Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego psychospołecznego terapeutycznego treningu kompetencji życiowych postaw przedsięb. nowych technologii doradztwa zawodowego kursów zawodowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690007016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czarna 260
1.5.2.) Miejscowość: Czarna
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-125
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopsczarnal@ops.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://biuletyn.net/gops.gminaczarna/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego psychospołecznego terapeutycznego treningu kompetencji życiowych postaw przedsięb. nowych technologii doradztwa zawodowego kursów zawodowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-715b5f78-b0dc-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105349
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00067672/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Organizacja i przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego, psychospołecznego, terapeutycznego, treningu kompetencji życiowych, treningu postaw przedsiębiorczych, warsztatów nowych technologii, ...
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Reintegracja osób zagrożonych marginalizacją społeczną w Gminie Czarna w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://biuletyn.net/gops.gminaczarna/?bip=1&cid=47&bsc=N
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wskazane
zostały:a) w Regulaminie korzystania z systemu mini portal, b) w warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP); c) w
SpecyfikacjiWarunkówZamówienia. Ofertę w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące danych osobowych
(RODO)zawartezostały w specyfikacji warunków zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące danych osobowych
(RODO)zawartezostały w specyfikacji warunków zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.271.5.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego 168 godz., psychospołecznego
348 godz., terapeutycznego 84 godz., treningu kompetencji życiowych 72 godz., treningu postaw przedsiębiorczych 72
godz., warsztatów nowych technologii 72 godz., doradztwa zawodowego 180 godz., kursów zawodowych: garncarskiego
120 godz., pomocy kuchennej 120 godz., ogrodnika terenów zieleni 120 godz., opiekuna osoby starszej 120 godz., kasjer/
sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej 120 god
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegające na powtórzeniu usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie złożonych dokumentów oraz wg kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów: warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże:
a) posiadanie wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) prowadzonego przez marszałka właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej;
b) posiadanie wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia (RAZ) prowadzonego przez marszałka właściwego ze względu na siedzibę agencji.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
a) co najmniej 1 osobą – koordynatorem, który posiada doświadczenie
w zakresie organizacji lub bezpośredniego nadzorowania co najmniej
1 zamówienia objętego jedną umową o wartości brutto co najmniej 80 000 zł obejmującego co najmniej 2 z 6 wymienionych zakresów (zadań) tj.: trening kompetencji życiowych; warsztaty nowych technologii; indywidualne wsparcie (psychologiczne, psychospołeczne, terapeutyczne); indywidualne doradztwo zawodowe; trening postaw przedsiębiorczych; kursy zawodowe;
b) co najmniej 1 osobą – psychologiem lub pedagogiem do przeprowadzenia treningu kompetencji życiowych posiadającą na dzień składania ofert wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne oraz co najmniej
3 lata doświadczenie w obszarze merytorycznym będącym przedmiotem treningu tj. kompetencji społecznych , w tym w pracy z osobami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym;
c) co najmniej 1 osobą - informatykiem, do przeprowadzenia warsztatów małej technologii posiadającą na dzień składania ofert wykształcenie wyższe informatyczne oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze merytorycznym będącym przedmiotem treningu tj. w zakresie informatyka, w tym w pracy z osobami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym;
d) co najmniej 1 osobą – psychologiem do prowadzenia wsparcia (poradnictwa) psychologicznego, posiadającą na dzień składania ofert wykształcenie wyższe psychologiczne oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w świadczeniu poradnictwa psychologicznego, w tym w pracy z osobami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym;
e) co najmniej 1 osobą – psychologiem do prowadzenia wsparcia (poradnictwa) psychospołecznego, posiadającą na dzień składania ofert wykształcenie wyższe kierunek psychologia oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w świadczeniu poradnictwa psychoterapeutycznego, w tym w pracy z osobami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym;
f) co najmniej 1 osobą – posiadającą wykształcenie wyższe medyczne lub wyższe w dziedzinie psychologii, socjologii, pedagogiki, resocjalizacji, teologii lub nauk o rodzinie oraz certyfikat specjalisty w dziedzinie uzależnień oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w świadczeniu poradnictwa w zakresie uzależnień, w tym w pracy
z osobami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym;
g) co najmniej 1 osobą – doradcą zawodowym do przeprowadzenia indywidualnego doradztwa zawodowego oraz treningu postaw przedsiębiorczych posiadającą na dzień składania ofert wykształcenie
w zakresie doradztwa zawodowego lub pedagogiki na kierunkach: pedagogika, pedagogika pracy, psychologia, socjologia, polityka społeczna, nauki społeczne, ekonomia lub wykształcenie wyższe I lub II stopnia niezależnie od kierunku ukończone studia podyplomowe w zakresie m.in.: doradztwa zawodowego, doradztwa edukacyjno - zawodowego, doradztwa zawodowego i personalnego, doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy, potwierdzone dyplomem ukończenia studiów/studiów podyplomowych oraz licencje zawodową doradcy zawodowego oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w prowadzeniu doradztwa zawodowego, w tym w pracy z osobami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym;
h) co najmniej 1 osobą - do przeprowadzenia kursu garncarskiego, posiadającą doświadczenie polegające na przeprowadzeniu zajęć z zakresu garncarstwa
w ilości co najmniej 50 godzin;
i) co najmniej 1 osobą - do przeprowadzenia kursu pomocy kuchennej, posiadającą doświadczenie polegające na przeprowadzeniu zajęć
z zakresu pomocy kuchennej; w ilości co najmniej 50 godzin;
j) co najmniej 1 osobą - do przeprowadzenia kursu ogrodnika terenów zielonych, posiadającą doświadczenie polegające na przeprowadzeniu zajęć z ogrodnictwa terenów zielonych; w ilości co najmniej 50 godzin;
k) co najmniej 1 osobą - do przeprowadzenia kursu kasjer/sprzedawca, posiadającą doświadczenie polegające na przeprowadzeniu zajęć
z zakresu kasjer/sprzedawca; w ilości co najmniej 50 godzin;
l) co najmniej 1 osobą - do przeprowadzenia kursu opiekun osób starszych, posiadającą doświadczenie polegające na przeprowadzeniu zajęć
z zakresu opieki osób starszych, w ilości co najmniej 50 godzin
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez zamawiającego
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych/uprawnień, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
aktualny wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS), o którym mowa w art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2017 r., poz. 1065 ze zm.) lub aktualnej informacji o wpisie do RIS wygenerowanej ze strony internetowej: http://stor.praca.gov.pl;
aktualny wpisu Rejestru Agencji Zatrudnienia (RAZ) prowadzonego przez marszałka właściwego ze względu na siedzibę agencji.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
zgodnie z SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia . W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
określone zostały w specyfikacji istotnych warunkach zamówienia, projektowanych postanowieniach umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-11 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-11 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-09