IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) zmiana terminu realizacji zamówienia w szczególności w przypadku opóźnienia związanego z rozstrzygnięciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub podpisaniem umowy. W takim przypadku wynagrodzenie zostanie ustalone proporcjonalnie do ilości dni prowadzenia przedmiotowej usługi; 2) zmiana dotycząca realizacji zamówienia w poszczególnych dniach tygodnia - zamiana ilości dni w tygodniu (dotyczy części zamówienia, dla których usługa wykonywana jest w obrębie jednej świetlicy). W takim przypadku wynagrodzenie zostanie ustalone proporcjonalnie do ilości dni prowadzonej usługi; 3) zmiany przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy; 4) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki procentowej podatku VAT jeżeli dotyczy; 5) Wykonawca może: a) powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia podwykonawcom, b) wskazać inny zakres podwykonawstwa niż w ofercie, c) wskazać innych podwykonawców niż przedstawieni w ofercie, d) zrezygnować z podwykonawstwa; 6) Zmiana istotnych postanowień umowy może nastąpić w przypadku poinformowania o okolicznościach związanych z koniecznością dokonania zmiany drugiej strony pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, w terminie co najmniej 7 dni przed terminem wprowadzenia zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-12-24, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej z siedzibą w Kalwarii Zebrzydowskiej, ul. Mickiewicza 7, adres email: sekretariat@kalwaria-zebrzydowska.pl, tel. 33 8766 218; 1.2. w sprawie swoich danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych, przesyłając e-mail na adres: ochronadanych@kalwaria-zebrzydowska.pl; 1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego znak ZP.271.34.2019 na zamówienie pn. „Pełnienie funkcji wychowawców świetlic na terenie Gminy Kalwaria Zebrzydowska z podziałem na części” oraz w celu archiwizacji; 1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; 1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy oraz zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; 1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 1.8. posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 1.9. nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1.10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.11. W przypadku przetwarzania pozyskanych danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem zostanie Pan/Pani poinformowany, o tym innym celu oraz o wszelkich innych stosownych informacjach.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część I. Pełnienie funkcji wychowawcy świetlicy w Zespole Szkół Nr 1 w Kalwarii Zebrzydowskiej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cześć I. Zespół Szkół Nr 1 w Kalwarii Zebrzydowskiej, w wymiarze: - od 1 stycznia do 30 czerwca i od 1września do 31 grudnia 2020 r. tj. pięć dni w tygodniu w godzinach od 12.00 do 16.00, łącznie 20 godzin tygodniowo, - od 1 lipca do 31 sierpnia oraz podczas ferii zimowych w 2020 r. – zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Koordynatora świetlic. Prowadzenie placówki polegać będzie sprawowaniu opieki dziennej nad dziećmi a w szczególności: 1. opieka nad uczestnikami zajęć, organizowanie i prowadzenie zajęć, tworzenie warunków aktywności pozalekcyjnej, rozwijanie zainteresowań, tworzenie bezpiecznego środowiska zabawy i wypoczynku dla dzieci i młodzieży poza szkołą (znajomość różnorodnych technik i zasad pozwalających na atrakcyjną organizację zajęć opiekuńczo–wychowawczych), wspieranie w trudnościach szkolnych, pomoc w odrabianiu zadań szkolnych, upowszechnianie zachowań pozytywnych. Dopuszcza się dobór i prowadzenie różnorodnych zajęć opiekuńczo–wychowawczych poprzez wykorzystanie możliwości wyposażenia placówki poprzez korzystanie z technik komputerowych, zajęć sportowych czy plastycznych. 2. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem świetlicy w Kalwarii Zebrzydowskiej. 3. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Profilaktyki oraz Koordynatorem w sprawach związanych z funkcjonowaniem świetlicy. 4. Zapoznanie się z Regulaminem świetlicy z siedzibą w budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Kalwarii Zebrzydowskiej, stanowiącym załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 458/2013 Burmistrza Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej z dnia 04.09.2013 r. oraz zobowiązanie się do jego przestrzegania. 5. Sporządzanie półrocznych sprawozdań z pracy świetlicy i składanie ich koordynatorowi świetlic.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część II A. Pełnienie funkcji wychowawcy świetlicy w Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Brodach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II A. Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Brodach, w wymiarze: - od 1 stycznia do 30 czerwca i od 1 września do 31 grudnia 2020 r. tj. trzy dni w tygodniu (tj. poniedziałek, wtorek, środa) w godzinach od 13.00 do 17.00, łącznie 12 godzin tygodniowo, - od 1 lipca do 31 sierpnia oraz podczas ferii zimowych w 2020 r.– zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Koordynatora świetlic. Prowadzenie placówki polegać będzie sprawowaniu opieki dziennej nad dziećmi a w szczególności: 1. opieka nad uczestnikami zajęć, organizowanie i prowadzenie zajęć, tworzenie warunków aktywności pozalekcyjnej, rozwijanie zainteresowań, tworzenie bezpiecznego środowiska zabawy i wypoczynku dla dzieci i młodzieży poza szkołą (znajomość różnorodnych technik i zasad pozwalających na atrakcyjną organizację zajęć opiekuńczo–wychowawczych), wspieranie w trudnościach szkolnych, pomoc w odrabianiu zadań szkolnych, upowszechnianie zachowań pozytywnych. Dopuszcza się dobór i prowadzenie różnorodnych zajęć opiekuńczo–wychowawczych poprzez wykorzystanie możliwości wyposażenia placówki poprzez korzystanie z technik komputerowych, zajęć sportowych czy plastycznych. 2. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem świetlicy w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Brodach. 3. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Profilaktyki oraz Koordynatorem w sprawach związanych z funkcjonowaniem świetlicy. 4. Zapoznanie się z Regulaminem świetlicy z siedzibą w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Brodach, stanowiącym załącznik nr 4 do Zarządzenia nr 295/2012 Burmistrza Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej z dnia 3 września 2012 r. oraz zobowiązanie się do jego stosowania. 5. Sporządzanie półrocznych sprawozdań z pracy świetlicy i składanie ich koordynatorowi świetlic.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część II B. Pełnienie funkcji wychowawcy świetlicy w Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Brodach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II B. Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Brodach, w wymiarze: - od 1 stycznia do 30 czerwca i od 1 września do 31 grudnia 2020 r. tj. dwa dni w tygodniu (tj. czwartek i piątek) w godzinach od 13.00 do 17.00, łącznie 8 godzin tygodniowo, - od 1 lipca do 31 sierpnia oraz podczas ferii zimowych w 2020 r.– zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Koordynatora świetlic. Prowadzenie placówki polegać będzie sprawowaniu opieki dziennej nad dziećmi a w szczególności: 1. Opieka nad uczestnikami zajęć, organizowanie i prowadzenie zajęć, tworzenie warunków aktywności pozalekcyjnej, rozwijanie zainteresowań, tworzenie bezpiecznego środowiska zabawy i wypoczynku dla dzieci i młodzieży poza szkołą (znajomość różnorodnych technik i zasad pozwalających na atrakcyjną organizację zajęć opiekuńczo–wychowawczych), wspieranie w trudnościach szkolnych, pomoc w odrabianiu zadań szkolnych, upowszechnianie zachowań pozytywnych. Dopuszcza się dobór i prowadzenie różnorodnych zajęć opiekuńczo–wychowawczych poprzez wykorzystanie możliwości wyposażenia placówki poprzez korzystanie z technik komputerowych, zajęć sportowych czy plastycznych. 2. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem świetlicy w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Brodach. 3. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Profilaktyki oraz Koordynatorem w sprawach związanych z funkcjonowaniem świetlicy. 4. Zapoznanie się z Regulaminem świetlicy z siedzibą w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Brodach, stanowiącym załącznik nr 4 do Zarządzenia nr 295/2012 Burmistrza Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej z dnia 3 września 2012 r. oraz zobowiązanie się do jego stosowania. 5. Sporządzanie półrocznych sprawozdań z pracy świetlicy i składanie ich koordynatorowi świetlic.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część III A. Pełnienie funkcji wychowawcy świetlicy w Szkole Podstawowej im. Karola Wojtyły w Barwałdzie Górnym |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III A. Szkoła Podstawowa im. Karola Wojtyły w Barwałdzie Górnym, w wymiarze: - od 1 stycznia do 30 czerwca i od 1 września do 31 grudnia 2020 r. tj. trzy dni w tygodniu (tj. poniedziałek, wtorek, czwartek) w godzinach od 11.30 do 15.30, łącznie 12 godzin tygodniowo. - od 1 lipca do 31 sierpnia oraz podczas ferii zimowych w 2020 r. – zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Koordynatora świetlic. Prowadzenie placówki polegać będzie sprawowaniu opieki dziennej nad dziećmi a w szczególności: 1. Opieka nad uczestnikami zajęć, organizowanie i prowadzenie zajęć, tworzenie warunków aktywności pozalekcyjnej, rozwijanie zainteresowań, tworzenie bezpiecznego środowiska zabawy i wypoczynku dla dzieci i młodzieży poza szkołą (znajomość różnorodnych technik i zasad pozwalających na atrakcyjną organizację zajęć opiekuńczo–wychowawczych), wspieranie w trudnościach szkolnych, pomoc w odrabianiu zadań szkolnych, upowszechnianie zachowań pozytywnych. Dopuszcza się dobór i prowadzenie różnorodnych zajęć opiekuńczo–wychowawczych poprzez wykorzystanie możliwości wyposażenia placówki poprzez korzystanie z technik komputerowych, zajęć sportowych czy plastycznych. 2. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem świetlicy w budynku Szkoły Podstawowej im. Karola Wojtyły w Barwałdzie Górnym. 3. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Profilaktyki oraz Koordynatorem w sprawach związanych z funkcjonowaniem świetlicy. 4. Zapoznanie się z Regulaminem świetlicy z siedzibą w budynku Szkoły Podstawowej im. Karola Wojtyły w Barwałdzie Górnym, stanowiącym załącznik nr 4 do Zarządzenia nr 295/2012 Burmistrza Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej z dnia 3 września 2012 r. oraz zobowiązanie się do jego stosowania. 5. Sporządzanie półrocznych sprawozdań z pracy świetlicy i składanie ich koordynatorowi świetlic.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część III B. Pełnienie funkcji wychowawcy świetlicy w Szkole Podstawowej im. Karola Wojtyły w Barwałdzie Górnym |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III B. Szkoła Podstawowa im. Karola Wojtyły w Barwałdzie Górnym, w wymiarze: - od 1 stycznia do 30 czerwca i od 1 września do 31 grudnia 2020 r. tj. dwa dni w tygodniu (tj. środa, piątek) w godzinach od 11.30 do 15.30, łącznie 8 godzin tygodniowo. - od 1 lipca do 31 sierpnia oraz podczas ferii zimowych w 2020 r. – zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Koordynatora świetlic. Prowadzenie placówki polegać będzie sprawowaniu opieki dziennej nad dziećmi a w szczególności: 1. opieka nad uczestnikami zajęć, organizowanie i prowadzenie zajęć, tworzenie warunków aktywności pozalekcyjnej, rozwijanie zainteresowań, tworzenie bezpiecznego środowiska zabawy i wypoczynku dla dzieci i młodzieży poza szkołą (znajomość różnorodnych technik i zasad pozwalających na atrakcyjną organizację zajęć opiekuńczo–wychowawczych), wspieranie w trudnościach szkolnych, pomoc w odrabianiu zadań szkolnych, upowszechnianie zachowań pozytywnych. Dopuszcza się dobór i prowadzenie różnorodnych zajęć opiekuńczo–wychowawczych poprzez wykorzystanie możliwości wyposażenia placówki poprzez korzystanie z technik komputerowych, zajęć sportowych czy plastycznych. 2. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem świetlicy w budynku Szkoły Podstawowej im. Karola Wojtyły w Barwałdzie Górnym. 3. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Profilaktyki oraz Koordynatorem w sprawach związanych z funkcjonowaniem świetlicy. 4. Zapoznanie się z Regulaminem świetlicy z siedzibą w budynku Szkoły Podstawowej im. Karola Wojtyły w Barwałdzie Górnym, stanowiącym załącznik nr 4 do Zarządzenia nr 295/2012 Burmistrza Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej z dnia 3 września 2012 r. oraz zobowiązanie się do jego stosowania. 5. Sporządzanie półrocznych sprawozdań z pracy świetlicy i składanie ich koordynatorowi świetlic.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część IV. Pełnienie funkcji wychowawcy świetlicy w Zespole Szkół nr 7 w Barwałdzie Średnim |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV. Zespół Szkół nr 7 w Barwałdzie Średnim, w wymiarze: - od 1 stycznia do 30 czerwca i od 1 września do 31 grudnia 2020 r. tj. pięć dni w tygodniu w godzinach od 12.00 do 16.00, łącznie 20 godzin tygodniowo. - od 1 lipca do 31 sierpnia oraz podczas ferii zimowych w 2020 r. – zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Koordynatora świetlic. Prowadzenie placówki polegać będzie sprawowaniu opieki dziennej nad dziećmi a w szczególności: 1. opieka nad uczestnikami zajęć, organizowanie i prowadzenie zajęć, tworzenie warunków aktywności pozalekcyjnej, rozwijanie zainteresowań, tworzenie bezpiecznego środowiska zabawy i wypoczynku dla dzieci i młodzieży poza szkołą (znajomość różnorodnych technik i zasad pozwalających na atrakcyjną organizację zajęć opiekuńczo–wychowawczych), wspieranie w trudnościach szkolnych, pomoc w odrabianiu zadań szkolnych, upowszechnianie zachowań pozytywnych. Dopuszcza się dobór i prowadzenie różnorodnych zajęć opiekuńczo–wychowawczych poprzez wykorzystanie możliwości wyposażenia placówki poprzez korzystanie z technik komputerowych, zajęć sportowych czy plastycznych. 2. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem świetlicy w budynku Zespołu Szkół nr 7 w Barwałdzie Średnim. 3. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Profilaktyki oraz Koordynatorem w sprawach związanych z funkcjonowaniem świetlicy. 4. Zapoznanie się z Regulaminem świetlicy z siedzibą w budynku Zespołu Szkół nr 7 w Barwałdzie Średnim, stanowiącym wpis do Zarządzenia nr 613/2014 Burmistrza Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej z dnia 01.09.2014r. i zobowiązuje się do jego stosowania”. 5. Sporządzanie półrocznych sprawozdań z pracy świetlicy i składanie ich koordynatorowi świetlic.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część V. Pełnienie funkcji wychowawcy świetlicy w Szkole Podstawowej w Podolanach – punkt filialny Zespołu Szkół nr 6 w Leńczach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część V. Szkoła Podstawowa w Podolanach – punkt filialny Zespołu Szkół nr 6 w Leńczach, w wymiarze: - od 1 stycznia do 30 czerwca i od 1 września do 31 grudnia 2020 r. tj. pięć dni w tygodniu w godzinach od 12.00 do 16.00, łącznie 20 godzin tygodniowo. - od 1 lipca do 31 sierpnia oraz podczas ferii zimowych w 2020 r.– zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Koordynatora świetlic. Prowadzenie placówki polegać będzie sprawowaniu opieki dziennej nad dziećmi a w szczególności 1. opieka nad uczestnikami zajęć, organizowanie i prowadzenie zajęć, tworzenie warunków aktywności pozalekcyjnej, rozwijanie zainteresowań, tworzenie bezpiecznego środowiska zabawy i wypoczynku dla dzieci i młodzieży poza szkołą (znajomość różnorodnych technik i zasad pozwalających na atrakcyjną organizację zajęć opiekuńczo–wychowawczych), wspieranie w trudnościach szkolnych, pomoc w odrabianiu zadań szkolnych, upowszechnianie zachowań pozytywnych . Dopuszcza się dobór i prowadzenie różnorodnych zajęć opiekuńczo–wychowawczych poprzez wykorzystanie możliwości wyposażenia placówki poprzez korzystanie z technik komputerowych, zajęć sportowych czy plastycznych. 2. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem świetlicy w budynku Szkoły Podstawowej w Podolanach – punkt filialny Zespołu Szkół nr 6 w Leńczach. 3. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Profilaktyki oraz Koordynatorem w sprawach związanych z funkcjonowaniem świetlic. 4. Zleceniobiorca oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem świetlicy środowiskowej z siedzibą w budynku Szkoły Podstawowej w Podolanach – punkt filialny Zespołu Szkół nr 6 w Leńczach, stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia nr 458/2013 Burmistrza Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej z dnia 04.09.2013r. i zobowiązuje się do jego stosowania”. 5. Sporządzanie półrocznych sprawozdań z pracy świetlicy i składanie ich koordynatorowi świetlic.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Część VI. Pełnienie funkcji wychowawcy świetlicy w Zespole Szkół nr 6 w Leńczach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VI. Zespół Szkół nr 6 w Leńczach, w wymiarze: - od 1 stycznia do 30 czerwca i od 1 września do 31 grudnia 2020 r. tj. pięć dni w tygodniu w godzinach od 12.00 do 16.00, łącznie 20 godzin tygodniowo. - od 1 lipca do 31 sierpnia oraz podczas ferii zimowych w 2020 r.– zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Koordynatora świetlic. Prowadzenie placówki polegać będzie sprawowaniu opieki dziennej nad dziećmi a w szczególności: 1. opieka nad uczestnikami zajęć, organizowanie i prowadzenie zajęć, tworzenie warunków aktywności pozalekcyjnej, rozwijanie zainteresowań, tworzenie bezpiecznego środowiska zabawy i wypoczynku dla dzieci i młodzieży poza szkołą (znajomość różnorodnych technik i zasad pozwalających na atrakcyjną organizację zajęć opiekuńczo–wychowawczych), wspieranie w trudnościach szkolnych, pomoc w odrabianiu zadań szkolnych, upowszechnianie zachowań pozytywnych. Dopuszcza się dobór i prowadzenie różnorodnych zajęć opiekuńczo–wychowawczych poprzez wykorzystanie możliwości wyposażenia placówki poprzez korzystanie z technik komputerowych, zajęć sportowych czy plastycznych. 2. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem świetlicy w budynku „Agronomówki” w Leńczach. 3. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Profilaktyki oraz Koordynatorem w sprawach związanych z funkcjonowaniem świetlic. 4. Zapoznanie się z Regulaminem świetlicy środowiskowej z siedzibą w budynku „Agronomówki” w Leńczach, stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia nr 295/2012 Burmistrza Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej z dnia 3 września 2012 r. oraz zobowiązanie się do jego przestrzegania. 5. Sporządzanie półrocznych sprawozdań z pracy świetlicy i składanie ich koordynatorowi świetlic. 6. Dodatkowo w tej placówce wychowawca będzie wykonywał czynności porządkowe w świetlicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Część VII. Pełnienie funkcji wychowawcy świetlicy w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zarzycach Wielkich |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VII. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Zarzycach Wielkich, w wymiarze: - od 1 stycznia do 30 czerwca i od 1 września do 31grudnia 2020 r. pięć dni w tygodniu w godzinach od 11.30 do 15.30, łącznie 20 godzin tygodniowo. - od 1 lipca do 31 sierpnia oraz podczas ferii zimowych w 2020 r.– zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Koordynatora świetlic. Prowadzenie placówki polegać będzie sprawowaniu opieki dziennej nad dziećmi a w szczególności: 1. opieka nad uczestnikami zajęć, organizowanie i prowadzenie zajęć, tworzenie warunków aktywności pozalekcyjnej, rozwijanie zainteresowań, tworzenie bezpiecznego środowiska zabawy i wypoczynku dla dzieci i młodzieży poza szkołą (znajomość różnorodnych technik i zasad pozwalających na atrakcyjną organizację zajęć opiekuńczo–wychowawczych), wspieranie w trudnościach szkolnych, pomoc w odrabianiu zadań szkolnych, upowszechnianie zachowań pozytywnych. Dopuszcza się dobór i prowadzenie różnorodnych zajęć opiekuńczo–wychowawczych poprzez wykorzystanie możliwości wyposażenia placówki poprzez korzystanie z technik komputerowych, zajęć sportowych czy plastycznych. 2. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem świetlicy w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zarzycach Wielkich. 3. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Profilaktyki oraz Koordynatorem w sprawach związanych z funkcjonowaniem świetlic. 4. Zapoznanie się z Regulaminem świetlicy środowiskowej z siedzibą w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zarzycach Wielkich, stanowiącym wpis do Zarządzenia nr 613/2014 Burmistrza Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej z dnia 01.09.2014r. oraz zobowiązanie się do jego przestrzegania. 5. Sporządzanie półrocznych sprawozdań z pracy świetlicy i składanie ich koordynatorowi świetlic.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Część VIII A. Pełnienie funkcji wychowawcy świetlicy w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zebrzydowicach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VIII A. Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Zebrzydowicach, w wymiarze: - od 1 stycznia do 30 czerwca i od 1 września do 31 grudnia 2020 r. cztery dni w tygodniu (tj. poniedziałek, wtorek, środa, czwartek) w godzinach od 13.00 do 17.00, łącznie 16 godzin tygodniowo. - od lipca do 31 sierpnia oraz podczas ferii zimowych w 2020 r.–zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Koordynatora świetlic. Prowadzenie placówki polegać będzie sprawowaniu opieki dziennej nad dziećmi a w szczególności: 1. opieka nad uczestnikami zajęć, organizowanie i prowadzenie zajęć, tworzenie warunków aktywności pozalekcyjnej, rozwijanie zainteresowań, tworzenie bezpiecznego środowiska zabawy i wypoczynku dla dzieci i młodzieży poza szkołą (znajomość różnorodnych technik i zasad pozwalających na atrakcyjną organizację zajęć opiekuńczo–wychowawczych), wspieranie w trudnościach szkolnych, pomoc w odrabianiu zadań szkolnych, upowszechnianie zachowań pozytywnych. Dopuszcza się dobór i prowadzenie różnorodnych zajęć opiekuńczo–wychowawczych poprzez wykorzystanie możliwości wyposażenia placówki poprzez korzystanie z technik komputerowych, zajęć sportowych czy plastycznych. 2. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem świetlicy w budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zebrzydowicach. 3. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Profilaktyki oraz Koordynatorem w sprawach związanych z funkcjonowaniem świetlic. 4. Zapoznanie się z Regulaminem świetlicy z siedzibą w budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zebrzydowicach, stanowiącym załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 576/2018 r. Burmistrza Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej z dnia 1 sierpnia 2018 r. 5. Sporządzanie półrocznych sprawozdań z pracy świetlicy i składanie ich koordynatorowi świetlic. 6. Dopuszcza się składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Część VIII B. Pełnienie funkcji wychowawcy świetlicy w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zebrzydowicach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VIII B. Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Zebrzydowicach, w wymiarze: - od 1 stycznia do 30 czerwca i od 1 września do 31 grudnia 2020 r. jeden dzień w tygodniu (tj. piątek) w godzinach od 13.00 do 17.00, łącznie 4 godziny tygodniowo. - od lipca do 31 sierpnia oraz podczas ferii zimowych w 2020 r.–zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Koordynatora świetlic. Prowadzenie placówki polegać będzie sprawowaniu opieki dziennej nad dziećmi a w szczególności: 1. opieka nad uczestnikami zajęć, organizowanie i prowadzenie zajęć, tworzenie warunków aktywności pozalekcyjnej, rozwijanie zainteresowań, tworzenie bezpiecznego środowiska zabawy i wypoczynku dla dzieci i młodzieży poza szkołą (znajomość różnorodnych technik i zasad pozwalających na atrakcyjną organizację zajęć opiekuńczo–wychowawczych), wspieranie w trudnościach szkolnych, pomoc w odrabianiu zadań szkolnych, upowszechnianie zachowań pozytywnych. Dopuszcza się dobór i prowadzenie różnorodnych zajęć opiekuńczo–wychowawczych poprzez wykorzystanie możliwości wyposażenia placówki poprzez korzystanie z technik komputerowych, zajęć sportowych czy plastycznych. 2. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem świetlicy w budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zebrzydowicach. 3. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Profilaktyki oraz Koordynatorem w sprawach związanych z funkcjonowaniem świetlic. 4. Zapoznanie się z Regulaminem świetlicy z siedzibą w budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zebrzydowicach, stanowiącym załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 576/2018 r. Burmistrza Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej z dnia 1 sierpnia 2018 r. oraz zobowiązanie się do jego przestrzegania. 5. Sporządzanie półrocznych sprawozdań z pracy świetlicy i składanie ich koordynatorowi świetlic.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: