III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ust. 2 a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) Oświadczenie Wykonawcy że oferowany w przetargu asortyment jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP i spełnia wymagania zasadnicze ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jedn.: Dz. U. 2019 poz. 175; dotyczy wyrobów medycznych) i posiada odpowiedni dokument/y potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z przyjętą klasyfikacją i przepisami obowiązującymi w krajach UE oraz, że na żądanie Zamawiającego dostarczę odpowiednie dokumenty to potwierdzające – Załącznik nr 6 do SIWZ; b) Karty techniczne producenta oferowanego asortymentu, opisy, foldery, itp. (w j. polskim), potwierdzające swoją treścią, zgodność oferowanego asortymentu z charakterystyką podaną przez Zamawiającego. UWAGA! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając powyższe dokumenty, na każdym z nich jednoznacznie zaznaczył, której Grupy i pozycji dotyczy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: a) Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ. b) Formularz asortymentowo-cenowy w zakresie oferowanej Grupy (oferowanych Grup) – Załącznik nr 2 do SIWZ. c) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie (w zakresie art. 24. ust. 1 pkt. 12-23 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp) - Załącznik nr 3 do SIWZ; d) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty, np.: pełnomocnictwo. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji wymienionych w ust. 6, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (z innymi uczestnikami postępowania), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą biorącym udział w niniejszym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
95,00 |
termin płatności |
5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a) zmiany lub wycofania produktów przez producenta. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest wycofanie oferowanego produktu z rynku, zastąpienie go innym lub pojawienie się lepszego w tej samej lub niższej cenie. W takim przypadku należy wprowadzić zmianę umowy zastępującą dany produkt innym lub wycofującą produkt - aneksem. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia wartości umowy. b) wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT oraz cen urzędowych na produkty objęte niniejszym zamówieniem. W przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-09-27, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. – ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin. 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Pałuckim Centrum Zdrowia Sp. z o. o. jest Pani Pani Hanna Mróz, adres e-mail: kadry2@szpitalznin.pl, adres jw. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę Sprzętu medycznego jednorazowego użytku w Grupach 1-19 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o., Nr post.: PCZ/II-ZP/16/2019; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Grupa 1 - Sprzęt anestezjologiczny drobny i jednorazowego użytku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa w zakresie Grupa 1 - Sprzęt anestezjologiczny drobny i jednorazowego użytku. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
95,00 |
termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Grupa 2 - Fartuchy, koszule, pościele |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa w zakresie Grupa 2 - Fartuchy, koszule, pościele. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
95,00 |
termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Grupa 3 - Czepki, osłony, maski |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa w zakresie Grupa 3 - Czepki, osłony, maski. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
95,00 |
termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Grupa 4 - Igły, kaniule |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa w zakresie Grupa 4 - Igły, kaniule. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
95,00 |
termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Grupa 5 - Przyrządy do przetaczania, strzykawki dwuczęściowe i insulinowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa w zakresie Grupa 5 - Przyrządy do przetaczania, strzykawki dwuczęściowe i insulinowe. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
95,00 |
termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Grupa 6 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku - różny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa w zakresie Grupa 6 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku - różny. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
95,00 |
termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Grupa 7 - Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny i wycinki histopatologiczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa w zakresie Grupa 7 - Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny i wycinki histopatologiczne. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
95,00 |
termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Grupa 8 - Akcesoria na blok operacyjny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa w zakresie Grupa 8 - Akcesoria na blok operacyjny. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
95,00 |
termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Grupa 9 - Papiery medyczne i elektrody |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa w zakresie Grupa 9 - Papiery medyczne i elektrody. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
95,00 |
termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Grupa 10 - Bezpieczeństwo i higiena pacjenta |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa w zakresie Grupa 10 - Bezpieczeństwo i higiena pacjenta. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
95,00 |
termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Grupa 11 - Siatka chirurgiczna do leczenia operacyjnego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa w zakresie Grupa 11 - Siatka chirurgiczna do leczenia operacyjnego. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
95,00 |
termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Grupa 12 - Wkłady i dreny do ssaka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa w zakresie Grupa 12 - Wkłady i dreny do ssaka. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
95,00 |
termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Grupa 13 - Rurki, cewniki, worki do moczu, maski |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa w zakresie Grupa 13 - Rurki, cewniki, worki do moczu, maski. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
95,00 |
termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Grupa 14 - Zamknięty system bezigłowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa w zakresie Grupa 14 - Zamknięty system bezigłowy. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
95,00 |
termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Grupa 15 - Asortyment do diatermii chirurgicznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa w zakresie Grupa 15 - Asortyment do diatermii chirurgicznych. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
95,00 |
termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Grupa 16 - Prześcieradła ochronne, pokrowce i inne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa w zakresie Grupa 16 - Prześcieradła ochronne, pokrowce i inne. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
95,00 |
termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Grupa 17 - Obłożenia i fartuchy jednorazowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa w zakresie Grupa 17 - Obłożenia i fartuchy jednorazowe. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
95,00 |
termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Grupa 18 - Zestawy do porodu i dla noworodka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa w zakresie Grupa 18 - Zestawy do porodu i dla noworodka. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
95,00 |
termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Grupa 19 – Asortyment do żywienia dojelitowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa w zakresie Grupa 19 – Asortyment do żywienia dojelitowego. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
95,00 |
termin płatności |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: