IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach wskazanych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 prawo zamówień publicznych oraz w następujących przypadkach:a)podwyższenie cen jednostkowych może nastąpić jedynie w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie, jedynie o wysokość tych zmian, wówczas cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto ,b)przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania w całości przedmiotu umowy. Termin realizacji może zostać przedłużona do całkowitego wykorzystania asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, jednak nie dłużej niż 6 miesięcy,c)nastąpienia zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.);”
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Jeżeli zaistnieją przesłanki z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, informacje składane przez Wykonawcę objęte są tajemnicą przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu na piśmie, niezależnie od oferty w odrębnym, nieprzejrzystym opakowaniu, na którym należy napisać: - nazwę i adres : Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o. Ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze pok. 1.08 - nazwę zamówienia,- nazwę i dokładny adres Wykonawcy / wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , - „Nie otwierać przed upływem terminu składania ofert…………..”- „Tajemnica przedsiębiorstwa”dodatkowe oświadczenie o zastrzeżeniu tajemnicy przedsiębiorstwa wraz z dokumentami, co do których Wykonawca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.Tajemnica przedsiębiorstwa może mieć charakter techniczny, technologiczny, handlowy lub organizacyjny. Tajemnicą jest informacja, która nie została ujawniona do wiadomości publicznej, w stosunku do tej informacji podjęto niezbędne działania mające na celu zachowanie poufności (zgodnie z wyrokiem SN z dnia 03.10.2000 r. CKN 304/00).Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 P. z. p. Wykonawca nie może zastrzec swojej nazwy (firmy) oraz adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-20, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Pakiet nr 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Igła jednorazowego użytku typu LUER 1,1 x 38-40 sterylna, opakowanie jednostkowe rękaw papierowo -foliowy op. a 100 szt.- 250 op.Igła jednorazowego użytku typu LUER 1,2 x 40 sterylna, opakowanie jednostkowe rękaw papierowo -foliowy op. a' 100 szt. - 250 op.Strzykawka trzyczęściowa niskooporowa, sterylna jednorazowego użytku 20ml, typu LUER, niezmywalna skala, skalowana co 0,5ml,opakowanie jednostkowe rękaw papierowo -foliowy, przeźroczysty cylinder, kontrastujący zielony tłok. Płynny przesuw tłoka dzięki gumowemu uszczelnieniu. op. a' 50 szt. - 1000 op.Strzykawka trzyczęściowa niskooporowa,sterylna jednorazowego użytku 10ml, typu LUER, niezmywalna skala, skalowana co 0,2ml,opakowanie jednostkowe rękaw papierowo -foliowy, Przeźroczysty cylinder, kontrastujący zielony tłok. Płynny przesuw tłoka dzięki gumowemu uszczelnieniu. op.a'100 szt. - 300 op.Strzykawka trzyczęściowa niskooporowa, sterylna jednorazowego użytku 2ml, typu LUER, niezmywalna skala,skalowana co 0,1mm,opakowanie jednostkowe rękaw papierowo -foliowy, Przeźroczysty cylinder, kontrastujący zielony tłok. Płynny przesuw tłoka dzięki gumowemu uszczelnieniu. op.a'100 szt. - 20 op.Strzykawka trzyczęściowa niskooporowa, sterylna jednorazowego użytku 5ml, typu LUER, niezmywalna skala,skalowana co 0,2mm,opakowanie jednostkowe rękaw papierowo -foliowy, Przeźroczysty cylinder, kontrastujący zielony tłok. Płynny przesuw tłoka dzięki gumowemu uszczelnieniu. op.a'100 szt. - 20 op.Strzykawka sterylna jednorazowego użytku 50 ml, typu LUER LOC bursztynowa do pompy infuzyjnej firmy ASCOR Typu AP 12 i AP 22 zalecanych przez producenta,opakowanie jednostkowe rękaw papierowo -foliowy szt. 1600Strzykawka jednorazowego użytku typu JANETA - 100ml- sterylna,opakowanie jednostkowe rękaw papierowo -foliowy szt. 1000Strzykawka sterylna jednorazowego użytku 50 ml, niskooporowa,typu LUER LOC do pompy infuzyjnej firmy ASCOR Typu AP 12 i AP 22 zalecanych przez producenta,opakowanie jednostkowe rękaw papierowo -foliowy szt. 9000Worki do dobowej zbiórki moczu z odpływem, zaworem anty zwrotnym odpływem poprzecznym umieszczonym w pośrodku dolnej części worka skalowany - 2l szt. 2000Zgłębnik żołądkowy jednorazowego użytku sterylny, rozmiar od CH 14 do CH 22, dł. min. 1000 mm do 1250mm, znacznik RTG na całej długości, opakowanie jednostkowe rękaw papierowo -foliowy szt. 720Wzierniki do otoskopu rozmiar 4,25 mm x 34 szt - op. 30Wzierniki do otoskopu rozmiar 2,75 mm x 34 szt. - op. 30Podkład wykonany z dwuwarstwowej celulozy w rolce 60 cm x80 m szt. 20"Podkład higieniczny w rolce wykonany z dwóch warstw: bibuły zapewniającej wchłanialność płynów oraz warstwy folii zabezpieczającej przed przemakaniemWymiary 58/60 cm x 50 m" szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pakiet nr 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Koreczek ochronny, typu standard pojedyncze złącze Luer-Lock męskie; biały; karbowane boki dla lepszego uchwytu, do zabezpieczania dostępów luer-lock. Stożek męski umieszczony poniżej krawędzi zewnętrznego złącza luer lock zapobiegający przypadkowej kontaminacji podczas podłączania, pakowany pojedynczo w opakowanie folia-papier z nr serii na opakowaniu jednostkowym, sterylny szt. 5 0002. Port bezigłowy iniekcyjny do stosowania ze sprzętem medycznym z końcówką luer lub luer lock , bez lateksowy,bez ftalanów , minimalny czas użytkowania 7 dni lub 200 aplikacji, przepływ min.360 ml/min +- 20 ml szt. 3 0003. Kranik trójdrożny sterylny, jednorazowego użytku, nietoksyczny, przeźroczysta obudowa, pokrętło trójramienne, posiadający wyczuwalny wskaźnik położenia w każdej pozycji co 45°, możliwość obrotu pokrętła o 360°, nie zawiera lateksu (oznaczenie producenta na opakowaniu jednostkowym), złącze męskie z niezależnie obracająca się osiowo nakrętka Luer-Lock,,przepływ min. 500 ml/min, wszystkie wejścia kranika zabezpieczone koreczkami, odporne na pękanie, wykonane z poliamidu. Wypełnienie 0,26 ml, Sterylizowany radiacyjnie. Kran odcinający do terapii dożylnej, trójdrożny, wykonany z poliwęglanu - tworzywa opornego na działanie lipidów, z wyczuwalnym co 45 stopni i optycznym indykatorem położenia otwarty/ zamknięty ,3 ramiona w kształcie rozetki, jednakowej długości z niezależnie obracającą się nakrętkę luer lock. Wytrzymałość kranika 4,5 bara, objętość wypełnienia 0,2-0,26 ml, wyposażony w znaczniki (czerwony i niebieski) do linii tętniczych i żylnych. Sterylny (sterylizowany promieniami beta) szt. 1 0004. Przyrząd jednorazowego użytku do przetaczania krwi sterylny , bez ftalanów, pakowany pojedynczo, oraz oświadczenie producenta potwierdzających brak zawartości latexu oraz PHT, DEHP,BBP i DBP , wymaga instrukcji użytkowania przyrządu TS w postaci piktogramów oraz informacji na opakowaniu indywidualnym o metodzie sterylizacji, nr. lot, dacie produkcji, terminu ważności oraz informacje o producencie, opakowanie kodowane kolorystycznie, w celu szybkiego rozróżnienia przyrządów do przetaczania krwi i płynów, opakowanie jednostkowe rękaw papierowo -foliowy szt. 1 0005. Przyrząd jednorazowego użytku do przetaczania płynów infuzyjnych sterylny, bez ftalanów , pakowany pojedynczo, z oświadczeniem producenta potwierdzającychm brak zawartości latexu oraz PHT, DEHP,BBP i DBP , wymaga instrukcji użytkowania przyrządu TS w postaci piktogramów oraz informacji na opakowaniu indywidualnym o metodzie sterylizacji, nr. Lot, dacie produkcji, terminu ważności oraz informacje o producencie, opakowanie kodowane kolorystycznie, w celu szybkiego rozróżnienia przyrządów do przetaczania krwi i płynów ,opakowanie jednostkowe rękaw papierowo -foliowy szt. 5 000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pakiet nr 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Fartuch jednorazowego użytku ochronny z nieprzemakalnymi wstawkami foliowymi w przedniej części fartucha i na rękawach lub podfoliowany na całej powierzchni; niesterylny szt. 10002. Fartuch ochronny z włókniny dla odwiedzających i pacjentów niesterylny szt. 100003. Czepki chirurgiczne męski z taśmą przeciw potną z włókniny jednorazowego użytku szt. 10004. Czepek chirurgiczny damski okrągły z włókniny jednorazowego użytku szt. 50005. Prześcieradła z włókniny polipropylenowej 35g/m2 niesterylne rozmiar 210cm x 150-160cm szt. 10006. Maski jednorazowe z filtrem hepa szt 10007. Czepek o kroju furażerki uniwersalny, wiązany na troki, część boczna wykonana z wzmocnionej włókniny pochłaniającej pot o gramaturze 47g/m2- kolor niebieski, część górna przewiewna z polipropylenu o gramaturze max. 10g/m2. op. a' 100 szt. szt. 2000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Pakiet nr 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kieliszki do leków z tworzywa sztucznego pakowane po min 50 a max 100 szt. z odpowiednim przeliczeniem zamawianej ilości szt. 180002 Pojemnik polipropylenowe, histopatologiczne PE- 50-70 ML szt. 5003 Słuchawki lekarskie z jednym wężykiem szt. 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Pakiet nr 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednorazowa myjka do mycia ciała nasączona jednostronnie środkami myjącymi o neutralnym PH 5,5, wykonana w całości z poliestru, o rozmiarze 12cm x 20 cm, gramaturze 90g/m2. Produkowana zgodnie z wymaganiami ISO 22716:2007 oraz ISO 9001:2015 (certyfikaty dołączone do oferty). Czystość mikrobiologiczna potwierdzona badaniami nie starszymi niż 2017 rok na brak zawartości Pseudomonas aeruginosa, Candida albicans, Staphylococcus aureus oraz Escherichia coli. Opakowanie jednostkowe a'24 sztuki z nadrukowanym rozmiarem, graficzną instrukcją stosowania oraz składem. Produkt pozbawiony latexu. Termin ważności: 5 lat od daty produkcji, wyrób należy zużyć do 12 m-cy po otwarciu opakowania. Opakowanie foliowe, pakowanie próżniowe zmniejszające objętość przechowywanych myjek. op. 500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Pakiet nr 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Komplet dla pacjenta złożony z bluzy z rozcięciem na plecach wiązanym na 3 pary troków oraz spodni krótkich wiązanych na troki w pasie. Wykonany z włókniny SMS gr. 35g/m2, nieprześwitujący. szt. 3002. Koszula dla położnic wykonana z włókniny SMS o gr. 35g/m z krótkim rękawem, wiązana na troki przy szyi i w pasie, rozmiar M, L, XL, XXL szt. 1000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: