Odławianie, transport i utrzymanie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wizna w 2024...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odławianie, transport i utrzymanie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wizna w 2024 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWizna
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-15
  • ZamawiającyGMINA WIZNA
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-05
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00400212
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odławianie, transport i utrzymanie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wizna w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. kpt. Władysława Raginisa 35

1.5.2.) Miejscowość: Wizna

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-430

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawizna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wizna.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odławianie, transport i utrzymanie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wizna w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53b047cc-351d-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400212

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053715/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odławianie, transport i utrzymanie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wizna w 2024 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53b047cc-351d-11ef-acf6-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1 ze zm.), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wizna reprezentowana przez Wójta Gminy Wizna z siedzibą 18-430 Wizna, pl. kpt. Władysława Raginisa 35; nr tel.: 86 888 90 00, adres e-mail: sekretariat@gminawizna.pl. zwanego dalej „Administratorem”.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem email: iod@gminawizna.pl lub pisemnie, kierując korespondencję na adres siedziby Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze zm.).
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów:
a) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze zm.),
b) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 ze zm.);
c) ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164),
20
d) rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z uzasadnionymi interesami administratora polegającymi na ewentualnym dochodzeniu roszczeń oraz w związku z realizacją zawartej umowy art. 6 ust. 1 lit b RODO.
5. W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w pkt. 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty lub organy uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;
b) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem są współadministratorami danych osobowych lub przetwarzają w imieniu Administratora dane osobowe, jako podmioty przetwarzające;
c) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 6 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
d) podmioty uprawnione na podstawie odrębnych przepisów np. do prowadzenia kontroli, jak również zainteresowani w oparciu o przepisy o dostępie do informacji publicznej.
6. Pani/Pana dane nie będą przekazane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w pkt. 3. Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres oraz w zakresie wymaganym przez ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa.
8. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do otrzymania kopii danych podlegających przetwarzaniu, przy czym zamawiający może żądać zgodnie z art. 75 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
b) prawo żądania sprostowania danych osobowych które są nieprawidłowe, a także prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych – przy czym skorzystanie przez Panią/Pana, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, zgodnie z art. 19 ust 2 i art. 76 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych nie może to skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
c) prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
d) na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia danych – wyłącznie gdy zachodzą przesłanki zawarte w treści art. 17 ust. 1 RODO,
e) na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych - wyłącznie gdy zachodzą przesłanki zawarte w treści art. 21 RODO;
f) na podstawie art. 77 RODO prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi odławiania, transportu i utrzymania bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wizna w schronisku, w szczególności poprzez:
1) odławianie w sposób humanitarny bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wizna oraz ich transport do schroniska (a w koniecznych przypadkach transport do zakładu weterynaryjnego):
a) odławianie i transport bezdomnych zwierząt urządzeniami i środkami, które nie powodują zagrożenia dla życia i zdrowia zwierząt, nie zadają cierpienia, a także nie stwarzają zagrożenia dla bezpieczeństwa i porządku publicznego,
b) odbiór i transport psów posiadających właścicieli, odebranych na podstawie decyzji administracyjnych,
c) zapewnienie w razie potrzeby opieki weterynaryjnej podczas odławiania.
2) zapewnienie odłowionym oraz przetrzymywanym psom w schronisku kompleksowej opieki weterynaryjnej, obejmującej kwarantannę, odrobaczenie, szczepienia profilaktyczne przeciwko chorobom zakaźnym, w tym przeciwko wściekliźnie oraz leczenie w miarę potrzeb,
3) zapewnienie zwierzętom w schronisku właściwej opieki polegającej na zabezpieczeniu odpowiednich miejsc do ich przetrzymywania, wyżywienie zwierząt, dostęp do wody pitnej, właściwe traktowanie i ochronę przed warunkami atmosferycznymi.
4) znakowanie psów przyjmowanych do schroniska poprzez wszczepienie mikroczipa, a w przypadku przeciwwskazań do wykonania w/w zabiegu, po upływie 3 miesięcy od daty przyjęcia psa do schroniska - Wykonawca bezzwłocznie na piśmie dostarczy stosowną informację potwierdzoną przez lekarza weterynarii.
5) prowadzenie strony internetowej lub mediów społecznościowych w intrenecie, na którym regularnie będą umieszczane aktualne fotografie wszystkich psów gminnych przebywających w schronisku (nie tylko tych do adopcji).
6) umożliwienie osobom fizycznym adopcji przetrzymywanych psów.
7) wydawanie do adopcji wyłącznie zwierząt zaczipowanych i wysterylizowanych/wykastrowanych oraz zaszczepionych, posiadających wypełnione dokumenty określone w Regulaminie schroniska uzgodnionym z zamawiającym, z aktualną książeczką zdrowia.
8) przekazywanie do adopcji szczeniąt do 3-ego miesiąca życia bez czipowania i zabiegów kastracji/sterylizacji może odbywać się tylko po wcześniejszej pozytywnej decyzji lekarza weterynarii.
9) w przypadku, gdy zwierzę zostanie adoptowane, a nie zostało poddane zabiegowi kastracji bądź sterylizacji (dotyczy to młodych, które nie osiągnęły dojrzałości płciowej) wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia w umowie adopcyjnej zapisu o konieczności sterylizacji/kastracji w ściśle określonym terminie. Zabieg jest bezpłatny i może być wykonany tylko przez lekarza weterynarii bądź lecznicę wykonującą zabiegi dla wykonawcy.
10) niepobieranie od nowych opiekunów opłat za przyjęcie psa do adopcji.
11) przeprowadzanie sterylizacji lub kastracji wszystkich odłowionych z terenu gminy Wizna zwierząt przebywających w schronisku, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami z wyjątkiem zwierząt, u których istnieją przeciwwskazania do wykonywania tych zbiegów z uwagi na stan zdrowia lub wiek, w terminie nie 5 później niż 6 tygodni od momentu przyjęcia do schroniska. W przypadku przeciwwskazań medycznych po upływie 3 miesięcy od daty przyjęcia psa do schroniska – Wykonawca bezzwłocznie na piśmie dostarczy stosowną informację potwierdzoną przez lekarza weterynarii,
12) umożliwienie odbioru swoich zwierząt ze schroniska w ciągu 14 dni od dnia odłowu po udokumentowaniu przez nich swoich praw właścicielskich (sposób dokumentacji – np. książka szczepień). Po tym okresie psy przeznaczane będą do adopcji.
13) w ramach kontroli realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do wejścia na teren schroniska w każdym czasie w okresie realizacji umowy, dokonania kontroli zwierząt i dokumentacji dotyczącej zwierząt przetrzymywanych w schronisku.
14) usypianie ślepych miotów i psów nieuleczalnie chorych – o wykonaniu konieczności zabiegu eutanazji zdecyduje lekarz weterynarii, prowadzący opiekę medyczną w schronisku, a w przypadku stwierdzenia takiej konieczności również wykonania zabiegu.
15) odławianie:
a) bezdomnych psów – bez zbędnej zwłoki, lecz nie później niż w ciągu 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego;
b) agresywnych bezdomnych psów – niezwłocznie od zgłoszenia przez Zamawiającego, lecz nie później niż w ciągu 12 godzin od zgłoszenia.
16) w przypadku konieczności przetransportowania psów pochodzących z terenu gminy Wizna z dotychczasowego miejsca pobytu do innego miejsca pobytu, wymagana jest zgoda Zamawiającego wyrażona na piśmie.
17) przetransportowanie około 48 psów własnym transportem ze schroniska prowadzonego przez Fundację Schronisko Cyganowo w miejscowości Konstantynówka i przyjęcie ich do swojego schroniska na podstawie protokołu przekazania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98380000-0 - Usługi psiarni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85200000-1 - Usługi weterynaryjne

85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – znaczenie 60 pkt
Czas podjęcia interwenci odłowienia zwierzęcia (od momentu przyjęcia zgłoszenia do czasu odłowienia zwierzęcia) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podjęcia interwenci odłowienia zwierzęcia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2.1 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenie gminy Wizna zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r., o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2024 r. poz. 399) ważne w okresie realizacji zamówienia;
b) wykonawca posiada wpis schroniska do rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną, prowadzonego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2023 r., poz. 1075 z późn. zm.).
2.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2.4 Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w Rozdziale VIII-IX SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający wymaga następujących dokumentów w odniesieniu do tego warunku:
a) aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenie gminy Wizna (zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r., o utrzymaniu czystości i porządku w gminach – ważnego w okresie realizacji zamówienia;
b) aktualnego wpisu schroniska do rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną, prowadzonego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając wspólną ofertę, w takim przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4.2 Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia mogą być:
a) spółka cywilna – w rozumieniu przepisów art. 860-875 KC,
b) Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie w celu wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, nie będący spółką cywilną w rozumieniu przepisów KC np.: tak zwane „konsorcjum” dwóch lub więcej Wykonawców.
4.3 Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
4.4 Każdy Wykonawca, spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składa dokumenty, które Zamawiający określił w Rozdziale X pkt 1 i 2 SWZ. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają dokumenty w taki sposób, by przy ich ocenie wspólnie spełniali ww. warunki. W przypadku opisu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie określonym w art. 273 ust. 1 ustawy. wystarczającym jest, jeśli jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże spełnienie określonego warunku, powyższe oznacza, że warunek spełnia w całości konsorcjum Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projekt umowy stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Zmiany istotne postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty, która została wybrana jako oferta najkorzystniejsza, są możliwe w zakresie określonym we wzorze umowy.
Istotna zmiana postanowień zawartej umowy wymaga formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności i wymaga akceptacji każdej ze Stron umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-15 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę przeprowadzenia indywidualnej diagnozy kompetencji społecznych
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania05-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę realizację usługi przeprowadzenia indywidualnej 2-krotnej diagnozy kompetencji społecznych przy użyciu Kwestionariusza Kompetencji Społecznych (A. Matczak) lub równoważnym i wystawienia opinii referencyjnych uczestnikom projektu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI