I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny
51002236600000, ul.
Al. Wojska Polskiego
37
,
10-228
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
+48 (89) 5398240, e-mail
przetargi@poliklinika.net, faks
+48 (89)5269156.
Adres strony internetowej (URL):
www.poliklinika.net
Adres profilu nabywcy:
https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Jeżeli oferta jest sporządzona w formie pisemnej należy ją złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Kancelarii SP ZOZ MSWiA z W-MCO w Olsztynie, Al. Wojska Polskiego 37 do dnia 24.07.2020 r. do godz. 10:00.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Określa wzór umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-24, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko– Mazurskim Centrum Onkologii z siedzibą w Olsztynie przy Al. Wojska Polskiego 37; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w SP ZOZ MSWiA z W-MCO w Olsztynie jest Pan Jarosław Łęgowski, kontakt: adres e-mail, abi@poliklinika.net; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem na dostawę implantów kręgosłupa, cementu i substytutu kości - ZPZ-31/06/20 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 t.j.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. _____________________ * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Pakiet 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do stabilizacji odcinka piersiowo-lędźwiowego z dostępu tylnego "Wielokątowe, samogwintujące śruby tulipanowe, walcowy kształt gwintu ujemny kąt pióra gwintu elementu blokującego oraz gniazda śruby (haka) ułatwiający wprowadzenie elementu blokującego i zwiększający pewność docisku, łączniki poprzecznie mocowane wielokątowo do pręta, bez konieczności doginania elementów łącznika, pręt o grubości 5,5 mm, system mocowania śruby do pręta otwarty (patrząc z punktu widzenia operatora) i oparty na jednym elemencie blokująco-zabezpieczającym, mechanizm blokowania umożliwiający jednoznaczne i trwałe blokowanie oraz możliwość rewizyjnego usunięcia implantów (zrywana nakrętka lub klucz dynamometryczny), średnica śrub od 4,5 mm do 8,5 mm ze skokiem co 1 mm, możliwość stosowania wielokątowych śrub tulipanowych wyciągowych do korekcji kręgozmyku. Zestaw kompatybilny z systemami do stabilizacji tylnej odcinka potyliczno - szyjnego, piersiowego, lędźwiowego, krzyżowego." Śruba Szt. 110 Bloker Szt. 110 Pręt Szt. 30 Łącznik poprzeczny/poprzeczka Szt. 3 Stabilizacja odcinka lędźwiowo – krzyżowo - biodrowa z dostępu tylnego Wielokątowe oraz sztywne śruby samogwintujące, średnica śrub od 6,5 mm do 8,5 mm (+/- 1mm), ze skokiem co 1 mm, długość śrub od 50 mm do 90 mm (+/- 5mm). Pręt o grubości 5,5 (+/- 0,35mm). Zestaw kompatybilny z systemami do stabilizacji tylnej odcinka potyliczno -szyjnego, piersiowego, lędźwiowego, krzyżowego Śruba Szt. 10 Bloker Szt. 20 Łącznik Szt. 10 Stabilizacja potyliczno - szyjna z dostępu tylnego Zestaw kompatybilny z systemami do stabilizacji tylnej odcinka piersiowego, Część szczytowo-potyliczna: śruby tulipanowe wieloosiowe samogwintujące o min. trzech średnicach z zakresu 3,5 mm - 4,5 mm, dł. od 10 mm - 55 mm (+/-5mm) stopniowane nie więcej niż co 5 mm z zakresem ruchomości powyżej 45 stopni, w zestawie śruby wieloosiowe z gwintem tylko na części ich dł. śruby korowe w śr. 4,0 mmi 4,5 mm, dł. od 6 mm - 12 mm (+/- 1mm), stopniowane nie więcej niż co 2 mm, możliwość kątowego ustawienia śruby względem pręta, śruby i haki o tulipanowym kształcie połączenia z prętem, montaż pręta od haków i śrub jednym elementem blokującym, implanty otwarte od góry i blokowane wyłącznie od góry, pręty dopasowane do anatomii pogranicza polityczno-szyjnego z możliwością zmiany kąta wygięcia, pręty o gr. nie większej niż 3,4 mm (+/-0,2 mm) z możliwością łączenia z prętami używanymi w odcinku piersiowo-lędźwiowym, w zestawie dostępne otwarte łączniki boczne odsadzone, w zestawie pręty przegubowe umożliwiające dostosowanie (bez konieczności doginania pręta) do anatomii pacjenta "in situ", w zestawie płyta potyliczna z obracanymi uchwytami na pręt co ułatwia montaż oraz umożliwia lepsze zredukowanie naprężeń własnych konstrukcji, możliwość połączenia stabilizacji z prętem piersiowym o średnicy 5,5 mm bez użycia dodatkowych elementów. Śruby kręgowe (haki) szyjne szt. 50 Śruby potyliczne (haki) szt. 25 Blokery szyjne szt. 50 Pręty szyjne szt. 10 Łącznik poprzeczny szyjny szt. 5 Płyta potyliczna szt. 10 Stabilizacja szyjna z dostępu przedniego Płyta szyjna Materiał – tytan, długość płytki 19 (+/- 2mm) - 110 mm (+/- 10 mm), skok długości co 5 mm, śruby samogwintujące i samonawiercajace się (nie wymagające nawiercania korówki) - dostępne w dwóch średnicach, automatyczne blokowanie śrub zintegrowane z płytka oraz z możliwości powtórzeń, nie powodujące zwiększenia profilu płytki, długości śrub samogwintujących od 11 (+/-1mm) – 19 (+/- 1mm), samonawiercające od 11 – 15 mm (+/-1 mm) ze skokiem co 2 mm. Płyta szyjna szt. 3 Śruby 4 szt szt. 12 Klatka szyjna Odporność na urazy mechaniczne – materiał PEEK, anatomiczny kształt implantu umożliwiający odtworzenie naturalnej krzywizny kręgosłupa szyjnego, ząbkowana powierzchnia klatki z dodatkowymi elementami kotwiczącymi (kolcami min. 3) , obecność znaczników radiologicznych w celu oceny jego położenia po implantacji, trzy szerokości klatki od 12 do 20 mm oraz trzy głębokości od 10 do 16 mm i sześć wysokości klatki w zakresie od 4 do 10 mm. "Uwodniony hydroksyapatyt (zawartość czystego hydroksyapatytu 50%) w postaci pasty w tubkach, różnego rozmiaru." Klatka szyjna szt. 3 Wypełnienie szt. 3 Mesh –kosz tytanowy szt. 5 kosz tytanowy z oczkiem trójkątnym, min. 3 rozmiary, fi 15-25 mm (+/-3mm), długość od 20 do 100 mm (+/- 10mm), w zestawie obcinarka Zestaw do stabilizacji tylnej z możliwością podawania cementu Stabilizacja piersiowo-lędźwiowa z możliwością podawania cementu: wielokątowe, samogwintujące, kaniulowane śruby tulipanowe, walcowy kształt trzpienia śruby, ujemny kąt natarcia pióra gwintu elementu blokującego oraz gniazda śruby, ułatwiający wprowadzenie elementu blokującego i zwiększający pewność docisku, pręt o grubości 5,5 mm, średnica śrub od 5,5 mm do 7,5 mm ze skokiem co 1 mm, pręty o długości od 30 mm do 100 mm. Śruba perforowana Szt. 12 Bloker Szt. 12 Pręt Szt. 6 Śrubokręt jednorazowy Szt. 12 Podajnik cementu Szt. 6 Cement Szt. 3 Mikser Szt. 3 Zestaw do stabilizacji małoinwazyjnej Stabilizacja piersiowo-lędźwiowa z dostępu tylnego w technice małoinwazyjnej MIS: wielokątowe, samogwintujące, kaniulowane śruby tulipanowe, walcowy kształt trzpienia śruby, ujemny kąt natarcia pióra gwintu elementu blokującego oraz gniazda śruby, ułatwiający wprowadzenie elementu blokującego i zwiększający pewność docisku, pręt o grubości 5,5 mm, system mocowania śruby do pręta otwarty (patrząc z punktu widzenia operatora) i oparty na jednym elemencie blokująco-zabezpieczającym, mechanizm blokowania umożliwiający jednoznaczne i trwałe blokowanie oraz możliwość rewizyjnego usunięcia implantów (zrywana nakrętka lub klucz dynamometryczny), średnica śrub od 5,5 mm do 7,5 mm ze skokiem co 1 mm, pręty o długości od 30 do 180 mm, zaostrzone na końcach w celu łatwiejszej implantacji. Śruba, Szt. 24 Bloker Szt 24 Pręt Szt. 6 Drut prowadzący Szt. 12 Igła dostępowa (jamshidi) Szt. 6 "Zestaw do stabilizacji odcinka piersiowo – lędźwiowego z dostępu przedniego . Materiał tytan, system o czterech różnych rozmiarach bloków kręgowych podwójnych (rozmiary od 19 do 25 mm) oraz 3 rozmiarach bloków kręgowych pojedynczych (rozmiary od 13 do 17mm) w celu zapewnienia dopasowania do natomii pacjenta, system z otwartymi od góry tulipanowymi śrubami kręgowymi,W skład zestawu wchodzi:" Śruby Szt. 4 Staplery Szt. 2 Bokery Szt. 4 Pręty Szt. 2 Łącznik Szt. 1 "Substytuty kości do spondylodezy.Substytut kostny kości gąbczastej w postaci granulek lub pasków do wypełniania ubytków kostnych, skład: 85% +/- 5%, beta trójfosforan wapnia, 15% -/+ 2% hydroksyapatyt" Granule 10cm3 Szt. 15 Granule 15cm3 Szt. 15 Granule 30cm3 Szt. 15 Pasek 10cm Szt. 15 Implant międzytrzonowy do odcinka lędżwiowego kręgosłupa - materiał PEEK Kpl. 5 - prostokątny przekrój i implantu w płaszczyźnie osiowej - przekrój klatki w płaszczyźnie strzałkowej klinowo – obły, z zaokrągloną przednią częścią klatki w celu jej łatwego wprowadzenia bez konieczności stosowania wstępnej dystrakcji czy obrotu klatki - powierzchnia klatek ząbkowana, niesymetryczna w celu blokady przed samoistnym wysunięciem - rozmiar - wysokości klatek: 8mm, 10mm, 12mm, 14mm, 16mm - rozmiar - długości klatek: 22mm, 26mm, 32mm, 36mm - implant posiada przestrzeń możliwą do wypełnienia wiórem kostnym lub substytutem kości - możliwość zastosowania w technice TLIF oraz PLIF - implant wyposażony w trzy znaczniki radiologiczne umożliwiające kontrolę położenia KOMPLET: klatka międzytrzonowa do odcinka lęźwiowego kręgosłupa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-15
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pakiet 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Opis j.m. ilość1 Proteza trzonu do odcinka szyjnego, piersiowego i lędzwiowego. Wykonana z materiału: tytan, przekrój okrągły lub owalny, mechanizm rozprężania lub dystrakcji lub konstrukcja modułowa, płytki graniczne z możliwością zmiany kąta. Średnica płytek granicznych co 5mm z przedziału 13 – 30mm , min.3 rozmiary dostosowane do kręgosłupa szyjnego, piersiowego,ledzwiowego. Zestaw narzędzi do implantacji. Kpl. 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pakiet 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zestaw do neuromonitoringu 1 Kompatybilny z systemami do stabilizacji, składający się z zestawu elektrod do systemu śródoperacyjnego monitorowania integralności układu nerwowego. Wykonawca zobowiązany jest do wypożyczenia/udostępnienia urządzenia do zabiegu w ciągu 72 godz. od zamówienia. 1a Komplet elektrod odbiorczych Kpl. 31b Komplet elektrod do stymulacji MEP Kpl. 31c Sonda stymulująca Szt. 31d Sonda przeznasadowa Szt. 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Pakiet 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw umożliwiający przezskórne przeznasadowe uzupełnienie ubytku masy kostnej trzonów kręgów cementem Vertaplex lub równoważnym. Cement kostny z mieszalnikiem, komplet 2 igieł/kaniul do podawania cementu, zestaw strzykawek do podawania cementu, cement o podwyższonej lepkości (konsystencji plasteliny) gotowy do użycia natychmiast po zmieszaniu reagentów, czas podawania cementu rozpoczynający się końcem mieszania cementu trwający do 20-30 minut w temperaturze pokojowej, strzykawki do podawania cementu wyposażone w duże skrzydła ułatwiające aplikację cementu, w zestawie igły boczne otwarte, kodowane kolorami o średnicy 8G, 10G, 12G, dostępne igły o zakończeniu z narzynką oraz jednostronnie ścięte, do zestawu dołączony adapter służący do pojedynczego napełniania strzykawek, opcjonalna technika wprowadzania igieł - prowadzenie po drucie Kirchner'a (prowadnik skalowany). Podstawowy zestaw: cement z mieszalnikiem, zestaw igieł do podawania cementu, zestaw strzykawek, igła biobsyjna. 1a Cement z mieszalnikiem Szt. 151b Zestaw igieł do podawania cementu Kpl. 151c Zestaw strzykawek Kpl. 151d Igła biopsyjna Szt. 45
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33697110-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: