Odławianie i transport oraz utrzymanie i sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odławianie i transport oraz utrzymanie i sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Wągrowiec
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWągrowiec
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-10
  • ZamawiającyGmina Wągrowiec
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00192079
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odławianie i transport oraz utrzymanie i sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Wągrowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wągrowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791336

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cysterska 22

1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672680800

1.5.8.) Numer faksu: 672680803

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wagrow@wokiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odławianie i transport oraz utrzymanie i sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Wągrowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5704cab3-e277-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192079

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016843/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odławianie i transport oraz utrzymanie i sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami z ternu Gminy Wągrowiec

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu domeny platformazakupowa.pl udostępnionej przez Usługodawcę – operatora
platformazakupowowa.pl (zwanej dalej „platformazakupowa.pl”, którym jest Open Nexus Sp z o.o.
Postępowanie prowadzone będzie pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec
2) Korzystanie przez Wykonawcę z „platformazakupowa.pl” Open Nexus jest bezpłatne.
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, powinien założyć Konto Użytkownika na
„platformazakupowa.pl”, co umożliwi korzystanie ze wszystkich funkcjonalności umożliwiających uczestnictwo w prowadzonym
postępowaniu – dostęp do formularzy do komunikacji oraz do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Szczegółowe informacje znajdują się w Dziel XII SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w zakresie: przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych
dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści środków dowodowych; przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych; przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy; przesyłania odwołania i innych dokumentów odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania
(wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
2) Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
3) Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
4) W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 (tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego), składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5) Oferty, oświadczenia o których mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach
wydanych na podstawie art.18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Szczegółowe informacje znajdują się w Dziale XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wągrowiec reprezentowana przez Wójta Gminy Wągrowiec (adres: ul.
Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 26 80 800, e-mail: wagrow@wokiss.pl .
2) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem
e-mail: inspektor@cbi24.pl
3) dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - „Przebudowa i zagospodarowanie rynku z układem komunikacyjnym w średniowiecznej części dawnego miasta Łekno”,
4) dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień, zwanej dalej PZP, przez okres 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 7 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5) podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy Pzp,
6) odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy Pzp. Pani/pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, dostawcy platformy zakupowej Open NEXUS.
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
8) osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9) osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia,
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
10) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
Pozostałe informacje znajdują się w Dziele XXX SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGP.271.8.2022.FZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Miejsce realizacji zamówienia:
Gmina Wągrowiec, obejmująca 64 miejscowości
Powiat Wągrowiecki
Województwo Wielkopolskie
Zakres robót:
Przedmiotem zamówienia jest: odławianie, transport oraz utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Wągrowiec (stan na dzień 31 marca 2022 r. wynosił 31 psów i 4 kotów), w tym m.in.:
1) Wykonawca przejmie (wszystkie) zwierzęta wyłapane z terenu Gminy Wągrowiec przebywające w schronisku administrowanych przez firmę F.H.U. ZIBI - Schronisko Cywil Zbigniew Chmielewski, z siedzibą Rybowo 51, 62-130 Gołańcz, które należy przetransportować na własny koszt do schroniska i zapewnić im opiekę. W czasie odbioru zwierząt, Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić czy (wszystkie) zwierzęta są zaczipowane, a w przypadku braku czipu, zobowiązany jest do wszczepienia nowego czipu na swój koszt, z podaniem bazy, do której został wprowadzony nr czipu;
2) odławianie zwierząt, które odbywać się będzie, na zgłoszenie osób lub instytucji uprawnionych przez Gminę Wągrowiec, przy użyciu urządzeń i środków nie zadających cierpienia i stwarzających zagrożenia dla życia i zdrowia odławianych zwierząt, transport i umieszczanie ich w schronisku:
a) w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia i zapewnienia opieki lekarsko weterynaryjnej i transportu dla zwierząt agresywnych,
b) w pozostałych przypadkach podjęcie interwencji w czasie podanym w złożonej ofercie (Kryterium Nr 2),
c) transportowanie zwierząt do schroniska odbywać się będzie środkiem transportu drogowego dopuszczonym do przewozu zwierząt zgodnie z obowiązującymi przepisami,
d) zakładanie i prowadzenie „Kart pobytu" zwierzęcia w schronisku, zawierającą następujące dane:
- data przyjęcia,
- rodzaj i płeć,
- opis stanu zdrowia,
- opis przeprowadzonych zabiegów, w tym informacji o: sterylizacji, odrobaczeniu i wykonaniu podstawowych szczepień, potwierdzonych przez lekarza weterynarii wpisem do karty zwierzęcia, śmierci zwierzęcia, w tym śmierci poprzez stwierdzenie przez lekarza weterynarii konieczności uśpienia zwierzęcia, które wymaga zaświadczenia lekarza weterynarii,
e) badanie przyjętych na FIP i FeLV bezdomnych chorych kotów,
f) zapewnienie zwierzętom według obowiązujących norm wystarczających ilości karmy i stałego dostępu do wody, pomieszczenia umożliwiającego swobodną zmianę pozycji ciała, chroniącego przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi z dostępem do światła dziennego oraz wybiegu,
g) zapewnienie zwierzętom opieki weterynaryjnej, przez co należy rozumieć:
- kontrolę stanu zdrowia zwierzęcia,
- profilaktykę i leczenie,
- zwalczanie pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych,
- okresowe szczepienie przeciwko wściekliźnie,
- poddawanie zwierząt zabiegom sterylizacji/kastracji,
- usypianie ślepych miotów,
- eutanazję zwierząt nierokujących na wyleczenie, po wcześniejszym przeprowadzeniu badań i uzyskaniu opinii lekarza weterynarii, a w przypadku bezdomnych kotów po wykonaniu badań na FIP i FeLV i potwierdzeniu choroby,
h) trwałe znakowanie zwierząt umożliwiające identyfikację zwierzęcia,
i) poszukiwanie właścicieli dla bezdomnych zwierząt odłowionych z terenu Gminy Wągrowiec, w tym poprzez: prowadzenie stałych akcji edukacyjnych na stronie internetowej schroniska oraz portalu społecznościowym,
j) prowadzenie akcji edukacyjnych minimum jeden raz w ciągu roku w każdej ze szkół podstawowych na terenie Gminy Wągrowiec oraz organizacja przyjęć dzieci ze szkół z terenu Gminy Wągrowiec na teren schroniska,
k) prowadzenie przysposobienia przedadopcyjnego, celem zmniejszenia ilości oddawanych zwierząt z adopcji powtórnie do schroniska,
l) dostosowanie godzin otwarcia schroniska do potrzeb wolontariuszy oraz potencjalnych osób zainteresowanych adopcją. Wykonawca musi zapewnić możliwość przebywania w/w schronisku, również w dni wolne od pracy oraz godzinach popołudniowych po uzgodnieniu telefonicznym. Informacja o takiej gotowości musi zostać umieszczona na stronie internetowej schroniska w zakładce: kontakt,
m) prowadzenie oraz umieszczanie na stronie internetowej schroniska, w dziale adopcje, zdjęć oraz opisów psów odłowionych z terenu Gminy Wągrowiec, w terminie 2 dni roboczych od dnia odłowienia (pierwszy dzień to dzień następujący po dniu odłowienia). Strona internetowa winna umożliwić osobom zainteresowanym przekierowanie ze strony internetowej Gminy Wągrowiec na informacje o zwierzętach odłowionych z terenu Gminy Wągrowiec przebywających w schronisku. Opis, o którym mowa wyżej musi zawierać co najmniej informacje o dacie i miejscu odłowienia, płci, wieku, stanie zdrowia, usposobieniu zwierzęcia,
n) dostarczanie na wezwanie Zamawiającego, informacji niezbędnej do prowadzonych statystyk oraz wynikających z ustawy o ochronie zwierząt, drogą mailową na adres: rolnictwo@wagrowiec.wlkp.pl o odłowionych zwierzętach. Informację powyższą należy dostarczyć bez zbędnej zwłoki od daty wezwania, złożonego w formie elektronicznej lub telefonicznej,
o) prowadzenie ewidencji odłowionych zwierząt z terenu Gminy Wągrowiec oraz przekazywanie Zamawiającemu comiesięcznych raportów, zawierających informacje dotyczące ilości odłowionych oraz przewiezionych do schroniska zwierząt, w szczególności datę i miejsce odłowienia zwierzęcia do schroniska, (tzw. karta informacyjna), imię i nazwisko osoby zgłaszającej. Raport winien zawierać ponadto informację o czynnościach jakie zostały podjęte w ramach opieki weterynaryjnej nad zwierzętami dostarczonymi do schroniska oraz
o wszystkich innych czynnościach wykonanych w ramach realizacji przedmiotu umowy tj. między innymi wykaz przejechanych kilometrów w rozbiciu na każdą akcję związaną z odłowieniem zwierzęcia,
p) transport psów, które zostały odebrane właścicielowi na podstawie decyzji Wójta Gminy Wągrowiec wydanej w myśl przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o ochronie zwierząt,
q) przejęcie opieki nad psami, które zostały odebrane właścicielowi na podstawie decyzji Wójta Gminy Wągrowiec, z zastrzeżeniem że:
- koszty opieki będą naliczane według cennika przedstawionego Zamawiającemu w ofercie,
r) ponadto:
- obciążenie kosztami pobytu psa w schronisku jego właściciela lub opiekuna przy odbiorze zwierzęcia ze schroniska przez właściciela lub opiekuna,
- znakowanie psów chipem po okresie kwarantanny,
- przeprowadzenie obligatoryjnej sterylizacji lub kastracji po upływie 14 dni od dnia przyjęcia psa do schroniska, jednakże nie później niż w terminie 30 dni od daty przyjęcia zwierzęcia do schroniska, z wyłączeniem zwierząt co do których lekarz weterynarii stwierdził przeciwwskazania do wykonania takich zabiegów,
- zakres realizowanych usług pomiędzy Zamawiającym, a schroniskiem musi być dostępny i wykonywany w systemie całodobowym, z wyłączeniem usypiania ślepych miotów,
s) unieszkodliwianie padłych i uśpionych zwierząt, odchodów zwierzęcych oraz odpadów niebezpiecznych - medycznych zgodnie z przepisami szczegółowymi,
t) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza dokona przemieszczenia w ciągu 7 dni roboczych zwierząt wyłapanych z terenu Gminy Wągrowiec przebywających w schronisku administrowanym przez F.H.U. ZIBI – schronisko Cywil Zbigniew Chmielewski, z siedzibą Rybowo 51, 62 – 130 Gołańcz, na koszt własny. Ponadto Wykonawca wyłoniony
w niniejszym przetargu będzie zobligowany do dokonania rozliczenia z tytułu pozostawienia zwierząt z schroniskiem świadczącym usługi za ich przebywanie w okresie, w którym Wykonawca będzie zobowiązany do ich przetransportowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98380000-0 - Usługi psiarni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85200000-1 - Usługi weterynaryjne

98390000-3 - Inne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zakres oraz warunki na jakich zostaną udzielone te zamówienia:
1) zakres zamówienia: powtórzenie podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym, określonych w pkt V.4. SWZ,
2) wielkość zamówienia: do 30% wartości zamówienia podstawowego,
3) zamówienie będzie realizowane na warunkach zbliżonych do warunków określonych w umowie podstawowej zawartej po przeprowadzeniu przedmiotowego postępowania po uzgodnieniach z Wykonawcą, realizującym zamówienie podstawowe, przy założeniu, że uzgadniane warunki nie będą mniej korzystne dla Zamawiającego niż warunki zamówienia podstawowego, chyba że w momencie uzgodnień zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w czasie udzielania zamówienia podstawowego, które uniemożliwią uzgodnienie warunków nie gorszych niż określone dla realizacji zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami, wagami tych kryteriów oraz sposobem oceny ofert:

Kryterium nr 1 - Cena wykonania zamówienia - waga kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną uzyska 60 punktów.

Sposób oceny ofert w kryterium cena:

Cena najniższa
-------- x 60% x 100 punktów = Punkty uzyskane przez ofertę badaną
Cena badana

Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.

Kryterium nr 2 – Czas reakcji na zgłoszenie – waga kryterium 10%
Oferta z najkrótszym czasem reakcji uzyska 10 punktów.

Sposób oceny ofert w kryterium czas reakcji na zgłoszenie:

Najkrótszy czas reakcji
spośród złożonych ofert
-------- x 10% x 100 punktów = Punkty uzyskane przez ofertę badaną
Czas reakcji
badanej oferty

Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.

Kryterium nr 3 – Ilość adopcji w ciągu 24 miesięcy – waga kryterium 30%
Oferta z największą ilością planowanych adopcji uzyska 30 punktów.

Sposób oceny ofert w kryterium ilość adopcji w ciągu 24 miesięcy:

Ilość adopcji
badanej oferty
-------- x 30% x 100 punktów = Punkty uzyskane przez ofertę badaną
Największa ilość adopcji
spośród złożonych ofert

Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.

Ważne regulacje - wymagania w zakresie kryterium nr 2:
1) Czas reakcji na zgłoszenie musi być wyrażony w minutach,
2) minimalny czas reakcji wynosi 120 minut,
3) maksymalny czas reakcji podlegający ocenie wynosi 240 minut,
4) w przypadku braku podania przez Wykonawcę w ofercie czasu reakcji uznaje się, że Wykonawca zaoferował minimalny czas reakcji na zgłoszenie tj. 120 minut i taki termin zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą,
5) jeżeli Wykonawca zaproponuje czas reakcji krótszy niż 120 minut, do oceny oferty w kryterium „Czas reakcji na zgłoszenie” zostanie przyjęty czas 120 minut; z kolei w umowie z Wykonawcą zostanie uwzględniony czas reakcji wskazany w ofercie Wykonawcy,
6) jeżeli Wykonawca zaproponuje czas reakcji na zgłoszenie dłuższy niż 240 minut, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
2. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która uzyskała najwyższą ocenę tj. ilość punktów wyliczoną w następujący sposób:
Łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie = Ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium ,,cena” + Ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium ,,Czas reakcji na zgłoszenie” + ,,Ilość adopcji w ciągu 24 miesięcy”.
3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taką samą ocenę tj. tyle samo punktów w łącznej punktacji, Zamawiający wybierze ofertę spośród tych ofert, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze tj. w kryterium nr 1 "Cena".
4. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
5. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w punkcie 4, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
6. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować ceny wyższej niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość adopcji w ciągu 24 miesięcy

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, a dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeśli posiada:
a) weterynaryjny numer identyfikacyjny, nadany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 15 grudnia 2016 r. w sprawie sposobu ustalania weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego (Dz.U. z 2016 r. poz. 2161),
b) zezwolenie na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt wydanego przez właściwego wójta, burmistrza, prezydenta miasta, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r., poz. 888 ze zm.).

2) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
a) dysponują minimum jednym środkiem transportu, dostosowanym do przewozu zwierząt,
b) dysponują minimum jednym schroniskiem przystosowanym do zapewnienia opieki nad co najmniej 40 zwierzętami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - wg wzoru stanowiącego Załącznika nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
a) zaświadczenia Powiatowego Lekarza Weterynarii o nadaniu numeru identyfikacyjnego dla schroniska,
b) Decyzji - zezwolenia na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt wydanego przez właściwego wójta, burmistrza, prezydenta miasta, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r., poz. 888 ze zm.),
3. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
wykazu potwierdzającego posiadanie minimum jednego środka transportu dostosowanego do przewozu zwierząt, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.10.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków i sposobu transportu zwierząt oraz wskazania adresu schroniska, wraz z ilością posiadanych miejsc w schronisku, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – wg Załącznika nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ - STANOWIACE OFERTĘ

1. Formularz oferty zawierający formularz cenowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. Formularz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy.
2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 2 jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. W przypadku braku podania w ofercie ww. danych Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych.
Powyższe stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - jeśli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w punkcie 2.
Powyższe uregulowanie stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia publicznego oraz podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.
Wykaz pozostałych dokumentów znajduje się w Dziale XXII SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:
a) wspólnie spełnią warunki udziału w postępowaniu
b) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o realizacje zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) jeśli wybrana zostanie oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda przed zawarciem umowy kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy określony został w Projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec na stronie internetowej prowadzonego postępowania .

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-10 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia t. j.: wykonanie usług w zakresie obsługi schroniska,
- z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji.
2. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób:
1) w trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
- oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę ww. osób. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu, zakres obowiązków pracownika, powinny być możliwe do zidentyfikowania;
- zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy,
- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań znajdują się w Dziale VI SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Powody niedokonania podziału zamówienia na części (art. 91 ust. 2 ustawy Pzp):
- zamówienie nie ogranicza udziału w nim małych i średnich przedsiębiorstw,
- potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia ze względu na specyfikę zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia,
- podział zamówienia na części wiązałby się z problemami technicznymi, organizacyjnymi, prawnymi oraz finansowymi.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę specjalistycznych materiałów i drobnego sprzętu rehabilitacyjnego - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę specjalistycznych materiałów i drobnego sprzętu rehabilitacyjnego oraz akcesoriów i wyrobów medycznych, Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI