Pełnienie funkcji Kierownika świetlicy, wychowawców – opiekunów i Animatora wolontariatu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji Kierownika świetlicy, wychowawców – opiekunów i Animatora wolontariatu świetlicy środowiskowej w Łazach w ramach projektu dofinansowanego z funduszy UE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁazy
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-14
  • ZamawiającyGMINA ŁAZY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-06
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji Kierownika świetlicy, wychowawców – opiekunów i Animatora wolontariatu świetlicy środowiskowej w Łazach w ramach projektu dofinansowanego z funduszy UE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Traugutta 15

1.5.2.) Miejscowość: Łazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 6729422

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Kierownika świetlicy, wychowawców – opiekunów i Animatora wolontariatu świetlicy środowiskowej w Łazach w ramach projektu dofinansowanego z funduszy UE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bfc14d7-267c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00218748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000966/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Pełnienie funkcji Kierownika świetlicy, wychowawców – opiekunów i Animatora wolontariatu świetlicy środowiskowej w Łazach w ramach projektu dofinansowanego z funduszy UE

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) Projekt pt. „Rozwój usług społecznych skierowanych do dzieci, młodzieży i rodzin w gminie Łazy”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.umlazy.finn.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.umlazy.finn.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6.Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7.W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: wirum@lazy.pl
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email wirum@lazy.pl
10.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
11.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
12.Korzystanie przez Wykonawcę ze wskazanej platformy jest bezpłatne.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Łaz z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Łazach, ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy, tel. 32 6729434, fax. 32 6729448, e-mail: um@lazy.pl
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej: iod@lazy.pl
2) pod numerem telefonu: 32 6729434
3) pisemnie na adres: Urząd Miejski w Łazach, 42-450 Łazy, ul. Traugutta 15 z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.);
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO.
Gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH OSOBOWYCH.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest związane z Pani/Pana udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a obowiązek ich podania wynika z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z ustawy Pzp.
ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE.
Nie będzie Pani/Pan podlegać decyzji, opierającej się na zautomatyzowanym przetwarzaniu, która jednocześnie będzie wywoływała wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Panią/Pana wpływała. Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane.

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WID.271.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Pełnienie funkcji Kierownika świetlicy środowiskowej w Łazach w ramach projektu „Rozwój usług społecznych skierowanych do dzieci, młodzieży i rodzin w gminie Łazy”.
1). Warunki wykonywania usługi:
a) forma zaangażowania: umowa zlecenie,
b) termin realizacji usługi: do maja 2023 r.
c) miesięczny wymiar zaangażowania: maksymalnie 46 godzin miesięcznie
d) stałe wsparcie osób realizujących projekt.
e) Uczestnikami projektu jest grupa 25 dzieci i młodzieży dzieci mieszkańców gm. Łazy z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym lub zagrożonych ubóstwem
2) Szczegółowy zakres obowiązków Kierownika świetlicy środowiskowej:
a) przygotowanie oraz realizacja planu działalności Świetlicy wprowadzając różnorakie formy zajęć wspierających proces edukacyjny, integrowania grupy, uwrażliwienia dzieci na drugiego człowieka, a także dbałość o rozwój lokalnego patriotyzmu i poczucia wspólnoty i pokazania jak spędzać wolny czas,
b) opracowanie regulaminu Świetlicy,
c) opracowywanie scenariuszy oraz organizowanie przedsięwzięć kulturalnych i środowiskowych w ramach Świetlicy,
d) kierowanie bieżącą działalnością Świetlicy i nadzór nad prowadzonymi zajęciami z uczestnikami,
e) rekrutacja uczestników Świetlicy,
f) prowadzenie wsparcia dla uczestników projektu, zgodnie z ustalonymi potrzebami,
g) nadzorowanie zajęć profilaktycznych lub usprawniających występujące zaburzenia lub wyrównywania braków w materiale edukacyjnym dzieci i młodzieży do 18 roku życia w formie i metodami dostosowanymi do wieku i potrzeb uczestników. Zajęcia przeprowadzone będą zgodnie z uzgodnionym harmonogramem,
h) motywowanie uczestników projektu do postępów w doskonaleniu nabytych na zajęciach umiejętności oraz usprawnianie zdiagnozowanych zaburzeń, a także wyrównywanie braków edukacyjnych w toku systematycznych ćwiczeń, wdrażanie do twórczej aktywności oraz stymulowanie prawidłowego rozwoju wychowanków,
i) zachęcanie uczestników projektu do systematycznej pracy usprawniającej zaburzone funkcje z wykorzystaniem różnych metod prowadzenia terapii oraz form zajęć indywidualnych i grupowych,
j) prowadzenie list obecności uczestników na zajęciach,
k) aktywna integracja uczestników Świetlicy – nie więcej niż 25 osób,
l) wzmacnianie wśród uczestników poczucia przynależności do społeczności lokalnej,
m) współpraca z personelem projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu,
n) współpraca ze szkołami, do których uczęszczają wychowankowie, z kuratorami rodzinnymi, pracownikami socjalnymi; asystentem rodziny w opracowywaniu planu pomocy dzieciom w indywidualnych przypadkach,
o) współpraca z rodzicami (opiekunami prawnymi) oraz zachęcanie ich do współpracy w rozwiązywaniu problemów dziecka oraz do udziału w bieżącym życiu świetlicy,
p) współpraca z organizacjami społecznymi, instytucjami kultury i innymi placówkami w zakresie działalności na rzecz uczestników świetlicy,
q) zapewnienie pomocy dydaktycznych lub korzystanie z pomocy dydaktycznych znajdujących się na wyposażeniu placówki oraz opracowanie materiałów koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia,
r) odpowiedzialność za powierzony majątek,
s) udział w działalności edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjnej Świetlicy,
t) organizacja wyjazdów integracyjnych,
u) uczestnictwo w wyjazdach integracyjnych, pobudzanie aktywności uczestników,
v) uczestnictwo w kontrolach działalności świetlicy prowadzonych przez jednostki zewnętrzne,
w) prowadzenie wśród uczestników świetlicy działań promocyjnych na temat źródeł finansowania projektu,
x) prowadzenie niezbędnej dokumentacji tj. dzienniki zajęć, opracowywanie miesięcznych planów zajęć, sprawozdań, raportów,
y) stała współpraca z Liderem projektu i dostarczanie na jego wezwanie niezbędnej dokumentacji z zakresu działalności Świetlicy;
3) Osoba składająca ofertę oprócz pracy bezpośrednio z uczestnikami projektu będzie:
a) wykonywała swoje zadania w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym,
b) terminowo i właściwie realizowała powierzone zadania projektowe,
c) ewidencjonowała godziny i zrealizowane zadania dotyczące wykonywanych obowiązków w systemie miesięcznym, w sposób zgodny z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014 – 2020,
d) przedstawiała dokumenty rozliczeniowe niezwłocznie po zakończeniu każdego miesiąca,
e) przeprowadzała analizę postępów zdiagnozowanych problemów oraz przygotuje ewaluację,
f) prowadziła dokumentację zgodnie z Regulaminem placówki i wymogami projektu, w szczególności: plan pracy dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb grupy docelowej, karty pracy indywidualnej oraz dziennik zajęć grupowych,
g) propagowała działania informacyjno-promocyjne dot. realizowanego projektu oraz przestrzegała zasad równości szans i niedyskryminacji, w tym zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn,
h) przestrzegała przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z Ustawą,
i) zobowiązana do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji służbowych dot. działalności świetlicy, jej uczestników i ich rodzin.
j) Prowadzenie dokumentacji związanej z pobytem wychowanków w mieszkaniu
4) Miejsce pracy:
Zamawiający zapewni siedzibę świetlicy, niezbędne wyposażenie i materiały dydaktyczne na potrzeby prowadzonych zajęć. Świetlica środowiskowa zlokalizowana będzie w budynku przy ul. Spółdzielczej 2 w Łazach
5) Godziny pracy świetlicy: od poniedziałku do piątku w godzinach 15.30-18.30

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert zawartych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Pełnienie funkcji, wychowawcy – opiekuna (osoba nr 1) świetlicy środowiskowej w Łazach w ramach projektu „Rozwój usług społecznych skierowanych do dzieci, młodzieży i rodzin w gminie Łazy”.
1) Warunki wykonywania usługi:
a) forma zaangażowania: umowa zlecenie,
b) termin realizacji usługi: do maja 2023 r.
c) miesięczny wymiar zaangażowania: maksymalnie 35 godzin miesięcznie
d) stałe wsparcie osób realizujących projekt.
e) Uczestnikami projektu jest grupa 25 dzieci i młodzieży dzieci mieszkańców gm. Łazy z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym lub zagrożonych ubóstwem
2) Szczegółowy zakres obowiązków opiekuna/wychowawcy świetlicy środowiskowej:
a) prowadzenie wsparcia dla uczestników projektu, zgodnie z ustalonymi potrzebami,
b) motywowanie uczestników projektu do postępów w doskonaleniu nabytych na zajęciach umiejętności oraz usprawnianie zdiagnozowanych zaburzeń, a także wyrównywanie braków edukacyjnych w toku systematycznych ćwiczeń, wdrażanie do twórczej aktywności oraz stymulowanie prawidłowego rozwoju wychowanków,
c) zachęcanie uczestników projektu do systematycznej pracy usprawniającej zaburzone funkcje z wykorzystaniem różnych metod prowadzenia terapii oraz form zajęć indywidualnych i grupowych,
d) prowadzenie list obecności uczestników na zajęciach,
e) aktywna integracja uczestników Świetlicy – nie więcej niż 25 osób,
f) wzmacnianie wśród uczestników poczucia przynależności do społeczności lokalnej,
g) współpraca z personelem projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu,
h) współpraca z rodzicami (opiekunami prawnymi) oraz zachęcanie ich do współpracy w rozwiązywaniu problemów dziecka oraz do udziału w bieżącym życiu świetlicy,
i) zapewnienie pomocy dydaktycznych lub korzystanie z pomocy dydaktycznych znajdujących się na wyposażeniu placówki oraz opracowanie materiałów koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia,
j) odpowiedzialność za powierzony majątek,
k) udział w działalności edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjnej Świetlicy,
l) uczestnictwo w wyjazdach integracyjnych, pobudzanie aktywności uczestników,
m) stała współpraca z Liderem projektu i dostarczanie na jego wezwanie niezbędnej dokumentacji z zakresu działalności Świetlicy;
3) Osoba składająca ofertę oprócz pracy bezpośrednio z uczestnikami projektu będzie:
a) wykonywała swoje zadania w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym,
b) terminowo i właściwie realizowała powierzone zadania projektowe,
c) ewidencjonowała godziny i zrealizowane zadania dotyczące wykonywanych obowiązków w systemie miesięcznym, w sposób zgodny z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014 – 2020,
d) przedstawiała dokumenty rozliczeniowe niezwłocznie po zakończeniu każdego miesiąca,
e) prowadziła dokumentację zgodnie z Regulaminem placówki i wymogami projektu, w szczególności: plan pracy dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb grupy docelowej, karty pracy indywidualnej oraz dziennik zajęć grupowych,
f) propagowała działania informacyjno-promocyjne dot. realizowanego projektu oraz przestrzegała zasad równości szans i niedyskryminacji, w tym zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn,
g) przestrzegała przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z Ustawą,
h) zobowiązana do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji służbowych dot. działalności świetlicy, jej uczestników i ich rodzin.
4) Miejsce pracy:
Zamawiający zapewni siedzibę świetlicy, niezbędne wyposażenie i materiały dydaktyczne na potrzeby prowadzonych zajęć. Świetlica środowiskowa zlokalizowana będzie w budynku przy ul. Spółdzielczej 2 w Łazach
5) Godziny pracy świetlicy: od poniedziałku do piątku w godzinach 15.30-18.30

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert zawartych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - Pełnienie funkcji, wychowawcy – opiekuna (osoba nr 2) świetlicy środowiskowej w Łazach w ramach projektu „Rozwój usług społecznych skierowanych do dzieci, młodzieży i rodzin w gminie Łazy”.

1) Warunki wykonywania usługi:
a) forma zaangażowania: umowa zlecenie,
b) termin realizacji usługi: do maja 2023 r.
c) miesięczny wymiar zaangażowania: maksymalnie 35 godzin miesięcznie
d) stałe wsparcie osób realizujących projekt.
e) Uczestnikami projektu jest grupa 25 dzieci i młodzieży dzieci mieszkańców gm. Łazy z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym lub zagrożonych ubóstwem
2) Szczegółowy zakres obowiązków opiekuna/wychowawcy świetlicy środowiskowej:
a) prowadzenie wsparcia dla uczestników projektu, zgodnie z ustalonymi potrzebami,
b) motywowanie uczestników projektu do postępów w doskonaleniu nabytych na zajęciach umiejętności oraz usprawnianie zdiagnozowanych zaburzeń, a także wyrównywanie braków edukacyjnych w toku systematycznych ćwiczeń, wdrażanie do twórczej aktywności oraz stymulowanie prawidłowego rozwoju wychowanków,
c) zachęcanie uczestników projektu do systematycznej pracy usprawniającej zaburzone funkcje z wykorzystaniem różnych metod prowadzenia terapii oraz form zajęć indywidualnych i grupowych,
d) prowadzenie list obecności uczestników na zajęciach,
e) aktywna integracja uczestników Świetlicy – nie więcej niż 25 osób,
f) wzmacnianie wśród uczestników poczucia przynależności do społeczności lokalnej,
g) współpraca z personelem projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu,
h) współpraca z rodzicami (opiekunami prawnymi) oraz zachęcanie ich do współpracy w rozwiązywaniu problemów dziecka oraz do udziału w bieżącym życiu świetlicy,
i) zapewnienie pomocy dydaktycznych lub korzystanie z pomocy dydaktycznych znajdujących się na wyposażeniu placówki oraz opracowanie materiałów koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia,
j) odpowiedzialność za powierzony majątek,
k) udział w działalności edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjnej Świetlicy,
l) uczestnictwo w wyjazdach integracyjnych, pobudzanie aktywności uczestników,
m) stała współpraca z Liderem projektu i dostarczanie na jego wezwanie niezbędnej dokumentacji z zakresu działalności Świetlicy;
3) Osoba składająca ofertę oprócz pracy bezpośrednio z uczestnikami projektu będzie:
a) wykonywała swoje zadania w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym,
b) terminowo i właściwie realizowała powierzone zadania projektowe,
c) ewidencjonowała godziny i zrealizowane zadania dotyczące wykonywanych obowiązków w systemie miesięcznym, w sposób zgodny z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014 – 2020,
d) przedstawiała dokumenty rozliczeniowe niezwłocznie po zakończeniu każdego miesiąca,
e) prowadziła dokumentację zgodnie z Regulaminem placówki i wymogami projektu, w szczególności: plan pracy dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb grupy docelowej, karty pracy indywidualnej oraz dziennik zajęć grupowych,
f) propagowała działania informacyjno-promocyjne dot. realizowanego projektu oraz przestrzegała zasad równości szans i niedyskryminacji, w tym zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn,
g) przestrzegała przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z Ustawą,
h) zobowiązana do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji służbowych dot. działalności świetlicy, jej uczestników i ich rodzin.
4) Miejsce pracy:
Zamawiający zapewni siedzibę świetlicy, niezbędne wyposażenie i materiały dydaktyczne na potrzeby prowadzonych zajęć. Świetlica środowiskowa zlokalizowana będzie w budynku przy ul. Spółdzielczej 2 w Łazach
5) Godziny pracy świetlicy: od poniedziałku do piątku w godzinach 15.30-18.30

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert zawartych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 - Pełnienie funkcji Animatora wolontariatu świetlicy środowiskowej w Łazach w ramach projektu „Rozwój usług społecznych skierowanych do dzieci, młodzieży i rodzin w gminie Łazy”.
1) Warunki wykonywania usługi:
a) forma zaangażowania: umowa zlecenie,
b) termin realizacji usługi: do maja 2023 r.
c) miesięczny wymiar zaangażowania: maksymalnie 35 godzin miesięcznie,
d) stałe wsparcie osób realizujących projekt.
e) Uczestnikami projektu jest grupa 25 dzieci i młodzieży dzieci mieszkańców gm. Łazy z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym lub zagrożonych ubóstwem

2) . Szczegółowy zakres obowiązków Animatora wolontariatu w świetlicy środowiskowej:
a) nawiązywanie/podtrzymywanie współpracy z wolontariuszami, w tym organizacja i realizacja spotkań motywująco-integracyjnych dla wolontariuszy.
b) pozyskanie wolontariuszy
c) zapoznanie wolontariusza z regulaminem pracy,
d) organizacja i realizacja spotkań informacyjno-edukacyjnych dot. wolontariatu dla różnych grup społecznych (współpraca ze szkołami, organizacjami pozarządowymi/instytucjami publicznymi)
d) poznanie potrzeb edukacyjnych podopiecznych i połączenie ich z wolontariuszami posiadającymi kompetencje,
e) organizowanie i prowadzenie comiesięcznych grup warsztatowych dla wolontariuszy,
f) organizowanie wydarzeń o charakterze integracyjnym dla uczestników, wychowanków,
wolontariuszy,
g) organizowanie i nadzorowanie świadczenia pracy wolontariuszy na rzecz podopiecznych
świetlicy promocja projektu i wolontariatu
h) udział w działalności edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjnej Świetlicy,
i) uczestnictwo w wyjazdach integracyjnych, pobudzanie aktywności uczestników,
j) współpraca z personelem świetlicy środowiskowej
k) prowadzenie bieżącej dokumentacji i list obecności.
3) Osoba składająca ofertę oprócz pracy bezpośrednio z uczestnikami projektu będzie:
a) wykonywała swoje zadania w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym,
b) terminowo i właściwie realizowała powierzone zadania projektowe,
c) ewidencjonowała godziny i zrealizowane zadania dotyczące wykonywanych obowiązków w systemie miesięcznym, w sposób zgodny z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014 – 2020,
d) przedstawiała dokumenty rozliczeniowe niezwłocznie po zakończeniu każdego miesiąca,
e) przeprowadzała analizę postępów zdiagnozowanych problemów oraz przygotuje ewaluację,
f) prowadziła dokumentację zgodnie z Regulaminem placówki i wymogami projektu
g) propagowała działania informacyjno-promocyjne dot. realizowanego projektu oraz przestrzegała zasad równości szans i niedyskryminacji, w tym zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn,
h) przestrzegała przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z Ustawą,
i) zobowiązana do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji służbowych dot. Działalności świetlicy, jej uczestników i ich rodzin oraz wolontariuszy.
4). Miejsce pracy:
Zamawiający zapewni siedzibę świetlicy, niezbędne wyposażenie i materiały dydaktyczne na
potrzeby prowadzonych zajęć. Świetlica środowiskowa zlokalizowana będzie w budynku przy ul. Spółdzielczej 2 w Łazach
5). Godziny pracy świetlicy: od poniedziałku do piątku w godzinach 15.30-18.30

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert zawartych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

2.1.Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

2.2.Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

2.3.Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

2.4.Zdolności technicznej lub zawodowej.
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby zdolne do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował dla każdego zadania co najmniej jedną osobą o kwalifikacjach:

Dla zadania nr 1 :
• wykształcenie wyższe – kierunek pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną, w tym co najmniej 1 roczne doświadczenie na stanowisku kierownika/koordynatora zespołu;

lub
• na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną w tym co najmniej 1 roczne doświadczenie na stanowisku kierownika/koordynatora zespołu;

Dla zadań o numerach: 2, 3
• wykształcenie wyższe – kierunek pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną;
lub
• na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną;
lub
• co najmniej wykształcenie średnie i udokumentowane co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;

Dla zadania o numerze: 4
• wykształcenie wyższe – kierunek pedagogika, pedagogika, specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną;
lub
• co najmniej wykształcenie średnie i udokumentowane co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;

Tą samą osobą nie można wykazać się do więcej niż jednego zadania.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie łącznie wykażą spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

4.Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych . W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.


6. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

6.1. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 6 niniejszego rozdziału SWZ, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą

7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.

8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.

9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: brak podstaw wykluczenia:
2.1.oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
4.Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia.

5.Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.

6.Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.

7.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

8.Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

9. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonych w pkt XI SWZ, w zakresie i w sposób określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452),

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający odstępuje od wezwania wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków – zgodnego z załącznikiem nr 2 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Oferta winna być:
1.1.sporządzona wg wzoru FORMULARZA OFERTY (załącznik nr 1 do SWZ) w języku polskim,
1.2.złożona za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.
1.3. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.

2.Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać „Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 -od 1 lipca 2016 roku”.

3.W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików, podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.

4.Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649), jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na Platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.

5.Wykonawca po przesłaniu oferty za pomocą Formularza do złożenia lub wycofania oferty na „ekranie sukcesu” otrzyma numer oferty generowany przez ePUAP. Ten numer należy zapisać i zachować. Będzie on potrzebny w razie ewentualnego wycofania oferty.

6.Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert może wycofać ofertę za pośrednictwem
Formularza do wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

7.Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje podlegać będzie odrzuceniu.

8.W przypadku przekazywania przez Wykonawcę dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

9.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oznacza to, że oferta, oświadczenia oraz każdy dokument złożony wraz z ofertą sporządzony w języku obcym winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
2.Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, paragraf 7.
4.Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-14 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

11.Na ofertę składają się następujące dokumenty, do złożenia których zobowiązany jest Wykonawca:11.1.„Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 SWZ, zgodnie z załączonym wzorem.11.2. Oświadczenie/oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotów udostępniających zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.11.3.Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty).Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. -Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.11.4.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ichw postępowaniu i zawarcia umowy.11.5.Zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów.11.6.Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia polegając na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.11.7.Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa ,w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę realizacja podstawowej usługi fryzjerskiej i kosmetycznej - Jaworzno
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę realizacja podstawowej usługi fryzjerskiej i kosmetycznej na rzecz 36 osób niesamodzielnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI