Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji wsparcia dla Uczestników projektu „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach (...) RPO WM na lata 2014-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670231597
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Mazowieckiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 38 15 070
1.5.8.) Numer faksu: 48 38 15 070
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@spradom.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprradom.finn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji wsparcia dla Uczestników projektu „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach (...) RPO WM na lata 2014-2020
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b285e164-512d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039808/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przeprowadzenie form wsparcia dla Uczestników Projektu "Szansa dla Ciebie" współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WM 2014-2020
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi założyć darmowe konto na Platformie zakupowej. Złożenie oferty w postępowaniu wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie
https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub https://oneplace.marketplanet.pl .
Informacja dla Wykonawców korzystających z Platformy znajduje się pod adresem: https://www.pcprradom.finn.pl/bipkod/27242945 .
Regulamin korzystania z platformy zakupowej Zamawiającego Market Planet znajduje się pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin .
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej: RODO, Zamawiający informuje, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu, ul. Tadeusza Mazowieckiego 7, tel. (48) 38-15-070, adres e-mail: pcpr@spradom.eu;
2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych e-mail: kontakt.iod@gmail.com
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań PCPR - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz na podstawie art. 9 ust. 2 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, w tym osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”, podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
6. posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych
- na podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania*
- na podstawie art. 18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
7. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych);
8. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
9. Zamawiający dodatkowo informuje, że: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CPR.RPMA.271.12.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 313898,40 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia przez psychologa grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 9 godzin lekcyjnych i konsultacji indywidualnych w wymiarze 3 godzin zegarowych dla 16 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku poniżej 15 roku życia - Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
2. Usługa będzie obejmowała:
a. przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy 16 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku poniżej 15 roku życia mającego na celu podniesienie kompetencji społecznych umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie w życiu społecznym w oparciu o opracowany przez Wykonawcę materiał szkoleniowy obejmujący m.in. następujące zagadnienia: budowanie własnego wizerunku, pozytywnej samooceny, asertywność, poznanie własnych emocji i reakcji, radzenie sobie ze stresem i agresją, rozwiązywanie konfliktów, skuteczna komunikacja.
Wykonawca może poszerzyć minimalny zakres tematyczny podany przez Zamawiającego o zagadnienia związane z zakresem treningu, które w ocenie Wykonawcy powinny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników treningu;
b. przeprowadzenie przez psychologa konsultacji indywidualnych dla uczestników treningu, którzy wyrażą chęć indywidualnej rozmowy/konsultacji z zakresu tematycznego poruszanego podczas zajęć grupowych;
c. przygotowanie materiałów szkoleniowych dla Uczestników projektu, które są potrzebne do właściwego zrealizowania usługi;
d. prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej usługi, w szczególności: dziennika zajęć, w którym dokumentowane będą zajęcia grupowe w ramach treningu i kart konsultacji indywidualnych z Uczestnikami Projektu, w których dokumentowane będą przeprowadzone konsultacje indywidualne, list obecności Uczestników;
e. sporządzenie sprawozdania z realizacji zajęć zawierającego co najmniej: okres realizacji zajęć, zakres tematyczny, krótką ocenę aktywności i zaangażowania uczestników podczas zajęć, spostrzeżenia osoby prowadzącej nt. zmian w postawach uczestników na koniec realizacji treningu kompetencji i umiejętności społecznych.
3. Usługa zostanie zrealizowana w okresie 30 dni od dnia podpisania umowy, wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym, w następującym wymiarze godzin:
a. dla grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych – 9 godzin lekcyjnych (45 minut),
b. dla konsultacji indywidualnych – 3 godziny zegarowe (60 minut).
Zajęcia zostaną zrealizowane podczas 3 spotkań 4 godzinnych. Każde spotkanie będzie obejmowało 3 godziny lekcyjne zajęć grupowych i 1 godzinę zegarową konsultacji indywidualnych.
4. Usługa zostanie zrealizowana w sali na terenie miasta Radomia, którą zapewni Zamawiający. Miejsce realizacji zajęć i konsultacji zostanie wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
Zamawiający dla Części 1 zamówienia będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
- cena 60% - maksymalnie 60 punktów
- doświadczenie zawodowe psychologa w pracy
z osobami wykluczonymi społecznie i/lub
zagrożonymi wykluczeniem społecznym 40% - maksymalnie 40 punktów
Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:
1) Ocena w zakresie kryterium „cena” – dla wszystkich Części zamówienia będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60):
PC = ×60 pkt
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium „cena”,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,
Cb – cena badanej oferty.
2) Ocena w zakresie kryterium „doświadczenie zawodowe psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” – dotyczy Części 1 i 4 zamówienia, będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym informacji nt. doświadczenia psychologa wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym (min. 2 lata pracy) - liczba punktów możliwych do uzyskania – 40.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazana przez Wykonawcę liczba lat doświadczenia psychologa wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym wynosi:
2 lata - otrzyma 0 pkt
3 lata - otrzyma 20 pkt
4 lata - otrzyma 30 pkt
5 lat i więcej - otrzyma 40 pkt
gdzie: PD – ilość punktów za kryterium „doświadczenie zawodowe psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia przez pedagoga grupowych warsztatów z zakresu problematyki prorodzinnej w łącznym wymiarze 27 godzin lekcyjnych i konsultacji indywidualnych w łącznym wymiarze 9 godzin zegarowych dla 28 wychowanków rodzinnej - Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, w tym:
a. grupowych warsztatów z zakresu problematyki prorodzinnej dla 12 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku 15 lat i powyżej – 18 godzin lekcyjnych;
b. konsultacji indywidualnych dla 12 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku 15 lat i powyżej – 6 godzin zegarowych;
c. grupowych warsztatów z zakresu problematyki prorodzinnej dla 16 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku poniżej 15 roku życia – 9 godzin lekcyjnych;
d. konsultacji indywidualnych dla 16 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku poniżej 15 roku życia – 3 godzin zegarowych.
2. Usługa będzie obejmowała:
a. przeprowadzenie grupowych warsztatów z zakresu problematyki prorodzinnej odrębnie dla grupy dziewcząt i chłopców - wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku 15 lat i powyżej oraz dla grupy 16 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej (dziewcząt i chłopców razem) w wieku poniżej 15 roku życia mającego na celu podniesienie kompetencji społecznych umożliwiających prawidłowe przygotowanie się do życia w rodzinie w oparciu o opracowany przez Wykonawcę materiał szkoleniowy obejmujący m.in. następujące zagadnienia: pełnienie ról społecznych (matki, ojca, żony, męża), znaczenie uczuć w życiu człowieka, budowanie relacji w związku, rozwiązywanie konfliktów, skuteczna komunikacja w związku dwojga ludzi, w rodzinie.
Wykonawca może poszerzyć minimalny zakres tematyczny podany przez Zamawiającego o zagadnienia związane z zakresem treningu, które w ocenie Wykonawcy powinny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników zajęć;
b. przeprowadzenie przez pedagoga konsultacji indywidualnych dla uczestników warsztatów, którzy wyrażą chęć indywidualnej rozmowy/konsultacji z zakresu tematycznego poruszanego podczas zajęć grupowych;
c. przygotowanie materiałów szkoleniowych dla Uczestników projektu, które są potrzebne do właściwego zrealizowania usługi;
d. prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej usługi, w szczególności: dziennika zajęć, w którym dokumentowane będą zajęcia grupowe w ramach grupowych warsztatów i kart konsultacji indywidualnych z Uczestnikami Projektu, w których dokumentowane będą przeprowadzone konsultacje indywidualne, list obecności Uczestników;
e. sporządzenie sprawozdania z realizacji zajęć (z podziałem na poszczególne grupy Uczestników) zawierającego co najmniej: okres realizacji zajęć, zakres tematyczny, krótką ocenę aktywności i zaangażowania uczestników podczas zajęć, spostrzeżenia osoby prowadzącej nt. zmian w postawach uczestników na koniec realizacji warsztatów.
3. Poszczególne etapy zamówienia zostaną zrealizowane w następujących terminach i wymiarze godzin:
ETAP I zostanie zrealizowany w terminie od dnia podpisania umowy do 15.12.2022 roku i zawiera 18 godzin lekcyjnych (45 minut) grupowych warsztatów z zakresu problematyki prorodzinnej dla 12 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku 15 lat i powyżej, w tym: I grupa – dziewczęta x 9 godzin lekcyjnych, II grupa – chłopcy x 9 godzin lekcyjnych oraz 6 godzin zegarowych (60 minut) konsultacji indywidualnych, w tym 3 godziny zegarowe dla dziewcząt i 3 godziny zegarowe dla chłopców.
ETAP II zostanie zrealizowany w terminie od dnia 01.01.2023 roku do 28.02.2023 roku i zawiera 9 godzin lekcyjnych (45 minut) grupowych warsztatów z zakresu problematyki prorodzinnej oraz 3 godziny zegarowe (60 minut) dla 16 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku poniżej 15 roku życia.
Zajęcia dla każdej z trzech grup zostaną zrealizowane podczas 3 spotkań 4 godzinnych. Każde spotkanie będzie obejmowało 3 godziny lekcyjne zajęć grupowych i 1 godzinę zegarową konsultacji indywidualnych.
4. Usługa zostanie zrealizowana w sali na terenie miasta Radomia, którą zapewni Zamawiający. Miejsce realizacji zajęć i konsultacji zostanie wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
Zamawiający dla Części 2 zamówienia będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
- cena 60% - maksymalnie 60 punktów
- doświadczenie zawodowe pedagoga w pracy
z osobami wykluczonymi społecznie i/lub
zagrożonymi wykluczeniem społecznym 40% - maksymalnie 40 punktów
Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:
1) Ocena w zakresie kryterium „cena” – dla wszystkich Części zamówienia będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60):
PC = ×60 pkt
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium „cena”,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,
Cb – cena badanej oferty.
Ocena w zakresie kryterium „doświadczenie zawodowe pedagoga w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” – dotyczy Części 2 i 3 zamówienia, będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym informacji nt. doświadczenia pedagoga wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym (min. 2 lata pracy) – liczba punktów możliwych do uzyskania – 40.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazana przez Wykonawcę liczba lat doświadczenia pedagoga wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym wynosi:
2 lata - otrzyma 0 pkt
3 lata - otrzyma 20 pkt
4 lata - otrzyma 30 pkt
5 lat i więcej - otrzyma 40 pkt
gdzie: PD – ilość punktów za kryterium „doświadczenie zawodowe pedagoga w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe pedagoga w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia przez pedagoga grupowego poradnictwa z zakresu problematyki prorodzinnej oraz z zakresu komunikacji w rodzinie w łącznym wymiarze 16 godzin lekcyjnych i konsultacji indywidualnych w łącznym wymiarze 8 godzin zegarowych dla 28 opiekunów zastępczych Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, w tym:
a. grupowego poradnictwa z zakresu problematyki prorodzinnej oraz z zakresu komunikacji w rodzinie dla 12 opiekunów zastępczych Uczestników projektu w wieku 15 lat i powyżej, w wymiarze 8 godzin lekcyjnych;
b. konsultacji indywidualnych z zakresu problematyki prorodzinnej oraz z zakresu komunikacji w rodzinie dla 12 opiekunów zastępczych Uczestników projektu w wieku 15 lat i powyżej, w wymiarze 4 godzin zegarowych;
c. grupowego poradnictwa z zakresu problematyki prorodzinnej oraz z zakresu komunikacji w rodzinie dla 16 opiekunów zastępczych Uczestników projektu w wieku poniżej 15 lat, w wymiarze 8 godzin lekcyjnych;
d. konsultacji indywidualnych z zakresu problematyki prorodzinnej oraz z zakresu komunikacji w rodzinie dla 16 opiekunów zastępczych Uczestników projektu w wieku poniżej 15 lat, w wymiarze 4 godzin zegarowych.
2. Usługa będzie obejmowała:
a. przeprowadzenie grupowego poradnictwa z zakresu problematyki prorodzinnej oraz z zakresu komunikacji w rodzinie dla 12 opiekunów zastępczych Uczestników projektu w wieku 15 lat i powyżej oraz dla 16 opiekunów zastępczych Uczestników projektu w wieku poniżej 15 lat mającego na celu podniesienie kompetencji społecznych umożliwiających przygotowanie dzieci do życia w rodzinie i właściwą komunikację z dziećmi w oparciu o opracowany przez Wykonawcę materiał szkoleniowy obejmujący m.in. następujące zagadnienia: wspieranie dziecka w budowaniu relacji rówieśniczych, emocje w okresie dojrzewania, przygotowanie dziecka do pełnienia ról społecznych (matki, ojca, żony, męża), wspieranie dzieci w ważnych momentach rozwojowych i w realizowaniu ich potencjału, rozwiązywanie konfliktów w rodzinie, skuteczna komunikacja pomiędzy rodzicami a dziećmi.
Wykonawca może poszerzyć minimalny zakres tematyczny podany przez Zamawiającego o zagadnienia związane z zakresem treningu, które w ocenie Wykonawcy powinny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników zajęć;
b. przeprowadzenie przez pedagoga konsultacji indywidualnych dla uczestników warsztatów, którzy wyrażą chęć indywidualnej rozmowy/konsultacji z zakresu tematycznego poruszanego podczas zajęć grupowych;
c. przygotowanie materiałów szkoleniowych dla Uczestników zajęć, które są potrzebne do właściwego zrealizowania usługi;
d. prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej usługi, w szczególności: dziennika zajęć, w którym dokumentowane będą zajęcia grupowe w ramach grupowych warsztatów i kart konsultacji indywidualnych z Uczestnikami Projektu, w których dokumentowane będą przeprowadzone konsultacje indywidualne, list obecności Uczestników;
e. sporządzenie sprawozdania z realizacji zajęć (z podziałem na poszczególne grupy Uczestników) zawierającego co najmniej: okres realizacji zajęć, zakres tematyczny, krótką ocenę aktywności i zaangażowania uczestników podczas zajęć, spostrzeżenia osoby prowadzącej nt. zmian w postawach uczestników na koniec realizacji warsztatów.
3. Poszczególne etapy zamówienia zostaną zrealizowane w następujących terminach i wymiarze godzin:
ETAP I – zajęcia dla 12 opiekunów zastępczych Uczestników projektu w wieku 15 lat i powyżej zostanie zrealizowany w terminie od dnia podpisania umowy do 15.12.2022 roku i zawiera:
a. 4 godziny lekcyjne (45 minut) grupowego poradnictwa z zakresu problematyki prorodzinnej i 4 godziny lekcyjne (45 minut) grupowego poradnictwa z zakresu komunikacji w rodzinie;
b. 2 godziny zegarowe (60 minut) konsultacji indywidualnych z zakresu problematyki prorodzinnej, 2 godziny zegarowe (60 minut) konsultacji indywidualnych z zakresu komunikacji w rodzinie;
ETAP II – zajęcia dla 16 opiekunów zastępczych Uczestników projektu w wieku poniżej 15 roku życia zostanie zrealizowany w terminie od dnia 01.01.2023 roku do 28.02.2023 roku i zawiera:
a. 4 godziny lekcyjne (45 minut) grupowego poradnictwa z zakresu problematyki prorodzinnej i 4 godziny lekcyjne (45 minut) grupowego poradnictwa z zakresu komunikacji w rodzinie;
b. 2 godziny zegarowe (60 minut) konsultacji indywidualnych z zakresu problematyki prorodzinnej, 2 godziny zegarowe (60 minut) konsultacji indywidualnych z zakresu komunikacji w rodzinie.
Zajęcia zostaną zrealizowane podczas 3 spotkań 4 godzinnych. Każde spotkanie będzie obejmowało 2 lub 3 godziny lekcyjne zajęć grupowych i 1 lub 2 godziny zegarowe konsultacji indywidualnych.
4. Usługa zostanie zrealizowana w sali na terenie miasta Radomia, którą zapewni Zamawiający. Miejsce realizacji zajęć i konsultacji zostanie wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
Zamawiający dla Części 3 zamówienia będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
- cena 60% - maksymalnie 60 punktów
- doświadczenie zawodowe pedagoga w pracy
z osobami wykluczonymi społecznie i/lub
zagrożonymi wykluczeniem społecznym 40% - maksymalnie 40 punktów
Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:
1) Ocena w zakresie kryterium „cena” – dla wszystkich Części zamówienia będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60):
PC = ×60 pkt
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium „cena”,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,
Cb – cena badanej oferty.
Ocena w zakresie kryterium „doświadczenie zawodowe pedagoga w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” – dotyczy Części 2 i 3 zamówienia, będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym informacji nt. doświadczenia pedagoga wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym (min. 2 lata pracy) – liczba punktów możliwych do uzyskania – 40.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazana przez Wykonawcę liczba lat doświadczenia pedagoga wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym wynosi:
2 lata - otrzyma 0 pkt
3 lata - otrzyma 20 pkt
4 lata - otrzyma 30 pkt
5 lat i więcej - otrzyma 40 pkt
gdzie: PD – ilość punktów za kryterium „doświadczenie zawodowe pedagoga w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe pedagoga w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia przez psychologa grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych w łącznym wymiarze 45 godzin lekcyjnych dla 32 osób z niepełnosprawnościami - Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, w tym:
a. dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jedlance - 12 godzin lekcyjnych;
b. dla 8 Uczestniczek projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkanek Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach - 12 godzin lekcyjnych;
c. dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy - 12 godzin lekcyjnych;
d. dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców powiatu radomskiego (osób ze środowiska) - 9 godzin lekcyjnych.
2. Usługa będzie obejmowała:
a. przeprowadzenie przez psychologa treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla 4 grup Uczestników projektu (osób z niepełnosprawnościami) mającego na celu podniesienie kompetencji społecznych umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie w życiu społecznym w oparciu o opracowany przez Wykonawcę materiał szkoleniowy obejmujący m.in. następujące zagadnienia: budowanie własnego wizerunku, pozytywnej samooceny, asertywność, poznanie własnych emocji i reakcji, radzenie sobie ze stresem i agresją, rozwiązywanie konfliktów, skuteczna komunikacja.
Wykonawca może poszerzyć minimalny zakres tematyczny podany przez Zamawiającego o zagadnienia związane z zakresem treningu, które w ocenie Wykonawcy powinny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników treningu;
b. przygotowanie materiałów szkoleniowych dla Uczestników projektu, które są potrzebne do właściwego zrealizowania usługi;
c. prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej usługi, w szczególności: dzienników zajęć (odrębny dziennik dla każdej grupy Uczestników projektu), list obecności Uczestników;
d. sporządzenie sprawozdania z realizacji zajęć (z podziałem na poszczególne grupy Uczestników) zawierającego co najmniej: okres realizacji zajęć, zakres tematyczny, krótką ocenę aktywności i zaangażowania uczestników podczas zajęć, spostrzeżenia osoby prowadzącej nt. zmian w postawach uczestników na koniec realizacji treningu kompetencji i umiejętności społecznych.
3. Usługa zostanie zrealizowana w okresie 30 dni od dnia podpisania umowy, wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym, w łącznym wymiarze 45 godzin lekcyjnych (45 minut), w tym:
a. dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jedlance - 12 godzin lekcyjnych (45 minut);
b. dla 8 Uczestniczek projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkanek Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach - 12 godzin lekcyjnych (45 minut);
c. dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy - 12 godzin lekcyjnych (45 minut);
d. dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców powiatu radomskiego (osób ze środowiska) - 9 godzin lekcyjnych (45 minut).
4. Świadczenie usług psychologicznych dla Uczestników Projektu będzie odbywało się w salach zapewnionych przez Partnerów i Zamawiającego:
a. sala do przeprowadzenia zajęć w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Jedlance, Jedlanka 10, 26-660 Jedlińsk – w odniesieniu do 8 Uczestników projektu będących mieszkańcami tego Domu;
b. sala do przeprowadzenia zajęć w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach, Krzyżanowice 219, 27-100 Iłża – w odniesieniu do 8 Uczestniczek projektu będących mieszkankami tego Domu;
c. sala do przeprowadzenia zajęć w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy, ul. Sienkiewicza 37, 26-680 Wierzbica – w odniesieniu do 8 Uczestników projektu będących mieszkańcami tego Domu;
d. sala do przeprowadzenia zajęć na terenie miasta Radomia – w odniesieniu do 8 Uczestników projektu będących mieszkańcami powiatu radomskiego (osoby ze środowiska).
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
Zamawiający dla Części 4 zamówienia będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
- cena 60% - maksymalnie 60 punktów
- doświadczenie zawodowe psychologa w pracy
z osobami wykluczonymi społecznie i/lub
zagrożonymi wykluczeniem społecznym 40% - maksymalnie 40 punktów
Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:
1) Ocena w zakresie kryterium „cena” – dla wszystkich Części zamówienia będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60):
PC = ×60 pkt
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium „cena”,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,
Cb – cena badanej oferty.
2) Ocena w zakresie kryterium „doświadczenie zawodowe psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” – dotyczy Części 1 i 4 zamówienia, będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym informacji nt. doświadczenia psychologa wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym (min. 2 lata pracy) - liczba punktów możliwych do uzyskania – 40.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazana przez Wykonawcę liczba lat doświadczenia psychologa wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym wynosi:
2 lata - otrzyma 0 pkt
3 lata - otrzyma 20 pkt
4 lata - otrzyma 30 pkt
5 lat i więcej - otrzyma 40 pkt
gdzie: PD – ilość punktów za kryterium „doświadczenie zawodowe psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć indywidualnych z doradcą zawodowym dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” (osób z niepełnosprawnościami) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
2. Usługa będzie obejmowała:
a. przeprowadzenie przez doradcę zawodowego zajęć indywidualnych mających na celu aktywizację zawodową i pomoc w podjęciu decyzji dotyczącej wyboru szkolenia zawodowego dla 8 Uczestników Projektu (osób z niepełnosprawnościami) w łącznym wymiarze 16 godzin zegarowych (2 godz. zegarowe na osobę);
b. przygotowanie materiałów szkoleniowych/narzędzi do pracy dla Uczestników projektu, które są potrzebne do właściwego zrealizowania usługi;
c. prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej usługi, w szczególności: kart zajęć indywidualnych z Uczestnikami projektu;
d. sporządzenie sprawozdania z realizacji zajęć (z podziałem na poszczególne grupy Uczestników) zawierającego co najmniej: okres realizacji zajęć, krótką ocenę aktywności i zaangażowania uczestników podczas zajęć, wnioski osoby prowadzącej nt. Propozycji wyboru szkolenia zawodowego.
3. Usługa zostanie zrealizowana w okresie 30 dni od dnia podpisania umowy, wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym, w łącznym wymiarze 16 godzin zegarowych (60 minut), tj. 2 godziny zegarowe na osobę.
4. Usługa zostanie zrealizowana w sali na terenie miasta Radomia, którą zapewni Zamawiający. Miejsce realizacji zajęć indywidualnych zostanie wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
Zamawiający dla Części 5 zamówienia będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
- cena 60% - maksymalnie 60 punktów
- doświadczenie zawodowe doradcy zawodowego w pracy
z osobami wykluczonymi społecznie i/lub
zagrożonymi wykluczeniem społecznym 40% - maksymalnie 40 punktów
Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:
1) Ocena w zakresie kryterium „cena” – dla wszystkich Części zamówienia będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60):
PC = ×60 pkt
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium „cena”,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,
Cb – cena badanej oferty.
Ocena w zakresie kryterium „doświadczenie zawodowe doradcy zawodowego w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” – dotyczy Części 5 zamówienia, będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym informacji nt. doświadczenia doradcy zawodowego wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym (min. 2 lata pracy) – liczba punktów możliwych do uzyskania – 40.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazana przez Wykonawcę liczba lat doświadczenia doradcy zawodowego wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym wynosi:
2 lata - otrzyma 0 pkt
3 lata - otrzyma 20 pkt
4 lata - otrzyma 30 pkt
5 lat i więcej - otrzyma 40 pkt
gdzie: PD – ilość punktów za kryterium „doświadczenie zawodowe doradcy zawodowego w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe doradcy zawodowego w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Dla Części 1, 2, 3, 4 i 5 zamówienia, Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Określenie warunków:
Dla Części 1 zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – prowadzić trening kompetencji i umiejętności społecznych dla Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie”, która:
a. posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia,
b. posiada 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym,
c. nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
Dla Części 2 zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – prowadzić warsztaty z zakresu problematyki prorodzinnej dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej – Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie”, która:
a. posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna lub studia podyplomowe w zakresie pedagogiki lub pedagogiki specjalnej,
b. posiada 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym,
c. nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
Dla Części 3 zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – prowadzić poradnictwo z zakresu problematyki prorodzinnej oraz z zakresu komunikacji w rodzinie dla opiekunów zastępczy Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie”, która:
a. posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna lub studia podyplomowe w zakresie pedagogiki lub pedagogiki specjalnej,
b. posiada 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym.
Dla Części 4 zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – prowadzić trening kompetencji i umiejętności społecznych dla Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” (osób z niepełnosprawnościami), która:
a. posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia,
b. posiada 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym.
Dla Części 5 zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – prowadzić zajęcia indywidualne dla Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” (osób z niepełnosprawnościami) mające na celu aktywizację zawodową i pomoc w podjęciu decyzji dotyczącej wyboru szkolenia zawodowego, która:
a. posiada wykształcenie wyższe, bądź uzupełniające – podyplomowe, z zakresu doradztwa zawodowego,
b. posiada 2 letnie doświadczenie zawodowe jako doradca zawodowy w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym.
Sposób wykazania warunku udziału w postępowaniu dla Części 1, 2, 3, 4 i 5 zamówienia wskazano w pkt VII SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (aktualnych na dzień złożenia):
a. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt VI SWZ, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej – Załącznik Nr 3a do SWZ;
b. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt VI SWZ, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej – Załącznik Nr 3b do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (aktualnych na dzień złożenia):
a. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – dot. Części 1, 2, 3, 4 i 5 zamówienia - Zamawiający będzie żądał dostarczenia Wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacjami nt. wykształcenia i doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o zakresie wykonywanych przez nią czynności i informacją o podstawie do dysponowania tą osobą – Załącznik Nr 4 do SWZ.
Osoba wskazana w w/w wykazie musi być tą samą osobą, którą Wykonawca wskaże w formularzu oferty.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający, nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy:
a. Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c. jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt 12 ppkt 5) lit c) i pkt 12 ppkt 6) SWZ składa się, pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 z późn. zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz. Przez cyfrowe odwzorowanie należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o których mowa w pkt. VII.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia i doświadczenia zawodowego, o których mowa w pkt V.1 ppkt 4 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt VII.4 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:
1) w pkt VII.4 ppkt 1a SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) w pkt VII.4 ppkt 1b SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,
3) w pkt VII.4 ppkt 2 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projekty umów stanowią:
1) dla osoby fizycznej, nieprowadzącej działalności gospodarczej i dla osoby prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą, która będzie osobiście realizowała zamówienie: Załącznik Nr 7a do SWZ (dla Części 1 zamówienia), Załącznik Nr 7b do SWZ (dla Części 2 zamówienia), Załącznik Nr 7c do SWZ (dla Części 3 zamówienia), Załącznik Nr 7d do SWZ (dla Części 4 zamówienia), Załącznik Nr 7e do SWZ (dla Części 5 zamówienia);
2) dla firmy: Załącznik Nr 8a do SWZ (dla Części 1 zamówienia), Załącznik Nr 8b do SWZ (dla Części 2 zamówienia), Załącznik Nr 8c do SWZ (dla Części 3 zamówienia), Załącznik Nr 8d do SWZ (dla Części 4 zamówienia), Załącznik Nr 8e do SWZ (dla Części 5 zamówienia).
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie Części 1, 2, 3, 4 i 5 zamówienia:
Dopuszcza się zmiany istotnych postanowień i warunków umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, na warunkach określonych w załączonych do SWZ projektach umów, w szczególności dotyczące zmiany terminów realizacji zamówienia, zmian warunków płatności i sposobu rozliczania umowy, pod warunkiem, że zmiana ta korzystna będzie dla Zamawiającego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-31 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-29