Prowadzenie zajęć i konsultacji w ramach projektu „Nie jesteśmy sami - kompleksowy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prowadzenie zajęć i konsultacji w ramach projektu „Nie jesteśmy sami - kompleksowy program wsparcia osób niesamodzielnych i rodzin z gminy Ostrzeszów”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrzeszów
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-10-22
  • ZamawiającyMIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00232648
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie zajęć i konsultacji w ramach projektu „Nie jesteśmy sami - kompleksowy program wsparcia osób niesamodzielnych i rodzin z gminy Ostrzeszów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003341322

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 31

1.5.2.) Miejscowość: Ostrzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627320635

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mgopsostrzeszow.naszops.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie zajęć i konsultacji w ramach projektu „Nie jesteśmy sami - kompleksowy program wsparcia osób niesamodzielnych i rodzin z gminy Ostrzeszów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0110a744-2cc9-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232648

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

“Nie jesteśmy sami – kompleksowy program wsparcia osób niesamodzielnych I rodzin z gminy Ostrzeszów”, realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. (Numer umowy RPWP.07.02.02-30-0171/19-00).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/mgops-w-ostrzeszowie/postepowania/239

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Asystenta postępowania oraz poczty elektronicznej. Przy czym złożenie oferty następuje wyłącznie przy pomocy Asystenta Postępowania.

Wykonawca chcąc wziąć udział w postępowaniu może założyć bezpłatne konto pod adresem www.asystent.postepowania.pl lub pod adresem www.postepowania.pl.

W ramach dostępu do usług Asystenta postępowania wykonawca ma dostęp do narzędzi składania oferty, wycofania oferty, składania pytań do treści dokumentacji postępowania, złożenia dokumentów w postępowaniu w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, ewentualnego prowadzenia negocjacji.

Wymagania techniczne i organizacyjne co do korzystania z z Asystenta postępowania zostały określone w Regulaminie korzystania usług, który dostępny jest do pobrania na stronie www.postepowania.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne co do korzystania z z Asystenta postępowania zostały określone w Regulaminie korzystania usług, który dostępny jest do pobrania na stronie www.postepowania.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrzeszowie, ul. Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów, przetargi@wgpr.pl.

b) inspektorem ochrony danych osobowych w Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrzeszowie jest Pan/Pani: Janusz Pokora inf@ostrzeszow.pl

c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Prowadzenie zajęć i konsultacji w ramach projektu „Nie jesteśmy sami - kompleksowy program wsparcia osób niesamodzielnych i rodzin z gminy Ostrzeszów” w ramach Poddziałania 7.2.2. Usługi społeczne i zdrowotne - projekty konkursowe oraz pozakonkursowe w zakresie epidemii COVID-19, Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, prowadzonym w trybie podstawowym.

d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.

e) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa.

f) Posiada Pani/Pan:

1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

g) Nie przysługuje Pani/Panu:

1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrzeszowie, ul. Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów, przetargi@wgpr.pl.

b) inspektorem ochrony danych osobowych w Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrzeszowie jest Pan/Pani: Janusz Pokora inf@ostrzeszow.pl

c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Prowadzenie zajęć i konsultacji w ramach projektu „Nie jesteśmy sami - kompleksowy program wsparcia osób niesamodzielnych i rodzin z gminy Ostrzeszów” w ramach Poddziałania 7.2.2. Usługi społeczne i zdrowotne - projekty konkursowe oraz pozakonkursowe w zakresie epidemii COVID-19, Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, prowadzonym w trybie podstawowym.

d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.

e) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa.

f) Posiada Pani/Pan:

1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

g) Nie przysługuje Pani/Panu:

1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MGOPS.ZP.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia ruchowe - gimnastyka
• Zadanie obejmuje przeprowadzenie poniżej wymienionych ćwiczeń dla uczestników Projektu. Ćwiczenia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów.
• Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
• Zakres merytoryczny zadania;
-ćwiczenia chwytne to ćwiczenia usprawniające mięśnie dłoni
-ćwiczenia dla seniora izometryczne polegają na napinaniu mięśni bez zmiany ustawienia stawów
-ćwiczenia dla seniora na kręgosłup, zwłaszcza odcinek lędźwiowy
-ćwiczenia dla seniorów na siedząco
-ćwiczenia na orbitreku
-ćwiczenia na rowerku
-ćwiczenia na wiosłach
-ćwiczenia ogólnoruchowe w pozycji leżącej
-ćwiczenia pomagające zachować odpowiedni zakres ruchu w stawie skokowym oraz poprawiające przepływ krwi w kończynach dolnych
-ćwiczenia pozwalające zachować ruchomość i zakres ruchu w górnych odcinkach kręgosłupa
-ćwiczenia rozciągające dla seniora, dobre na zakończenie treningu
-ćwiczenia rozciągające klatkę piersiową, wpływające korzystnie na postawę ciała
-ćwiczenia rozciągające mięśnie kończyn dolnych, poprawiające postawę ciała
-ćwiczenia równowagi
-ćwiczenia koordynacyjne
-ćwiczenia kondycyjne
-ćwiczenia siłowe
-ćwiczenia tlenowe – marsze, marszobiegi
-ćwiczenia wytrzymałościowe
-ćwiczenia wzmacniające mięśnie kończyn dolnych i mięśni obręczy miednicznej
-ćwiczenia z piłką dla seniorów
-klęk podparty
-koci grzbiet
-krążenia głowy
-krążenia nadgarstków
-krążenia stóp
-krążenie kończyn górnych w przód i w tył w marszu
-kręcenie hula hop
-leżenie na plecach tyłem
-leżenie przodem na brzuchu
-mostki biodrowe ćwiczenia na wzmocnienie mięśni pośladkowych
-muszla ćwiczenia można również urozmaicić gumami
-nożyce
-odwodzenie i przywodzenie kończyn dolnych
-pogłębianie wykroku
-pogłębianie wykroku z pozycji leżącej
-przenoszenie woreczka z ręki do ręki
-pull apart ćwiczenia z cienką gumą, angażuje mięśnie łopatkowe
-rollery-wałki do ćwiczeń
-rozciąganie barków
-siad na piętach
-siad skrzyżny po turecku
-skłon głowy w przód i w tył
-skłony tułowia
-skłony tułowia na boki
-skłony tułowia w przód
-spiderman czyli podpór, gdzie jedna stopa ustawiona jest z tyłu, a druga położona obok dłoni
-ściskanie w dłoni woreczka
-taśmy
-uginanie nóg w pozycji leżącej
-unoszenie nóg z klęku podpartego
-wall slide to bardzo proste ćwiczenie, które ma przywrócić wyprostowaną postawę ciała
-wspięcie stóp na palce
-wymach kończyn dolnych w przód naprzemiennie w staniu
-wyprost w stawie kolanowym
-zataczanie ósemek podudziem
-zgięcia w stawach biodrowych z podporem
-zgięcia w stawach kolanowych
-zgięcia w stawach ramiennych, przywodzenie i odwodzenie ramion

• Do zrealizowania w roku 2021 jest 60 godzin zegarowych zajęć (w ramach 5 grup), a w roku 2022 do 240 godzin zegarowych (w ramach 5 grup).
• Ilość uczestników: 5 grup po 16 osób
• Ilość godzin: 1 godzina zegarowa w tygodniu dla każdej grupy, łącznie 340 godzin zegarowych .
• Forma realizacji (zajęcia grupowe / zajęcia indywidualne): zajęcia grupowe
• Miejsce realizacji: Budynek Socjalno-Terapeutyczny ul. Pocztowa 2, 63-500 Ostrzeszów

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający ocenia oferty na podstawie kryteriów oceny ofert zawartych w SWZ dostępnych pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/mgops-w-ostrzeszowie/postepowania/239

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanego do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia jogi dla seniorów
• Zadanie obejmuje przeprowadzenie poniżej wymienionych ćwiczeń dla uczestników Projektu. Ćwiczenia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów.
• Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
• Zakres merytoryczny zadania:
Asany statyczne dla seniorów to połączenie pozycji ciała, oddechu i koncentracji, osoba wykonująca pozycję, aby mogła nazwać ją asaną, powinna zastosować się do bardzo konkretnych wytycznych trenera w czasie realizacji zajęć.
Asany statyczne to min;
-asany siedzące: Pozycja motyla, pozycja dziecka, pozycja kota
-asany stojące: Pozycja trójkąta, pozycja wojownika
-asany leżące: Pozycja kobry, pozycja szarańczy.
Głównym celem realizowanych przez wykonawcę ćwiczeń dla seniorów ma być:
- wzmacnianie i rozciąganie mięśni;
- przywracanie naturalnej ruchomość w stawach;
- przywracanie równowagi statycznej, dzięki której odciążane są narządy ruchu;
- minimalizowanie bólu pleców i mięśni;
- poprawienie krążenia krwi;
- stymulacja pracy układu odpornościowego;
- wspieranie pracy organów wewnętrznych;
- poprawna pamięci i koncentracji;
- zmniejszenie poziom stresu;
- relaksacja;
- poprawa w sferze snu i wypoczynku;
Trener przed rozpoczęciem zajęć udziela niezbędnych instrukcji, omawia zakres ćwiczeń, koryguje i wskazuje w czasie zajęć właściwe pozycje. Na koniec zajęć odbywa się relaksacja oraz omówienie ewentualnych – napotkanych trudności w wykonywanych zadaniach.

• Do zrealizowania w roku 2021 jest 96 godzin zegarowych zajęć (w ramach 4 grup), a w roku 2022 do 384 godzin zegarowych (w ramach 4 grup).
• Ilość uczestników: 4 grupy po 20 osób
• Ilość godzin: 2 godziny zegarowe w tygodniu dla każdej grupy, łącznie 544 godziny zegarowe
• Forma realizacji (zajęcia grupowe / zajęcia indywidualne): zajęcia grupowe
• Miejsce realizacji: Budynek Socjalno-Terapeutyczny ul. Pocztowa 2, 63-500 Ostrzeszów

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający ocenia oferty na podstawie kryteriów oceny ofert zawartych w SWZ dostępnych pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/mgops-w-ostrzeszowie/postepowania/239

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanego do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia z rękodzieła
• Zadanie obejmuje przeprowadzenie poniżej wymienionych działań dla uczestników Projektu. Działania należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów.
• Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
• Zakres merytoryczny zadania;
-bibułkarstwo polega na robieniu ozdobnych kwiatów z bibuły,
-biżuteria artystyczna twórczość z wykorzystaniem różnorodnych materiałów,
-decoupage sztuka zdobienia polegająca na naklejaniu papierowych elementów na dowolną powierzchnię, a potem wielokrotnym malowaniu ich lakierem,
-filigran technika złotnicza polegająca na zdobieniu lub wykonywaniu całego przedmiotu z cienkich drucików ułożonych w ażurową siatkę,
-frywolitki rodzaj koronki artystycznej wykonywanej z cienkiej nici za pomocą specjalnych czółenek lub igły i szydełka,
-haftowanie,
-kolorowanki dla Seniorów,
-koronka klockowa jeden z typów koronki, wykonywanej przy pomocy podłużnych szpułek często drewnianych, zwanych klockami,
-lepienie z masy solnej,
-malowanie akwarelami,
-malowanie po torbach farbami do tkanin albo akrylami,
-obrazy haftowane koralikami, kosze z kwiatami,
-scrapbooking sztuka ręcznego tworzenia i dekorowania albumów ze zdjęciami,
-robienie na drutach,
-składanie origami,
-szycie,
-szydełkowanie,
-tkactwo.
Osoba prowadząca zajęcia przed rozpoczęciem udziela niezbędnych instrukcji, omawia zakres zadań i użytych materiałów oraz narzędzi, koryguje i wskazuje w czasie zajęć właściwe techniki pracy z materiałem plastycznym. Na koniec zajęć odbywa się omówienie ewentualnych – napotkanych trudności w wykonywanych zadaniach oraz prezentacja prac lub ich etapu.


• Do zrealizowania w roku 2021 jest 48 godzin zegarowych zajęć (w ramach 4 grup), a w roku 2022 do 192 godzin zegarowych (w ramach 4 grup).
• Ilość uczestników: 4 grupy po 20 osób
• Ilość godzin: 4 godziny zegarowe w miesiącu dla każdej grupy, łącznie 272 godzin zegarowych
• Forma realizacji (zajęcia grupowe / zajęcia indywidualne): zajęcia grupowe
• Miejsce realizacji: Klub Senior Bratek ul. Zamkowa 37, Ostrzeszów lub Budynek Socjalno-Terapeutyczny ul. Pocztowa 2, 63-500 Ostrzeszów w zależności od liczebności grup.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający ocenia oferty na podstawie kryteriów oceny ofert zawartych w SWZ dostępnych pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/mgops-w-ostrzeszowie/postepowania/239

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanego do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zumba
• Zadanie obejmuje przeprowadzenie wyżej wymienionych zajęć dla uczestników Projektu. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów.
• Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
• Zakres merytoryczny zadania;

To inspirowane latynoskimi rytmami połączenie tańca i aerobiku. Jest innowacyjnym systemem fitness, który przez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, dba o kondycję i wprawia w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stworzą niepowtarzalną atmosferę. Rytmy takie jak marenge, salsa, cumbia, reggeton, flamenco, samba, taniec brzucha porwą Seniorów do zabawy. Kombinacja kroków to unikalna formuła Zumby.
• W ramach przedmiotu zamówienia obowiązkiem wykonawcy jest:
– przeprowadzenie rozgrzewki a następnie ćwiczeń właściwych,
– w ramach ćwiczeń właściwych zamawiający rozumie formy aktywności aerobowej i ćwiczeń oporowych w trakcie tańca, które powinny stanowić trening układu sercowo-naczyniowego,
– zajęcia należy zakończyć rozciąganiem i ćwiczeniami oddechowymi oraz relaksacją.



• Do zrealizowania w roku 2021 jest 24 godzin zegarowych zajęć (w ramach jednej grupy), a w roku 2022 do 96 godzin zegarowych (w ramach jednej grupy).
• Ilość uczestników: 1 grupa do 60 osób
• Ilość godzin: 8 godzin w miesiącu, łącznie godzin 136.
• Forma realizacji (zajęcia grupowe / zajęcia indywidualne): Zajęcia grupowe
• Miejsce realizacji: Budynek Socjalno-Terapeutyczny ul. Pocztowa 2, 63-500 Ostrzeszów

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający ocenia oferty na podstawie kryteriów oceny ofert zawartych w SWZ dostępnych pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/mgops-w-ostrzeszowie/postepowania/239

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanego do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia taneczne
• Zadanie obejmuje przeprowadzenie wyżej wymienionych zajęć dla uczestników Projektu. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów.
• Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
• Zakres merytoryczny zadania:
Zajęcia taneczne w stylach tańca towarzyskiego oraz tańca współczesnego na poziomie podstawowym z uwzględnieniem indywidualnych możliwości uczestników. Zapewniające dobrą zabawę oraz poprawę samopoczucia i nabycie niezbędnych umiejętności tanecznych. Uczestnicy zapoznają się z podstawowymi krokami oraz rytmem towarzyszącej muzyki. W kolejnym etapie łączą to w trudniejsze sekwencje rytmów i udoskonalają taniec. Technika tańca współczesnego powinna rozwijać wszystkie grupy mięśniowe, zwiększając świadomość ciała uczestników oraz zakres jego możliwości. W ramach tańca współczesnego Seniorzy wykorzystają techniki dodatkowe: technika tańca jazzowego, praca z oddechem i ciężarem. Zajęcia powinny stanowić znakomity trening uzupełniający z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb i możliwości uczestników. W ramach zajęć seniorzy będą poszukiwać swojego niepowtarzalnego sposobu na poruszanie się w tańcu.

• Do zrealizowania w roku 2021 jest 12 godzin zegarowych zajęć (w ramach jednej grupy), a w roku 2022 do 48 godzin zegarowych (w ramach jednej grupy).
• Ilość uczestników: 1 grupa do 40 osób
• Ilość godzin: 4 godziny w miesiącu, łącznie 68 godziny
• Forma realizacji (zajęcia grupowe / zajęcia indywidualne): zajęcia grupowe
• Miejsce realizacji: Budynek Socjalno-Terapeutyczny ul. Pocztowa 2, 63-500 Ostrzeszów

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający ocenia oferty na podstawie kryteriów oceny ofert zawartych w SWZ dostępnych pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/mgops-w-ostrzeszowie/postepowania/239

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanego do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia na basenie
• Zadanie obejmuje przeprowadzenie poniżej wymienionych działań dla uczestników Projektu. Działania należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów.
• Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
• Zakres merytoryczny zadania, min.:
-marsz w wodzie,
-odwodzenie nóg do boku,
-półprzysiady,
-pływanie dowolnym stylem pływackim,
-pływanie zdrowotne to pływanie polecane jest dla osób chcących wyleczyć schorzenia układu psychoruchowego oraz ruchowego za pośrednictwem wody,
-aqua aerobik senior to trening przygotowany specjalnie dla seniorów skupiający się na ćwiczeniach aerobowych w wodzie,
-hydrorobik to podobny rodzaj treningu do aqua aerobiku,
-aqua walking charakteryzuje się zmiennym tempem treningowym i polega na chodzeniu w wodzie w określonym tempie i ustalonych pozycjach,
-aqua joga to joga w wodzie, z dodatkowym użyciem sprzętu dostępnego na basenie,
-ćwiczenia równowagi i stabilnej postawy,
-ćwiczenia kształtujące układ krążeniowo oddechowy,
-ćwiczenia kształtujące wytrzymałość siłową poszczególnych grup mięśniowych,
-ćwiczenia o zmiennej intensywności wysiłkowej,
-ćwiczenia relaksacyjne i rozluźniające,
-ćwiczenia z użyciem konkretnych przyborów,
-ćwiczenia wspomagające czyli obfitujące w ruchy w kierunku powierzchni wody,
-ćwiczenia oporujące czyli ruchy w kierunku dna basenu,
-ćwiczenia odciążające czyli ruchy po powierzchni wody wraz z oporowaniem,
-ćwiczenia krążenia rąk w wodzie do tyłu,
-ćwiczenia przywodzenia i odwodzenia rąk na wysokości klatki piersiowej.
Ćwiczenia kończy rozciąganie oraz relaksacja w basenie z biczami i hydromasażem.

• Do zrealizowania w roku 2021 jest 24 godzin zegarowych zajęć (w ramach 4 grup), a w roku 2022 do 96godzin zegarowych zajęć (w ramach 4 grup).
• Ilość uczestników: 4 grupy do 15 osób
• Ilość godzin w ramach jednych zajęć: 2 godziny/ 2 x w miesiącu dla każdej z 4 grup, łącznie 136 godzin
• Forma realizacji (zajęcia grupowe / zajęcia indywidualne): zajęcia grupowe.
• Miejsce realizacji: Kryta pływalnia Oceanik w Ostrzeszowie. Zamawiający dopuszcza aby
w okresie letnim (czasie funkcjonowania Kąpieliska otwartego) zajęcia mogły być realizowane na świeżym powietrzu ul. Kąpielowa 63-500 Ostrzeszów. Zamawiający oczekuje aby w zależności od warunków atmosferycznych grupy były informowane o miejscu realizacji zajęć. Minimalna temperatura wody w czasie zajęć to 19stopni C.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający ocenia oferty na podstawie kryteriów oceny ofert zawartych w SWZ dostępnych pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/mgops-w-ostrzeszowie/postepowania/239

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanego do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konsultacje psychologa
• Zadanie obejmuje przeprowadzenie konsultacji psychologicznych dla uczestników Projektu. Działania w obrębie tego zadania należy dostosować do indywidualnych potrzeb seniorów.
• Zakres merytoryczny zadania:
Spotkania te mają charakter indywidualny i winny być okazją do samodoskonalenia, pogłębionego wglądu w siebie, poszerzenia świadomości, odkrycia swoich kompetencji i zasobów. A także poznania ukrytych mechanizmów i znalezienia przyczyn nieharmonijnego życia oraz odzyskania kontaktu z sobą. To też okazja do tego, by stać się wreszcie autentycznym, swobodnie wyrażać siebie w wielu dziedzinach życia i odnaleźć własną drogę.
• Do zrealizowania w roku 2021 jest 36 godzin zegarowych zajęć, a w roku 2022 do 144 godzin zegarowych.
• Ilość uczestników: według indywidualnego zapotrzebowania.
• Ilość godzin: 12 godzin w miesiącu, łącznie 204 godzin
• Forma realizacji (zajęcia grupowe / zajęcia indywidualne): Zajęcia indywidualne
• Miejsce realizacji: Klub Senior Bratek ul. Zamkowa 37, Ostrzeszów.
• Niezbędne kwalifikacje, jakie powinna posiadać osoba prowadząca: Wyższe wykształcenie
o kierunku: Psycholog.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający ocenia oferty na podstawie kryteriów oceny ofert zawartych w SWZ dostępnych pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/mgops-w-ostrzeszowie/postepowania/239

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanego do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konsultacje prawne
• Zadanie obejmuje przeprowadzenie indywidualnych konsultacji prawnych dla uczestników projektu. Konsultacje prawne należy dostosować do indywidualnych potrzeb zgłaszanych przez seniorów.
• Do zrealizowania w roku 2021 jest 12 godzin zegarowych konsultacji, a w roku 2022 do 48 godzin zegarowych.
• Ilość uczestników: według zapotrzebowania – indywidualne zgłoszenia.
• Ilość godzin: 4 godziny zegarowe w miesiącu, łącznie 68 godziny zegarowe.
• Forma realizacji (zajęcia grupowe / zajęcia indywidualne): zajęcia indywidualne
• Miejsce realizacji: Klub Senior Bratek ul. Zamkowa 37, Ostrzeszów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający ocenia oferty na podstawie kryteriów oceny ofert zawartych w SWZ dostępnych pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/mgops-w-ostrzeszowie/postepowania/239

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanego do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia językowe
• Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć językowych, języka angielskiego dla uczestników Projektu. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów.
• Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
• Zakres merytoryczny zadania:
Wykonawca z pomocą dydaktyka przedstawi szczegółowy program zajęć językowych dla seniorów na poziomie podstawowym, zawierający opis celów dydaktycznych, modułów tematycznych i kompetencji (sprawności językowych). Wybranie odpowiednio przystosowanej do wieku strategii pomoże osiągnąć zamierzone cele w nauce języka angielskiego na poziomie podstawowym dla Seniorów. Przedmiotem zamówienia jest kompletny kurs zawierający przydatne zwroty i wyrażenia, najważniejsze zagadnienia gramatyczne, różnorodne ćwiczenia utrwalające materiał. Nauka podstawowych zwrotów niezbędnych w codziennej komunikacji np. symulacje rozmów w banku, w restauracji, w sklepie. Ponadto, zajęcia mają zawierać odpowiednio dostosowane tempo nagrań ułatwiające zrozumienie, większą czcionkę dla większej swobody czytania, słowniczek, klarowne tabele gramatyczne i tłumaczenie wszystkich dialogów, słów i tekstów. Niezbędne materiały dla seniorów w tym słowniczek na dane zajęcia, tabele, tłumaczenia Zamawiający może powielić na potrzeby prowadzonych zajęć po otrzymaniu ich od Wykonawcy.

Do zrealizowania w roku 2021 jest 30 godzin zegarowych zajęć (w ramach 5 grup), a w roku 2022 do 120 godzin zegarowych zajęć (w ramach 5 grup).
• Ilość uczestników: 5 grup po 6 osób w grupie.
• Ilość godzin: 2 godziny w miesiącu dla każdej grupy, łącznie 170 godzin
• Forma realizacji (zajęcia grupowe / zajęcia indywidualne): Zajęcia grupowe
• Miejsce realizacji: Klub Senior Bratek ul. Zamkowa 37, Ostrzeszów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający ocenia oferty na podstawie kryteriów oceny ofert zawartych w SWZ dostępnych pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/mgops-w-ostrzeszowie/postepowania/239

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanego do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia z bankowości elektronicznej
• Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć z bankowości elektronicznej dla uczestników Projektu. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów.
• Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający.
• Zakres merytoryczny zadania:
Obowiązkiem wykonawcy jest przekazać uczestnikom zajęć:
- wiedzę, czym jest bankowość elektroniczna i nauczą się aktywnie z niej korzystać,
- wskazać wady i zalety korzystania z bankowości elektronicznej,
- zasady bezpieczeństwa podczas korzystania z bankowości elektronicznej,
- nauczyć się rozpoznać typowe próby phishingu.
• Do zrealizowania w roku 2021 jest 24 godzin zegarowych zajęć, a w roku 2022 do 96 godzin zegarowych zajęć.
• Ilość uczestników: 8 grup po 10 osób
• Ilość godzin: 1 godzina zegarowa w miesiącu dla każdej grupy, łącznie 136 godziny zegarowe.
• Forma realizacji (zajęcia grupowe / zajęcia indywidualne): Zajęcia grupowe
• Miejsce realizacji: Budynek Socjalno-Terapeutyczny ul. Pocztowa 2, 63-500 Ostrzeszów lub Klub Senior Bratek ul. Zamkowa 37, Ostrzeszów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający ocenia oferty na podstawie kryteriów oceny ofert zawartych w SWZ dostępnych pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/mgops-w-ostrzeszowie/postepowania/239

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanego do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa następujące warunki udziału w w postępowaniu:
7.1.1. W zakresie Zadania 1: Wykonawca lub osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadają odpowiedni potencjał, tj. odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia lub doświadczenie i wykształcenie, tj.: doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć ruchowych lub gimnastycznych dla grupy min. 15 osób w ramach umowy trwającej min. 12 miesięcy lub umowy obejmującej zajęcia trwające min. 100 godzin zegarowych.
7.1.2. W zakresie Zadania 2: Wykonawca lub osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadają odpowiedni potencjał, tj. odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia lub doświadczenie i wykształcenie, tj.: doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć jogi lub zajęć gimnastycznych dla grupy min. 19 osób w ramach umowy trwającej min. 12 miesięcy lub umowy trwającej min. 100 godzin zegarowych
7.1.3. W zakresie Zadania 3: Wykonawca lub osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadają odpowiedni potencjał, tj. odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia lub doświadczenie i wykształcenie, tj.: doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć plastycznych lub zajęć z rękodzieła dla grupy min. 19 osób w ramach umowy trwającej min. 12 miesięcy lub umowy trwającej min. 100 godzin zegarowych. Przez zajęcia z rękodziała Zamawiający uznaje aktywności wyszczególnione w treści opisu przedmiotu zamówienia. Przy czym zajęcia wykazane na potwierdzenie warunku nie muszą uwzględniach wszystkich zajęć wykazanych w treści opisu przedmiotu zamówienia (wystarczające jest wykazanie przynajmniej jednego z rodzajów aktywności)
7.1.4. W zakresie Zadania 4: Wykonawca lub osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadają odpowiedni potencjał, tj. odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia lub doświadczenie i wykształcenie, tj.: Ukończony kurs instruktora Zumby oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć zumby, zajęć tanecznych (dowolny taniec) lub zajęć z zakresu aerobiku dla grupy min. 40 osób w ramach umowy trwającej min. 12 miesięcy lub umowy trwającej min. 100 godzin zegarowych.
7.1.5. W zakresie Zadania 5: Wykonawca lub osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadają odpowiedni potencjał, tj. odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia lub doświadczenie i wykształcenie, tj.: doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć tanecznych (dowolny taniec) dla grupy min. 30 osób w ramach umowy trwającej min. 12 miesięcy lub umowy trwającej min. 50 godzin zegarowych
7.1.6. W zakresie Zadania 6: Wykonawca lub osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadają odpowiedni potencjał, tj. odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia lub doświadczenie i wykształcenie, tj.: Ukończony kurs instruktora aqua aerobiku oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć aqua aerobiku lub innych grupowych zajęć związanych z aktywnością fizyczną w wodzie dla grupy min. 10 osób w ramach umowy trwającej min. 12 miesięcy lub umowy trwającej min. 80 godzin zegarowych
7.1.7. W zakresie Zadania 7: Wykonawca lub osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadają odpowiedni potencjał, tj. odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia lub doświadczenie i wykształcenie, tj.: Wykonawca posiada lub dysponuje osobą, która posiada ukończone studia na kierunku psychologia oraz posiadającą minimum roczne doświadczenie w zakresie wykonywania zawodu psychologa.
7.1.8. W zakresie Zadania 8: Wykonawca lub osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadają odpowiedni potencjał, tj. odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia lub doświadczenie i wykształcenie, tj.: Wykonawca posiada lub dysponuje osobą, która posiada ukończone studia na kierunku prawo oraz posiadającą minimum roczne doświadczenie zawodowe.
7.1.9. W zakresie Zadania 9: Wykonawca lub osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadają odpowiedni potencjał, tj. odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia lub doświadczenie i wykształcenie, tj.: doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć językowych w zakresie języka angielskiego dla grupy min. 5 osób w ramach umowy trwającej min. 12 miesięcy lub umowy trwającej min. 60 godzin zegarowych
7.1.10. W zakresie Zadania 10: Wykonawca lub osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadają odpowiedni potencjał, tj. odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia lub doświadczenie i wykształcenie, tj.: doświadczenie w zakresie prowadzenia kursów (na zlecenie dowolnego rodzaju podmiotu), szkoleń (na zlecenie dowolnego rodzaju podmiotu) lub zajęć w dowolnym rodzaju instytucji, szkoły, uczelni wyższej z zakresu bankowości elektronicznej dla grupy min. 8 osób dla szkolenia trwającego łącznie min. 15 godzin zegarowych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostały określone w treści SWZ dostępnej pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/mgops-w-ostrzeszowie/postepowania/239

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe informacje o zakresie zmian do umowy zostały zawarte w treści załącznika do SWZ - Wzorze umowy dostępnej pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/mgops-w-ostrzeszowie/postepowania/239

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ul. Grudzieniec 64, 60-601 Poznań.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-22 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonywanie usług pomocy psychologicznej - Czarnków
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonywanie usług pomocy psychologicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.