chlorofilem (proszek i płyn). Opakowanie 40 g op. 1x40g 206 Cement kostny rewizyjny z dwoma aktywnymi antybiotykami. Cement kostny wysokiej lepkości z dodatkiem gentamycyny i klindamycyny, sterylizowany tlenkiem etylenu. Oba komponenty cementu barwione chlorofilem (proszek i płyn). Opakowanie 40 g 1x40g 207 Wielorazowy system do płukania bazujący na mocy strumienia płuczącego, odpowiednio do tkanek miękkich i do kości zawierający uniwersalny zestaw do kolana i biodra/ oraz chirurgii urazowej bez odsysania wyposażony w 2 jednorazowe końcówki: długą kanałową i krótką z osłoną do płukania powierzchni/ kłykcie kolana, panewka, otwarta rana operacyjna/ zestaw bez odsysania 3608 Wielorazowy system do płukania bazujący na mocy strumienia płuczącego, odpowiednio do tkanek miękkich i do kości zawierający uniwersalny zestaw do kolana i biodra/ oraz chirurgii urazowej z odsysaniem wyposażony w 2 jednorazowe końcówki: długą kanałową i krótką z osłoną do płukania powierzchni/ kłykcie kolana, panewka, otwarta rana operacyjna/ zestaw z odsysaniem 659 Mieszalnik próżniowy do cementu. Zestaw podwójny (tzw. biodrowy) – zawierający 2 mieszalniko/strzykawki zaopatrzone w filtr powietrza i dyszę o 2 długościach (długa i krótka). W zestawie ponadto: uszczelniacz krętarzowy umożliwiający presuryzację cementu, wąż łączący mieszalnik z wytwornicą próżni wyposażony w filtr węglowy oraz dedykowany wskaźnik próżni. Objętość 2 x 80 g zestaw o objętości 2x80g 10510 Mieszalnik próżniowy do cementu. Zestaw pojedynczy (tzw. kolanowy) – zawierający 1 mieszalniko/strzykawkę zaopatrzoną w filtr powietrza i dyszę o 2 długościach (długa i krótka). W zestawie ponadto: uszczelniacz krętarzowy umożliwiający presuryzację cementu, wąż łączący mieszalnik z wytwornicą próżni wyposażony w filtr węglowy oraz dedykowany wskaźnik próżni. Objętość 1 x 80 g zestaw o objętości 2x80g 105
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183200-8, 33697110-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-09-01
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie poradnictwa i wsparcia psychologicznego - Nisko
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie poradnictwa i wsparcia psychologicznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI