Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ujęta w 10 pakietach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL IM.ZOFII Z ZAMOYSKICH TARNOWSKIEJ W TARNOBRZEGU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312573
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 1
1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitaltbg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltbg.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ujęta w 10 pakietach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5f93c56-7597-4861-ba2e-ef1f0839e38b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066057/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa środków dezynfekcyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,
w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień
publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.
3. System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow
4. . Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego odbywa się
komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie
dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.
5 . Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont jej
Użytkowników Wewnętrznych odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą
w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi
na pytania.
5. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne
jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy
elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do
autentykacji i podpisu.
6. Korzystanie z Systemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących
minimalnych wymagań technicznych:
1) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
a) Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58
i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11
b) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest
używanie najnowszych wersji przeglądarek
c) system operacyjny Windows 7 i późniejsze
2) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki
Szafir SDK Web
c) oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
7. Użytkownikom Zewnętrznym Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty obejmującej
wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących korzystania z Systemu, polegające na doradztwie
telefonicznym i e-mailowym na zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług Systemu
8. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej działania Systemu Zamawiający dopuszcza
komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: przetargi@szpitaltbg.pl (nie dotyczy
składania ofert).
9. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100
MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik
skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.
10. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej oraz
innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania do Systemu.
11. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Wykonawcy powinni posługiwać się
znakiem postępowania określonym w pkt II. W Części A.
12. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png,
.jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath
, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg
13. Pozostałe informacje w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu
terminu na ich wniesienie.
2. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz
rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego Wykonawcy (osoby
fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też
informacji o osobach, które w swojej ofercie Wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania
warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania,
jak i potwierdzenia wymogów Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
3. W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób
fizycznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.
z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679.
16
Oznaczenie sprawy: WSz – II.4.291.58.2024
4. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający – Wojewódzki Szpital im. Zofii
z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzeg
Adres: ul. Szpitalna 1, 39 – 400 Tarnobrzeg
telefon 15 812 30 01 faks: 15 812 32 63
e-mail: sekretariat@szpitaltbg.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Szpitalu im. Zofii z Zamoyskich
Tarnowskiej w Tarnobrzegu jest Pani Wioletta Rudnicka, tel. 15 812 32 10, e-mail:
w.rudnicka@szpitaltbg.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
5) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
6) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
5. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia
wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym
również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności obowiązek
informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których
dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek
informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy
i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13
ust. 4 rozporządzenia 2016/679).
6. Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14
rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu
i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń,
o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679.
7. Pozostałe informacje w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WSZ-II.4.291.58.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1
Mycie i dezynfekcja rąk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako
nieobowiązujące. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu
zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie
konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że
będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ.
4. Za środek równoważny Zamawiający rozumie środek oparty na tej samej głównej substancji
aktywnej, posiadający ten sam czas działania, spektrum działania i okres przydatności do użycia.
Środek równoważny posiada również identyczne dane jakościowe, wskazania i przeciwwskazania
do stosowania.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4
do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcja
1. Zamawiający skorzysta z opcji w przypadku zrealizowania minimalnej wartości lub wielkości świadczenia stron, wskazanej w § 3 ust. 3. W takim przypadku opcja będzie polegała na jednorazowej, dwukrotnej, lub kilkakrotnej realizacji poszczególnego asortymentu w ilościach wg zapotrzebowania. Zamawiający może korzystać z tej formy opcji do momentu wykorzystania w całości (w 100%) wartości brutto umowy, o której mowa w § 3 ust. 1.
2. Opcja będzie realizowana na warunkach i zasadach określonych w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin częściowy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 - Dezynfekcja skóry i błon śluzowych
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako
nieobowiązujące. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu
zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie
konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że
będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ.
4. Za środek równoważny Zamawiający rozumie środek oparty na tej samej głównej substancji
aktywnej, posiadający ten sam czas działania, spektrum działania i okres przydatności do użycia.
Środek równoważny posiada również identyczne dane jakościowe, wskazania i przeciwwskazania
do stosowania.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4
do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcja
1. Zamawiający skorzysta z opcji w przypadku zrealizowania minimalnej wartości lub wielkości świadczenia stron, wskazanej w § 3 ust. 3. W takim przypadku opcja będzie polegała na jednorazowej, dwukrotnej, lub kilkakrotnej realizacji poszczególnego asortymentu w ilościach wg zapotrzebowania. Zamawiający może korzystać z tej formy opcji do momentu wykorzystania w całości (w 100%) wartości brutto umowy, o której mowa w § 3 ust. 1.
2. Opcja będzie realizowana na warunkach i zasadach określonych w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin częściowy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3- Dezynfekcja powierzchni
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako
nieobowiązujące. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu
zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie
konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że
będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ.
4. Za środek równoważny Zamawiający rozumie środek oparty na tej samej głównej substancji
aktywnej, posiadający ten sam czas działania, spektrum działania i okres przydatności do użycia.
Środek równoważny posiada również identyczne dane jakościowe, wskazania i przeciwwskazania
do stosowania.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4
do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcja
1. Zamawiający skorzysta z opcji w przypadku zrealizowania minimalnej wartości lub wielkości świadczenia stron, wskazanej w § 3 ust. 3. W takim przypadku opcja będzie polegała na jednorazowej, dwukrotnej, lub kilkakrotnej realizacji poszczególnego asortymentu w ilościach wg zapotrzebowania. Zamawiający może korzystać z tej formy opcji do momentu wykorzystania w całości (w 100%) wartości brutto umowy, o której mowa w § 3 ust. 1.
2. Opcja będzie realizowana na warunkach i zasadach określonych w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin częściowy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 - Środki dezynfekcyjne dla Oddziału Okulistycznego
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako
nieobowiązujące. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu
zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie
konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że
będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ.
4. Za środek równoważny Zamawiający rozumie środek oparty na tej samej głównej substancji
aktywnej, posiadający ten sam czas działania, spektrum działania i okres przydatności do użycia.
Środek równoważny posiada również identyczne dane jakościowe, wskazania i przeciwwskazania
do stosowania.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4
do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako
nieobowiązujące. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu
zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie
konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że
będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ.
4. Za środek równoważny Zamawiający rozumie środek oparty na tej samej głównej substancji
aktywnej, posiadający ten sam czas działania, spektrum działania i okres przydatności do użycia.
Środek równoważny posiada również identyczne dane jakościowe, wskazania i przeciwwskazania
do stosowania.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4
do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcja
1. Zamawiający skorzysta z opcji w przypadku zrealizowania minimalnej wartości lub wielkości świadczenia stron, wskazanej w § 3 ust. 3. W takim przypadku opcja będzie polegała na jednorazowej, dwukrotnej, lub kilkakrotnej realizacji poszczególnego asortymentu w ilościach wg zapotrzebowania. Zamawiający może korzystać z tej formy opcji do momentu wykorzystania w całości (w 100%) wartości brutto umowy, o której mowa w § 3 ust. 1.
2. Opcja będzie realizowana na warunkach i zasadach określonych w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin częściowy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5 Dezynfekcja narzedzi
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako
nieobowiązujące. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu
zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie
konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że
będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ.
4. Za środek równoważny Zamawiający rozumie środek oparty na tej samej głównej substancji
aktywnej, posiadający ten sam czas działania, spektrum działania i okres przydatności do użycia.
Środek równoważny posiada również identyczne dane jakościowe, wskazania i przeciwwskazania
do stosowania.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4
do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcja
1. Zamawiający skorzysta z opcji w przypadku zrealizowania minimalnej wartości lub wielkości świadczenia stron, wskazanej w § 3 ust. 3. W takim przypadku opcja będzie polegała na jednorazowej, dwukrotnej, lub kilkakrotnej realizacji poszczególnego asortymentu w ilościach wg zapotrzebowania. Zamawiający może korzystać z tej formy opcji do momentu wykorzystania w całości (w 100%) wartości brutto umowy, o której mowa w § 3 ust. 1.
2. Opcja będzie realizowana na warunkach i zasadach określonych w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin częściowy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6 Środki dezynfekcyjne dla Centralnej Sterylizatorni
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako
nieobowiązujące. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu
zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie
konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że
będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ.
4. Za środek równoważny Zamawiający rozumie środek oparty na tej samej głównej substancji
aktywnej, posiadający ten sam czas działania, spektrum działania i okres przydatności do użycia.
Środek równoważny posiada również identyczne dane jakościowe, wskazania i przeciwwskazania
do stosowania.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4
do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcja
1. Zamawiający skorzysta z opcji w przypadku zrealizowania minimalnej wartości lub wielkości świadczenia stron, wskazanej w § 3 ust. 3. W takim przypadku opcja będzie polegała na jednorazowej, dwukrotnej, lub kilkakrotnej realizacji poszczególnego asortymentu w ilościach wg zapotrzebowania. Zamawiający może korzystać z tej formy opcji do momentu wykorzystania w całości (w 100%) wartości brutto umowy, o której mowa w § 3 ust. 1.
2. Opcja będzie realizowana na warunkach i zasadach określonych w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin częściowy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7 Dezynfekcja powierzchni II
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako
nieobowiązujące. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu
zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie
konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że
będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ.
4. Za środek równoważny Zamawiający rozumie środek oparty na tej samej głównej substancji
aktywnej, posiadający ten sam czas działania, spektrum działania i okres przydatności do użycia.
Środek równoważny posiada również identyczne dane jakościowe, wskazania i przeciwwskazania
do stosowania.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4
do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcja
1. Zamawiający skorzysta z opcji w przypadku zrealizowania minimalnej wartości lub wielkości świadczenia stron, wskazanej w § 3 ust. 3. W takim przypadku opcja będzie polegała na jednorazowej, dwukrotnej, lub kilkakrotnej realizacji poszczególnego asortymentu w ilościach wg zapotrzebowania. Zamawiający może korzystać z tej formy opcji do momentu wykorzystania w całości (w 100%) wartości brutto umowy, o której mowa w § 3 ust. 1.
2. Opcja będzie realizowana na warunkach i zasadach określonych w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin częściowy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8 Mycie i dezynfekcja rąk II
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako
nieobowiązujące. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu
zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie
konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że
będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ.
4. Za środek równoważny Zamawiający rozumie środek oparty na tej samej głównej substancji
aktywnej, posiadający ten sam czas działania, spektrum działania i okres przydatności do użycia.
Środek równoważny posiada również identyczne dane jakościowe, wskazania i przeciwwskazania
do stosowania.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4
do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcja
1. Zamawiający skorzysta z opcji w przypadku zrealizowania minimalnej wartości lub wielkości świadczenia stron, wskazanej w § 3 ust. 3. W takim przypadku opcja będzie polegała na jednorazowej, dwukrotnej, lub kilkakrotnej realizacji poszczególnego asortymentu w ilościach wg zapotrzebowania. Zamawiający może korzystać z tej formy opcji do momentu wykorzystania w całości (w 100%) wartości brutto umowy, o której mowa w § 3 ust. 1.
2. Opcja będzie realizowana na warunkach i zasadach określonych w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin częściowy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9 - Dezynfekcja powierzchni III
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako
nieobowiązujące. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu
zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie
konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że
będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ.
4. Za środek równoważny Zamawiający rozumie środek oparty na tej samej głównej substancji
aktywnej, posiadający ten sam czas działania, spektrum działania i okres przydatności do użycia.
Środek równoważny posiada również identyczne dane jakościowe, wskazania i przeciwwskazania
do stosowania.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4
do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcja
1. Zamawiający skorzysta z opcji w przypadku zrealizowania minimalnej wartości lub wielkości świadczenia stron, wskazanej w § 3 ust. 3. W takim przypadku opcja będzie polegała na jednorazowej, dwukrotnej, lub kilkakrotnej realizacji poszczególnego asortymentu w ilościach wg zapotrzebowania. Zamawiający może korzystać z tej formy opcji do momentu wykorzystania w całości (w 100%) wartości brutto umowy, o której mowa w § 3 ust. 1.
2. Opcja będzie realizowana na warunkach i zasadach określonych w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin częściowy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 10 Dezynfekcja powierzchni IV
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako
nieobowiązujące. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu
zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie
konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że
będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ.
4. Za środek równoważny Zamawiający rozumie środek oparty na tej samej głównej substancji
aktywnej, posiadający ten sam czas działania, spektrum działania i okres przydatności do użycia.
Środek równoważny posiada również identyczne dane jakościowe, wskazania i przeciwwskazania
do stosowania.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4
do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcja
1. Zamawiający skorzysta z opcji w przypadku zrealizowania minimalnej wartości lub wielkości świadczenia stron, wskazanej w § 3 ust. 3. W takim przypadku opcja będzie polegała na jednorazowej, dwukrotnej, lub kilkakrotnej realizacji poszczególnego asortymentu w ilościach wg zapotrzebowania. Zamawiający może korzystać z tej formy opcji do momentu wykorzystania w całości (w 100%) wartości brutto umowy, o której mowa w § 3 ust. 1.
2. Opcja będzie realizowana na warunkach i zasadach określonych w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin częściowy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający żąda
podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
1) Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których
mowa w pkt. 2), z zastrzeżeniem pkt 3).
2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z zasadami określonymi w pkt 1) Zamawiający żąda:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
a) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał
w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy dane umożliwiające dostęp do tych środków;
b) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1 Ustawy.
2. Wykonawca posiadający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
A) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej, o
których mowa w pkt 2.2) lit. a) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza
likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w
innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed ich złożeniem.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.
1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt
1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 Ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio
oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
niema przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis pkt
2 stosuje się.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorem Formularza ofertowego stanowiącym Załącznik nr 1 do
SWZ.
1. Oprócz wypełnionego i podpisanego Formularza Oferty – załącznik nr 1 do SWZ, do oferty
należy załączyć:
2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SWZ.
3. Wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy –
załącznik nr 3 do SWZ.
4. Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie
pełnomocnictwa i/lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców
w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma pełnomocnictwa została określona w pkt IX.6
niniejszej części.
5. Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji przedmiotowego zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ – jeżeli dotyczy.
6. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy – załącznik nr 5 do SWZ –
jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 58 ust. 2
Ustawy.
3. Pełnomocnikiem może być jeden z Wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np.
pracownik jednego z Wykonawców);
4. Jeżeli pełnomocnikiem pozostałych Wykonawców jest Wykonawca będący osobą prawną to może
on działać zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji;
5. Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu Wykonawcy
i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.
6. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, powinno być w formie elektronicznej opatrzonej
podpisem kwalifikowanym osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawców oraz zostać
przekazane w ofercie wspólnej Wykonawców.
7. Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku
postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie
oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców
składających ofertę wspólną.
8. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty
indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
9. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
10. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia brak podstaw
wykluczenia z postępowania powinien wykazać każdy z Wykonawców (dotyczy pkt IV.2.2).
11. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zapisy określone
w pkt IV.1.3) obowiązują.
12. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana,
Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii
umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wartość brutto asortymentu nie wzrośnie przez okres obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem ust. 2 – 3.
2. W przypadku zmiany stawki VAT zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna.
3. Zmiany cen, o których mowa wyżej, mogą nastąpić od daty wejścia w życie stosownych przepisów prawa. Na dokonanie zmiany cen, o których mowa w ust. 2 musi być sporządzony i podpisany przez obie strony aneks.
4. Obniżenie cen może nastąpić bez uzasadnienia w każdym czasie, ale nie wymaga aneksu do umowy.
5. WWynagrodzenie Wykonawcy może ulec zwiększeniu w przypadku zmiany: cen materiałów bądź kosztów związanych z realizacją zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu w przypadku, gdy miesięczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, za 6 (szósty) miesiąc obowiązywania umowy w porównaniu z analogicznym miesiącem roku poprzedniego wyniesie minimum 10 %.
6. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zwiększeniu zgodnie z poniższymi zasadami:
7. ustalenie poziomu zmiany cen i innych kosztów, o których mowa w ust. 5 następuje na podstawie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za 6 (szósty) miesiąc obowiązywania umowy w porównaniu z analogicznym miesiącem roku poprzedniego;
8. zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wynosi połowę wartości wskaźnika, o którym mowa w pkt. 1,
9. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zwiększeniu zgodnie z poniższymi zasadami:
1) ustalenie poziomu zmiany cen i innych kosztów, o których mowa w ust. 5 następuje na podstawie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za 6 (szósty) miesiąc obowiązywania umowy w porównaniu z analogicznym miesiącem roku poprzedniego;
2) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wynosi połowę wartości wskaźnika, o którym mowa w pkt. 1,
3) zmiana ta odnosi się do całości wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 lub tylko jego części, gdy zmianie ulega jeden z elementów kształtujących to wynagrodzenie, o którym mowa w § 3 ust. 2.
10. Początkowym terminem obowiązywania zwiększonego wynagrodzenia na zasadach opisanych w ust. 6 jest pierwszy dzień rozpoczynający 7 miesiąc obowiązywania umowy. Dla celów ewidencyjnych dzień ten określa data sprzedaży towaru/usługi, wskazana w fakturze sprzedaży.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wojewódzkim Szpitalem im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej z siedzibą w Tarnobrzegu, ul. Szpitalna 1, 39-400 Tarnobrzeg
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-09 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
Cena brutto 60%
Termin częściowy realizacji zamówienia 40%
Punkty za kryterium dla n – tego Wykonawcy będą obliczane wg wzoru:
a) dla kryterium – cena brutto
C min
P cn = ……………………………….. x 60 pkt
C n
13
Oznaczenie sprawy: WSz – II.4.291.58.2024
gdzie: 1% = 1 pkt
( P c n ) – ilość punktów za cenę dla ocenianego Wykonawcy;
( C min ) – najniższa cena spośród ocenianych ofert;
( C n ) – cena zawarta w badanej ofercie;
b) dla kryterium – Termin częściowy realizacji zamówienia
Termin częściowy realizacji zamówienia: do 5 dni – 0 pkt (warunek minimalny)
do 3 dni – 20 pkt
1 dzień – 40 pkt
R b
R n = ……………………………….. x 40 pkt
R max
gdzie: 1% = 1 pkt
(R n) – ilość punktów za termin częściowy realizacji zamówienia dla ocenianego Wykonawcy;
(R b) – punkty badanej oferty;
(R max) – punkty za termin częściowy realizacji zamówienia najwyższej oferty spośród ocenianych ofert
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska w sumie najwyższą liczbę punktów zgodnie
z poniższym wzorem:
P cn + R n