Montaż z przyłączeniem do sieci elektrycznej, demontaż oraz wynajem elementów oświetlenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Montaż z przyłączeniem do sieci elektrycznej, demontaż oraz wynajem elementów oświetlenia świątecznego- część I i II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiekary Śląskie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrezydent Miasta Piekary Śląskie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-05
  • Numer ogłoszenia643839-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 643839-N-2018 z dnia 2018-11-05 r.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie: Montaż z przyłączeniem do sieci elektrycznej, demontaż oraz wynajem elementów oświetlenia świątecznego- część I i II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Bytomska  84 , 41940   Piekary Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 939 379, e-mail um@um.piekary.pl, faks 32 287 22 69.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.piekary.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.piekary.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 215

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż z przyłączeniem do sieci elektrycznej, demontaż oraz wynajem elementów oświetlenia świątecznego- część I i II
Numer referencyjny: BZP.271-111/IG/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę polegającą na montażu z podłączeniem do sieci oświetlenia ulicznego, uruchomieniu i demontażu wraz z transportem wynajętych od Wykonawcy dekoracyjnych elementów świątecznych opisanych w SIWZ w niżej wymienionych ciągach ulic w Piekarach Śląskich: A. Część I przedmiotu zamówienia: 1) ul. Bytomska skrzyżowanie z ul. Karola Miarki - dekoracja świetlna w kształcie choinki wys. min. 10 m, 2) ul. Wyszyńskiego „Rondo Kopalni Andaluzja” - dekoracja świetlna element przestrzenny 3D w kształcie śnieżynki, ilość: 3 szt. 3) ul. Bytomska miejsce wskazane przez zamawiającego - element przestrzenny 3D w kształcie zaprzęgu z sankami, 4) ul. Bytomska MDK - element przestrzenny 3D w kształcie bombki z aniołkiem. B. Część II przedmiotu zamówienia: 1) ul. Przyjaźni - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowana na latarni. Ilość: 3 szt. 2) ul. Przyjaźni - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowana po trzy elementy na słupie. Ilość :1 kpl. – 3) ul. Główna - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowana na słupach. Ilość: 3 szt. 4) ul. Roździeńskiego skrzyżowanie z ul. Bednorza - dekoracja świetlna element przestrzenny, montowana na słupie. Ilość: 2 szt. - dekoracja drzewa przy pomniku, oświetlenie na bazie kurtyny lub warkocze świetlne LED okrywające koronę z góry na dół barwa: zimna biała, 5) ul. Oświęcimska - sople świetlne, ilość: 400 mb - „pasaż”, - przed Ośrodkiem Kultury „Andaluzja” dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarniach, Ilość: 13 szt. O 6) ul. Oświęcimska – park Trzech Bohaterów - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarniach. wymiary: min Ilość: 5 szt. 7) ul. Wyszyńskiego „Rondo Kopalni Andaluzja” - dekoracja świetlna element płaski 2D montowany na słupach (2 na jednym słupie – 1 kpl.) Ilość: 6 kpl. 8) ul. Wyszyńskiego - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarniach. wymiary: min Ilość: 16 szt. O 9) ul. Bytomska - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowana na latarniach. Ilość: 36 szt. 10) ul. Bytomska Urząd Miasta - dekoracja drzewa wysokiego, dekoracja świetlna na bazie kurtyny lub warkocze świetlne LED okrywające koronę z góry na dół, barwa: ciepła biała oraz sopli - spadające światło LED, barwa: zimna biała, - projektor/projektory podświetlające elewację Urzędu Miasta. 11) ul. Bytomska - dekoracja drzewa małego przy MDK, oświetlenie na bazie kurtyny lub warkocze świetlne LED Okrywające koronę z góry na dół, barwa: ciepła biała, 12) ul. Bytomska „Rondo Kopalni Julian” - dekoracja świetlna element przestrzenny 3D w kształcie bombki, ilość: 3 szt. - dekoracja świetlna element przestrzenny 3D montowany na słupach Ilość: 6 kpl. 13) ul. Bytomska – plac Maryjny - dekoracja choinki żywej 14) element dekoracyjny w kształcie bramy powitalnej montowany nad jezdnią, Ilość: 6 szt. 15) ul. Papieża Jana Pawła II - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarni Ilość: 14 szt. - dekoracja świetlna element przestrzenny 3D w kształcie stożka, montowana na latarniach. Ilość: 2 szt. 16) ul. Maczka i Olimpijska - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarni Ilość: 19 szt. 17) ul. Zawiszy Czarnego - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarni Ilość: 6 szt. - dekoracja świetlna element przestrzenny 3D w kształcie anioła ze skrzypcami, ilość: 1 szt. 18) ul. Bednorza - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarni Ilość: 7 szt. 19) ul. Nankera - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarni Ilość: 8 szt. 20) ul. Żwirki - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarni Ilość: 3 szt. 21) ul. Konstytucji 3-go Maja, Królowej Jadwigi - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarni Ilość: 5 szt. 22) ul. Papieża Jana Pawła II - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarni Ilość: 6 szt. 23) ul. Powstańców Śląskich - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarni Ilość: 6 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 10A dla części I i 10B dla części II do SIWZ. 2. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 3. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) podłączenie, montaż i demontaż dekoracyjnych elementów oświetlenia świątecznego 2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 4.1) oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji określony został w § 2 projektu umowy.

II.5) Główny kod CPV: 98390000-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, zamawiający przewiduje powtórzenie podobnych usług jak dla zamówienia podstawowego zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, a polegających na: Zakres zamówienia: dodatkowe elementy oświetlenia świątecznego - warunki udzielenia zamówienia: w przypadku konieczności montażu dodatkowych elementów oświetlenia. - szacunkowa wartość tego zamówienia: 9 260,00 zł bez VAT- Cześć I,13 170,00 zł bez VAT-Cześć II
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-01-31

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie: od 1 grudnia 2018r. do 31.01.2019r.- dla części I i II.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych): część I - co najmniej jedną usługę w zakresie montażu oświetlenia świątecznego ulic lub innych obiektów o łącznej wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto. część II  co najmniej jedną usługę w zakresie montażu oświetlenia świątecznego ulic lub innych obiektów o łącznej wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty na 2 części zamówienia, Zamawiający wymaga:  co najmniej jedną usługę w zakresie montażu oświetlenia świątecznego ulic lub innych obiektów o łącznej wartości nie mniejszej niż 110.000,00 zł brutto. b) dysponuje lub będzie dysponował : część I - co najmniej 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV lub odpowiadające im świadectwa lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, - co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV lub odpowiadające im świadectwa lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, część II - co najmniej 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV lub odpowiadające im świadectwa lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, - co najmniej 3 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV lub odpowiadające im świadectwa lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, - co najmniej 2 osobami, które odbyły szkolenia i posiadają zaświadczenia lub kwalifikacje uprawniające do kierowania ruchem drogowym. W przypadku składania oferty na 2 części zamówienia, Zamawiający wymaga: - co najmniej 1 osoby posiadającej ważne świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV lub odpowiadające im świadectwa lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, - co najmniej 4 osób posiadających świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV lub odpowiadające im świadectwa lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, - co najmniej 2 osób które odbyły szkolenia i posiadają zaświadczenia lub kwalifikacje uprawniające do kierowania ruchem drogowym. c) dysponuje lub będzie dysponował: część I - co najmniej 2 samochodami dostawczymi o całkowitej masie minimum do 3,5 t, - co najmniej 1 podnośnikiem koszowym o całkowitej masie minimum do 3,5 t, dopuszczonym do ruchu drogowego część II - co najmniej 2 samochodami dostawczymi o całkowitej masie minimum do 3,5 t, - co najmniej 3 podnośnikami koszowymi o całkowitej masie minimum do 3,5 t, dopuszczonymi do ruchu drogowego W przypadku składania oferty na 2 części zamówienia, Zamawiający wymaga: - co najmniej 4 samochodów dostawczych o całkowitej masie minimum do 3,5 t, - co najmniej 4 podnośników koszowych o całkowitej masie minimum do 3,5 t, dopuszczonych do ruchu drogowego
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykazu usług część I - co najmniej jedna usługa w zakresie montażu oświetlenia świątecznego ulic lub innych obiektów o łącznej wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto część II - co najmniej jedna usługa w zakresie montażu oświetlenia świątecznego ulic lub innych obiektów o łącznej wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty na 2 części zamówienia, Zamawiający wymaga: - co najmniej jednej usługi w zakresie montażu oświetlenia świątecznego ulic lub innych obiektów o łącznej wartości nie mniejszej niż 110.000,00 zł brutto wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 2) wykazu osób, część I - co najmniej 1 osoba posiadająca ważne świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV lub odpowiadające im świadectwa lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, - co najmniej 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV lub odpowiadające im świadectwa lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. część II - co najmniej 1 osoba posiadająca ważne świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV lub odpowiadające im świadectwa lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, - co najmniej 3 osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV lub odpowiadające im świadectwa lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, - co najmniej 2 osoby, które odbyły szkolenia i posiadają zaświadczenia lub kwalifikacje uprawniające do kierowania ruchem drogowym skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku składania oferty na 2 części zamówienia, Zamawiający wymaga: - co najmniej 1 osoby posiadającej ważne świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV lub odpowiadające im świadectwa lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, - co najmniej 4 osób posiadających świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV lub odpowiadające im świadectwa lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, - co najmniej 2 osób które odbyły szkolenia i posiadają zaświadczenia lub kwalifikacje uprawniające do kierowania ruchem drogowym. skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 3) wykazu narzędzi, część I - co najmniej 2 samochody dostawcze o całkowitej masie minimum do 3,5 t, - co najmniej 1 podnośnik koszowy o całkowitej masie minimum do 3,5 t, dopuszczony do ruchu drogowego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Załącznik nr 9 do SIWZ. część II - co najmniej 2 samochody dostawcze o całkowitej masie minimum do 3,5 t, - co najmniej 3 podnośniki koszowe o całkowitej masie minimum do 3,5 t, dopuszczone do ruchu drogowego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Załącznik nr 9 do SIWZ. W przypadku składania oferty na 2 części zamówienia, Zamawiający wymaga: - co najmniej 4 samochodów dostawczych o całkowitej masie minimum do 3,5 t, - co najmniej 4 podnośników koszowych o całkowitej masie minimum do 3,5 t, dopuszczonych do ruchu drogowego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Załącznik nr 9 do SIWZ. 4)dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu- jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A i 1B. 2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
czas usunięcia awarii 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 10. ZMIANY UMOWY 1. Zmiany istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty mogą być dokonywane wyłącznie na warunkach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i pod określonymi warunkami: 1) w przypadku niedostatecznego efektu wizualnego, powodującego słabą widoczność ozdób, zmiana kształtu lub wizualizacji ozdób, koloru lub barwy oświetlenia ozdób, pod warunkiem zachowania minimalnych parametrów technicznych określonych w SIWZ, i w zakresie nie większym niż 40% ilości wszystkich dekoracji, o których mowa w § 3, bez zmiany wynagrodzenia umownego Wykonawcy, 2) zmiany wynagrodzenia, wyłącznie w następstwie działań organów państwowych - ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego podatku, 3) w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Wykonawcy, tj. prawnych, formalnych lub zdarzeń losowych - zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy w zakresie nie przewidzianym w treści oferty złożonej przez Wykonawcę. W przypadku podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 4) zmiana umownego terminu wykonania przedmiotu zamówienia wyłącznie w przypadku braku możliwości uruchomienia (włączenia) ozdób świątecznych do sieci oświetlenia ulicznego, ze względu na okoliczności niezależne i niezawinione przez Wykonawcę, a występującego po stronie TAURON S.A., pod warunkiem, że do terminu wskazanego w § 4 ust. 3 tj. do 1.12.2018 r. wszystkie ozdoby wskazane w § 3 zostaną zamontowane we wskazanych lokalizacjach i z odpowiednim wyprzedzeniem Wykonawca wystąpił do dostawcy energii i uzyskał stosowne uzgodnienia i zgody. 3. Zmiany bądź uzupełnienia niniejszej Umowy, mogą nastąpić jedynie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-13, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Tak
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Informujemy, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO): 1. Administratorem Pani/Pana danych jest Prezydent Miasta w Piekarach Śląskich z siedzibą przy ul. Bytomskiej 84, 41-940 Piekary Śląskie, tel.32/3939411, adres e-mail: um@piekary.pl. 2. Wyznaczony został Inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych pod adresem – e-mal: dane.osobowe@piekary.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany powyżej. 3. Celem zbierania danych jest: prowadzenie procedury przetargowej, w wyniku której zostanie wybrany wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w związku z postanowieniami ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). 4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu wobec przetwarzania. 5. Podanie danych jest obowiązkiem ustawowym i jest niezbędne do złożenia oferty w postępowaniu przetargowym. 6. Pani/Pana dane będą ujawniane i upubliczniane zgodnie z postanowieniami art. 8 ust. 1 oraz 92 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004, a ponadto udostępniane podmiotom i osobom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, operatorowi pocztowemu, lub kurierowi w celu przekazania korespondencji papierowej, a także podmiotom przetwarzającym: - LTC spółka z o.o. z siedzibą przy ul. Pabianickiej 159/161, 93-490 Łódź, której powierzono dane w związku z asystą techniczną elektronicznego systemu obiegu dokumentów w Urzędzie Miasta Piekary Śląskie. 7. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego ds. ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan iż przepisy RODO zostały naruszone. 8. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu. 9. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 10. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat- dokumentacja zamówień publicznych, 10 lat - umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.). Okres przetwarzania może ulec zmianie ze względu na inne przepisy prawa.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Montaż z przyłączeniem do sieci elektrycznej, demontaż oraz wynajem elementów oświetlenia świątecznego- część I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Montaż z przyłączeniem do sieci elektrycznej, demontaż oraz wynajem elementów oświetlenia świątecznego- część I Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę polegającą na montażu z podłączeniem do sieci oświetlenia ulicznego, uruchomieniu i demontażu wraz z transportem wynajętych od Wykonawcy dekoracyjnych elementów świątecznych opisanych w SIWZ w niżej wymienionych ciągach ulic w Piekarach Śląskich: A. Część I przedmiotu zamówienia: 1) ul. Bytomska skrzyżowanie z ul. Karola Miarki - dekoracja świetlna w kształcie choinki wys. min. 10 m, 2) ul. Wyszyńskiego „Rondo Kopalni Andaluzja” - dekoracja świetlna element przestrzenny 3D w kształcie śnieżynki, ilość: 3 szt. 3) ul. Bytomska miejsce wskazane przez zamawiającego - element przestrzenny 3D w kształcie zaprzęgu z sankami, 4) ul. Bytomska MDK - element przestrzenny 3D w kształcie bombki z aniołkiem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98390000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas usunięcia awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Montaż z przyłączeniem do sieci elektrycznej, demontaż oraz wynajem elementów oświetlenia świątecznego- część II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę polegającą na montażu z podłączeniem do sieci oświetlenia ulicznego, uruchomieniu i demontażu wraz z transportem wynajętych od Wykonawcy dekoracyjnych elementów świątecznych opisanych w SIWZ w niżej wymienionych ciągach ulic w Piekarach Śląskich: B. Część II przedmiotu zamówienia: 1) ul. Przyjaźni - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowana na latarni. Ilość: 3 szt. 2) ul. Przyjaźni - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowana po trzy elementy na słupie. Ilość :1 kpl. – 3) ul. Główna - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowana na słupach. Ilość: 3 szt. 4) ul. Roździeńskiego skrzyżowanie z ul. Bednorza - dekoracja świetlna element przestrzenny, montowana na słupie. Ilość: 2 szt. - dekoracja drzewa przy pomniku, oświetlenie na bazie kurtyny lub warkocze świetlne LED okrywające koronę z góry na dół barwa: zimna biała, 5) ul. Oświęcimska - sople świetlne, ilość: 400 mb - „pasaż”, - przed Ośrodkiem Kultury „Andaluzja” dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarniach, Ilość: 13 szt. O 6) ul. Oświęcimska – park Trzech Bohaterów - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarniach. wymiary: min Ilość: 5 szt. 7) ul. Wyszyńskiego „Rondo Kopalni Andaluzja” - dekoracja świetlna element płaski 2D montowany na słupach (2 na jednym słupie – 1 kpl.) Ilość: 6 kpl. 8) ul. Wyszyńskiego - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarniach. wymiary: min Ilość: 16 szt. O 9) ul. Bytomska - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowana na latarniach. Ilość: 36 szt. 10) ul. Bytomska Urząd Miasta - dekoracja drzewa wysokiego, dekoracja świetlna na bazie kurtyny lub warkocze świetlne LED okrywające koronę z góry na dół, barwa: ciepła biała oraz sopli - spadające światło LED, barwa: zimna biała, - projektor/projektory podświetlające elewację Urzędu Miasta. 11) ul. Bytomska - dekoracja drzewa małego przy MDK, oświetlenie na bazie kurtyny lub warkocze świetlne LED Okrywające koronę z góry na dół, barwa: ciepła biała, 12) ul. Bytomska „Rondo Kopalni Julian” - dekoracja świetlna element przestrzenny 3D w kształcie bombki, ilość: 3 szt. - dekoracja świetlna element przestrzenny 3D montowany na słupach Ilość: 6 kpl. 13) ul. Bytomska – plac Maryjny - dekoracja choinki żywej 14) element dekoracyjny w kształcie bramy powitalnej montowany nad jezdnią, Ilość: 6 szt. 15) ul. Papieża Jana Pawła II - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarni Ilość: 14 szt. - dekoracja świetlna element przestrzenny 3D w kształcie stożka, montowana na latarniach. Ilość: 2 szt. 16) ul. Maczka i Olimpijska - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarni Ilość: 19 szt. 17) ul. Zawiszy Czarnego - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarni Ilość: 6 szt. - dekoracja świetlna element przestrzenny 3D w kształcie anioła ze skrzypcami, ilość: 1 szt. 18) ul. Bednorza - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarni Ilość: 7 szt. 19) ul. Nankera - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarni Ilość: 8 szt. 20) ul. Żwirki - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarni Ilość: 3 szt. 21) ul. Konstytucji 3-go Maja, Królowej Jadwigi - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarni Ilość: 5 szt. 22) ul. Papieża Jana Pawła II - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarni Ilość: 6 szt. 23) ul. Powstańców Śląskich - dekoracja świetlna element płaski 2D, montowany na latarni Ilość: 6 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98390000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas usunięcia awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przedłużenie rzęs-Skoczów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przedłużenie rzęs. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI