Prowadzenie schroniska dla bezdomnych mężczyzn w Chorzowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prowadzenie schroniska dla bezdomnych mężczyzn w Chorzowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChorzów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-05-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOśrodek Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-13
  • Numer ogłoszenia539511-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 539511-N-2020 z dnia 2020-05-13 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej: Prowadzenie schroniska dla bezdomnych mężczyzn w Chorzowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 34479020000000, ul. ul. Kruszcowa  22 , 41-500  Chorzów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 7716345, e-mail szalich.a@opschorzow.pl, faks 32 2496229.
Adres strony internetowej (URL): http://ops.bip.chorzow.eu/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://ops.bip.chorzow.eu/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie schroniska dla bezdomnych mężczyzn w Chorzowie
Numer referencyjny: 2/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zamówienie obejmuje realizację usługi udzielania schronienia (prowadzenia placówki) na rzecz osób w Schronisku dla Bezdomnych Mężczyzn mieszczącej się w pomieszczeniach Zamawiającego w Chorzowie przy ul. Katowickiej 190, przeznaczonej dla bezdomnych mężczyzn, których ostatnim miejscem stałego zameldowania było Miasto Chorzów lub innych skierowanych przez OPS w Chorzowie, wraz z prowadzeniem pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych.2. Wykonawca zapewni schronienie 57 (pięćdziesięciu siedmiu) bezdomnym mężczyznom, skierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Chorzowie.3. Schronisko świadczy usługi przez cały rok, 7 dni w tygodniu. 4. Schronisko zapewnia możliwość całodobowego przebywania umieszczonych w nim osób.5. Zamawiający nie dopuszcza pobytu w placówce innych osób niż skierowane przez Ośrodek Pomocy Społecznej Chorzowie.6. W ramach usługi stanowiącej przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności:6.1. Zapewnić mieszkańcom noclegowni świadczenia obligatoryjne, w tym: 6.1.1. miejsce noclegowe, w tym łóżko wraz z kompletem pościeli dla każdej osoby, zgodne z minimalnym standardem obiektów, w których mieszczą się schroniska dla osób bezdomnych.6.1.2. miejsce na przechowywanie rzeczy osobistych,6.1.3. miejsce do przygotowywania i spożywania posiłków,6.1.4. gorące napoje w okresie występowania niskich temperatur,6.1.5. możliwość dokonania codziennych zabiegów higienicznych oraz dostęp do sanitariatów, zgodnie z minimalnym standardem obiektów, w których mieszczą się schroniska dla osób bezdomnych.6.1.6. niezbędne środki czystości,6.1.7. niezbędną odzież na czas konieczny do wyprania i wysuszenia odzieży własnej,6.1.8. możliwość prania, suszenia oraz prasowania swojej odzieży, 6.1.9. zapewnienie pomocy w sytuacjach zagrażających życiu i zdrowiu poprzez umożliwienie pierwszego kontaktu z lekarzem lub placówkami służby ochrony zdrowia,6.1.10. dostęp do bezpłatnej, ogólnodostępnej 1 (jednej) lodówki, 6.1.11. dostęp do bezpłatnego, ogólnodostępnego 1 (jednego) odbiornika telewizyjnego, znajdującego się w świetlicy Schroniska,6.1.12. dostęp do wydzielonego pomieszczenia lub jego części wyposażonego w komputer z dostępem do Internetu,6.1.13. prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych. 6.2. Świadczeniami pożądanymi o charakterze nieobowiązkowym są między innymi:6.2.1 organizowanie spotkań związanych z polską tradycją,6.2.2. podejmowanie działań mających na celu pozyskiwanie darowizn rzeczowych i finansowych na rzecz Schroniska.7. Wykonawca zapewni- w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy - wydawanie jednodaniowych gorących posiłków dla osób korzystających z pomocy społecznej na podstawie decyzji administracyjnych. 7.1. Jednodaniowe, różnorodne i urozmaicone gorące posiłki winny obejmować:a) sycącą, gęstą zupę o pojemności nie mniejszej niż 500 (pięćset) ml podaną każdorazowo z pieczywem albo b) drugie danie o gramaturze nie mniejszej niż 400 (czterysta) g. 7.2. Przygotowywanie i wydawanie posiłków musi się odbywać zgodnie z warunkami przewidzianymi w postanowieniach odpowiednich przepisów sanitarnych, epidemiologicznych i higienicznych.7.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji w trakcie trwania umowy z wyżywienia, o którym mowa wyżej, za uprzednim, pisemnym powiadomieniem Wykonawcy. 8. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do:a. opracowania i przedstawienia Zamawiającemu - do zatwierdzenia- Regulaminu Schroniska oraz do sprawowania nadzoru nad jego przestrzeganiem przez osoby przebywające w placówce,b. efektywnej współpracy w realizacji umowy z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Chorzowie i pracownikiem socjalnym ds. osób bezdomnych,c. ponoszenia wszelkich kosztów związanych z realizacją usługi, a w szczególności kosztów utrzymania budynku przy ul. Katowickiej 190 w Chorzowie oraz kosztów osobowych,d. czynienia starań mających na celu poprawę warunków i jakości świadczonych usług poprzez branie udziału w programach i projektach skierowanych do osób bezdomnyche. prowadzenia pracy socjalnej wśród osób przebywających w placówce przez zatrudnionego na podstawie umowy o pracę pracownika socjalnego, posiadającego wykształcenie zgodne z art. 116 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej. f. opracowanie i realizacja, przez osobę wymienioną w lit. e), indywidualnych programów wychodzenia z bezdomności, polegających na wspieraniu osoby bezdomnej w rozwiązywaniu jej problemów życiowych, w szczególności rodzinnych i mieszkaniowych oraz pomocy w uzyskaniu zatrudnienia, stosownie do art. 49 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej.g. nawiązywania współpracy z instytucjami lub organizacjami zajmującymi się profilaktyką uzależnień oraz skutkami długotrwałego uzależnienia od alkoholu lub substancji psychoaktywnych.9. Na czas realizacji przedmiotu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy nieruchomość przy ul. Katowickiej 190 wraz z wyposażeniem, stanowiącą własność Miasta Chorzów - w używanie, na podstawie odrębnej umowy.10. Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania kadrą niezbędną do realizacji zadania, w tym:– na podstawie umowy o pracę - kierownika Schroniska, legitymującego się co najmniej 3- letnim stażem pracy w pomocy społecznej oraz specjalizacją określoną przepisami ustawy o pomocy społecznej oraz - na podstawie umowy o pracę – dwóch pracowników socjalnych posiadających wykształcenie zgodne z art. 116 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej.- personelem (opiekunami) posiadającym wykształcenie wymagane istniejącym porządkiem prawnym jednakże nie niższym niż wykształcenie średnie lub średnie branżowe (w chwili składania ofert) oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy), w ilości nie mniej niż 3 (trzech) osób, w wymiarze wykonywanych na rzecz Schroniska czynności zapewniającym nieprzerwaną, prawidłową opiekę całodobową nad osobami znajdującymi się w placówce, niezależnie od urlopów i zwolnień chorobowych, w tym zapewniającą w porze nocnej opiekę przez co najmniej 1 opiekuna.W/w osoby powinne posiadać odpowiednie predyspozycje psychiczne i fizyczne, niezbędne do wykonywania pracy w Schronisku dla osób bezdomnych. 11. Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocena realizacji zamówienia, w szczególności w celu badania: 13.1. stanu realizacji umowy, 13.2. efektywności, rzetelności i jakości realizacji umowy, 13.3. prawidłowość prowadzonej dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia, a w szczególności list obecności bezdomnych.12. Wynagrodzenie stanowić będzie sumę osobodni w danym miesiącu kalendarzowym, które wypłacane będzie z dołu na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, do 14 dnia następnego miesiąca, po otrzymaniu faktury (rachunku). Za prawidłową realizację zamówienia Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za każdy dzień pobytu osoby bezdomnej w Schronisku, a także do 2 (dwóch) dni jej nieobecności w miesiącu kalendarzowym, za jedną osobę na dzień (osobodzień). Warunkiem wypłaty wynagrodzenia za w/w dni nieobecności osoby bezdomnej w placówce będzie niezwłoczne zawiadomienie o tym Zamawiającego, nie później niż dwa dni robocze po stwierdzeniu nieobecności. 13. Osoby przebywające w schronisku pobyt swój potwierdzać będą każdorazowo, w godzinach porannych, na liście obecności, którą Wykonawca zobowiązany będzie załączać do wystawianej przez siebie faktury/rachunku. 14. Koszty utrzymania budynku przy ul. Katowickiej 190 w Chorzowie, w którym mieści się Schronisko, a w szczególności koszty ogrzewania, zużycia wody, energii elektrycznej, dostaw gazu, odprowadzenia ścieków, usług telekomunikacyjnych, wywozu nieczystości stałych, bieżących remontów, pokrywać będzie Wykonawca.17. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy z Zamawiającym mającej na celu zachowanie obowiązujących przez okres trwania umowy minimalnych standardów schronisk dla osób bezdomnych.

II.5) Główny kod CPV: 85311000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 708000,00
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności prowadzenia schroniska lub noclegowni dla osób bezdomnych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca musi legitymować się doświadczeniem w zakresie realizacji co najmniej 2 (dwóch) usług prowadzenia schroniska, noclegowni lub ogrzewalni dla osób bezdomnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.2. Wykonawca zobowiązany będzie dysponowania kadrą niezbędną do realizacji zadania, w tym:– na podstawie umowy o pracę - kierownika Schroniska, legitymującego się co najmniej 3- letnim stażem pracy w pomocy społecznej oraz specjalizacją określoną przepisami ustawy o pomocy społecznej oraz - na podstawie umowy o pracę – dwóch pracowników socjalnych posiadających wykształcenie zgodne z art. 116 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej.- personelem (opiekunami) posiadającym wykształcenie wymagane istniejącym porządkiem prawnym jednakże nie niższym niż wykształcenie średnie lub średnie branżowe (w chwili składania ofert) oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy), w ilości nie mniej niż 3 (trzech) osób, w wymiarze wykonywanej na rzecz Schroniska czynności zapewniającym nieprzerwaną, prawidłową opiekę całodobową nad osobami znajdującymi się w placówce, niezależnie od urlopów i zwolnień chorobowych, w tym zapewniającą w porze nocnej opiekę przez co najmniej 1 opiekuna.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- - w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik nr 1 do SIWZ).2. Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).3. Oświadczenie o zapoznaniu się przez Wykonawcę z warunkami zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ).4. Oświadczenie o związaniu Wykonawcy ofertą (załącznik nr 4 do SIWZ).5. Oferta Wykonawcy sporządzona wg wzoru będącego załącznikiem nr 5 do SIWZ. 6. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do jego wykluczenia (załącznik nr 6 do SIWZ)7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - o treści według załącznika nr 7 do SIWZ. 8. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - o treści według załącznika nr 8 do SIWZ. 9. Oświadczenie o podwykonawcach - o treści według załącznika nr 9 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Ilośc osób uczestniczących w realizacji zamówienia 20,00
Ilośc osób osiadających uprawnienia opiekuna medycznego 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-21, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę realizacja podstawowej usługi fryzjerskiej i kosmetycznej - Jaworzno
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę realizacja podstawowej usługi fryzjerskiej i kosmetycznej na rzecz 36 osób niesamodzielnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI