Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pranie bielizny pościelowej płaskiej (poszwy, poszewki, prześcieradła)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 2346227
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Liliana.Wersolowska@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pranie bielizny pościelowej płaskiej (poszwy, poszewki, prześcieradła)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-895c11a6-e072-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245531
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025337/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.168 Pranie bielizny pościelowej płaskiej (poszwy, poszewki, prześcieradła)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/896216
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod nazwą platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/896216, przy czym Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami, wymienionej w pkt II.1., e-mail:Liliana.Wersolowska@pw.edu.pl.
Dokładne informacje dotyczące korespondencji elektronicznej zawarte są w rozdziale 8 SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Powyższe wymagania zostały opisane w instrukcji dla wykonawców: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl .
2.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3..Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców muszą być zgodne z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, zwanego dalej rozporządzeniem KRI.
4.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg, (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf .
5.W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
5.1. .zip;
5.2. .7Z;
6.Wśród rozszerzeń powszechnych, a niewystępujących w rozporządzeniu KRI, występują: .rar,.gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
7.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.
8.W przypadku stosowania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
8.1.ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie
PAdES;
8.2.pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym;
8.3.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
9.Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i
kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
10.Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Zaleca się złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków.
11.Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip, zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
12.Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarte są w rozdziale 19. – Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.U.LW.23.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Pranie bielizny pościelowej płaskiej (poszwy, poszewki, prześcieradła) na potrzeby Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Warszawskiej w Wildze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dokładnie opisany w rozdziale 14 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas zwrotu wypranej bielizny
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia wady reklamacyjnej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 5 SWZ i spełniają warunki udziału
w postępowaniu, dotyczące:
1.1.zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
1.1.1.Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że jest podmiotem prawnym, prowadzącym działalność gospodarczą lub zawodową we własnym imieniu – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
1.2.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów;
1.2.1.warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże - Zamawiający nie stawia
warunku w powyższym zakresie;
1.3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej
1.3.1.warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (OC) na sumę gwarancyjną co najmniej 15 000,00 złotych i złoży dokumenty potwierdzające powyższe ubezpieczenie;
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej
1.4.1.warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca zapewni realizację przedmiotu zamówienia spełniając poniższe wymogi:
1.4.1.1.wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedno zamówienie na usługi, z obszaru przedmiotu zamówienia, tj. usługi prania bielizny pościelowej i odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania o wartości co najmniej 15 000,00 złotych brutto;
1.4.1.2.dysponuje sprzętem wraz z informacją o podstawie jego dysponowania:
- minimum jednym urządzenie pralniczym wyposażonym w automatyczny system dozowania wszystkich środków piorąco-dezynfekcyjnych;
- minimum po jednym urządzeniu do prania, suszenia i maglowania bielizny pościelowej;
- minimum jednym środkiem transportu przeznaczonym do realizacji zamówienia, który jest przystosowany do przewozu bielizny pościelowej.
UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
wymagana liczba narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy sumuje się. Ta sama zasada dotyczy podmiotu udostępniającego zasoby.
1.5.Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę – oświadczeń/dokumentów opisanych w rozdziale 7 SWZ według formuły
spełnia/nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: I.Zgodnie z rozdz.7SWZ Wyk, na podst.art.125 ust.1 ustawy Pzp, zob.jest, dołączyć do oferty, aktualne, na dzień składania ofert:
I.1.Ośw.Wykon.dot.spełn.war.w postęp.oraz braku podstaw wykl.z postęp.,sporządzone, zg.z zał. nr1a do formularza oferty; Informacje zawarte w oświadczeniu, wskazanym w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postęp.oraz spełnia war.udziału w postęp.; .
II. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.274ust1 ustawy Pzp, aktualnych na dzień ich złożenia:
II.1.odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109ust.1 pk 4 ustawyPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. II.2.Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt5ustawyPzp,o braku przynależności lub przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym Wykonawcą który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową w niniejszym postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr4 doSWZ; II.2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: - dokładne informacje są zawarte w rozdziale 7 pkt II.2.SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Zgodnie z rozdz.7SWZ Wyk, na podst.art.125 ust.1 ustawy Pzp, zob.jest, dołączyć do oferty, aktualne, na dzień składania ofert:
I.1.Ośw.Wykon.dot.spełn.war.w postęp.oraz braku podstaw wykl.z postęp.,sporządzone, zg.z zał. nr1a do formularza oferty; Informacje zawarte w oświadczeniu, wskazanym w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postęp.oraz spełnia war.udziału w postęp.;
II. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.274ust1 ustawy Pzp, aktualnych na dzień ich złożenia:
II.1.dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (OC), zgodnie z wymaganiami ujętymi w rozdziale 6 pkt 1.3.1. Jeśli nastąpi wykazanie spełnienia tego warunku na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, to Zamawiający uzna ten dokument potwierdzający spełnienie warunku przez podmiot udostępniający zasoby;
II.2.wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj. co najmniej jednej usługi, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 6, zgodnie z wymaganiami ujętymi w rozdziale 6 pkt 1.4.1.1.;
II.3.wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia; Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej poniższym sprzętem, który będzie wykorzystywany do realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z informacją o podstawie jego dysponowania, tj.:
- jednym urządzeniem pralniczym wyposażonym w automatyczny system dozowania wszystkich środków piorąco-dezynfekcyjnych;
- po jednym urządzeniu do prania, suszenia i maglowania bielizny pościelowej;
- jednym środkiem transportu przeznaczonym do realizacji zamówienia, który jest przystosowany do przewozu bielizny pościelowej, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 7, zgodnie z wymaganiami ujętymi w rozdziale 6 pkt 1.4.1.2.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
I. Inne oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą:
I.1. Wypełniony formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną.
I.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
I.3.(jeżeli dotyczy)Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia Oświadczenia w załączniku nr 1a, w części II, dotyczącej podwykonawców.
I.4.(jeżeli dotyczy) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z ofertą, także Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 1b do formularza oferty.
I.5.(jeżeli dotyczy) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 2 do formularza oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania określone są w pkt III rozdziału 7 SWZ.
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie kluczowych zadań, zgodnie z art. 60 ustawy Pzp.
4.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w rozdziale 2 oddziale 3 ustawy Pzp.
5.Oświadczenia i dokumenty, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, w tym oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.
Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i żaden z podmiotów udostępniających zasoby nie może podlegać wykluczeniu.
6.Dokumenty i oświadczenia, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w rozdziale 6 SWZ.
7.Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy i podmiot(y) udostępniający zasoby i zobowiązanie tych podmiotów, składane wraz z ofertą.
8.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw/usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w wykazie wykonanych dostaw/usług zobowiązany jest podać jedynie te dostawy/usługi, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
9.Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych przez Wykonawcę(ów) i podmioty udostępniających zasoby jest umieszczony w pkt I i II rozdziału 7.
10.Zamawiający będzie żądał, przed zawarciem umowy, kopii umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą złożą stosowne pełnomocnictwa oraz w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej kopię umowy spółki cywilnej.
11.Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną odpowiadają solidarnie za realizację zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana treści umowy może nastąpić w przypadkach określonych w zał. nr 9 – projek. postan.umowy (PPU) w§ 9doSWZ.1.Wszelkie zmiany post. umownych mogą być dokon. wyłącznie w zakr. dopuszczonym ustawą Pzp i z zastrzeż. przewidz. umową wyjątków - wymagają zgodnej woli Stron oraz zachow. formy pisemnej, pod rygorem nieważn.2.Strony ustalają, iż dokonanie na podst.art. 455 ustawy Pzp zmian postan.zawartej umowy w stos. do treści złoż.j oferty może nast. w następ.przypad.:1)w zakresie przedm. umowy, w tym sposobu jego wykon. oraz term. przewidz. na realiz. zob. umownych-w przyp. wyst. zmian w obow. przepisach prawa mających wpływ na przedm. i war. real.umowy oraz zmian w sytuacji prawnej lub fakt.Wykonawcy lub Zamawiającego skutk. niemożnością lub znacznym utrudn. w real. przedm. umowy;2)gdy zaistnieje potrzeba korekty zamów., w całym okresie obow. nin. umowy, bez konieczności zmiany umowy, polegającej na: zmn. lub zwiększ. ilości zam. usług, z zastrzeż., że nie zostanie przekr. kwota maksym. wynagr.Wykonawcy oraz ilość usług nie zostanie zmniejszona poniżej poziomu określ. przez Zamawiającego w §1 ust. 3 umowy;3)dopusz. jest wydłuż. czasu trwania umowy o maks. 6 miesięcy za zgodą Wykonawcy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego wartości przedmiotu umowy do wyczerpania tej wartości;4)w zakresie określonych w umowie terminów przewidzianych na wykonanie zobowiązań umownych – w przypadku wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwi wykonanie części lub całości zobowiązań umownych lub spowoduje, że ich wykonanie będzie musiało nastąpić z opóźnieniem;5)zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem Podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż Podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji danej części przedmiotu umowy oraz właściwości, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania;6)zmiany Podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych Podwykonawców, co najmniej takich samych właściwości (kwalifikacji), pod rygorem niedopuszczenia Podwykonawców do wykonywania przedmiotu umowy;7)zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadkach określonych w ust 2.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku:1)wynagrodzenia jednostkowego brutto - w razie zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego - wynagrodzenie brutto zostanie określone z uwzględnieniem obowiązującej (aktualnej) stawki podatku, bez zmiany ceny jednostkowej netto;2)wynagrodzenia jednostkowego netto - w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;3)wynagrodzenia jednostkowego netto - w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne;4)obniżenia cen Wykonawcy;
5)wynagrodzenia jednostkowego netto - w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez
Wykonawcę.
…..8.Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1–4, ust. 3 i ust. 4 ustawy Pzp.….10. Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o których mowa w art. 439 Ustawy Pzp:
1)W przypadku, gdy w okresie obowiązywania Umowy, zmiana cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją Umowy, osiągnie poziom 10 % lub wyższy, Zamawiający i Wykonawca są uprawnieni do wprowadzenia zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.2)Początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia: nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od podpisania umowy.….
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Zgodnie z rozdziałem 12 pkt 1 SWZ Wykonawca składa ofertę poprzez Platformę w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego oznaczonym tą samą nazwą zawierającą również numer referencyjny za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku dostępnego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/896216
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-28 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Dotyczy Sekcji IV pkt 4.2.10.) sukcesywnie przez 24 miesiące, nie wcześniej niż od dnia 17.06.2024 r. lub do wyczerpania wynagrodzenia umowy jeżeli jej wyczerpanie nastąpi przed upływem 24 miesięcy.
2. Dodatkowo Zamawiający wykluczy Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa.