IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
Cena oferty brutto |
70,00 |
Jakość |
30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) zaprzestania produkcji przez producenta i wprowadzenia asortymentu zamiennego, w cenie nie wyższej niż zaoferowana w przetargu - pod warunkiem przesłania próbek nowego asortymentu do Zamawiającego w celu potwierdzenia, że spełnia on wymagania Zamawiającego i uzyskania jego akceptacji. 2) zmiany postanowień zawartej umowy, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, zaoferuje ceny zakupu przedmiotów zamówienia, korzystniejsze niż zaoferował w ofercie, 3) zmiany numerów katalogowych, zmiany konfekcjonowania towaru przy czym cena jednostkowa nie może ulec zmianie, 4) zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zastanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie,5) zmiany cen jednostkowych opakowań towaru objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, 6) w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, wydłużenie jej terminu realizacji do momentu wykorzystania wartości umowy, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące, 7) zmiany cen w umowie w przypadku zmiany stawki VAT. Zmianie ulegnie cena brutto, cena netto pozostanie niezmieniona. 8) Zmiany cen urzędowych (jeżeli dotyczy), 9) w razie braku możliwości lub istotnych trudności w dostarczeniu wyrobów zaoferowanych w ofercie Wykonawca będzie mógł dostarczać zamienniki o nie gorszych parametrach i w takiej samej cenie – pod warunkiem każdorazowo uzyskania wcześniejszej zgody kierownika Apteki Szpitala lub osoby go zastępującej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
1. Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4. ustawy PZP, tj. m.in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. 2. Za tajemnicę przedsiębiorstwa uznaje się tylko takie informacje, które łącznie spełniają trzy przesłanki: a) są nieujawnione do wiadomości publicznej, b) posiadają wartość gospodarczą (na przykład informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa) c) przedsiębiorca podjął co do nich niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. W związku z przytoczoną powyżej definicją, Wykonawca musi wykazać na etapie składania oferty (jeśli zastrzegł jakieś informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa), że zastrzeżone informacje rzeczywiście stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 3. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający będzie miał prawo do odtajnienia tych informacji. 4. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-21, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Zgodnie z SIWZ - Oferta sporządzona zostanie czytelnie w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
zadanie 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Samoprzylepny trójwarstwowy opatrunek z pianki poliuretanowej o dużej wchłanialności (min. 22g/100cm2 /24h), dla ran o umiarkowanym lub obfitym wysięku. Klej – akrylowy naniesiony na całą powierzchnię opatrunku metodą krateczkową) – sterylny. Rozmiar: 12,5cmx12,5cm (wkład chłonny 10cmx10cm) j.m. op a 10szt zapotrzebowanie: 150Rozmiar: 22,5cmx22,5cm (wkład chłonny 20cmx20cm) j.m. op a 10szt zapotrzebowanie: 60Rozmiar: 17,5cmx17,5cm (wkład chłonny 15cmx15cm) j.m. op a 10szt zapotrzebowanie: 90.Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 35544,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miękki opatrunek włókninowy, łatwo dostosowujący się do kształtu rany o dużych właściwościach chłonnych. W kontakcie z wysiękiem tworzy delikatny opatrunek żelowy, może pozostać w ranie do 7 dni. Rozmiar, j.m., zapotrzebowanie - zgodnie z zał. nr 1 do siwz.ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE10cmx10cm op a 10szt 115cmx15cm op a 10szt 1Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 325,40
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zadanie 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Absorpcyjny opatrunek hydrokoloidowy wspomaga oczyszczanie się rany i zapewnia wilgotne środowisko, zapobiega maceracji skóry wokół rany, przylepny, barierowy dla płynów oraz wirusów i bakterii, może pozostawać na skórze do 7 dni.ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE10cmx10cm kwadratowy op a 5 szt 6010cmx12cm owalny op a 5 szt 3012cmx14cm (+/- 0,2cm) op a 4 szt 12.Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8172,24
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zadanie 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cienki absorpcyjny opatrunek hydrokoloidowy, owalny, wspomaga oczyszczanie się rany i zapewnia wilgotne środowisko, zapobiega maceracji skóry wokół rany, przylepny, barierowy dla płynów oraz wirusów i bakterii, może pozostawać na skórze do 7 dni. ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE7cmx9cm owalny op a 10 szt 8510cmx12cm owalny op a 10 szt 80. UWAGA - wymagany klej hypoalergiczny. Dla opatrunków poliuretanowych wymagane potwierdzenie bariery folii dla wirusów od 28nm. Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10856,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zadanie 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompresy gazowe jałowe* ze 100% gazy bawełnianej, z wszytą na całej długości nitką radiacyjną 12w 17nit. 10X10cm. Wykonane z gazy bielonej bezchlorowo, sterylizowane parą wodną, brzegi podwójnie zakładane typu ES. Pakowane po: 2 x 10szt lub odpowiednio 4 x 10szt -gdzie każde 10 sztuk kompresów przewiązane banderolą papierową lub nitką; opakowanie folia-papier. Opakowanie pośrednie - dodatkowe opakowanie foliowe zawartości kartonu zbiorczego pozwalające na bezpieczny transport w warunkach bloku operacyjnego. Opakowanie jednostkowe zawierające dodatkowe 2 etykiety transferowe typu TAG znajdujące się na zewnętrznej powierzchni opakowania jednostkowego, zawierające co najmniej: nazwę i rozmiar wyrobu, ilość nitek i warstw, ilość sztuk, numer serii, datę ważności oraz pełną nazwę wytwórcy. Etykieta pośrednia i zbiorcza zawierająca informacje identyfikujące produkt z podaniem nazwy wytwórcy, numer serii i daty przydatności do użycia.ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE10x10cm a 20szt op 50010x10cm a 40szt op 150Zamawiający oczekuje aby wszystkie opatrunki jałowe były klasyfikowane jako chirurgiczny inwazyjny wyrób medyczny w klasie IIa, według reguły 7.Zamawiający oczekuje, aby wszystkie opatrunki z gazy były produkowane zgodnie z wymogami EN 14079.Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1937,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zadanie 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lignina bielona bez użycia związków chloru, płaty 40x60 cm (+/-1,5 cm) a 5 kg pakowane w folię a następnie w karton max. (3x5kg), gramatura pojedynczej warstwy minimum 36 g/m2 , zdolność absorpcji wody min. 12 g/g; czas tonięcia min. 2 s; struktura ROZMIAR JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE46X60CM (+/-1,5CM) kg 3 200Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 20800,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zadanie 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wata opatrunkowa a'500g (70%bawełna,30%wiskoza).JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNEop 20Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 121,60
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Zadanie 8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:poz. 8A Jałowe serwety operacyjne 20nit. 4 warstw, sterylizowane parą wodną; serwety po wstępnym technologicznym praniu(lub gaza z której są wykonane), 45x45cm pakowane a '5szt. z wszytym elementem radiacyjnym na całej długości i tasiemką zabezpieczoną przed oderwaniem. Opakowanie folia-papier z możliwością łatwego otwierania oraz z podwójnym systemem etykiet kontrolnych.poz. 8B Jałowe serwety operacyjne 20nit. 4Warstw, sterylizowane parą wodną; serwety po wstępnym technologicznym praniu (lub gaza z której są wykonane), 45x45cm pakowane a'2szt. z wszytym elementem radiacyjnym i tasiemką zabezpieczoną przed oderwaniem. Opakowanie folia-papier z możliwością łatwego otwierania oraz z podwójnym systemem etykiet kontrolnych.J.m., zapotrzebowanie rocznie - zgodnie z zał. nr 1 do siwz.Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4235,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
70,00 |
Jakość |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:DODATKOWE KRYTERIA DLA:ZADANIA 8 (A,B)MASA POWIERZCHNIOWA >=27 G/M2 = 10 PKTMASA POWIERZCHNIOWA < 27 G/M2 = 0 PKTCHŁONNOŚĆ WODY >=12,5 G/G = 10 PKTCHŁONNOŚĆ WODY < 12,5 G/G = 0 PKTCZAS TONIĘCIA / chłonność w sekundach/ < 1 S = 10 PKTCZAS TONIĘCIA / chłonność w sekundach/ >=1 S = 0 PKT
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Zadanie 9 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Chusta trójkątna x 1 szt.JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE op 35Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 84,70
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Zadanie 10 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Maska chirurgiczna jednorazowa, trójwarstwowa z gumką – wykonana z hypoalergicznych materiałów, niepyląca, wysoki współczynnik filtracji, zgodna z normą PN-EN 14683. Pakowane po 50szt.JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNEszt 50000Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Zadanie 11 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Czepek chirurgiczny z taśmą pochłaniającą pot wokół głowy. Czepek posiada wydłużoną część tylną ze ściągaczem, brak ściągacza na czole. Opakowanie a'60szt. (lub inne – Wykonawca odpowiednio przeliczy max 150szt.). LUB - Włókninowy czepek chirurgiczny ze wstawką pochłaniającą pot, na całym obwodzie głowy. Tylna część wydłużona, ściągnięta delikatną, nie uciskającą, bezlateksową gumką. Pakowany w kartonik w formie podajnika. Opakowanie a'60szt. (lub inne – Wykonawca odpowiednio przeliczy max 150 szt.).JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNEop 40Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1628,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Zadanie 12 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Czepek w kształcie furażerki,wiązany z tyłu na troki. Część przednia wydłużona z możliwością wywinięcia . Pakowany w kartonik a'100szt. (lub inne – Wykonawca odpowiednio przeliczy max. po 200szt.).JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNEop 20Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 761,20
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Zadanie 13 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:poz. 13a Czepek operacyjny męski, wiązany – furażerka j.m. szt zapotrzebowanie 2000poz. 13b Czepek operacyjny okrągły z gumką – naleśnik j.m. szt zapotrzebowanie 20000Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6700,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Zadanie 14 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Plaster jałowy; hypoalergiczny z centralnym opatrunkiem pokryty syntetycznym klejem kauczukowym lub akrylowym, wykonany z elastycznej, porowatej włókniny (100% poliester); centralny wkład chłonny zabezpieczony przed przytwierdzeniem do ran - pokryty mikroperforowaną folią polietylenową (mikrosiateczką), wykonany z włókniny wiskozowo -propylenowej (90% + 10%). Zaokrąglone brzegi; szeroka zakładka papieru ochronnego umożliwiająca łatwą aplikację w rękawicach ochronnych. Opakowanie a '25szt /lub 50szt/ - wykonawca przeliczy. Rozmiary, j.m., zapotrzebowanie - zgodnie z zał. nr 1 do siwz. UWAGA - wymagany klej hypoalergiczny.Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141111-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5158,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Zadanie 15 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przylepiec włókninowy z hypoalergicznym, syntetycznym klejem kauczukowym lub akrylowym, struktura umożliwiająca przerwanie go w ręku.ROZMIAR2,5cmx9,14 (lub 9,2) mJEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNEszt 20 UWAGA - wymagany klej hypoalergiczny.Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141111-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 47,20
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Zadanie 16 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednorazowy jałowy fartuch chirurgiczny wykonany z miękkiej, przewiewnej włókniny - gramatura 68 g/m2 + właściwości hydrofobowe, z zakładanymi połami złożony w sposób zapewniający aseptyczną aplikację. Wiązany na troki wewnętrzne oraz troki zewnętrzne; w okolicach szyi zapięcie na rzep, podwójnie pakowany ze sterylnym opakowaniem wewnętrznym - papier krepowy – dodatkowo w opakowaniu dwa ręczniki 30x40 cm. Na zewnętrznym opakowaniu etykiety typu TAG - zawierające nr: serii, katalogowy, datę ważności oraz dane producenta. Zgodny z normą EN 13795. Rozmiary : S-XL JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNEszt 500Wszystkie obłożenia i fartuchy zgodne z normą EN 13795.Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4850,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Zadanie 17 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednorazowy jałowy fartuch chirurgiczny pełnobarierowy zgodny z EN 13795 o gramaturze min. 35g/m2, rękaw zakończony elastycznym mankietem z dzianiny. Tylne części fartucha zachodzą na siebie. Umiejscowienie troków w specjalnym kartoniku umożliwia zawiązanie ich zgodnie z procedurami postępowania aseptycznego – zachowanie pełnej sterylności tylnej części fartucha. Szwy wykonane techniką ultradźwiękową. Rozmiar M-XXLJEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNEszt 1 000Wszystkie obłożenia i fartuchy zgodne z normą EN 13795.Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5650,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Zadanie 18 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednorazowy jałowy fartuch chirurgiczny pełnobarierowy zgodny z EN 13795, gramatura minimum 40g/m2, posiadający dodatkowe nieprzemakalne wzmocnienia w części przedniej i w rękawach. Rękaw zakończony elastycznym mankietem z dzianiny, zapinany przy szyi na rzep. Tylne części fartucha zachodzą na siebie. Umiejscowienie troków w specjalnym kartoniku umożliwia zawiązanie ich zgodnie z procedurami postępowania aseptycznego – zachowujemy pełną sterylność tylnej części fartucha. Szwy wykonane techniką ultradźwiękową. Rozmiar M-XXL.JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNEszt 5 000Wszystkie obłożenia i fartuchy zgodne z normą EN 13795.Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 30500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Zadanie 19 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Komplet chirurgiczny jednorazowego użytku (bluza i spodnie), gramatura minimum 40g/m2. Nogawki bez ściągaczy. W spodniach wciągnięty trok z tej samej włókniny co cały komplet, bluza z kieszonkami na dole bluzy, przy szyi, wykończenie typu V, materiał na całej powierzchni włóknina SMMS 100% polipropylen. Rozmiary min. od S- XXL dostępny różnych kolorach. Zgodny z normą EN 13795. JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNEszt 8 000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 30800,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Zadanie 20 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Ubranie chirurgiczne – bluza + spodnie – wykonane z włókniny bawełnopodobnej typu spunbonded 50g/m2 (+/-5g/m2), 100% polipropylenu, antystatycznej, niepalącej, oddychającej, przeznaczonej do stosowania przez personel medyczny w środowisku bloku operacyjnego. Bluza – krótki rękaw, kieszeń na piersi, dwie kieszenie boczne na dole bluzy. Spodnie – ściągane tasiemką, kieszeń boczna na nogawce z klapką wyposażoną w nap. Sposób pakowania umożliwiający indywidualny dobór rozmiaru – oddzielnie pakowane bluzy i spodnie. Rozmiary: min. od S – XXL, dostępne w różnych kolorach. Zgodny z normą EN 13795. JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNEszt 2 000Wszystkie obłożenia i fartuchy zgodne z normą EN 13795.Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Zadanie 21 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Serweta jałowa z włókniny dwuwarstwowej o gramaturze min. 55g/m², nieprzylepna, rozmiar min. 90x100cmJEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNEszt 350Wszystkie obłożenia i fartuchy zgodne z normą EN 13795.Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 633,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Zadanie 22 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Serweta z włókniny trójwarstwowej o gramaturze min. 70 g/m2, nieprzylepna 45cmx75cm.JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNEszt 10Wszystkie obłożenia i fartuchy zgodne z normą EN 13795.Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 19,40
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Zadanie 23 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Serweta jałowa z włókniny trójwarstwowej o gramaturze min. 70g/m², nieprzylepna, rozmiar 45x45cm (lub 50x50cm).JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNEszt 20Wszystkie obłożenia i fartuchy zgodne z normą EN 13795.Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 30,80
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Zadanie 24 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do znieczulenia przewodowego o składzie: 1 serweta samoprzylepna dwuwartwowa 50 x 50 cm; 1 narzędzie do mycia (plastikowe, proste atraumatyczne 12 cm); 10 sztuk kompresów gazowych 7,5 x 7,5 cm (ES 12 warst., 17 nit.); 5 sztuk tupfery nr 4 , 24 x 24 cm 20 nit. Pakowane w papier krepowy. Opakowanie a'34szt.JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNEop 1Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 380,62
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
Zadanie 25 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw jałowy do cewnikowania pęcherza moczowego o minimalnym składzie : 1x serweta włókninowa nieprzylepna 45x75cm; 1x serweta włókninowa nieprzylepna 75x90cm z otworem o średnicy 10cm; 1x kleszczyki Kocher plastikowe 14cm; 1x pęseta anatomiczna plastikowa 12,5cm; 5x kompresy z gazy bawełnianej 7,5x7,5cm; 4x tupfer z gazy bawełnianej wielkości śliwki; 1x strzykawka Luer 20ml; 1xżel poślizgowy min.2,5 g w saszetce; 1x woda sterylna w ampułce 20ml; 1 x para rękawiczek diagnostycznych-rozmiar M; 1x igła 1,2mmx40mm 18GJEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNEszt 250Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2802,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
26 |
Nazwa: |
Zadanie 26 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podkład z materiału nawiniętego na rolkę z perforacją. Kolor zielony , niebieski lub inny zaakceptowany przez Zamawiającego. SKŁAD: dwie warstwy bibuły i jedna warstwa folii stanowiącej skuteczną barierę mechaniczną zabezpieczającej przed przemakaniem .ROZMIAR160 cm x 50 cm( +/- 1 cm ), długość rolki 40 metrów bieżącychJEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNEszt 600
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7740,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
27 |
Nazwa: |
Zadanie 27 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prześcieradło z flizeliny w kolorze zielonym, niebieskim lub innym zaakceptowanym przez Zamawiającego – min. 30 g/m2, wym.: 210cm x160 cm LUB prześcieradło z flizeliny w kolorze zielonym, niebieskim lub innym zaakceptowanym przez Zamawiającego w rozmiarze 240cm x 160 cm wykonane z włókniny polipropylenowej o gramaturze min 40g/m2 .JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNEop = 10 sztuk 800
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7600,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
28 |
Nazwa: |
Zadanie 28 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prześcieradło celulozowe wykonane w 100% z czystej celulozy, dwuwarstwowe z perforacją, rolka – białe lub w innym kolorze zaakceptowanym przez Zamawiającego. ROZMIAR50cm x 50 cm (+/- 5%)JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNEszt. 2000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 13200,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
29 |
Nazwa: |
Zadanie 29 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Fartuch z flizeliny w kolorze zielonym, niebieskim lub innym zaakceptowanym przez Zamawiającego; ze ściągaczem przy mankietach, rozmiar „L” lub z rękawem zakończonym elastyczną gumką, rozmiar uniwersalny (do wyboru przez Zamawiającego)JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNEop = 10 sztuk 3000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 26100,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
30 |
Nazwa: |
Zadanie 30 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Fartuch z urologiczny w kolorze zielonym, niebieskim lub innym zaakceptowanym przez Zamawiającego; ze ściągaczem przy mankietach, rozmiar „L” lub z rękawem zakończonym elastyczną gumką, rozmiar uniwersalny (do wyboru przez Zamawiającego).JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNEszt. 2000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3780,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
31 |
Nazwa: |
Zadanie 31 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Fartuch foliowy.JEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNEOp = 100 sztuk 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1150,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
32 |
Nazwa: |
Zadanie 32 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ochraniacze na obuwie folioweJEDNOSTKA MIARY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNEszt 30000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1200,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
Termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: