PROWADZENIE PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNEGO I RODZINNEGO DLA DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PROWADZENIE PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNEGO I RODZINNEGO DLA DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH RODZICÓW/OPIEKUNÓW, NAUCZYCIELI, WYCHOWAWCÓW I SPECJALISTÓW DOŚWIADCZAJĄCYCH ZRÓŻNICOWANYCH TRUDNOŚCI (...)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-08-24
  • ZamawiającyUNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-16
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00306110
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PROWADZENIE PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNEGO I RODZINNEGO DLA DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH RODZICÓW/OPIEKUNÓW, NAUCZYCIELI, WYCHOWAWCÓW I SPECJALISTÓW DOŚWIADCZAJĄCYCH ZRÓŻNICOWANYCH TRUDNOŚCI (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dewajtis 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-815

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uksw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PROWADZENIE PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNEGO I RODZINNEGO DLA DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH RODZICÓW/OPIEKUNÓW, NAUCZYCIELI, WYCHOWAWCÓW I SPECJALISTÓW DOŚWIADCZAJĄCYCH ZRÓŻNICOWANYCH TRUDNOŚCI (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f074ecb-1d3a-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306110

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00160176/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.25 Prowadzenie min. 1050 godz. - max. 2200 godz. poradnictwa psychologicznego i rodzinnego dla dzieci, młodzieży i dorosłych (rodziców / opiekunów, nauczycieli, wychowawców i specjalistów)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/uksw

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za
pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) dostępnej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw
Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platforma
zakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10.0,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności
logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności
podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platforma zakupowa.pl znajdują się w
zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.371.05.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 2

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego i rodzinnego dla dzieci, młodzieży i dorosłych (rodziców / opiekunów, nauczycieli, wychowawców i specjalistów) – 150 godzin.
Szczegółowo przedmiot zamówienia dla Części 1 określono w: Załączniku Nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie (Dodatkowe kwalifikacje podnoszące jakość pracy z pacjentem)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego i rodzinnego dla dzieci, młodzieży i dorosłych (rodziców / opiekunów, nauczycieli, wychowawców i specjalistów) – 200 godzin
Szczegółowo przedmiot zamówienia dla Części 2 określono w: Załączniku Nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie (Dodatkowe kwalifikacje podnoszące jakość pracy z pacjentem)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego i rodzinnego dla dzieci, młodzieży i dorosłych (rodziców / opiekunów, nauczycieli, wychowawców i specjalistów) – 400 godzin.
Szczegółowo przedmiot zamówienia dla Części 3 określono w: Załączniku Nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie (Dodatkowe kwalifikacje podnoszące jakość pracy z pacjentem)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego i rodzinnego dla dzieci, młodzieży i dorosłych (rodziców / opiekunów, nauczycieli, wychowawców i specjalistów) – 300 godzin.
Szczegółowo przedmiot zamówienia dla Części 4 określono w: Załączniku Nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie (Dodatkowe kwalifikacje podnoszące jakość pracy z pacjentem)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego i rodzinnego dla dzieci, młodzieży i dorosłych (rodziców / opiekunów, nauczycieli, wychowawców i specjalistów) – 150 godzin.
Szczegółowo przedmiot zamówienia dla Części 5 określono w: Załączniku Nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie (Dodatkowe kwalifikacje podnoszące jakość pracy z pacjentem)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego i rodzinnego dla dzieci, młodzieży i dorosłych (rodziców / opiekunów, nauczycieli, wychowawców i specjalistów) – 250 godzin.
Szczegółowo przedmiot zamówienia dla Części 6 określono w: Załączniku Nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie (Dodatkowe kwalifikacje podnoszące jakość pracy z pacjentem)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego i rodzinnego dla dzieci, młodzieży i dorosłych (rodziców / opiekunów, nauczycieli, wychowawców i specjalistów) – 400 godzin.
Szczegółowo przedmiot zamówienia dla Części 7 określono w: Załączniku Nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie (Dodatkowe kwalifikacje podnoszące jakość pracy z pacjentem)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego i rodzinnego dla dzieci, młodzieży i dorosłych (rodziców / opiekunów, nauczycieli, wychowawców i specjalistów) – 350 godzin.
Szczegółowo przedmiot zamówienia dla Części 8 określono w: Załączniku Nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie (Dodatkowe kwalifikacje podnoszące jakość pracy z pacjentem)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca
lub wykonawca, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą udzielająca poradnictwa psychologicznego skierowanym do realizacji zamówienia:

Dotyczy części 1 - 4:

1) posiadającym wykształcenie z zakresu psychologii
2) który posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w udzielaniu poradnictwa psychologicznego w tym poradnictwa świadczonego wobec dzieci i młodzieży - zdobyte w przeciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania oferty,
3) który posiada co najmniej 100 godzin udokumentowanego doświadczenia w udzielaniu pomocy psychologicznej w ciągu ostatniego roku (np. praca w szkole, poradni, placówkach terapeutycznych, szpitalu, w ośrodkach wsparcia psychologicznego, interwencji kryzysowej, centrach terapeutycznych w tym minimum 50 godzin w poradnictwie dla dzieci i młodzieży.

Dotyczy części 5- 8
1) posiadającym wykształcenie z zakresu psychologii
2) który posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w udzielaniu poradnictwa psychologicznego w tym poradnictwa świadczonego wobec dzieci i młodzieży - zdobyte w przeciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania oferty,
3) który posiada co najmniej 100 godzin udokumentowanego doświadczenia w udzielaniu pomocy psychologicznej w ciągu ostatniego roku (np. praca w szkole, poradni, placówkach terapeutycznych, szpitalu, w ośrodkach wsparcia psychologicznego, interwencji kryzysowej, centrach terapeutycznych w tym minimum 50 godzin w poradnictwie dla dorosłych.

Uwaga: Wykonawca może wskazać więcej niż 1 osobę do realizacji danej części zamówienia z zastrzeżeniem, że dana osoba może realizować tylko jedną część zamówienia. Każda z osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji danej części zamówienia musi spełniać wszystkie warunki udziału w postępowaniu wskazane w tej części na którą wykonawca składa ofertę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przewidują następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w szczególności w sytuacjach:
1) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów;
2) wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które strony nie miały wpływu, a dotyczyły działania lub zaniechania:
a) osób trzecich,
b) organów administracji publicznej;
3) zmiany okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający, niemożliwy lub czyniący niemożliwym spełnienia świadczeń Stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie;
4) konieczności wprowadzenia zmiany w zakresie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1, będącej konsekwencją zmiany terminu realizacji wskazanego w umowie o finansowanie Programu lub innych jej postanowień, w tym harmonogramu Programu;
5) konieczności wprowadzenia zmiany terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 będącej konsekwencją braku możliwości realizacji poradnictwa w terminach określonych w harmonogramie realizacji usługi, o którym mowa w § 1 ust. 2, np.: z powodu nieobecności większości uczestników lub ważnych obowiązków zawodowych kadry dydaktycznej, co będzie miało wpływ na końcowy termin realizacji umowy; w takiej sytuacji Strony zmienią Harmonogram realizacji usługi i przedłużą termin realizacji umowy wyłącznie o czas niezbędny na przeprowadzenie poradnictwa;
6) konieczności zmiany terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1, w sytuacji gdy w toku realizacji umowy wystąpią okoliczności niezależne od Stron, które uniemożliwią dochowanie tego terminu. Przy czym niniejsza zmiana nie może stać w sprzeczności z postanowieniami umowy o finansowanie Programu nr MEiN/2021/DPI/76;
7) konieczności wprowadzenia zmiany osoby delegowanej do realizacji zamówienia, o której mowa w § 3 ust. 3 umowy, z zastrzeżeniem postanowień § 3 ust 4-6;
8) Ponadto z uwagi na zaistniałą sytuację epidemiologiczną, związaną z ogłoszeniem przez Światową Organizację Zdrowia pandemii koronawirusa (wywołującego COVID-19) strony przewidują możliwość:
a) zmiany terminu realizacji usługi, jeżeli w konsekwencji pandemii zaistnieje zagrożenie dla wykonania zamówienia w terminie przewidzianym w umowie. Przy czym niniejsza zmiana nie może stać w sprzeczności z postanowieniami umowy o finansowanie Programu nr MEiN/2021/DPI/76,
b) zmiany osób skierowanych do wykonania usługi, jeśli z uwagi na sytuację wywołaną przez pandemię realizacja usługi przez tę osobę / te osoby byłaby niemożliwa. Przy czym zmiana ta jest możliwa o ile nowe osoby dedykowane do realizacji zamówienia spełniają warunki określone w Ogłoszeniu.
2. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, wymaga zgody obydwu Stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
3. W przypadkach określonych w ust. 1 pkt 1-8 wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-24 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pełna nazwa postępowania:

PROWADZENIE PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNEGO I RODZINNEGO DLA DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH RODZICÓW/OPIEKUNÓW, NAUCZYCIELI, WYCHOWAWCÓW I SPECJALISTÓW DOŚWIADCZAJĄCYCH ZRÓŻNICOWANYCH TRUDNOŚCI W ZAKRESIE FUNKCJONOWANIA PSYCHOSPOŁECZNEGO


1. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
2. Wykonawca składając ofertę na wybraną/wybrane części zamówienia, składa ją na cały zakres usług określonych dla wybranej części.
3. Umowy z wykonawcami będą zawierane odrębnie dla każdej z części.
4. Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na dwie części zamówienia, pod warunkiem, że wskaże do realizacji każdej z części różne osoby.
5. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zdjęcie szwów-staplery, Jaktorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zdjęcie szwów-staplery 13 szt kręgosłup lędzwiowy. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI