Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Na dostawę rękawic nitrylowych diagnostycznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Szpital Zachodni im. św. Jana Pawła II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311639
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Daleka 11
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 755 9115
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.mirek@szpitalzachodni.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzachodni.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Na dostawę rękawic nitrylowych diagnostycznych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b510488c-c1fa-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069659
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016191/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Dostawa rękawiczek medycznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określone zostały w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Zamawiający wymaga złożenia próbek wraz z ofertą zgodnie z rozdziałem VI pkt 2 litera b, po jednym opakowaniu z rozmiaru S, XL w celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia oraz w celu oceny jakości w ramach poza cenowego kryterium wyboru oferty.
Próbki nie muszą być sterylne.
Dostawa próbek odbywa się na koszt Wykonawcy.
Wszystkie dostarczone próbki muszą być opisane w języku polskim, zgodnie z oferowanym rozmiarem oraz posiadać numery katalogowe, nazwę handlową oraz w załączeniu oryginalne opakowanie wraz z etykietą.
Zamawiający wymaga, aby opakowanie jednostkowe towaru dostarczanego do magazynu posiadało opis w języku polskim: nazwa, rozmiar, data ważności.
Zgodnie z art. 77 próbki mogą być zwrócone Wykonawcom na ich wniosek w sytuacji, gdy oferta Wykonawcy nie została wybrana jako najkorzystniejsza. Próbki będą do odbioru w siedzibie Zamawiającego w terminie 4 miesięcy od daty podpisania umowy.
W przypadku gdy Wykonawca nie odbierze próbek pozostaną one zgodnie z ustawą o odpadach (materiałach zużytych i niebezpiecznych) zutylizowane.
Próbki należy dostarczyć do dnia 09.06.2021 r., do godziny 10:00.
Miejsce złożenia/dostarczenia próbek:
Kancelaria Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Szpitala Zachodniego, im. św. Jana Pawła II, ul. Daleka 11,kryterium 05-825 Grodzisk Mazowiecki
Zamawiający zaleca opisać przedkładane próbki w następujący sposób:
„Próbki do postępowania na dostawę rękawic nitrylowych na okres 6 miesięcy. SPSSZ/20/D/21”.
Nie otwierać do dnia 09.06.2021 r. godzina 10:05.
Nie dostarczenie wymaganych próbek do dnia 09.06.2021 r. do godzina 10:00 spowoduje odrzucenie oferty.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w oddzielnym załączniku nr 2 do SWZ formacie Excel.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawiera rozdział XIX pkt 2 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPSSZ/20/D/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rękawice nitrylowe diagnostyczne .
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
b) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany asortyment posiada stosowne certyfikaty, atesty i jest dopuszczony do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z obowiązującymi przepisami.Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedłoży kopie atestów, certyfikatów lub wpisów do rejestrów potwierdzone „ za zgodność z oryginałem”.
W szczególności:
Deklaracja zgodności producenta (wyrób medyczny)
Certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzający zgodność z normą EN
Oświadczenie o posiadaniu zgłoszenia/powiadomienia lub wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych
Karty katalogowe z raportami badań producenta lub karty danych technicznych producenta potwierdzające zgodność parametrów oferowanych rękawic z opisem
Raport z badań jednostki niezależnej na przenikanie wirusów (norma ASTM F 1671)
Deklaracja zgodności środka ochrony osobistej + CE
Raport z badań jednostki niezależnej na przenikanie substancji chemicznych (norma EN 374 cz. 3 lub EN 16523)
Raport z badań jednostki niezależnej na przenikanie cytostatyków (norma EN 374 cz.3 lub ASTM D6978)
b) Wymagane jest złożenie próbek wraz z ofertą z uwagi na zastosowanie kryterium oceny jakości. Każda z próbek zawierać będzie pełne opakowanie z oferowanego rozmiaru S i XL. Próbki będą oceniane zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w Rozdział XV SIWZ.
W przypadku próbek Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4) Pzp.
Próbki należy dostarczyć do dnia 09.06.2021 r. godzina 10:00 do Kancelarii Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Szpitala Zachodniego, im. św. Jana Pawła II, ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki i opisać w następujący sposób: „Próbki do postępowania na dostawę rękawic nitrylowych”. Nie otwierać do dnia 09.06.2021 r. godzina 10:05. W przypadku braku dostarczenia próbek, oferta zostanie odrzucona. Wymagane próbki nie podlegają uzupełnieniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany asortyment posiada stosowne certyfikaty, atesty i jest dopuszczony do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z obowiązującymi przepisami.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedłoży kopie atestów, certyfikatów lub wpisów do rejestrów potwierdzone „ za zgodność z oryginałem”.W szczególności:
Deklaracja zgodności producenta (wyrób medyczny)
Certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzający zgodność z normą EN
Oświadczenie o posiadaniu zgłoszenia/powiadomienia lub wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych
Karty katalogowe z raportami badań producenta lub karty danych technicznych producenta potwierdzające zgodność parametrów oferowanych rękawic z opisem
Raport z badań jednostki niezależnej na przenikanie wirusów (norma ASTM F 1671)
Deklaracja zgodności środka ochrony osobistej + CE
Raport z badań jednostki niezależnej na przenikanie substancji chemicznych (norma EN 374 cz. 3 lub EN 16523)
Raport z badań jednostki niezależnej na przenikanie cytostatyków (norma EN 374 cz.3 lub ASTM D6978)