Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy i montażu kriokomory do Domu Zdrojowego w Szczawnie-Zdroju transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Szczawno-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-310
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mfajek@szczawno-jedlina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawno-jedlina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy i montażu kriokomory do Domu Zdrojowego w Szczawnie-Zdroju transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-586d8342-a299-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szczawno_jedlina3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szczawno_jedlina
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SWZ pkt.XIII: 6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczącespecyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazaniai odbioru danych za pośrednictwem platforma zakupowa.pl, tj.:a. stały dostęp do sieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b. komputer klasy PC lub MACo następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowszawersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowszewersje,c.zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalniewersja 100.,d. włączona obsługa JavaScript,e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lubinny obsługujący format plików .pdf, f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętegow komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g. Oznaczenie czasu odbioru danych przezplatformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnegoserwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.7. Wykonawca, przystępując doniniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:h. akceptuje warunki korzystaniaz platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiemw zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystaniaz platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienietreści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przyużyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronieinternetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcjeZgodnie z SWZ pkt. XIV:1.Oferta,wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektroniczniemuszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środkówdowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobistyWykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.4. Podpisykwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików musząspełniać“Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej iusług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr910/2014- od 1 lipca 2016 roku”.5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdESzewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.12. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwemdedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przykomunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.14. Zamawiający rekomenduje wykorzystanieformatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf15. W celuewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:a. .zip b..7Z16. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif.bmp .numbers .pages.Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożonenieskutecznie.UWAGA - pozostałe informacje rozszerzone - w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1. administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.2. administrator wyznaczył Inspektora DanychOsobowych, z którym można się kontaktować P. Magdalena Motyl, Tel.: 74 8493150 e-mailsekretariat@szczawnojedlina.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4. odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 74 ustawyPZP5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje niebędą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8. posiada Pani/Pan:a.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (wprzypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmierniedużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mającychna celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania oudzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub datyzakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b. na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowieńumowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu orazjego załączników);c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania oudzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osobyfizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lubpaństwa członkowskiego);d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu:a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawodo usunięcia danych osobowych;b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;c.na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10.przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne zRODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwymdla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1. administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.2. administrator wyznaczył Inspektora DanychOsobowych, z którym można się kontaktować P. Magdalena Motyl, Tel.: 74 8493150 e-mailsekretariat@szczawnojedlina.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4. odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 74 ustawyPZP5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje niebędą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8. posiada Pani/Pan:a.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (wprzypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmierniedużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mającychna celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania oudzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub datyzakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b. na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowieńumowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu orazjego załączników);c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania oudzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osobyfizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lubpaństwa członkowskiego);d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu:a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawodo usunięcia danych osobowych;b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;c.na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10.przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne zRODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwymdla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 7/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 155000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy (i montażu) kriokomory do Domu Zdrojowego wSzczawnie-Zdroju transportem Wykonawcy lub na jego koszt.Szczegółowy opis oraz sposóbrealizacji zamówienia zawiera wzór umowy, załącznik nr 2 oraz poniższy opis:a) demontażistniejącej kriokomory wraz z jej utylizacją b) dostawa i montaż nowej kriokomory wraz zniezbędnymi obróbkami.c) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi kriokomory d)wykonanie przeglądów technicznych w okresie gwarancji (wartość przeglądów musi byćuwzględniona w cenie usługi)e) gwarancja – min. 24 miesiące f) UWAGA: Zamawiający wymagakriokomory minimum 6 osobowej.g) dostawa i montaż (w tym demontaż starej kriokomory) -Dom Zdrojowy ul. Kolejowa 14, 58-310 Szczawno-Zdrój UWAGA – zamawiający starał się opisaćprzedmiot zamówienia w sposób najbardziej zrozumiały dla Wykonawcy. Ewentualnie użytenazwy własne obrazują jedynie rozwiązania, wyznaczając przybliżone cechy elementówwchodzących w skład przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza rozwiązaniarównoważne.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przezZamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniająwymagania określone przez Zamawiającego, tj. posiadają skład identyczne lub lepszeparametry techniczne.