Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Materiały medyczne jednorazowe.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 735 76 35
1.5.8.) Numer faksu: 32 735 76 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Materiały medyczne jednorazowe.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e4e7b3a-7b21-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012219
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000319/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 materiały medyczne jednorazowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.clo.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).3) Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem sprawy. b) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email przetargi@clo.com.pl. c) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 3) lit. b) adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).4) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 6) Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.7) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CLO/ZP/05/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 582800,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18480,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przyrząd do żywienia dojelitowego w wersji do pompy do opakowań miękkich typu PACK, kompatybilny z pompą Flocare Infinity.Ilość: 800 sztuk.2. Zestaw grawitacyjny do podawania diety dojelitowej w opakowaniach miękkich typu PACK G/P.Ilość: 150 sztuk.3. Złącze wymienne, łącznik PEG, CH 18.Ilość: 100 sztuk.4. Strzykawka enteralna z końcówką EnFit, 60 ml, przeznaczona do obsługi żywienia drogą przewodu pokarmowego.Ilość: 90 sztuk.5. Zgłębnik gastrostomijny z końcówką typu ENLock zakładany techniką „pull” pod kontrolą endoskopii.Części składowe: - poliuretanowy łącznik z końcówką typu ENLock, - przeźroczysty, poliuretanowy zgłębnik o długości min. 40 cm, z linią kontrastującą w promieniach RTG, z nadrukowanym roz. Ch (14 lub 18),- zacisk do regulacji przepływu, - zacisk zabezpieczający utrzymanie odpowiedniej pozycji zgłębnika, - silikonowa płytka zewnętrzna do umocowania zgłębnika do powłok brzusznych oraz zabezpieczająca go przed zagięciem uniemożliwiającym przepływ diety, - silikonowa płytka wewnętrzna.Ilość: 5 sztuk.6. Zgłębnik nosowo-żołądkowy przeznaczony do żywienia dojelitowego bezpośrednio do żołądka wyposażony w dodatkowy port do odbarczania przeznaczony do ewakuacji treści żołądka. Umieszczenie portów na oddzielnych przewodach z oddzielnymi zaciskami umożliwia zastosowanie portu do odbarczania bez konieczności odłączania zestawu do żywienia. Rozmiar CH 14/110 cm.Ilość: 50 sztuk.7. Zgłębnik PUR przeznaczony do żywienia dożołądkowego lub dojelitowego. Bliższy koniec zgłębnika zakończony złączem ENFIT służącym do łączenia z zestawami do podaży diet. Zgłębnik wykonany z miękkiego, przezroczystego poliuretanu. Zawiera oznakowaną centymetrową podziałkę, znakowaną dokładnie co 1 cm, ułatwiającą kontrolowanie długości wprowadzanego zgłębnika, metalową trójskrętną prowadnicę (pokrytą silikonem) z kulkową końcówką ułatwiającą jej wprowadzanie do światła zgłębnika. Dalszy koniec zgłębnika posiada dwa boczne otwory i jeden centralny przelotowy. Zgłębnik jednorazowego użytku, nie zawiera DEHP, nie zawiera lateksu. W rozmiarach: 12/110cm.Ilość: 2 sztuki.Wszystkie produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami medycznymi.Realizacja przedmiotu umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 80% wartości zamówienia zostanie zrealizowana. Zamawiającemu przysługuje prawo nie zrealizowania pozostałych 20% wartości zamówienia bez podawania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.