Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 11 lokal 13
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 654 70 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kujawsko-pomorska@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kujawsko-pomorska-bip.ohp.pl/khp/zamowienia-publiczne
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dda29984-a5e4-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090026
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045471/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://kujawsko-pomorska-bip.ohp.pl/khp/zamowienia-publiczne
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie kontaktował się z wykonawcami:
1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust 2 ustawy, komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski ( w tym o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są wyłącznie poprzez ich złożenie na elektronicznej platformie miniPortal pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/(zwana dalej ,,Platformą’’), ePUAP dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pli pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ.
2) Korespondencja przekazywana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, e-mailem) nie będzie brana pod uwagę.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
1) Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty o których mowa w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 61 ust 1 ustawy, składa się , pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Sposób sporządzania podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r, w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego lub konkursu oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r., w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
3) Dokumenty wymagane przez zamawiającego opisane w SWZ lub ogłoszeniu o zamówieniu, winny być załączone w formie plików w formacie odpowiednio: .xml, .pdf, .doc, .docx, .xls lub .xlsx.
4) W celu złożenia oferty wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem i instrukcją postępowania dla wykonawców platformy miniPortalpod adresem https://moj.gov.pl/nforms/e-zamowienia/zalaczniki/Instrukcja_dla_Zamawiajacych_i_Wykonawcow.pdf i postępować zgodnie z instrukcją zawartą w nim.
5) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na portalu ePUAP, które umożliwia dostęp do następujących formularzy: ,,Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku’’ oraz formularz do komunikacji’’.
6) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy, o których mowa w pkt 5 wynosi 150 MB.
7) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń, lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
8) Dane postępowanie można wyszukać na liście wszystkich postępowań na platformie miniPortal, klikając opcję ,,Dla Wykonawców’’ lub ze strony głównej z zakładki ,,Postępowania’’
9) W celu prawidłowego złożenia oferty czy wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawcy powinni posługiwać się 32 znakami identyfikatora z platformy miniPortal.
Uwaga: w przypadku gdy wykonawca składając ofertę przez miniPortal, wprowadzi w formularz ID z platformy e-Zamówienia, oferta taka nie będzie widoczna na liście złożonych ofert i nie będzie możliwe na jej odszyfrowanie.
10) Wykonawca może wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu składania ofert (ewentualna zmiana oferty odbywa się poprzez jej wycofanie oraz złożenie nowej oferty – z uwagi na zaszyfrowanie plików oferty brak jest możliwości edycji złożonej oferty).
11) Wykonawca nie może wycofać oferty po upływie terminu składania ofert.
12) Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie internetowej KPWK OHP pod adresem: http://kujawsko-pomorska-bip.ohp.pl/khp/zamowienia-publiczne
13) Zasady określone w niniejszym rozdziale nie dotyczą dokumentów składanych przez wykonawców przed podpisaniem umowy oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli są wymagane.
14) Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji, stosując kryteria oceny ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający prowadzi i udostępnia protokół postępowania na zasadach określonych w ustawie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju , Pracy i Technologii z dnia 18 grudnia
2020 r. w sprawie protokołów postępowania oraz dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ujawnienie ww. informacji, w sytuacji, gdy wykonawca odpowiednio nie wydzieli tych informacji i odpowiednio ich nie oznaczy. Wykonawca nie może zastrzec informacji o których mowa w art. 222 ust 5 ustawy.
3. W sytuacji, gdy wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy lub odrębnych przepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach, jak pozostałe niezastrzeżone dokumenty.
4. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (DZ. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016, str. 1, ze zm.)zwanego dalej ,,RODO’’, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie, do upływu terminu ich wniesienia.
5. Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 RODO, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych jest Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, ul. Poznańska 11/13, 87-100 Toruń;
2) kontakt do inspektora ochrony danych: iodo.kupo@ohp.pl lub pisemny na adres:
87-100 Toruń, ul. Poznańska 11/13
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia;
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy,
5) dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada :
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;
9) Wykonawcy nie przysługuje:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KPWK.ADM. 271.5.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Przeprowadzenie terapii uzależnień indywidualnej i grupowej dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu – 69 godzin na cały okres realizacji umowy.
1.1 Zakres pomocy w ramach świadczonej usługi to uwolnienie od nałogów i uzależnień (od środków odurzających, psychoaktywnych i innych uzależnień cywilizacyjnych) oraz przeciwdziałanie na etapie stwierdzonego ryzyka wystąpienia uzależnień, a także pomoc w obliczu zjawiska bycia współuzależnionym.
1.2 Usługa składa się z następujących zadań:
Zapoznanie się Wykonawcy z opinią imienną z postępowania diagnostycznego zawierającą wnioski z badania i kierunki działań terapeutycznych,
Opracowanie kontraktu terapeutycznego – wyznaczenie celów oraz czasu na ich zrealizowanie,
Opracowanie i uzgodnienie z osobą koordynującą wychowanie w WK (w konsultacji z kierownikiem jednostki) harmonogramu realizowanej terapii indywidualnej lub/i grupowej,
Prowadzenie terapii uzależnień – indywidualnej lub/i grupowej dla uczestników Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu wyodrębnionych po przeprowadzeniu diagnozy wstępnej i pogłębionej,
Na zakończenie określenie na piśmie indywidualnie w stosunku do każdego uczestnika poddanego terapii dalszych oddziaływań wychowawczych lub/i terapeutycznych
Sporządzenie ogólnego raportu końcowego oraz sformułowanie wniosków dotyczących świadczonej usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1 Cena 60
2 Doświadczenie wynikające ze zrealizowanych zleceń podobnych do przedmiotu zamówienia 40
RAZEM 100
Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100 punktowej.
1% = 1 punkt
1) Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
a) Cena – waga kryterium punktów
Sposób przyznawania punktów w kryterium ,,Cena’’
b) Doświadczenie wynikające ze zrealizowanych zleceń podobnych do przedmiotu zamówienia – 40 %, 1% = 1 pkt.
• Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Doświadczenie’’ wynikające ze zrealizowanych zleceń podobnych do przedmiotu zamówienia”. Sposób przyznawania punktacji:
- co najmniej 2 lata doświadczenia lub 120 godzin przepracowanych z młodzieżą - 0 punktów,
- doświadczenie od 2 do 3 lata lub od 121 godzin do 180 godzin przepracowanych z młodzieżą - 10 punktów,
- doświadczenie od 3 do 4 lat lub od 181 godzin do 240 godzin przepracowanych z młodzieżą - 20 punktów,
- doświadczenie od 4 do 5 lat lub od 241 godzin do 300 godzin przepracowanych z młodzieżą - 30 punktów,
- doświadczenie powyżej 5 lat lub od 301 godzin i więcej przepracowanych z młodzieżą – 40 punktów,
Uwaga
Wykonawca, w celu potwierdzenia wykazanego doświadczenia w Załączniku nr 5 do SWZ przedłoży dokumenty (referencje, protokoły odbioru usług lub inne dokumenty); dołączone do oferty dokumenty muszą dotyczyć usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający nie uzna przedłożonych referencji, protokołów odbioru lub innych dokumentów, jeżeli nie będzie z nich wprost wynikało, ze usługa była wykonana dla młodzieży we wskazanym przedziale wiekowym i zakresie określonym w przedmiocie zamówienia.
2) Zamawiający oceni oferty sumując punkty uzyskane z poszczególnych kryteriów i wybierze ofertę która uzyskała najwięcej punktów, spełniającą wymagania określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie terapii uzależnień indywidualnej i grupowej dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Toruniu– 29 godzin na cały okres realizacji umowy
2.1 usługi to uwolnienie od nałogów i uzależnień (od środków odurzających, psychoaktywnych i innych uzależnień cywilizacyjnych) oraz przeciwdziałanie na etapie stwierdzonego ryzyka wystąpienia uzależnień, a także pomoc w obliczu zjawiska bycia współuzależnionym.
2.2 Usługa składa się z następujących zadań:
- Zapoznanie się Wykonawcy z opinią imienną z postępowania diagnostycznego zawierającą wnioski z badania i kierunki działań terapeutycznych,
- Opracowanie kontraktu terapeutycznego – wyznaczenie celów oraz czasu na ich zrealizowanie,
- Opracowanie i uzgodnienie z osobą koordynującą wychowanie w WK (w konsultacji z kierownikiem jednostki) harmonogramu realizowanej terapii indywidualnej lub/i grupowej,
- Prowadzenie terapii uzależnień – indywidualnej lub/i grupowej dla uczestników Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Toruniu wyodrębnionych po przeprowadzeniu diagnozy wstępnej i pogłębionej,
- Na zakończenie określenie na piśmie indywidualnie w stosunku do każdego uczestnika poddanego terapii dalszych oddziaływań wychowawczych lub/i terapeutycznych
- Sporządzenie ogólnego raportu końcowego oraz sformułowanie wniosków dotyczących świadczonej usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1 Cena 60
2 Doświadczenie wynikające ze zrealizowanych zleceń podobnych do przedmiotu zamówienia 40
RAZEM 100
Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100 punktowej.
1% = 1 punkt
1) Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
a) Cena – waga kryterium punktów
Sposób przyznawania punktów w kryterium ,,Cena’’
b) Doświadczenie wynikające ze zrealizowanych zleceń podobnych do przedmiotu zamówienia – 40 %, 1% = 1 pkt.
• Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Doświadczenie’’ wynikające ze zrealizowanych zleceń podobnych do przedmiotu zamówienia”. Sposób przyznawania punktacji:
- co najmniej 2 lata doświadczenia lub 120 godzin przepracowanych z młodzieżą - 0 punktów,
- doświadczenie od 2 do 3 lata lub od 121 godzin do 180 godzin przepracowanych z młodzieżą - 10 punktów,
- doświadczenie od 3 do 4 lat lub od 181 godzin do 240 godzin przepracowanych z młodzieżą - 20 punktów,
- doświadczenie od 4 do 5 lat lub od 241 godzin do 300 godzin przepracowanych z młodzieżą - 30 punktów,
- doświadczenie powyżej 5 lat lub od 301 godzin i więcej przepracowanych z młodzieżą – 40 punktów,
Uwaga
Wykonawca, w celu potwierdzenia wykazanego doświadczenia w Załączniku nr 5 do SWZ przedłoży dokumenty (referencje, protokoły odbioru usług lub inne dokumenty); dołączone do oferty dokumenty muszą dotyczyć usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający nie uzna przedłożonych referencji, protokołów odbioru lub innych dokumentów, jeżeli nie będzie z nich wprost wynikało, ze usługa była wykonana dla młodzieży we wskazanym przedziale wiekowym i zakresie określonym w przedmiocie zamówienia.
2) Zamawiający oceni oferty sumując punkty uzyskane z poszczególnych kryteriów i wybierze ofertę która uzyskała najwięcej punktów, spełniającą wymagania określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja usług interwencyjnych dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Grudziądzu w zakresie psychiatrii młodzieży- 16 porad na cały okres realizacji umowy
3.1 Zakres pomocy w ramach świadczonej usługi to wdrożenie leczenia psychiatrycznego, na podstawie wyniku diagnozy, który wskazuje wystąpienie lub ryzyko zaburzeń psychicznych w aspekcie klinicznym. Stwarza to szanse uczestnikowi OHP na prawidłowe funkcjonowanie i kontynuowanie nauki.
3.2 Usługa składa się z następujących zadań:
Przyjmowanie od Kierownika jednostki OHP pisemnych zgłoszeń uczestników znajdujących się w sytuacjach nadzwyczajnych i reagowanie na nie w celu udzielenia pomocy,
Wyznaczenie przez Wykonawcę najbliższego terminu porady psychiatrycznej,
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji – wykazu godzinnego zrealizowanych porad psychiatrycznych.
Sporządzenie ogólnego raportu końcowego oraz sformułowanie wniosków dotyczących świadczonej usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów:
Lp Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1 Cena 60
2 Doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia porad psychiatrycznych dla młodzieży powyżej 14 roku życia 40
RAZEM 100
Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100 punktowej.
1% = 1 punkt
1) Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
a) Cena – waga kryterium punktów
Sposób przyznawania punktów w kryterium ,,Cena’’
b) Doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia porad psychiatrycznych dla młodzieży powyżej 14 roku życia – 40 %, 1% = 1 pkt.
• Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia porad psychiatrycznych dla młodzieży powyżej 14 roku życia’’.
• Sposób przyznawania punktacji:
- co najmniej 2 lata doświadczenia - 0 punktów,
- doświadczenie od 2 do 4 lata - 10 punktów,
- doświadczenie od 4 do 6 lat - 20 punktów,
- doświadczenie od 6 do 8 lat - 30 punktów,
- doświadczenie powyżej 8 lat – 40 punktów,
Uwaga
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadanego doświadczenia zawodowego złoży oświadczenie - Załącznik nr 5 (dla Części 3 i 4) do SWZ.
2) Zamawiający oceni oferty sumując punkty uzyskane z poszczególnych kryteriów i wybierze ofertę która uzyskała najwięcej punktów, spełniającą wymagania określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja usług interwencyjnych dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Toruniu w zakresie psychiatrii młodzieży – 14 porad na cały okres realizacji umowy.
4.1 Zakres pomocy w ramach świadczonej usługi to wdrożenie leczenia psychiatrycznego, na podstawie wyniku diagnozy, który wskazuje wystąpienie lub ryzyko zaburzeń psychicznych w aspekcie klinicznym. Stwarza to szanse uczestnikowi OHP na prawidłowe funkcjonowanie i kontynuowanie nauki.
4.2 Usługa składa się z następujących zadań:
Przyjmowanie od Kierownika jednostki OHP pisemnych zgłoszeń uczestników znajdujących się w sytuacjach nadzwyczajnych i reagowanie na nie w celu udzielenia pomocy,
Wyznaczenie przez Wykonawcę najbliższego terminu porady psychiatrycznej,
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji – wykazu godzinnego zrealizowanych porad psychiatrycznych.
Sporządzenie ogólnego raportu końcowego oraz sformułowanie wniosków dotyczących świadczonej usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów:
Lp Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1 Cena 60
2 Doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia porad psychiatrycznych dla młodzieży powyżej 14 roku życia 40
RAZEM 100
Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100 punktowej.
1% = 1 punkt
1) Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
a) Cena – waga kryterium punktów
Sposób przyznawania punktów w kryterium ,,Cena’’
b) Doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia porad psychiatrycznych dla młodzieży powyżej 14 roku życia – 40 %, 1% = 1 pkt.
• Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia porad psychiatrycznych dla młodzieży powyżej 14 roku życia’’.
• Sposób przyznawania punktacji:
- co najmniej 2 lata doświadczenia - 0 punktów,
- doświadczenie od 2 do 4 lata - 10 punktów,
- doświadczenie od 4 do 6 lat - 20 punktów,
- doświadczenie od 6 do 8 lat - 30 punktów,
- doświadczenie powyżej 8 lat – 40 punktów,
Uwaga
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadanego doświadczenia zawodowego złoży oświadczenie - Załącznik nr 5 (dla Części 3 i 4) do SWZ.
2) Zamawiający oceni oferty sumując punkty uzyskane z poszczególnych kryteriów i wybierze ofertę która uzyskała najwięcej punktów, spełniającą wymagania określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja usług interwencyjnych dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Hufcu Pracy we Włocławku, w zakresie terapii uzależnień––16 godzin na cały okres realizacji umowy
5.1 Usługa składa się z następujących zadań:
Przyjmowanie od Kierownika jednostki OHP pisemnych zgłoszeń uczestników znajdujących się w sytuacjach nadzwyczajnych i reagowanie na nie w celu udzielania odpowiedniej pomocy.
Wyznaczenie przez Wykonawcę najbliższego terminu terapii uzależnień,
Sporządzenie ogólnego raportu końcowego oraz sformułowanie wniosków dotyczących świadczonej usługi.
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji – wykazu godzinowego zrealizowanych konsultacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1 Cena 60
2 Doświadczenie wynikające ze zrealizowanych zleceń podobnych do przedmiotu zamówienia 40
RAZEM 100
Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100 punktowej.
1% = 1 punkt
1) Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
a) Cena – waga kryterium punktów
Sposób przyznawania punktów w kryterium ,,Cena’’
b) Doświadczenie wynikające ze zrealizowanych zleceń podobnych do przedmiotu zamówienia – 40 %, 1% = 1 pkt.
• Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Doświadczenie’’ wynikające ze zrealizowanych zleceń podobnych do przedmiotu zamówienia”. Sposób przyznawania punktacji:
- co najmniej 2 lata doświadczenia lub 120 godzin przepracowanych z młodzieżą - 0 punktów,
- doświadczenie od 2 do 3 lata lub od 121 godzin do 180 godzin przepracowanych z młodzieżą - 10 punktów,
- doświadczenie od 3 do 4 lat lub od 181 godzin do 240 godzin przepracowanych z młodzieżą - 20 punktów,
- doświadczenie od 4 do 5 lat lub od 241 godzin do 300 godzin przepracowanych z młodzieżą - 30 punktów,
- doświadczenie powyżej 5 lat lub od 301 godzin i więcej przepracowanych z młodzieżą – 40 punktów,
Uwaga
Wykonawca, w celu potwierdzenia wykazanego doświadczenia w Załączniku nr 5 do SWZ przedłoży dokumenty (referencje, protokoły odbioru usług lub inne dokumenty); dołączone do oferty dokumenty muszą dotyczyć usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający nie uzna przedłożonych referencji, protokołów odbioru lub innych dokumentów, jeżeli nie będzie z nich wprost wynikało, ze usługa była wykonana dla młodzieży we wskazanym przedziale wiekowym i zakresie określonym w przedmiocie zamówienia.
2) Zamawiający oceni oferty sumując punkty uzyskane z poszczególnych kryteriów i wybierze ofertę która uzyskała najwięcej punktów, spełniającą wymagania określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu – 87 godzin na cały okres realizacji umowy
6.1 Wsparcie psychologiczne ukierunkowane będzie na rozwiązywaniu następujących problemów uczestników OHP:
a) Pokonywanie trudności przystosowawczych do życia społecznego.
b) Radzenie sobie ze stresem, napięciami, presją rówieśniczą, rozwiązywanie konfliktów.
c) Radzenie sobie z bezradnością wobec przeciwności życiowych i wzmacnianie odporności psychicznej w obliczu różnych okoliczności.
d) Poszerzanie świadomości dotyczącej rozpoznawania swoich potrzeb i nabywanie umiejętności konstruktywnego zaspokajania ich oraz umiejętności poszukiwania i przyjmowania pomocy.
e) Zapewnienie wszelkich zasobów potrzebnych do tego, aby młody człowiek i jego rodzina poradzili sobie w obliczu nagłych kryzysów życiowych i wyszli z fazy kryzysu z jak najmniejszymi konsekwencjami w kontekście zdrowia psychicznego i bezpieczeństwa.
f) Minimalizowanie zjawiska przemocy rówieśniczej poprzez działania integrujące grupę i naukę zastępowania agresji.
g) Wczesne reagowanie na rozpoznane osobiste problemy u młodych ludzi i zapewnienie niezwłocznej pomocy, co zapobiega wystąpieniu zdarzeń nadzwyczajnych, jak np. okaleczenia, a nawet samobójstwa.
h) Zwiększenie na świadomości na temat szkodliwości substancji psychoaktywnych, informowanie o ryzyku i konsekwencjach używania substancji psychoaktywnych.
i) Promowanie zdrowego stylu życia i wyrobienie nawyku stosowania zasad higieny psychicznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów:
Lp Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1 Cena 60
2 Doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia usług psychologicznych, grupowych lub indywidualnych w pracy z młodzieżą powyżej 14 roku życia 40
RAZEM 100
Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100 punktowej.
1% = 1 punkt
1) Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
c) Cena – waga kryterium punktów
Sposób przyznawania punktów w kryterium ,,Cena’’
d) Doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia porad psychologicznych dla młodzieży powyżej 14 roku życia – 40 %, 1% = 1 pkt.
• Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia porad psychologicznych dla młodzieży powyżej 14 roku życia’’.
• Sposób przyznawania punktacji:
- co najmniej 2 lata doświadczenia - 0 punktów,
- doświadczenie od 2 do 3 lata - 10 punktów,
- doświadczenie od 3 do 4 lat - 20 punktów,
- doświadczenie od 4 do 5 lat - 30 punktów,
- doświadczenie powyżej 5 lat – 40 punktów,
Uwaga
Wykonawca, w celu potwierdzenia wykazanego doświadczenia w Załączniku nr 5 do SWZ przedłoży dokumenty (referencje, protokoły odbioru usług lub inne dokumenty); dołączone do oferty dokumenty muszą dotyczyć usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający nie uzna przedłożonych referencji, protokołów odbioru lub innych dokumentów, jeżeli nie będzie z nich wprost wynikało, ze usługa była wykonana dla młodzieży we wskazanym przedziale wiekowym i zakresie określonym w przedmiocie zamówienia.
2) Zamawiający oceni oferty sumując punkty uzyskane z poszczególnych kryteriów i wybierze ofertę która uzyskała najwięcej punktów, spełniającą wymagania określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadzczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia określony warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe dotyczące kadry, zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dla:
1) Części 1 – Przeprowadzenie terapii uzależnień indywidualnej i grupowej dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu będzie posiadał w zakresie:
i. Wykształcenia–Ukończenie szkolenia w dziedzinie uzależnień, organizowanego w szkołach akredytowanych przez Krajowe Biuro Do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii lub Państwową Agencję Rozwiazywania Problemów Alkoholowych i uzyskanie certyfikatu specjalisty psychoterapii uzależnień tych instytucji,
ii. Doświadczenia: - 2 lata lub 120 godzin pracy z młodzieżą;
2) Części 2 - Przeprowadzenie terapii uzależnień indywidualnej i grupowej dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Toruniu będzie posiadał w zakresie:
i. Wykształcenia- Ukończenie szkolenia w dziedzinie uzależnień, organizowanego w szkołach akredytowanych przez Krajowe Biuro Do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii lub Państwową Agencję Rozwiazywania Problemów Alkoholowych i uzyskanie certyfikatu specjalisty psychoterapii uzależnień tych instytucji,
ii. Doświadczenia: 2 lata lub 120 godzin pracy z młodzieżą;
3) Części 3 - Realizacja usług interwencyjnych dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Grudziądzu w zakresie psychiatrii młodzieży będzie posiadał zakresie:
i. Wykształcenia: stosowne wykształcenie wyższe medyczne o specjalizacji psychiatrii dzieci i młodzieży, Uzyskane w polskiej uczelni lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczpospolitej Polskiej;
4) Części 4 - Realizacja usług interwencyjnych dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Toruniu w zakresie psychiatrii młodzieży będzie posiadał w zakresie:
i. Wykształcenia: stosowne wykształcenie wyższe medyczne o specjalizacji psychiatrii dzieci i młodzieży, Uzyskane w polskiej uczelni lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczpospolitej Polskiej;
5) Części 5 – Realizacja usług interwencyjnych dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Hufcu Pracy we Włocławku, w zakresie terapii uzależnień będzie posiadał w zakresie:
i. Wykształcenia–ukończenie szkolenia w dziedzinie uzależnień, organizowanego w szkołach akredytowanych przez Krajowe Biuro Do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii lub Państwową Agencję Rozwiazywania Problemów Alkoholowych i uzyskanie certyfikatu specjalisty psychoterapii uzależnień tych instytucji,
ii. Doświadczenia: 2 lata lub 120 godzin pracy z młodzieżą oraz 2 letnie doświadczenie w zakresie świadczenia doradztwa interwencyjnego/kryzysowego;
6) Części 6 – Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu będzie posiadał w zakresie:
i. Wykształcenia: stosowne wykształcenie psychologiczne, uzyskane w polskiej uczelni lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczpospolitej Polskiej,
ii. Doświadczenia: 2 letnie doświadczenie w zakresie świadczonych usług psychologicznych, grupowych lub indywidualnych w pracy z młodzieżą;
7) wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować 1 (jedną) osobą w danej lokalizacji realizująca usługę przez cały okres objęty umową dla następujących części:
Część 1 - terapia uzależnień w OSiW w Grudziądzu,
Część 2 – terapia uzależnień w OSiW w Toruniu,
Część 6 - wsparcie psychologiczne w OSiW w Grudziądzu,
8) posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
9) włada językiem polskim w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania zamówienia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.
4. Dodatkowe informacje dotyczące ww. warunków udziału w postępowaniu:
1) Korzystanie z podmiotów udostępniających zasoby:
a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych,
b) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli podmioty te wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane,
c) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby dołącza do oferty dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI ust 1 pkt 6 SWZ.
d) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI ust 2 pkt 3 SWZ.
5. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust 1 pkt 4 ustawy. Wykaz podstaw wykluczenia zawarty jest w Załączniku nr 7 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;
2) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które usługi, wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
Uwaga. Ww. dokument należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia.
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, składany na potwierdzenie spełnienia warunku według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ (dokument wymagany do oferty na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy).
Uwaga. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
wykonawcy ci składają jeden wspólny ww. dokument.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;
2)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 1 należy dołączyć do oferty.
3. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.
4. Sposób składania dokumentów przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia został określony w Rozdziale VI SWZ.
5. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt.1-4.
6. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców zawierającą, co najmniej:
1) Zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) Określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) Czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy, bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy w szczególności wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności i na odpowiednio wskazanych warunkach:
a) Zmiana terminu realizacji umowy spowodowana koniecznością realizacji dodatkowych usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, przy czym przedłużenie terminu nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy do zrealizowania dodatkowych usług,
b) Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością zwiększenia zakresu świadczenia usługi w przypadku uzasadnionej konieczności zwiększenia liczby godzin przeprowadzonego wsparcia psychologicznego,
c) Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością wydłużenia terminu świadczenia usługi, w celu zapewnienia jej ciągłości.
d) Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością realizacji dodatkowych usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których obowiązek realizacji wynikać będzie z dokumentów lub decyzji właściwych organów.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma miniPortan
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-25 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak