Obsługa widowni teatralnej i szatni podczas spektakli teatralnych oraz innych imprez...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa widowni teatralnej i szatni podczas spektakli teatralnych oraz innych imprez kulturalnych w Teatrze im Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 98390000-3)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2022-02-04
  • ZamawiającyTeatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00036166
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa widowni teatralnej i szatni podczas spektakli teatralnych oraz innych imprez kulturalnych w Teatrze im Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 98390000-3)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278818

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Św. Ducha 1

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-023

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 424 45 16

1.5.8.) Numer faksu: 12 424 45 06

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@teatrwkrakowie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrwkrakowie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa widowni teatralnej i szatni podczas spektakli teatralnych oraz innych imprez kulturalnych w Teatrze im Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 98390000-3)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c026e678-7e9e-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036166

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035514/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Obsługa widowni teatralnej i szatni podczas spektakli teatralnych oraz innych imprez kulturalnych w Teatrze im Juliusza Słowackiego w Krakowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://teatrwkrakowie.pl/zamowienia-publiczne-i-ogloszenia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,
który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie
danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Zamawiający
informuje, iż:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz danych osobowych przekazanych przez
Wykonawcę jest Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie, Plac św. Ducha 1, 31-023 Kraków,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – wasyleczko@teatrwkrakowie.pl
3) Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b
ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami danych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na
podstawie przepisów prawa
5) dane osobowe przechowywane będą w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez
Administratora
6) Wykonawca oraz osoby, których dane Wykonawca przekazał, posiadają prawo do żądania od
administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania
7) osoby te mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować
odmową zawarcia umowy.
Pełna treść klauzuli informacyjnej stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAM.282.1.22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

obsługa widowni teatralnej i szatni podczas spektakli teatralnych oraz innych imprez kulturalnych
w Teatrze im Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 98390000-3), zgodnie z warunkami
szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, warunkami
SWZ oraz zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowiącego załącznik do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 98390000-3 - Inne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: : 1. Oferty ocenione zostaną w oparciu o kryteria:
a)cena „C” = 60 %
b)Liczba pracowników znających więcej niż jeden język obcy spośród języków: angielski, niemiecki,
rosyjski „L” = 35 %
c)Zatrudnienie osoby ze znajomością języka migowego „M” = 5%
ad a) Cena „C”
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt w kryterium cena, pozostałe proporcjonalnie mniej według
wzoru:
Najniższa cena oferty
spośród złożonych ofert
Liczba punktów „C” = --------------------------------------------------------------------------- x 100 punktów x 60%
Cena oferty badanej
ad b) Liczba pracowników (spośród wymaganych 13) znających więcej niż jeden język obcy spośród
języków: angielski, niemiecki, rosyjski „L”
Oferta z największą liczba pracowników (spośród wymaganych 13) znających więcej niż jeden język
obcy, otrzyma 100 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej według wzoru:
Ilość pracowników znających
więcej niż 1 język obcy z badanej oferty
Liczba punktów „L” = ------------------------------------------------------------------------------- x 100 punktów x 35%
Największa ilość pracowników znających
więcej niż 1 język obcy spośród złożonych ofert
ad c) Zatrudnienie osoby ze znajomością języka migowego „M” – 5 pkt
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę zatrudnienia co najmniej jednej osoby ze znajomością
języka migowego, oferta uzyska 5 pkt w kryterium „M”. W przypadku braku zaoferowania zatrudnienia
takiej osoby Wykonawca uzyska 0 pkt. w kryterium „M”.
Całkowita liczba punktów K, jaką może otrzymać Wykonawca wyniesie:
P = C + L + M
Za ofertę najkorzystniejszą uznaje się ofertę z najwyższą oceną końcową P. Ocena ofert zostanie
przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione wyżej kryteria
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą całkowitą liczbę punktów.
3. W przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert o takiej samej największej liczbie punktów wybrana
zostanie oferta z niższą ceną „C”, a jeżeli zostały złożone oferty o tej samej cenie, Zamawiający
wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego
ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba pracowników (spośród wymaganych 13) znających więcej niż jeden język obcy spośród języków: angielski, niemiecki, rosyjski „L”

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby ze znajomością języka migowego „M”

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ani na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 1 i
4 ustawy Prawo zamówień publicznych;
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawcy spełnią warunek jeśli wykażą, że są
ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 zł.
2. zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawcy spełnią warunek jeśli wykażą, że:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednokrotnie wykonywali
usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości
zamówienia co najmniej 200.000,- zł brutto w skali roku, o charakterze ciągłym przez okres co
najmniej 12 miesięcy na rzecz jednego podmiotu, polegające na stałej obsłudze, i wykonali je
należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w
wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, podmiotowych środków dowodowych, tj. aktualnych na
dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: e) odpis lub informację z Krajowego
Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.
109 ust. 1 pkt 4 ustawy, oraz w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest
umocowana do jego reprezentowania, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
f) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z
zaświadczeniem - dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca
dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłat tych należności;
g) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawiony
nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu
składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności;
h) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy – na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
i) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej – na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, zgodnie z art. 274 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona
do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, podmiotowych środków dowodowych, tj.
aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej
tego ubezpieczenia,
b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, to jest usług odpowiadających swoim rodzajem i
wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – według wzoru stanowiącego
załącznik nr 4 do SIWZ,
c) dowody określające, czy usługi, o których mowa pod lit. b) zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające
ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
d) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego. Wykonawcy w
wykazie powinni zawrzeć informacje: imię i nazwisko danej osoby, znajomość języków obcych i/lub
języka migowego, podstawa do dysponowania – według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) wypełniony formularz oferty (stanowiący załącznik nr 2 do SWZ),
b) dokumenty wymienione w punkcie VII.1. SWZ,
c) pełnomocnictwo udzielone przez podmioty wspólnie składające ofertę do ich reprezentowania
w postępowaniu (jeśli dotyczy),
d) wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (jeśli
dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 5 000 zł.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, to jest
rachunek numer 72 1240 2294 1111 0010 1739 4223. W przypadku wnoszenia wadium
przelewem uważane jest ono za skutecznie wniesione jeżeli w dniu otwarcia ofert (do godziny
otwarcia ofert) wpłata znajduje się na koncie Zamawiającego.
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt
2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci
elektronicznej.
5. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.
6. Zwrot i zatrzymanie wadium następuje na warunkach określonych w art. 98 ustawy Prawo
zamówień publicznych.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Dopuszcza się składanie ofert wspólnych, przy czym oświadczenie o którym mowa w pkt. VII.1.
SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te
potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w
zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez wykonawców, dokumenty określone w punkcie VI.2 e-i winny zostać złożone
w odniesieniu do każdego z wykonawców z osobna, natomiast dokumenty określone w punkcie
VI.2.a-d w odniesieniu do wszystkich wykonawców działających wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego
postępowania w przypadku:
a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, obowiązującej dla usług objętych przedmiotem
zamówienia
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki
godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o
minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- wyłącznie jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez
Wykonawcę.
3. Zmiana umowy nastąpić może również w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt. 2 i
następne ustawy Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Portal e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-04 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza - Brzeźnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza. Zainteresowanych proszę o kontakt.