Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (zajęć specjalistycznych) w związku z realizacją zadania wynikającego z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ,,Za życiem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Stargardzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000703204
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Majdanek 7A
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@poradnia.stargard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.poradnia.stargard.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (zajęć specjalistycznych) w związku z realizacją zadania wynikającego z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ,,Za życiem”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de6155de-d607-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00222272/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (zajęć specjalistycz-nych) w związku z realizacją zadania wynikającego z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ,,Za życiem”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/894280
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/894280
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Środkiem komunikacji elektronicznej w
niniejszym postępowaniu jest:a) Platforma, dostępna pod adresem
https://platformazakupowa.pl i formularz Wyślij wiadomość (dostępny na stronie postępowania).Uwaga!
Komunikat Wyślij wiadomość nie służy do składania ofert. b) dyrektor@poradnia.stargard.pl w sytuacjach
awaryjnych np. nie działania Platformy. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z
Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.2. Zaleca się, aby
komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie, a nie za pośrednictwem email.3.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane
zostały w Regulaminie Platformy.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem
dedykowanych formularzy na Platformie został podany w instrukcji dla Wykonawców.5. Za datę
przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich
przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym
pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.6. Zamawiający rekomenduje
przesyłanie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg
(.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający
rekomenduje wykorzystywanie jednego z formatów:
.zip.7Z.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaćpodpisy tego samego rodzaju.
Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i
kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.8. Oświadczenie na podstawie
art. 125 ust. 1 składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.9. Ofertę składa
się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.10. Forma dokumentów zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzaniaprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PPPS.1.JR.272.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 21
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie terapii logopedycznej
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dopuszcza się, w drodze aneksu do umowy, przedłużenie okresu jej realizacji, o nie więcej niż 3 miesiące. Zmiana może
nastąpić w przypadku, gdy do zakończenia pierwotnego terminu reali-zacji umowy całkowita wartość wynagrodzenia brutto,
wskazanego w ofercie nie zostanie w pełni wykorzystana oraz z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych podanych
w ofercie wykonawcy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający
przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, polegających na powtórzeniu zamówienia
podstawowego w roku 2025. Maksymalna wartość zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP – do 100% wartości
zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin płatności - 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie terapii neurologopedycznej 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dopuszcza się, w drodze aneksu do umowy, przedłużenie okresu jej realizacji, o nie więcej niż 3 miesiące. Zmiana może
nastąpić w przypadku, gdy do zakończenia pierwotnego terminu reali-zacji umowy całkowita wartość wynagrodzenia brutto,
wskazanego w ofercie nie zostanie w pełni wykorzystana oraz z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych podanych
w ofercie wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający
przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, polegających na powtórzeniu zamówienia
podstawowego w roku 2025. Maksymalna wartość zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP – do 100% wartości
zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin płatności - 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie terapii neurologopedycznej 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dopuszcza się, w drodze aneksu do umowy, przedłużenie okresu jej realizacji, o nie więcej niż 3 miesiące. Zmiana może
nastąpić w przypadku, gdy do zakończenia pierwotnego terminu reali-zacji umowy całkowita wartość wynagrodzenia brutto,
wskazanego w ofercie nie zostanie w pełni wykorzystana oraz z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych podanych
w ofercie wykonawcy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, polegających na powtórzeniu zamówienia
podstawowego w roku 2025. Maksymalna wartość zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP – do 100% wartości
zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin płatności - 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie terapii neurologopedycznej 3
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dopuszcza się, w drodze aneksu do umowy, przedłużenie okresu jej realizacji, o nie więcej niż 3 miesiące. Zmiana może
nastąpić w przypadku, gdy do zakończenia pierwotnego terminu reali-zacji umowy całkowita wartość wynagrodzenia brutto,
wskazanego w ofercie nie zostanie w pełni wykorzystana oraz z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych podanych
w ofercie wykonawcy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, polegających na powtórzeniu zamówienia
podstawowego w roku 2025. Maksymalna wartość zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP – do 100% wartości
zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin płatności - 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie terapii neurologopedycznej 4
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dopuszcza się, w drodze aneksu do umowy, przedłużenie okresu jej realizacji, o nie więcej niż 3 miesiące. Zmiana może
nastąpić w przypadku, gdy do zakończenia pierwotnego terminu reali-zacji umowy całkowita wartość wynagrodzenia brutto,
wskazanego w ofercie nie zostanie w pełni wykorzystana oraz z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych podanych
w ofercie wykonawcy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, polegających na powtórzeniu zamówienia
podstawowego w roku 2025. Maksymalna wartość zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP – do 100% wartości
zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin płatności - 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie konsultacji psychologicznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dopuszcza się, w drodze aneksu do umowy, przedłużenie okresu jej realizacji, o nie więcej niż 3 miesiące. Zmiana może
nastąpić w przypadku, gdy do zakończenia pierwotnego terminu reali-zacji umowy całkowita wartość wynagrodzenia brutto,
wskazanego w ofercie nie zostanie w pełni wykorzystana oraz z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych podanych
w ofercie wykonawcy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, polegających na powtórzeniu zamówienia
podstawowego w roku 2025. Maksymalna wartość zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP – do 100% wartości
zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin płatności - 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie terapii pedagogicznej
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dopuszcza się, w drodze aneksu do umowy, przedłużenie okresu jej realizacji, o nie więcej niż 3 miesiące. Zmiana może
nastąpić w przypadku, gdy do zakończenia pierwotnego terminu reali-zacji umowy całkowita wartość wynagrodzenia brutto,
wskazanego w ofercie nie zostanie w pełni wykorzystana oraz z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych podanych
w ofercie wykonawcy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, polegających na powtórzeniu zamówienia
podstawowego w roku 2025. Maksymalna wartość zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP – do 100% wartości
zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin płatności - 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie terapii zaburzeń integracji sensorycznej 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dopuszcza się, w drodze aneksu do umowy, przedłużenie okresu jej realizacji, o nie więcej niż 3 miesiące. Zmiana może
nastąpić w przypadku, gdy do zakończenia pierwotnego terminu reali-zacji umowy całkowita wartość wynagrodzenia brutto,
wskazanego w ofercie nie zostanie w pełni wykorzystana oraz z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych podanych
w ofercie wykonawcy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, polegających na powtórzeniu zamówienia
podstawowego w roku 2025. Maksymalna wartość zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP – do 100% wartości
zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin płatności - 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie terapii zaburzeń integracji sensorycznej 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dopuszcza się, w drodze aneksu do umowy, przedłużenie okresu jej realizacji, o nie więcej niż 3 miesiące. Zmiana może
nastąpić w przypadku, gdy do zakończenia pierwotnego terminu reali-zacji umowy całkowita wartość wynagrodzenia brutto,
wskazanego w ofercie nie zostanie w pełni wykorzystana oraz z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych podanych
w ofercie wykonawcy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, polegających na powtórzeniu zamówienia
podstawowego w roku 2025. Maksymalna wartość zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP – do 100% wartości
zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin płatności - 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie terapii zaburzeń integracji sensorycznej 3
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dopuszcza się, w drodze aneksu do umowy, przedłużenie okresu jej realizacji, o nie więcej niż 3 miesiące. Zmiana może
nastąpić w przypadku, gdy do zakończenia pierwotnego terminu reali-zacji umowy całkowita wartość wynagrodzenia brutto,
wskazanego w ofercie nie zostanie w pełni wykorzystana oraz z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych podanych
w ofercie wykonawcy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, polegających na powtórzeniu zamówienia
podstawowego w roku 2025. Maksymalna wartość zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP – do 100% wartości
zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin płatności - 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie terapii zaburzeń integracji sensorycznej 4
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dopuszcza się, w drodze aneksu do umowy, przedłużenie okresu jej realizacji, o nie więcej niż 3 miesiące. Zmiana może
nastąpić w przypadku, gdy do zakończenia pierwotnego terminu reali-zacji umowy całkowita wartość wynagrodzenia brutto,
wskazanego w ofercie nie zostanie w pełni wykorzystana oraz z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych podanych
w ofercie wykonawcy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, polegających na powtórzeniu zamówienia
podstawowego w roku 2025. Maksymalna wartość zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP – do 100% wartości
zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin płatności - 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie treningu umiejętności społecznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dopuszcza się, w drodze aneksu do umowy, przedłużenie okresu jej realizacji, o nie więcej niż 3 miesiące. Zmiana może
nastąpić w przypadku, gdy do zakończenia pierwotnego terminu reali-zacji umowy całkowita wartość wynagrodzenia brutto,
wskazanego w ofercie nie zostanie w pełni wykorzystana oraz z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych podanych
w ofercie wykonawcy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, polegających na powtórzeniu zamówienia
podstawowego w roku 2025. Maksymalna wartość zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP – do 100% wartości
zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin płatności - 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie fizjoterapii 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dopuszcza się, w drodze aneksu do umowy, przedłużenie okresu jej realizacji, o nie więcej niż 3 miesiące. Zmiana może
nastąpić w przypadku, gdy do zakończenia pierwotnego terminu reali-zacji umowy całkowita wartość wynagrodzenia brutto,
wskazanego w ofercie nie zostanie w pełni wykorzystana oraz z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych podanych
w ofercie wykonawcy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, polegających na powtórzeniu zamówienia
podstawowego w roku 2025. Maksymalna wartość zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP – do 100% wartości
zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin płatności - 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie fizjoterapii 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dopuszcza się, w drodze aneksu do umowy, przedłużenie okresu jej realizacji, o nie więcej niż 3 miesiące. Zmiana może
nastąpić w przypadku, gdy do zakończenia pierwotnego terminu reali-zacji umowy całkowita wartość wynagrodzenia brutto,
wskazanego w ofercie nie zostanie w pełni wykorzystana oraz z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych podanych
w ofercie wykonawcy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, polegających na powtórzeniu zamówienia
podstawowego w roku 2025. Maksymalna wartość zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP – do 100% wartości
zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin płatności - 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie fizjoterapii 3
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dopuszcza się, w drodze aneksu do umowy, przedłużenie okresu jej realizacji, o nie więcej niż 3 miesiące. Zmiana może
nastąpić w przypadku, gdy do zakończenia pierwotnego terminu reali-zacji umowy całkowita wartość wynagrodzenia brutto,
wskazanego w ofercie nie zostanie w pełni wykorzystana oraz z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych podanych
w ofercie wykonawcy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, polegających na powtórzeniu zamówienia
podstawowego w roku 2025. Maksymalna wartość zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP – do 100% wartości
zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin płatności - 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie fizjoterapii neurorozwojowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dopuszcza się, w drodze aneksu do umowy, przedłużenie okresu jej realizacji, o nie więcej niż 3 miesiące. Zmiana może
nastąpić w przypadku, gdy do zakończenia pierwotnego terminu reali-zacji umowy całkowita wartość wynagrodzenia brutto,
wskazanego w ofercie nie zostanie w pełni wykorzystana oraz z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych podanych
w ofercie wykonawcy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, polegających na powtórzeniu zamówienia
podstawowego w roku 2025. Maksymalna wartość zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP – do 100% wartości
zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin płatności - 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie terapii ręki
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dopuszcza się, w drodze aneksu do umowy, przedłużenie okresu jej realizacji, o nie więcej niż 3 miesiące. Zmiana może
nastąpić w przypadku, gdy do zakończenia pierwotnego terminu reali-zacji umowy całkowita wartość wynagrodzenia brutto,
wskazanego w ofercie nie zostanie w pełni wykorzystana oraz z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych podanych
w ofercie wykonawcy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, polegających na powtórzeniu zamówienia
podstawowego w roku 2025. Maksymalna wartość zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP – do 100% wartości
zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin płatności - 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie terapii Biofeedback
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dopuszcza się, w drodze aneksu do umowy, przedłużenie okresu jej realizacji, o nie więcej niż 3 miesiące. Zmiana może
nastąpić w przypadku, gdy do zakończenia pierwotnego terminu reali-zacji umowy całkowita wartość wynagrodzenia brutto,
wskazanego w ofercie nie zostanie w pełni wykorzystana oraz z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych podanych
w ofercie wykonawcy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, polegających na powtórzeniu zamówienia
podstawowego w roku 2025. Maksymalna wartość zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP – do 100% wartości
zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin płatności - 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 19
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie terapii metodą Tomatisa 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dopuszcza się, w drodze aneksu do umowy, przedłużenie okresu jej realizacji, o nie więcej niż 3 miesiące. Zmiana może
nastąpić w przypadku, gdy do zakończenia pierwotnego terminu reali-zacji umowy całkowita wartość wynagrodzenia brutto,
wskazanego w ofercie nie zostanie w pełni wykorzystana oraz z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych podanych
w ofercie wykonawcy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, polegających na powtórzeniu zamówienia
podstawowego w roku 2025. Maksymalna wartość zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP – do 100% wartości
zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin płatności - 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 20
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie terapii metodą Tomatisa 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dopuszcza się, w drodze aneksu do umowy, przedłużenie okresu jej realizacji, o nie więcej niż 3 miesiące. Zmiana może
nastąpić w przypadku, gdy do zakończenia pierwotnego terminu reali-zacji umowy całkowita wartość wynagrodzenia brutto,
wskazanego w ofercie nie zostanie w pełni wykorzystana oraz z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych podanych
w ofercie wykonawcy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, polegających na powtórzeniu zamówienia
podstawowego w roku 2025. Maksymalna wartość zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP – do 100% wartości
zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin płatności - 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 21
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie dogoterapii
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dopuszcza się, w drodze aneksu do umowy, przedłużenie okresu jej realizacji, o nie więcej niż 3 miesiące. Zmiana może
nastąpić w przypadku, gdy do zakończenia pierwotnego terminu reali-zacji umowy całkowita wartość wynagrodzenia brutto,
wskazanego w ofercie nie zostanie w pełni wykorzystana oraz z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych podanych
w ofercie wykonawcy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, polegających na powtórzeniu zamówienia
podstawowego w roku 2025. Maksymalna wartość zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP – do 100% wartości
zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin płatności - 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy składający ofertę wykazali, że dysponują podczas realizacji zamówienia:
a)
dla części 1 zamówienia: - jedną osobą, która będzie faktycznie realizować zadania opisane w Rozdziale 2 SWZ dla tej części, posiadającą ukończone studia podyplomo-we z zakresu logopedii oraz ukończone studia wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym;
b)
dla części 2 zamówienia: - jedną osobą, która będzie faktycznie realizować zadania opisane w Rozdziale 2 SWZ dla tej części, posiadającą ukończone studia podyplomo-we z zakresu neurologopedii oraz ukończone studia wyższe magisterskie z przygoto-waniem pedagogicznym;
c)
dla części 3 zamówienia: - jedną osobą, która będzie faktycznie realizować zadania opisane w Rozdziale 2 SWZ dla tej części, posiadającą ukończone studia podyplomowe z zakresu neurologopedii oraz ukończone studia wyższe magisterskie z przygoto-
waniem pedagogicznym;
d)
dla części 4 zamówienia: - jedną osobą, która będzie faktycznie realizować zadania opisane w Rozdziale 2 SWZ dla tej części, posiadającą ukończone studia podyplomo-we z zakresu neurologopedii oraz ukończone studia wyższe magisterskie z przygoto-waniem pedagogicznym;
e)
dla części 5 zamówienia: - jedną osobą, która będzie faktycznie realizować zadania opisane w Rozdziale 2 SWZ dla tej części, posiadającą ukończone studia podyplomo-we z zakresu neurologopedii oraz ukończone studia wyższe magisterskie z przygoto-waniem pedagogicznym;
f)
dla części 6 zamówienia: - jedną osobą, która będzie faktycznie realizować zadania opisane w Rozdziale 2 SWZ dla tej części, posiadającą ukończone studia wyższe magi-sterskie w zakresie psychologii z przygotowaniem pedagogicznym;
g)
dla części 7 zamówienia: - jedną osobą, która będzie faktycznie realizować zadania opisane w Rozdziale 2 SWZ dla tej części, posiadającą ukończone studia podyplomo-we z zakresu diagnozy i terapii pedagogicznej oraz ukończone studia wyższe magi-sterskie z przygotowaniem pedagogicznym;
h)
dla części 8 zamówienia: - jedną osobą, która będzie faktycznie realizować zadania opisane w Rozdziale 2 SWZ dla tej części, posiadającą ukończone studia wyższe magi-sterskie z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia podyplomowe z inte-gracji sensorycznej lub posiadającą certyfikat terapeuty SI;
i)
dla części 9 zamówienia: - jedną osobą, która będzie faktycznie realizować zadania opisane w Rozdziale 2 SWZ dla tej części, posiadającą ukończone studia wyższe magi-sterskie z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia podyplomowe z inte-gracji sensorycznej lub posiadającą certyfikat terapeuty SI;
j)
dla części 10 zamówienia: - jedną osobą, która będzie faktycznie realizować zadania opisane w Rozdziale 2 SWZ dla tej części, posiadającą ukończone studia wyższe magi-sterskie z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia podyplomowe z inte-gracji sensorycznej lub posiadającą certyfikat terapeuty SI;
k)
dla części 11 zamówienia: - jedną osobą, która będzie faktycznie realizować zadania opisane w Rozdziale 2 SWZ dla tej części, posiadającą ukończone studia wyższe magi-sterskie z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia podyplomowe z inte-gracji sensorycznej lub posiadającą certyfikat terapeuty SI;
l)
dla części 12 zamówienia: - jedną osobą, która będzie faktycznie realizować zadania opisane w Rozdziale 2 SWZ dla tej części, posiadającą ukończone studia wyższe magi-sterskie z przygotowaniem pedagogicznym, ukończony kurs kwalifikacyjny z zakresu Treningu Umiejętności Społecznych;
m)
dla części 13 zamówienia: - jedną osobą, która będzie faktycznie realizować zadania opisane w Rozdziale 2 SWZ dla tej części, posiadającą ukończone studia z zakresu fi-zjoterapii;
n)
dla części 14 zamówienia: - jedną osobą, która będzie faktycznie realizować zadania opisane w Rozdziale 2 SWZ dla tej części, posiadającą ukończone studia/studium z zakresu fizjoterapii;
o)
dla części 15 zamówienia: - jedną osobą, która będzie faktycznie realizować zadania opisane w Rozdziale 2 SWZ dla tej części, posiadającą ukończone studia/studium z zakresu fizjoterapii;
p)
dla części 16 zamówienia: - jedną osobą, która będzie faktycznie realizować zadania opisane w Rozdziale 2 SWZ dla tej części, posiadającą ukończone studia/studium z
zakresu fizjoterapii oraz posiadającą certyfikat w zakresie neurorozwojowej diagno-styki i terapii niemowląt i dzieci starszych;
q)
dla części 17 zamówienia: - jedną osobą, która będzie faktycznie realizować zadania opisane w Rozdziale 2 SWZ dla tej części, posiadającą ukończone studia wyższe magi-sterskie z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz kurs w zakresie terapii ręki;
r)
dla części 18 zamówienia: - jedną osobą, która będzie faktycznie realizować zadania opisane w Rozdziale 2 SWZ dla tej części, posiadającą ukończone studia wyższe magi-sterskie z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia podyplomowe upraw-niające do pracy z dziećmi z niepełnosprawnościami oraz ukończony kurs Biofeedback II stopnia;
s)
dla części 19 zamówienia: - jedną osobą, która będzie faktycznie realizować zadania opisane w Rozdziale 2 SWZ dla tej części, posiadającą ukończone studia wyższe magi-sterskie z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia podyplomowe upraw-niające do pracy z dziećmi z niepełnosprawnościami oraz ukończony kurs pracy me-todą Tomatisa;
t)
dla części 20 zamówienia: - jedną osobą, która będzie faktycznie realizować zadania opisane w Rozdziale 2 SWZ dla tej części, posiadającą ukończone studia wyższe magi-sterskie z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia podyplomowe upraw-niające do pracy z dziećmi z niepełnosprawnościami oraz ukończony kurs pracy me-todą Tomatisa;
u)
dla części 21 zamówienia: - jedną osobą, która będzie faktycznie realizować zadania opisane w Rozdziale 2 SWZ dla tej części, posiadającą dyplom/upoważnienie Ministra Edukacji Narodowej dopuszczające do pracy z dziećmi w zakresie dogoterapii;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a)
odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b)
oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w Dziale VI Rozdziału 1 SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicz-nego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwali-fikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącz-nik nr 4 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
formularz oferty; dokument, z którego wynika upoważnienie do występowania w imieniu wykonawcy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z PZP i SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-08 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/894280
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-08 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
zamawiający wykluczy z postępowania:
13) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z
2022 r. poz. 835);
14) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835);
15) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego