Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przedmiot zamówienia: Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03
1.5.8.) Numer faksu: 47 701 20 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.wojcik@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny, jednostka sektora finansów publicznych -organ władzy publicznejadministracji rządowej ( centralnej lub terenowej )
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiot zamówienia: Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e05913f-8e22-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002396/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.Postępowanie prowadzone jest w jęz. polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom2.Komunikacja między Zam. a Wyk. odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) poprzez kliknięcie przycisku Wyślij wiadomość do zamawiającego .3.Wszelka korespondencja związanej z postępowaniem Zam. i Wyk. posługują się nr ogłoszenia z BZP oraz nr wew. postępowania.4.Wszelkie inf. Zam. będzie zamieszczał na platformie w sek. Komunikaty. Korespondencja, będzie przekazywana za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom do konkretnego wykonawcy.5.Wyk. ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom .6.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji, określają REGULAMIN platformazakupowa.pl, znajdujący się na stronie Platformy oraz Instrukcja dla Wykonawców platformazakupowa.pl dostępna pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.7.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pomocą dedykowanego formularza przy komunikacji to maks. 500 MB. 8.Zam. może również komunikować się z Wyk. za pomocą, e-mail malgorzata.wojcik@ra.policja.gov.pl.9.Zam. nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wyk. w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanej w SWZ.10.Zam. określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl tj.a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b)komputer klasy PC lub MAC o konfiguracji pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d)włączona obsługa JavaScript,e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf, f)platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g)oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar,11.Wykonawca, przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia a)Akceptuje, zapoznał się i stosuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce Regulamin oraz uznaje go za wiążący, 12.Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych śr. dowodowych, przedmiotowych śr. dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dok. przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania/złożenia na platformie zakupowej.13.Zam. nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją dla Wykonawców korzystania z platformazakupowa.pl , w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce Wyślij wiadomość do zamawiającego).Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.14.Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dot. w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce Instrukcje dla Wykonawców na stronie pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomZgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu , adres: ul. 11-go Listopada 37/59, kod: 26-600Radom;dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych : Zespół ds. Ochrony Informacji Wydziału ds. Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu ul. 11-goListopada 37/59, kod: 26-600 Radom, tel. miejski 47 701 22 14, 47 701 22 19, tel. do sekretariatu Wydziału ds. OIN 47 701 22 17, fax 47 701 36 11, oin.kwp@ra.policja.gov.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz.2019) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; oraz przez okres na jaki pozwalają przepisy prawa w zakresie realizowanych zadań przez administratora danych obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 (zadanie nr 1) – usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych policjantów i pracowników pełniących służbę/wykonujących pracę na terenie KPP w Ciechanowie;
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomPrzy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich punktami:1. Godziny pracy pracowni (G) - max 50 pkt2. Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu (D)- max 50 pktPunktacja dla godzin (G):do 2 godzin – 0 punktówod 3 godzin do 4 godzin – 20 punktówod 5 godzin do 6 godzin – 40 punktówod 7 godzin i powyżej – 50 punktówPunktacja dla doświadczenia liczona w pełnych latach na dzień składania oferty, tj. otwarcia ofert (D):do 1 roku – 0 punktówod 1 roku do 2 lat – 10 punktówod 3 lat do 5 lat – 20 punktówod 6 lat do 8 lat – 30 punktówod 9 lat do 10 lat – 40 punktów11 lat i powyżej – 50 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny pracy pracowni
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomPrzy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich punktami:1. Godziny pracy pracowni (G) - max 50 pkt2. Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu (D)- max 50 pktPunktacja dla godzin (G):do 2 godzin – 0 punktówod 3 godzin do 4 godzin – 20 punktówod 5 godzin do 6 godzin – 40 punktówod 7 godzin i powyżej – 50 punktówPunktacja dla doświadczenia liczona w pełnych latach na dzień składania oferty, tj. otwarcia ofert (D):do 1 roku – 0 punktówod 1 roku do 2 lat – 10 punktówod 3 lat do 5 lat – 20 punktówod 6 lat do 8 lat – 30 punktówod 9 lat do 10 lat – 40 punktów11 lat i powyżej – 50 punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 (zadanie nr 2) – usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych policjantów i pracowników pełniących służbę/wykonujących pracę na terenie KPP w Garwolinie;
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomPrzy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich punktami:1. Godziny pracy pracowni (G) - max 50 pkt2. Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu (D)- max 50 pktPunktacja dla godzin (G):do 2 godzin – 0 punktówod 3 godzin do 4 godzin – 20 punktówod 5 godzin do 6 godzin – 40 punktówod 7 godzin i powyżej – 50 punktówPunktacja dla doświadczenia liczona w pełnych latach na dzień składania oferty, tj. otwarcia ofert (D):do 1 roku – 0 punktówod 1 roku do 2 lat – 10 punktówod 3 lat do 5 lat – 20 punktówod 6 lat do 8 lat – 30 punktówod 9 lat do 10 lat – 40 punktów11 lat i powyżej – 50 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny pracy pracowni
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomPrzy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich punktami:1. Godziny pracy pracowni (G) - max 50 pkt2. Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu (D)- max 50 pktPunktacja dla godzin (G):do 2 godzin – 0 punktówod 3 godzin do 4 godzin – 20 punktówod 5 godzin do 6 godzin – 40 punktówod 7 godzin i powyżej – 50 punktówPunktacja dla doświadczenia liczona w pełnych latach na dzień składania oferty, tj. otwarcia ofert (D):do 1 roku – 0 punktówod 1 roku do 2 lat – 10 punktówod 3 lat do 5 lat – 20 punktówod 6 lat do 8 lat – 30 punktówod 9 lat do 10 lat – 40 punktów11 lat i powyżej – 50 punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 (zadanie nr 3) – usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych policjantów i pracowników pełniących służbę/wykonujących pracę na terenie KPP w Ostrowi Mazowieckiej;
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomPrzy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich punktami:1. Godziny pracy pracowni (G) - max 50 pkt2. Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu (D)- max 50 pktPunktacja dla godzin (G):do 2 godzin – 0 punktówod 3 godzin do 4 godzin – 20 punktówod 5 godzin do 6 godzin – 40 punktówod 7 godzin i powyżej – 50 punktówPunktacja dla doświadczenia liczona w pełnych latach na dzień składania oferty, tj. otwarcia ofert (D):do 1 roku – 0 punktówod 1 roku do 2 lat – 10 punktówod 3 lat do 5 lat – 20 punktówod 6 lat do 8 lat – 30 punktówod 9 lat do 10 lat – 40 punktów11 lat i powyżej – 50 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny pracy pracowni
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomPrzy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich punktami:1. Godziny pracy pracowni (G) - max 50 pkt2. Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu (D)- max 50 pktPunktacja dla godzin (G):do 2 godzin – 0 punktówod 3 godzin do 4 godzin – 20 punktówod 5 godzin do 6 godzin – 40 punktówod 7 godzin i powyżej – 50 punktówPunktacja dla doświadczenia liczona w pełnych latach na dzień składania oferty, tj. otwarcia ofert (D):do 1 roku – 0 punktówod 1 roku do 2 lat – 10 punktówod 3 lat do 5 lat – 20 punktówod 6 lat do 8 lat – 30 punktówod 9 lat do 10 lat – 40 punktów11 lat i powyżej – 50 punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 (zadanie nr 4) – usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych policjantów i pracowników pełniących służbę/wykonujących pracę na terenie KPP w Płońsku;
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomPrzy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich punktami:1. Godziny pracy pracowni (G) - max 50 pkt2. Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu (D)- max 50 pktPunktacja dla godzin (G):do 2 godzin – 0 punktówod 3 godzin do 4 godzin – 20 punktówod 5 godzin do 6 godzin – 40 punktówod 7 godzin i powyżej – 50 punktówPunktacja dla doświadczenia liczona w pełnych latach na dzień składania oferty, tj. otwarcia ofert (D):do 1 roku – 0 punktówod 1 roku do 2 lat – 10 punktówod 3 lat do 5 lat – 20 punktówod 6 lat do 8 lat – 30 punktówod 9 lat do 10 lat – 40 punktów11 lat i powyżej – 50 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny pracy pracowni
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu
4.3.6.) Waga: 50
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomPrzy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich punktami:1. Godziny pracy pracowni (G) - max 50 pkt2. Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu (D)- max 50 pktPunktacja dla godzin (G):do 2 godzin – 0 punktówod 3 godzin do 4 godzin – 20 punktówod 5 godzin do 6 godzin – 40 punktówod 7 godzin i powyżej – 50 punktówPunktacja dla doświadczenia liczona w pełnych latach na dzień składania oferty, tj. otwarcia ofert (D):do 1 roku – 0 punktówod 1 roku do 2 lat – 10 punktówod 3 lat do 5 lat – 20 punktówod 6 lat do 8 lat – 30 punktówod 9 lat do 10 lat – 40 punktów11 lat i powyżej – 50 punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 (zadanie nr 5) – usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych policjantów i pracowników pełniących służbę/wykonujących pracę na terenie KPP w Przysusze;
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomPrzy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich punktami:1. Godziny pracy pracowni (G) - max 50 pkt2. Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu (D)- max 50 pktPunktacja dla godzin (G):do 2 godzin – 0 punktówod 3 godzin do 4 godzin – 20 punktówod 5 godzin do 6 godzin – 40 punktówod 7 godzin i powyżej – 50 punktówPunktacja dla doświadczenia liczona w pełnych latach na dzień składania oferty, tj. otwarcia ofert (D):do 1 roku – 0 punktówod 1 roku do 2 lat – 10 punktówod 3 lat do 5 lat – 20 punktówod 6 lat do 8 lat – 30 punktówod 9 lat do 10 lat – 40 punktów11 lat i powyżej – 50 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny pracy pracowni
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomPrzy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich punktami:1. Godziny pracy pracowni (G) - max 50 pkt2. Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu (D)- max 50 pktPunktacja dla godzin (G):do 2 godzin – 0 punktówod 3 godzin do 4 godzin – 20 punktówod 5 godzin do 6 godzin – 40 punktówod 7 godzin i powyżej – 50 punktówPunktacja dla doświadczenia liczona w pełnych latach na dzień składania oferty, tj. otwarcia ofert (D):do 1 roku – 0 punktówod 1 roku do 2 lat – 10 punktówod 3 lat do 5 lat – 20 punktówod 6 lat do 8 lat – 30 punktówod 9 lat do 10 lat – 40 punktów11 lat i powyżej – 50 punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 (zadanie nr 6) – usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych policjantów i pracowników pełniących służbę/wykonujących pracę na terenie KPP w Sochaczewie;
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomPrzy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich punktami:1. Godziny pracy pracowni (G) - max 50 pkt2. Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu (D)- max 50 pktPunktacja dla godzin (G):do 2 godzin – 0 punktówod 3 godzin do 4 godzin – 20 punktówod 5 godzin do 6 godzin – 40 punktówod 7 godzin i powyżej – 50 punktówPunktacja dla doświadczenia liczona w pełnych latach na dzień składania oferty, tj. otwarcia ofert (D):do 1 roku – 0 punktówod 1 roku do 2 lat – 10 punktówod 3 lat do 5 lat – 20 punktówod 6 lat do 8 lat – 30 punktówod 9 lat do 10 lat – 40 punktów11 lat i powyżej – 50 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny pracy pracowni
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomPrzy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich punktami:1. Godziny pracy pracowni (G) - max 50 pkt2. Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu (D)- max 50 pktPunktacja dla godzin (G):do 2 godzin – 0 punktówod 3 godzin do 4 godzin – 20 punktówod 5 godzin do 6 godzin – 40 punktówod 7 godzin i powyżej – 50 punktówPunktacja dla doświadczenia liczona w pełnych latach na dzień składania oferty, tj. otwarcia ofert (D):do 1 roku – 0 punktówod 1 roku do 2 lat – 10 punktówod 3 lat do 5 lat – 20 punktówod 6 lat do 8 lat – 30 punktówod 9 lat do 10 lat – 40 punktów11 lat i powyżej – 50 punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 (zadanie nr 7) – usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych policjantów i pracowników pełniących służbę/wykonujących pracę na terenie KPP w Węgrowie;
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomPrzy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich punktami:1. Godziny pracy pracowni (G) - max 50 pkt2. Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu (D)- max 50 pktPunktacja dla godzin (G):do 2 godzin – 0 punktówod 3 godzin do 4 godzin – 20 punktówod 5 godzin do 6 godzin – 40 punktówod 7 godzin i powyżej – 50 punktówPunktacja dla doświadczenia liczona w pełnych latach na dzień składania oferty, tj. otwarcia ofert (D):do 1 roku – 0 punktówod 1 roku do 2 lat – 10 punktówod 3 lat do 5 lat – 20 punktówod 6 lat do 8 lat – 30 punktówod 9 lat do 10 lat – 40 punktów11 lat i powyżej – 50 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny pracy pracowni
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomPrzy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich punktami:1. Godziny pracy pracowni (G) - max 50 pkt2. Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu (D)- max 50 pktPunktacja dla godzin (G):do 2 godzin – 0 punktówod 3 godzin do 4 godzin – 20 punktówod 5 godzin do 6 godzin – 40 punktówod 7 godzin i powyżej – 50 punktówPunktacja dla doświadczenia liczona w pełnych latach na dzień składania oferty, tj. otwarcia ofert (D):do 1 roku – 0 punktówod 1 roku do 2 lat – 10 punktówod 3 lat do 5 lat – 20 punktówod 6 lat do 8 lat – 30 punktówod 9 lat do 10 lat – 40 punktów11 lat i powyżej – 50 punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8 (zadanie nr 8) – usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych policjantów i pracowników pełniących służbę/wykonujących pracę na terenie KPP w Wyszkowie;
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomPrzy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich punktami:1. Godziny pracy pracowni (G) - max 50 pkt2. Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu (D)- max 50 pktPunktacja dla godzin (G):do 2 godzin – 0 punktówod 3 godzin do 4 godzin – 20 punktówod 5 godzin do 6 godzin – 40 punktówod 7 godzin i powyżej – 50 punktówPunktacja dla doświadczenia liczona w pełnych latach na dzień składania oferty, tj. otwarcia ofert (D):do 1 roku – 0 punktówod 1 roku do 2 lat – 10 punktówod 3 lat do 5 lat – 20 punktówod 6 lat do 8 lat – 30 punktówod 9 lat do 10 lat – 40 punktów11 lat i powyżej – 50 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny pracy pracowni
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomPrzy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich punktami:1. Godziny pracy pracowni (G) - max 50 pkt2. Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu (D)- max 50 pktPunktacja dla godzin (G):do 2 godzin – 0 punktówod 3 godzin do 4 godzin – 20 punktówod 5 godzin do 6 godzin – 40 punktówod 7 godzin i powyżej – 50 punktówPunktacja dla doświadczenia liczona w pełnych latach na dzień składania oferty, tj. otwarcia ofert (D):do 1 roku – 0 punktówod 1 roku do 2 lat – 10 punktówod 3 lat do 5 lat – 20 punktówod 6 lat do 8 lat – 30 punktówod 9 lat do 10 lat – 40 punktów11 lat i powyżej – 50 punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9 (zadanie nr 9) – usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych policjantów i pracowników pełniących służbę/wykonujących pracę na terenie KPP w Żurominie;
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomPrzy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich punktami:1. Godziny pracy pracowni (G) - max 50 pkt2. Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu (D)- max 50 pktPunktacja dla godzin (G):do 2 godzin – 0 punktówod 3 godzin do 4 godzin – 20 punktówod 5 godzin do 6 godzin – 40 punktówod 7 godzin i powyżej – 50 punktówPunktacja dla doświadczenia liczona w pełnych latach na dzień składania oferty, tj. otwarcia ofert (D):do 1 roku – 0 punktówod 1 roku do 2 lat – 10 punktówod 3 lat do 5 lat – 20 punktówod 6 lat do 8 lat – 30 punktówod 9 lat do 10 lat – 40 punktów11 lat i powyżej – 50 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny pracy pracowni
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomPrzy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich punktami:1. Godziny pracy pracowni (G) - max 50 pkt2. Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu (D)- max 50 pktPunktacja dla godzin (G):do 2 godzin – 0 punktówod 3 godzin do 4 godzin – 20 punktówod 5 godzin do 6 godzin – 40 punktówod 7 godzin i powyżej – 50 punktówPunktacja dla doświadczenia liczona w pełnych latach na dzień składania oferty, tj. otwarcia ofert (D):do 1 roku – 0 punktówod 1 roku do 2 lat – 10 punktówod 3 lat do 5 lat – 20 punktówod 6 lat do 8 lat – 30 punktówod 9 lat do 10 lat – 40 punktów11 lat i powyżej – 50 punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10 (zadanie nr 10) – usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych policjantów i pracowników pełniących służbę/wykonujących pracę na terenie KPP w Żyrardowie.