Materiały eksploatacyjne do centralnej sterylizatorni

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Materiały eksploatacyjne do centralnej sterylizatorni
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-08-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-24
  • Numer ogłoszenia566053-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 566053-N-2020 z dnia 2020-07-24 r.

Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie: Materiały eksploatacyjne do centralnej sterylizatorni
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 63016100000000, ul. os. Na Skarpie  66 , 31-913  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. (012) 6441956, , e-mail zpubl@zeromski-szpital.pl, , faks (012) 6444756.
Adres strony internetowej (URL): www.zeromski-szpital.pl
Adres profilu nabywcy: www.zeromski-szpital.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SPZOZ w Krakowie os. Na Skarpie 66 31-913 Kraków Polska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały eksploatacyjne do centralnej sterylizatorni
Numer referencyjny: ZP/12/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Materiały eksploatacyjne do centralnej sterylizatorni wg podziału na 9 grup asortymentowych, opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. a) Wymagany okres ważności przedmiotu zamówienia w zakresie każdej grupy: min. 12 miesięcy od daty dostawy.b) Zamawiający wymaga by na każdym opakowaniu zawarta była informacja o produkcie w języku polskim oraz informacja o okresie ważności przedmiotu zamówienia.c) Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej niż określone powyżej ilości produktów i wyrobów medycznych w przypadku zmniejszenia się jego zapotrzebowania. Niezamówienie w okresie obowiązywania umowy ww. produktów w ilości 40 % nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Dostawcę roszczeń.d) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia oraz zmiany umowy w tym zakresie w przypadku, gdy w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy zamówienie nie zostanie zrealizowane w pełnym zakresie ilościowym ustalonym w załączniku nr 1 do specyfikacji.e) Dostawy realizowane max. do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia (vide kryteria oceny ofert)

II.5) Główny kod CPV: 33190000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33198000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
24

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące dopuszczenia do obrotu - zał. nr 6 do SIWZ1) Potwierdzenie/zaświadczenie lub inny dokument wydany przez producenta potwierdzający okres przechowywania wyrobów w stanie sterylnym – min. 180 dni. 2) Charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta w celu potwierdzenia parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą EN 868-2 oraz EN ISO 11607-1.Poświadczenie/zaświadczenie lub inny dokument, z którego wynika, że producent potwierdza zgodność i konstrukcję z PN-EN 868-51) dla poz. 1,2,3 Potwierdzenie klasy przez niezależną organizację notyfikowaną w postaci certyfikatu wydanego nie wcześniej niż w 2019 r., potwierdzającego zgodność z aktualną normą tj. EN ISO 11140-1:2014, pozwalającego zidentyfikować produkt po jego kodzie i nazwie.2) dla poz. 1, 2, 3 Poświadczenie/zaświadczenie lub inny dokument, z którego wynika, że producent zapewnia o braku zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych.dla poz. 3 Poświadczenie/zaświadczenie lub inny dokument, z którego wynika, że producent zapewnia o zgodności ze specyfikacją techniczną TS 15883 oraz o braku we wskaźniku związków krwi i jej pochodnychCharakterystyka produktu (dot. poz. 1).1) Charakterystyka produktu (dot. poz. 1). 2) Poświadczenie/zaświadczenie lub inny dokument, z którego wynika, że producent sterylizatora gazowego 3M Steri-Vac 5XL dopuszcza do stosowania w przedmiotowym sterylizatorze oferowane przez Wykonawcę naboje gazowe (dot. poz. 1) 3) Certyfikat niezależnej jednostki notyfikowanej potwierdzający zgodność wskaźnika znajdującego się w zestawie z normą referencyjną (dot. poz. 2).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz oferty - zał. nr 2 do SIWZOferta przedmiotowa i cenowa - zał. nr 1 do SIWZJeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert - zał. nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców   0
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość zmiany – z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1 – postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:a) obniżenia cen jednostkowych materiałów eksploatacyjnych, o których mowa w ofercie Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy, b) zmiany na nowy produkt (po cenie nie wyższej niż zaoferowana w ofercie), w przypadku braku oferowanego materiału eksploatacyjnego (zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Grupa 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Papier krepowany biały 400 mm x 400 mm. Opakowanie: 500 arkuszy." op. 42 "Papier krepowany biały 500 mm x 500 mm. Opakowanie: 500 arkuszy." op. 73 "Papier krepowany biały 600 mm x 600 mm. Opakowanie: 500 arkuszy." op. 44 "Papier krepowany biały 750 mm x 750 mm. Opakowanie: 250 arkuszy." op. 225 "Papier krepowany biały 900 mm x 900 mm. Opakowanie: 250 arkuszy." op. 246 "Papier krepowany biały 1000 mm x 1000 mm. Opakowanie: 250 arkuszy." op. 557 "Papier krepowany biały 1200 mm x 1200 mm. Opakowanie: 100 arkuszy." op. 128 "Papier krepowany niebieski 400 mm x 400 mm. Opakowanie: 500 arkuszy." op. 49 "Papier krepowany niebieski 500 mm x 500 mm. Opakowanie: 500 arkuszy." op. 710 "Papier krepowany niebieski 600 mm x 600 mm. Opakowanie: 500 arkuszy." op. 3011 "Papier krepowany niebieski 750 mm x 750 mm. Opakowanie: 250 arkuszy." op. 2212 "Papier mikrokrepowany niebieski 900 mm x 900 mm. Opakowanie: 250 arkuszy." op. 2413 "Papier mikrokrepowany niebieski 1000 mm x 1000 mm. Opakowanie: 250 arkuszy." op. 2514 "Papier mikrokrepowany niebieski 1200 mm x 1200 mm. Opakowanie: 100 arkuszy." op. 615 "Włóknina niebieska, zielona1000 mm x 1000 mm. Opakowanie: 250 arkuszy." op. 3016 "Włóknina niebieska, zielona1200 mm x 1200 mm. Opakowanie: 100 arkuszy." op. 617 Ochraniacze do narzędzi wykonane z tworzywa sztucznego odpornego na warunki sterylizacji, wyposażone w fałdy uniemożliwiające wysunięcie się narzędzi bokiem z osłonki o maksymalnej szerokości.: 17,1 do 10 mm. Opakowanie: 1000 szt. op. 817,2 do 25 mm. Opakowanie: 1000 szt. op. 117,3 do 50 mm. Opakowanie: 100 szt. op. 118 Dystrybutor do taśm, do szerokości 25 mm. Pojemność: 1 rolka szt. 419 Taśma wzmocniona, wskaźnikowa ze wskaźnikiem do pary wodnej. Rozmiar 19 mm x 50 m. rol. 52820 Marker do opisu pakietów, odporny na czynnik sterylizacji i działanie wody, grubość lini 0,6 - 1 mm, kolor czarny. szt. 6021 Etykiety do opisu pakietów, podwójnie przylepne, z możliwością archiwizacji, bez wskaźnika sterylizacji. 1000 sztuk w rolce. Wymiary etykiety: 50 x 33 mm, szerokość rolki: 53 mm, średnica rolki: 76 mm. rol. 50 Wymagania szczegółowe: 1. Papier krepowany do sterylizacji biały i niebieski. Włókno celulozowe o gramaturze 60g/m2 według normy PN EN 868 – 2. Wytrzymałość na rozciąganie liniowe na sucho w kierunku walcowania niemniej niż 2.0 kN/m, w kierunku poprzecznym niemniej niż 1.6 kN/m. Wytrzymałość na rozciąganie liniowe na mokro w kierunku walcowania niemniej niż 0.9 kN/m, w kierunku poprzecznym niemniej niż 0.6 kN/m. 2. Papier mikro-krepowany do sterylizacji niebieski. Celuloza syntetycznie wiązana powierzchniowo i mikro-krepowana. Włókno celulozy uszczelnione lateksem. Gramatura 60g/m2 według normy PN EN 868 – 2. Wytrzymałość na rozciąganie liniowe na sucho w kierunku walcowania niemniej niż 2.5 kN/m, w kierunku poprzecznym niemniej niż 1.7 kN/m. Wytrzymałość na rozciąganie liniowe na mokro w kierunku walcowania niemniej niż 1.2 kN/m, w kierunku poprzecznym niemniej niż 0.8 kN/m. Wytrzymałość na przepuklenie niemniej niż 180 kPa na sucho i 105 kPa na mokro. 3. Włóknina sterylizacyjna mikro-krepowana, kolor niebieski i zielony, zapewniająca wysoką barierę bakteriologiczną i możliwość długiego składowania materiałów w stanie sterylnym. Potwierdzenie/zaświadczenie lub inny dokument wydany przez producenta potwierdzający okres przechowywania wyrobów w stanie sterylnym – min. 180 dni. Charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta w celu potwierdzenia parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą EN 868-2 oraz EN ISO 11607-1. Gramatura nominalna min. 57 g/m2 (EN 868 – 2). Włókna celulozy wzmocnione włóknami syntetycznymi. Wytrzymałość na przedarcie w kierunku walcowania nie mniej niż 1100 mN, w kierunku poprzecznym nie mniej niż 1500 mN. Wytrzymałość na przepuklenie na sucho nie mniej niż 190 kPa, na mokro nie mniej niż 150 kPa. Wytrzymałość na rozciąganie liniowe na sucho w kierunku walcowania nie mniej niż 2,5 kN/m; w kierunku poprzecznym nie mniej niż 1,0 kN/m. Wytrzymałość na rozciąganie liniowe na mokro w kierunku walcowania nie mniej niż 1,4 kN/m; w kierunku poprzecznym nie mniej niż 0,7 kN/m. 1 "Papier krepowany biały 400 mm x 400 mm. Opakowanie: 500 arkuszy." op. 42 "Papier krepowany biały 500 mm x 500 mm. Opakowanie: 500 arkuszy." op. 73 "Papier krepowany biały 600 mm x 600 mm. Opakowanie: 500 arkuszy." op. 44 "Papier krepowany biały 750 mm x 750 mm. Opakowanie: 250 arkuszy." op. 225 "Papier krepowany biały 900 mm x 900 mm. Opakowanie: 250 arkuszy." op. 246 "Papier krepowany biały 1000 mm x 1000 mm. Opakowanie: 250 arkuszy." op. 557 "Papier krepowany biały 1200 mm x 1200 mm. Opakowanie: 100 arkuszy." op. 128 "Papier krepowany niebieski 400 mm x 400 mm. Opakowanie: 500 arkuszy." op. 49 "Papier krepowany niebieski 500 mm x 500 mm. Opakowanie: 500 arkuszy." op. 710 "Papier krepowany niebieski 600 mm x 600 mm. Opakowanie: 500 arkuszy." op. 3011 "Papier krepowany niebieski 750 mm x 750 mm. Opakowanie: 250 arkuszy." op. 2212 "Papier mikrokrepowany niebieski 900 mm x 900 mm. Opakowanie: 250 arkuszy." op. 2413 "Papier mikrokrepowany niebieski 1000 mm x 1000 mm. Opakowanie: 250 arkuszy." op. 2514 "Papier mikrokrepowany niebieski 1200 mm x 1200 mm. Opakowanie: 100 arkuszy." op. 615 "Włóknina niebieska, zielona1000 mm x 1000 mm. Opakowanie: 250 arkuszy." op. 3016 "Włóknina niebieska, zielona1200 mm x 1200 mm. Opakowanie: 100 arkuszy." op. 617 Ochraniacze do narzędzi wykonane z tworzywa sztucznego odpornego na warunki sterylizacji, wyposażone w fałdy uniemożliwiające wysunięcie się narzędzi bokiem z osłonki o maksymalnej szerokości.: 17,1 do 10 mm. Opakowanie: 1000 szt. op. 817,2 do 25 mm. Opakowanie: 1000 szt. op. 117,3 do 50 mm. Opakowanie: 100 szt. op. 118 Dystrybutor do taśm, do szerokości 25 mm. Pojemność: 1 rolka szt. 419 Taśma wzmocniona, wskaźnikowa ze wskaźnikiem do pary wodnej. Rozmiar 19 mm x 50 m. rol. 52820 Marker do opisu pakietów, odporny na czynnik sterylizacji i działanie wody, grubość lini 0,6 - 1 mm, kolor czarny. szt. 6021 Etykiety do opisu pakietów, podwójnie przylepne, z możliwością archiwizacji, bez wskaźnika sterylizacji. 1000 sztuk w rolce. Wymiary etykiety: 50 x 33 mm, szerokość rolki: 53 mm, średnica rolki: 76 mm. rol. 50 Wymagania szczegółowe: 1. Papier krepowany do sterylizacji biały i niebieski. Włókno celulozowe o gramaturze 60g/m2 według normy PN EN 868 – 2. Wytrzymałość na rozciąganie liniowe na sucho w kierunku walcowania niemniej niż 2.0 kN/m, w kierunku poprzecznym niemniej niż 1.6 kN/m. Wytrzymałość na rozciąganie liniowe na mokro w kierunku walcowania niemniej niż 0.9 kN/m, w kierunku poprzecznym niemniej niż 0.6 kN/m. 2. Papier mikro-krepowany do sterylizacji niebieski. Celuloza syntetycznie wiązana powierzchniowo i mikro-krepowana. Włókno celulozy uszczelnione lateksem. Gramatura 60g/m2 według normy PN EN 868 – 2. Wytrzymałość na rozciąganie liniowe na sucho w kierunku walcowania niemniej niż 2.5 kN/m, w kierunku poprzecznym niemniej niż 1.7 kN/m. Wytrzymałość na rozciąganie liniowe na mokro w kierunku walcowania niemniej niż 1.2 kN/m, w kierunku poprzecznym niemniej niż 0.8 kN/m. Wytrzymałość na przepuklenie niemniej niż 180 kPa na sucho i 105 kPa na mokro. 3. Włóknina sterylizacyjna mikro-krepowana, kolor niebieski i zielony, zapewniająca wysoką barierę bakteriologiczną i możliwość długiego składowania materiałów w stanie sterylnym. Potwierdzenie/zaświadczenie lub inny dokument wydany przez producenta potwierdzający okres przechowywania wyrobów w stanie sterylnym – min. 180 dni. Charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta w celu potwierdzenia parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą EN 868-2 oraz EN ISO 11607-1. Gramatura nominalna min. 57 g/m2 (EN 868 – 2). Włókna celulozy wzmocnione włóknami syntetycznymi. Wytrzymałość na przedarcie w kierunku walcowania nie mniej niż 1100 mN, w kierunku poprzecznym nie mniej niż 1500 mN. Wytrzymałość na przepuklenie na sucho nie mniej niż 190 kPa, na mokro nie mniej niż 150 kPa. Wytrzymałość na rozciąganie liniowe na sucho w kierunku walcowania nie mniej niż 2,5 kN/m; w kierunku poprzecznym nie mniej niż 1,0 kN/m. Wytrzymałość na rozciąganie liniowe na mokro w kierunku walcowania nie mniej niż 1,4 kN/m; w kierunku poprzecznym nie mniej niż 0,7 kN/m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33198000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:a) Wymagany okres ważności przedmiotu zamówienia w zakresie każdej grupy: min. 12 miesięcy od daty dostawy.b) Zamawiający wymaga by na każdym opakowaniu zawarta była informacja o produkcie w języku


Część nr: 2 Nazwa: Grupa 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Rękaw papierowo-foliowy gładki 50 mm x 200 mb rol. 302 Rękaw papierowo-foliowy gładki 75 mm x 200 mb rol. 1203 Rękaw papierowo-foliowy gładki 100 mm x 200 mb rol. 1204 Rękaw papierowo-foliowy gładki 125 mm x 200 mb rol. 605 Rękaw papierowo-foliowy gładki 150 mm x 200 mb rol. 506 Rękaw papierowo-foliowy gładki 200 mm x 200 mb rol. 207 Rękaw papierowo-foliowy gładki 250 mm x 200 mb rol. 268 Rękaw papierowo-foliowy gładki 300 mm x 200 mb rol. 59 Rękaw papierowo-foliowy gładki 350 mm x 200 mb rol. 210 Rękaw papierowo-foliowy gładki 380 mm x 200 mb rol. 211 Rękaw papierowo-foliowy gładki 400 mm x 200 mb rol. 212 Rękaw papierowo-foliowy gładki 420 mm x 200 mb rol. 213 Rękaw włókninowo-foliowy gładki 420 mm x 100 mb rol. 414 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 75 mm x 25 mm x 100 mb rol. 2415 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 100 mm x 50 mm x 100 mb rol. 3316 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 150 mm x 50 mm x 100 mb rol. 6017 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 200 mm x 50 mm x 100 mb rol. 1018 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 250 mm x 65 mm x 100 mb rol. 1219 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 300 mm x 65 mm x 100 mb rol. 820 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 380 mm x 80 mm x 100 mb rol. 421 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 420 mm x 80 mm x 100 mb rol. 422 Opakowania posterylizacyjne medyczne - torebki przeciw pyłowe do przechowywania i transportu wysterylizowanych narzędzi wykonane z bezbarwnego polietylenu. Rozmiar 30x50 cm. Opakowanie 500 szt. op. 223 Opakowania posterylizacyjne medyczne - torebki przeciw pyłowe do przechowywania i transportu wysterylizowanych narzędzi wykonane z bezbarwnego polietylenu. Rozmiar 42x70 cm. Opakowanie 500 szt. op. 424 Test do kontroli poprawności zgrzewania w zgrzewarkach rolkowych. Opakowanie: 250 szt. op. 9 Wymagania szczegółowe: 1. Rękawy papierowo – foliowe o konstrukcji folii i wykonania zgodnej z normami EN ISO 11607 – 1,2 oraz PN EN 868 – 3, PN EN 868 – 5. Papier o gramaturze 70 g (PN EN 868 – 3). Zawartość chlorków nie więcej niż 0.05%; zawartość siarczanów nie więcej niż 0.25%. Wytrzymałość na przedarcie nie mniej niż 650 mN w obu kierunkach. Wytrzymałość na przepuklenie niemniej niż 350 kPa na sucho i 70 kPa na mokro. Wytrzymałość na rozciąganie liniowe na sucho w kierunku walcowania nie mniej niż 8 kN/m, w kierunku poprzecznym niemniej niż 4kN/m. Wytrzymałość na rozciąganie liniowe na mokro w kierunku walcowania niemniej niż 1,33 kN/m, w kierunku poprzecznym niemniej niż 0,67 kN/m. Test umieszczony na papierze pod folią, wykluczone umieszczenie testu między warstwami folii. Folia min. 8 – warstwowa, grubość min 54 µm, przeźroczysta, bez rozwarstwień, bez substancji toksycznych i porów. Nadrukowane wskaźniki procesu sterylizacji parą wodną oraz tlenkiem etylenu (EO). Powierzchnia wskaźnika procesu sterylizacji >/ 100mm2 (PN EN 868 – 5). Wydłużenie podczas pęknięcia nie mniej niż 70% w obu kierunkach. Wszystkie napisy i testy poza przestrzenią pakowania. Zgrzew fabryczny wielokrotny. Jednoznacznie zaznaczony kierunek otwierania. 2. Rękaw włókninowo-foliowy odpowiadający wytycznym ISO 11607-1,2. Gramatura włókniny 56g/m2. Wytrzymałość na przedarcie nie mniej niż 800 mN w obu kierunkach. Wytrzymałość na przepuklenie nie mniej niż 200 kPa na sucho i nie mniej niż 100 kPa na mokro. Opór wody 23 s. Wartość pH 6,5. Zawartość wilgoci 5%. Zawartość chlorków <0,05 %, zawartość siarczanów <0,25%. Wielkość porów 24 µm. Folia PE-PP nie mniej niż 8 warstw plus warstwa klejąca zgodne z normą PN-EN 868-2 , 868-5 o grubość min 54 µm. Wydłużenie podczas pęknięcia w obu kierunkach >70%. Wszystkie napisy i testy poza przestrzenią pakowania. Jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania. Nadrukowane wskaźniki procesu sterylizacji parą wodną oraz tlenkiem etylenu (EO). Wymagane poświadczenie/zaświadczenie lub inny dokument, z którego wynika, że producent potwierdza zgodność i konstrukcję z PN-EN 868-5. 3. Opakowania posterylizacyjne, medyczne - torebki przeciw pyłowe do przechowywania i transportu wysterylizowanych narzędzi wykonane z bezbarwnego polietylenu. Grubość 60 µm. Wytrzymałość na rozrywanie w obu kierunkach >/ 18 N/mm2. Wytrzymałość na rozdzieranie w obu kierunkach >/ 230 N/mm. 1 Rękaw papierowo-foliowy gładki 50 mm x 200 mb rol. 302 Rękaw papierowo-foliowy gładki 75 mm x 200 mb rol. 1203 Rękaw papierowo-foliowy gładki 100 mm x 200 mb rol. 1204 Rękaw papierowo-foliowy gładki 125 mm x 200 mb rol. 605 Rękaw papierowo-foliowy gładki 150 mm x 200 mb rol. 506 Rękaw papierowo-foliowy gładki 200 mm x 200 mb rol. 207 Rękaw papierowo-foliowy gładki 250 mm x 200 mb rol. 268 Rękaw papierowo-foliowy gładki 300 mm x 200 mb rol. 59 Rękaw papierowo-foliowy gładki 350 mm x 200 mb rol. 210 Rękaw papierowo-foliowy gładki 380 mm x 200 mb rol. 211 Rękaw papierowo-foliowy gładki 400 mm x 200 mb rol. 212 Rękaw papierowo-foliowy gładki 420 mm x 200 mb rol. 213 Rękaw włókninowo-foliowy gładki 420 mm x 100 mb rol. 414 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 75 mm x 25 mm x 100 mb rol. 2415 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 100 mm x 50 mm x 100 mb rol. 3316 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 150 mm x 50 mm x 100 mb rol. 6017 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 200 mm x 50 mm x 100 mb rol. 1018 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 250 mm x 65 mm x 100 mb rol. 1219 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 300 mm x 65 mm x 100 mb rol. 820 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 380 mm x 80 mm x 100 mb rol. 421 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 420 mm x 80 mm x 100 mb rol. 422 Opakowania posterylizacyjne medyczne - torebki przeciw pyłowe do przechowywania i transportu wysterylizowanych narzędzi wykonane z bezbarwnego polietylenu. Rozmiar 30x50 cm. Opakowanie 500 szt. op. 223 Opakowania posterylizacyjne medyczne - torebki przeciw pyłowe do przechowywania i transportu wysterylizowanych narzędzi wykonane z bezbarwnego polietylenu. Rozmiar 42x70 cm. Opakowanie 500 szt. op. 424 Test do kontroli poprawności zgrzewania w zgrzewarkach rolkowych. Opakowanie: 250 szt. op. 9 Wymagania szczegółowe: 1. Rękawy papierowo – foliowe o konstrukcji folii i wykonania zgodnej z normami EN ISO 11607 – 1,2 oraz PN EN 868 – 3, PN EN 868 – 5. Papier o gramaturze 70 g (PN EN 868 – 3). Zawartość chlorków nie więcej niż 0.05%; zawartość siarczanów nie więcej niż 0.25%. Wytrzymałość na przedarcie nie mniej niż 650 mN w obu kierunkach. Wytrzymałość na przepuklenie niemniej niż 350 kPa na sucho i 70 kPa na mokro. Wytrzymałość na rozciąganie liniowe na sucho w kierunku walcowania nie mniej niż 8 kN/m, w kierunku poprzecznym niemniej niż 4kN/m. Wytrzymałość na rozciąganie liniowe na mokro w kierunku walcowania niemniej niż 1,33 kN/m, w kierunku poprzecznym niemniej niż 0,67 kN/m. Test umieszczony na papierze pod folią, wykluczone umieszczenie testu między warstwami folii. Folia min. 8 – warstwowa, grubość min 54 µm, przeźroczysta, bez rozwarstwień, bez substancji toksycznych i porów. Nadrukowane wskaźniki procesu sterylizacji parą wodną oraz tlenkiem etylenu (EO). Powierzchnia wskaźnika procesu sterylizacji >/ 100mm2 (PN EN 868 – 5). Wydłużenie podczas pęknięcia nie mniej niż 70% w obu kierunkach. Wszystkie napisy i testy poza przestrzenią pakowania. Zgrzew fabryczny wielokrotny. Jednoznacznie zaznaczony kierunek otwierania. 2. Rękaw włókninowo-foliowy odpowiadający wytycznym ISO 11607-1,2. Gramatura włókniny 56g/m2. Wytrzymałość na przedarcie nie mniej niż 800 mN w obu kierunkach. Wytrzymałość na przepuklenie nie mniej niż 200 kPa na sucho i nie mniej niż 100 kPa na mokro. Opór wody 23 s. Wartość pH 6,5. Zawartość wilgoci 5%. Zawartość chlorków <0,05 %, zawartość siarczanów <0,25%. Wielkość porów 24 µm. Folia PE-PP nie mniej niż 8 warstw plus warstwa klejąca zgodne z normą PN-EN 868-2 , 868-5 o grubość min 54 µm. Wydłużenie podczas pęknięcia w obu kierunkach >70%. Wszystkie napisy i testy poza przestrzenią pakowania. Jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania. Nadrukowane wskaźniki procesu sterylizacji parą wodną oraz tlenkiem etylenu (EO). Wymagane poświadczenie/zaświadczenie lub inny dokument, z którego wynika, że producent potwierdza zgodność i konstrukcję z PN-EN 868-5. 3. Opakowania posterylizacyjne, medyczne - torebki przeciw pyłowe do przechowywania i transportu wysterylizowanych narzędzi wykonane z bezbarwnego polietylenu. Grubość 60 µm. Wytrzymałość na rozrywanie w obu kierunkach >/ 18 N/mm2. Wytrzymałość na rozdzieranie w obu kierunkach >/ 230 N/mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33198000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:a) Wymagany okres ważności przedmiotu zamówienia w zakresie każdej grupy: min. 12 miesięcy od daty dostawy.b) Zamawiający wymaga by na każdym opakowaniu zawarta była informacja o produkcie w języku


Część nr: 3 Nazwa: Grupa 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Test zintegrowany do kontroli wsadu w procesie sterylizacji parą wodną w parametrach 134?C / 7 min. i 121?C / 20 min. w postaci samoprzylepnych testów paskowych z symetrycznie rozłożoną substancją testową, kompatybilne z przyrządem testowym składającym się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego. Opakowanie: 500 szt. op. 122 Przyrząd testowy składający się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego do testu kontroli wsadu (z poz. 1). szt. 43 "Zintegrowane testy do kontroli wsadu w procesie sterylizacji tlenkiem etylenuw postaci samoprzylepnych testów paskowych pokrytych polimerem zsymetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na całej długości testu.Kompatybilne z przyrządem testowym procesu PCD składającym się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej. Opakowanie zawiera 250 sztuk testów." op. 24 Symulacyjny test kontrolny typu Bowie-Dicka 134?C / 3,5 minuty kontrolujący penetrację i jakość pary w postaci samoprzylepnych testów paskowych z symetrycznie rozłożoną substancją testową kompatybilne z przyrządem testowym składającym się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego. Opakowanie: 500 szt. op. 35 Przyrząd testowy składający się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego do tesu Bowie-Dicka (z poz. 4). szt. 46 Etykiety podwójnie przylepne ze wskaźnikiem procesu sterylizacji parą wodną z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet, kompatybilne z metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną. 1 rolka zawiera 750 sztuk etykiet. Kompatybilne z posiadaną przez szpital metkownicą Gke. rol. 4807 Etykiety podwójnie przylepne ze wskaźnikiem procesu sterylizacji tlenkiem etylenu z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet, kompatybilne z metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną. 1 rolka zawiera 750 sztuk etykiet. Kompatybilne z posiadaną przez szpital metkownicą Gke. rol. 128 Metkownica alfanumeryczna trzyrzędowa. Kompatybilna z w/w etykietami w poz. 6 i 7. szt. 29 "Szybki test proteinowy, gotowy do użycia, nie wymaga inkubacjiDwustronny. Op. 50 szt." op. 310 Przyrząd testowy procesu PCD do fiolkowych wskaźników biologicznych w procesie sterylizacji parą wodną lub tlenkiem etylenu, składający się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego. szt. 211 "Wskaźnik biologiczny zgodny z normą EN ISO 11138 do kontroli procesów sterylizacji w parze wodnej w postaci fiolki z umieszczonymi sporami bakteryjnymi G. Stearothermophilus o populacji minimum 105 wraz z pożywką oraz zintegrowanym wskaźnikiem chemicznym pokrytym polimerem typu 5 zgodnie z normą EN ISO 11140-1 walidowanym z umieszczonymi sporami bakteryjnymi. Możliwość natychmiastowego zwolnienia wsadu na podstawie odczytu wskaźnika chemicznego, czas inkubacji dla wskaźnika biologicznego 24 godziny w temperaturze 57?C. Opakowanie 100 szt. Walidowany z typem przyrządu testowego procesu z rurką i kapsułą ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego otwartej z jednej strony na całej średnicy przyrządu, budowa przyrządu zgodna z normą EN 285 oraz EN 867-5. Wolna przestrzeń w kapsule przyrządu po umieszczeniu wskaźnika nie przekraczająca 6% (+/-1%) całkowitej objętości kapsuły zgodnie z normą EN 867-5. Umożliwiający kontrolę sterylizatora na przeciek powietrza do komory sterylizatora, obecność gazów nie ulegających skraplaniu, penetrację pary we wsadach porowatych, litych oraz z narzędziami rurowymi." op. 9 1 Test zintegrowany do kontroli wsadu w procesie sterylizacji parą wodną w parametrach 134?C / 7 min. i 121?C / 20 min. w postaci samoprzylepnych testów paskowych z symetrycznie rozłożoną substancją testową, kompatybilne z przyrządem testowym składającym się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego. Opakowanie: 500 szt. op. 122 Przyrząd testowy składający się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego do testu kontroli wsadu (z poz. 1). szt. 43 "Zintegrowane testy do kontroli wsadu w procesie sterylizacji tlenkiem etylenuw postaci samoprzylepnych testów paskowych pokrytych polimerem zsymetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na całej długości testu.Kompatybilne z przyrządem testowym procesu PCD składającym się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej. Opakowanie zawiera 250 sztuk testów." op. 24 Symulacyjny test kontrolny typu Bowie-Dicka 134?C / 3,5 minuty kontrolujący penetrację i jakość pary w postaci samoprzylepnych testów paskowych z symetrycznie rozłożoną substancją testową kompatybilne z przyrządem testowym składającym się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego. Opakowanie: 500 szt. op. 35 Przyrząd testowy składający się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego do tesu Bowie-Dicka (z poz. 4). szt. 46 Etykiety podwójnie przylepne ze wskaźnikiem procesu sterylizacji parą wodną z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet, kompatybilne z metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną. 1 rolka zawiera 750 sztuk etykiet. Kompatybilne z posiadaną przez szpital metkownicą Gke. rol. 4807 Etykiety podwójnie przylepne ze wskaźnikiem procesu sterylizacji tlenkiem etylenu z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet, kompatybilne z metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną. 1 rolka zawiera 750 sztuk etykiet. Kompatybilne z posiadaną przez szpital metkownicą Gke. rol. 128 Metkownica alfanumeryczna trzyrzędowa. Kompatybilna z w/w etykietami w poz. 6 i 7. szt. 29 "Szybki test proteinowy, gotowy do użycia, nie wymaga inkubacjiDwustronny. Op. 50 szt." op. 310 Przyrząd testowy procesu PCD do fiolkowych wskaźników biologicznych w procesie sterylizacji parą wodną lub tlenkiem etylenu, składający się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego. szt. 211 "Wskaźnik biologiczny zgodny z normą EN ISO 11138 do kontroli procesów sterylizacji w parze wodnej w postaci fiolki z umieszczonymi sporami bakteryjnymi G. Stearothermophilus o populacji minimum 105 wraz z pożywką oraz zintegrowanym wskaźnikiem chemicznym pokrytym polimerem typu 5 zgodnie z normą EN ISO 11140-1 walidowanym z umieszczonymi sporami bakteryjnymi. Możliwość natychmiastowego zwolnienia wsadu na podstawie odczytu wskaźnika chemicznego, czas inkubacji dla wskaźnika biologicznego 24 godziny w temperaturze 57?C. Opakowanie 100 szt. Walidowany z typem przyrządu testowego procesu z rurką i kapsułą ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego otwartej z jednej strony na całej średnicy przyrządu, budowa przyrządu zgodna z normą EN 285 oraz EN 867-5. Wolna przestrzeń w kapsule przyrządu po umieszczeniu wskaźnika nie przekraczająca 6% (+/-1%) całkowitej objętości kapsuły zgodnie z normą EN 867-5. Umożliwiający kontrolę sterylizatora na przeciek powietrza do komory sterylizatora, obecność gazów nie ulegających skraplaniu, penetrację pary we wsadach porowatych, litych oraz z narzędziami rurowymi." op. 9
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33198000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:a) Wymagany okres ważności przedmiotu zamówienia w zakresie każdej grupy: min. 12 miesięcy od daty dostawy.b) Zamawiający wymaga by na każdym opakowaniu zawarta była informacja o produkcie w języku


Część nr: 4 Nazwa: Grupa 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych, samoprzylepny wskaźnik emulacyjny do kontroli skuteczności procesu sterylizacji parowej o wartościach ustalonych 134 st.C/7 min. i 121 st.C/20 min., odpowiadający typ 6 wg ISO 11140-1. Na wskaźniku wyraźnie nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia, kontrastowy kolor przebarwienia - jednoznaczny odczyt. Rozmiar testu dopasowany do aktualnie używanej przez szpital dokumentacji, 2x7 cm (+/- 10%). Opakowanie: 200 szt. op. 250 95,00 zł2 Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych, nieprzylepny wskaźnik emulacyjny do kontroli skuteczności procesu sterylizacji parowej o parametrach 134 st.C/7 min. i 121 st.C/20 min., odpowiadający typ 6 wg ISO 11140-1. Na wskaźniku wyraźnie nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia, kontrastowy kolor przebarwienia - jednoznaczny odczyt. Rozmiar testu dopasowany do aktualnie używanej przez szpital dokumentacji, 2x7 cm (+/- 10%). Opakowanie: 200 szt. op. 70 77,00 zł3 Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych, nieprzylepny wskaźnik emulacyjny do kontroli skuteczności procesu sterylizacji parowej o wartościach ustalonych 134 st.C/3,5 min., odpowiadający typ 6 wg ISO 11140-1. Na wskaźniku wyraźnie nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia, kontrastowy kolor przebarwienia - jednoznaczny odczyt. Rozmiar testu dopasowany do aktualnie używanej przez szpital dokumentacji , 2 x 14 cm (+/- 10%). Opakowanie: 100 szt. op. 20 45,00 zł Wymagania szczegółowe: 1) dla poz. 1,2,3 wymagane potwierdzenie klasy przez niezależną organizację notyfikowaną w postaci certyfikatu wydanego nie wcześniej niż w 2019 r., potwierdzającego zgodność z aktualną normą tj. EN ISO 11140-1:2014, pozwalającego zidentyfikować produkt po jego kodzie i nazwie. 2) dla poz. 1, 2, 3 wymagane poświadczenie/zaświadczenie lub inny dokument, z którego wynika, że producent zapewnia o braku zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych. 1 Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych, samoprzylepny wskaźnik emulacyjny do kontroli skuteczności procesu sterylizacji parowej o wartościach ustalonych 134 st.C/7 min. i 121 st.C/20 min., odpowiadający typ 6 wg ISO 11140-1. Na wskaźniku wyraźnie nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia, kontrastowy kolor przebarwienia - jednoznaczny odczyt. Rozmiar testu dopasowany do aktualnie używanej przez szpital dokumentacji, 2x7 cm (+/- 10%). Opakowanie: 200 szt. op. 250 95,00 zł2 Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych, nieprzylepny wskaźnik emulacyjny do kontroli skuteczności procesu sterylizacji parowej o parametrach 134 st.C/7 min. i 121 st.C/20 min., odpowiadający typ 6 wg ISO 11140-1. Na wskaźniku wyraźnie nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia, kontrastowy kolor przebarwienia - jednoznaczny odczyt. Rozmiar testu dopasowany do aktualnie używanej przez szpital dokumentacji, 2x7 cm (+/- 10%). Opakowanie: 200 szt. op. 70 77,00 zł3 Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych, nieprzylepny wskaźnik emulacyjny do kontroli skuteczności procesu sterylizacji parowej o wartościach ustalonych 134 st.C/3,5 min., odpowiadający typ 6 wg ISO 11140-1. Na wskaźniku wyraźnie nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia, kontrastowy kolor przebarwienia - jednoznaczny odczyt. Rozmiar testu dopasowany do aktualnie używanej przez szpital dokumentacji , 2 x 14 cm (+/- 10%). Opakowanie: 100 szt. op. 20 45,00 zł Wymagania szczegółowe: 1) dla poz. 1,2,3 wymagane potwierdzenie klasy przez niezależną organizację notyfikowaną w postaci certyfikatu wydanego nie wcześniej niż w 2019 r., potwierdzającego zgodność z aktualną normą tj. EN ISO 11140-1:2014, pozwalającego zidentyfikować produkt po jego kodzie i nazwie. 2) dla poz. 1, 2, 3 wymagane poświadczenie/zaświadczenie lub inny dokument, z którego wynika, że producent zapewnia o braku zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33198000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:a) Wymagany okres ważności przedmiotu zamówienia w zakresie każdej grupy: min. 12 miesięcy od daty dostawy.b) Zamawiający wymaga by na każdym opakowaniu zawarta była informacja o produkcie w języku


Część nr: 5 Nazwa: Grupa 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Wskaźnik kontroli procesu mycia w myjniach dezynfektorach i myjniach ultradźwiękowych. Zgodny z ISO/TS 15883-5:2005Wskaźnik przeznaczony do stosowania wraz z przyrządem do mocowania wskaźnika.Napisy na wskaźniku wykonane w sposób uniemożliwiający ich usunięcie w trakcie procesu mycia. Opakowanie: 200 szt." op. 502 "Wskaźnik dezynfekcji termicznej do rutynowego monitorowania procesów dezynfekcji termicznej w myjniach dezynfektorach. Laminowany jednostronnie pasek wskaźnikowy z naniesionym atramentem wskaźnikowym, podłoże syntetyczne, stabilne temperaturowo, w 100 % wolne od ciężkich metali toksycznych. Parametry działania: 93 st.C / 10 min. Opakowanie: 200 szt." op. 503 Wskaźnik do monitorowania skuteczności mycia w myjniach ultradźwiękowych, zgodny ze specyfikacją techniczną TS 15883, przeznaczony do stosowania wraz z przyrządem do mocowania wskaźnika. Substancja testowa wskaźnika w postaci syntetycznego zabrudzenia testowego imitującego ludzką krew i tkankę, naniesiona na cienką blaszkę metalową pozwalającą na łatwą archiwizację. Nie zawierający ołowiu ani toksycznych metali ciężkich. Napisy na blaszce tłoczone. Opakowanie 50 szt. op. 54 Uchwyt do podtrzymywania wskaźnika procesu mycia (z poz.1) we właściwym i niezmiennym położeniu w trakcie trwania mycia. szt. 35 Uchwyt do podtrzymywania wskaźnika procesu mycia (z poz. 3) we właściwym i niezmiennym położeniu w trakcie trwania mycia. szt. 2 Wymagania szczegółowe: dla poz. 3 wymagane jest poświadczenie/zaświadczenie lub inny dokument, z którego wynika, że producent zapewnia o zgodności ze specyfikacją techniczną TS 15883 oraz o braku we wskaźniku związków krwi i jej pochodnych 1 "Wskaźnik kontroli procesu mycia w myjniach dezynfektorach i myjniach ultradźwiękowych. Zgodny z ISO/TS 15883-5:2005Wskaźnik przeznaczony do stosowania wraz z przyrządem do mocowania wskaźnika.Napisy na wskaźniku wykonane w sposób uniemożliwiający ich usunięcie w trakcie procesu mycia. Opakowanie: 200 szt." op. 502 "Wskaźnik dezynfekcji termicznej do rutynowego monitorowania procesów dezynfekcji termicznej w myjniach dezynfektorach. Laminowany jednostronnie pasek wskaźnikowy z naniesionym atramentem wskaźnikowym, podłoże syntetyczne, stabilne temperaturowo, w 100 % wolne od ciężkich metali toksycznych. Parametry działania: 93 st.C / 10 min. Opakowanie: 200 szt." op. 503 Wskaźnik do monitorowania skuteczności mycia w myjniach ultradźwiękowych, zgodny ze specyfikacją techniczną TS 15883, przeznaczony do stosowania wraz z przyrządem do mocowania wskaźnika. Substancja testowa wskaźnika w postaci syntetycznego zabrudzenia testowego imitującego ludzką krew i tkankę, naniesiona na cienką blaszkę metalową pozwalającą na łatwą archiwizację. Nie zawierający ołowiu ani toksycznych metali ciężkich. Napisy na blaszce tłoczone. Opakowanie 50 szt. op. 54 Uchwyt do podtrzymywania wskaźnika procesu mycia (z poz.1) we właściwym i niezmiennym położeniu w trakcie trwania mycia. szt. 35 Uchwyt do podtrzymywania wskaźnika procesu mycia (z poz. 3) we właściwym i niezmiennym położeniu w trakcie trwania mycia. szt. 2 Wymagania szczegółowe: dla poz. 3 wymagane jest poświadczenie/zaświadczenie lub inny dokument, z którego wynika, że producent zapewnia o zgodności ze specyfikacją techniczną TS 15883 oraz o braku we wskaźniku związków krwi i jej pochodnych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33198000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:a) Wymagany okres ważności przedmiotu zamówienia w zakresie każdej grupy: min. 12 miesięcy od daty dostawy.b) Zamawiający wymaga by na każdym opakowaniu zawarta była informacja o produkcie w języku


Część nr: 6 Nazwa: Grupa 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Preparat do konserwacji systemów napędowych (motorowych) poddawanych sterylizacji parowej, na bazie oleju, bez zawartości silikonu - aerozol 300ml szt. 402 Etykieta do kontenerów papierowa, biała o wymiarach 80 x 35 mm, ze wskaźnikiem procesu sterylizacji parą wodną, kompatybilna z kontenerami firmy Aesculap. Opakowanie: 1000 szt. op. 15Wymagania szczegółowe: Wymagana charakterystyka produktu (dot. poz. 1). 1 Preparat do konserwacji systemów napędowych (motorowych) poddawanych sterylizacji parowej, na bazie oleju, bez zawartości silikonu - aerozol 300ml szt. 402 Etykieta do kontenerów papierowa, biała o wymiarach 80 x 35 mm, ze wskaźnikiem procesu sterylizacji parą wodną, kompatybilna z kontenerami firmy Aesculap. Opakowanie: 1000 szt. op. 15Wymagania szczegółowe: Wymagana charakterystyka produktu (dot. poz. 1).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33198000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:a) Wymagany okres ważności przedmiotu zamówienia w zakresie każdej grupy: min. 12 miesięcy od daty dostawy.b) Zamawiający wymaga by na każdym opakowaniu zawarta była informacja o produkcie w języku


Część nr: 7 Nazwa: Grupa 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Naboje gazowe do sterylizatora gazowego 3M Steri-Vac 5XL, zawierające 100 gram czystego EO, zgodne z instrukcją użytkowania sterylizatora. Nabój z płaskim dnem o wymiarach: wys. 16,5 cm, śr. 3,3 cm. szt. 1202 Biologiczny zestaw testowy o szybkim odczycie do tlenku etylenu, symulujący narzędzie rurowe, zawierający wskaźnik biologiczny. Do każdego pojedyńczego zestawu dołączony jeden wskaźnik stosowany jako kontrola pozytywna wskaźników. Wykrycie aktywności metabolicznej spor/wynik pozytywny po ok 60-120 min. inkubacji. Wskaźnik biologiczny zapewnia ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 4 h inkubacji. Odczyt wskaźnika automatyczny w autoczytniku poprzez wskazanie koloru na wyświetlaczu. Na fiolce repozycjonowalna naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu. Opakowanie zawiera 25 wskaźników PCD i 25 wskazników biologicznych zwykłych. op. 4Wymagania szczegółowe: Wymagana charakterystyka produktu (dot. poz. 1). Poświadczenie/zaświadczenie lub inny dokument, z którego wynika, że producent sterylizatora gazowego 3M Steri-Vac 5XL dopuszcza do stosowania w przedmiotowym sterylizatorze oferowane przez Wykonawcę naboje gazowe (dot. poz. 1) Certyfikat niezależnej jednostki notyfikowanej potwierdzający zgodność wskaźnika znajdującego się w zestawie z normą referencyjną (dot. poz. 2). 1 Naboje gazowe do sterylizatora gazowego 3M Steri-Vac 5XL, zawierające 100 gram czystego EO, zgodne z instrukcją użytkowania sterylizatora. Nabój z płaskim dnem o wymiarach: wys. 16,5 cm, śr. 3,3 cm. szt. 1202 Biologiczny zestaw testowy o szybkim odczycie do tlenku etylenu, symulujący narzędzie rurowe, zawierający wskaźnik biologiczny. Do każdego pojedyńczego zestawu dołączony jeden wskaźnik stosowany jako kontrola pozytywna wskaźników. Wykrycie aktywności metabolicznej spor/wynik pozytywny po ok 60-120 min. inkubacji. Wskaźnik biologiczny zapewnia ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 4 h inkubacji. Odczyt wskaźnika automatyczny w autoczytniku poprzez wskazanie koloru na wyświetlaczu. Na fiolce repozycjonowalna naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu. Opakowanie zawiera 25 wskaźników PCD i 25 wskazników biologicznych zwykłych. op. 4Wymagania szczegółowe: Wymagana charakterystyka produktu (dot. poz. 1). Poświadczenie/zaświadczenie lub inny dokument, z którego wynika, że producent sterylizatora gazowego 3M Steri-Vac 5XL dopuszcza do stosowania w przedmiotowym sterylizatorze oferowane przez Wykonawcę naboje gazowe (dot. poz. 1) Certyfikat niezależnej jednostki notyfikowanej potwierdzający zgodność wskaźnika znajdującego się w zestawie z normą referencyjną (dot. poz. 2).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33198000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:a) Wymagany okres ważności przedmiotu zamówienia w zakresie każdej grupy: min. 12 miesięcy od daty dostawy.b) Zamawiający wymaga by na każdym opakowaniu zawarta była informacja o produkcie w języku


Część nr: 8 Nazwa: Grupa 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Szczotka z włosiem z tworzywa sztucznego do czyszczenia narzędzi do chirurgii małoinwazyjnej. Może być poddawana myciu w myjni-dezynfektorze. Opakowanie zawiera 5 sztuk szczotek. Rozmiar: (długość całkowita x długość powierzchni myjącej x średnica powierzchni myjącej): 1.1 300 x 100 x 2 mm. Opakowanie 5 szt. op. 41.2 300 x 100 x 3 mm. Opakowanie 5 szt. op. 21.3 300 x 100 x 5 mm. Opakowanie 5 szt. op. 12 Szczotka z włosiem z tworzywa sztucznego do czyszczenia endoskopów. Odporna na wysoką temperaturę – do 134°C. Rozmiar: długość 230 cm, średnica powierzchni czyszczącej 6,0 mm, średnica kanału 2,8 - 4,5 mm. Opakowanie 50 szt. op. 13 Szczotka do czyszczenia rozwiertaków kostnych, dwustronna, średnica włosia: 40 i 8 mm, długość włosia: 45 i 25 mm, dł. całkowita:190 mm. Opakowanie: 3 szt. op. 54 Szczotka z włosiem ze stali nierdzewnej do czyszczenia mocnych zabrudzeń. Dł. włosia 15mm. szt. 555 Dwustronna szczotka z włosiem z tworzywa sztucznego. Odporna na sterylizację parą wodną. Wymiary: długość 175 mm, długość powierzchni czyszczącej 40 i 30 mm, długość włosia 10 mm. Opakowanie: 2 szt. op. 56 Kaseta drukująca do myjni Miele G7828 szt. 87 Kaseta drukująca do zgrzewarki HAWO HM 2010 DC szt. 108 Kaseta drukująca do zgrzewarki Getinge GS 47 1DK szt. 29 Silikonowa opaska zaciskowa do mocowania etykiet do oznaczania tac sterylizacyjnych. Odporna na warunki sterylizacji parą wodną, 134 st.C, długość min. 110mm. Kolor: niebieski, zielony, czerowny. Opakowanie 100 szt. op. 310 Etykiety z tworzywa sztucznego do oznaczania tac sterylizacyjnych, mogą być poddawane myciu w myjni-dezynfektorze. Kolor biały. Rozmiar: 160 x 35 mm. Opakowanie zawiera 250 sztuk. op. 411 Etykieta z klipsem, wykonana ze stali kwasoodpornej, do oznaczania tac sterylizacyjnych. Wym.: 55 x 30 mm. Opakowanie: 25 szt. op. 112 Rękawice ochronne wykonane z silikonu, zakres stosowania: - 40°C do 240°C, strukturalne, bez lateksu, mogą być poddawane myciu w myjni-dezynfektorze, długość min. 35 cm, rozmiar uniwersalny. szt. 613 Rękawice ochronne z powłoka nitrylową, oddychające, odporne na temp. 180°C, z polarową wyściółką. Mogą być poddawane myciu w temp do 60°C. Długość min. 35 cm. 13.1 Rozmiar 9 para 513.2 Rozmiar 10 para 514 Ostrze noża kompatybilne z posiadaną przez Szpital obcinarką do rękawów papierowo-foliowych GS 1500. szt. 115 Lampa stołowa z lupą. Regulowane ramię (nie krótsze niż 80 cm). Kolor światła: dzienne. Obudowa wykonana z wytrzymałego plastiku. Średnica soczewki minimum 150 mm. Minimum 5 dioptrii i 2,25 x zoom. Moc minimum 9W i 90 diod LED. Mocowanie za pomocą klipsa ze złączką śrubową. szt. 316 Włókninowe chusteczki antystatyczne. Mogą być używane ze środkami dezynfkcyjnymi. Op. 40 szt. op. 10 1 Szczotka z włosiem z tworzywa sztucznego do czyszczenia narzędzi do chirurgii małoinwazyjnej. Może być poddawana myciu w myjni-dezynfektorze. Opakowanie zawiera 5 sztuk szczotek. Rozmiar: (długość całkowita x długość powierzchni myjącej x średnica powierzchni myjącej): 1.1 300 x 100 x 2 mm. Opakowanie 5 szt. op. 41.2 300 x 100 x 3 mm. Opakowanie 5 szt. op. 21.3 300 x 100 x 5 mm. Opakowanie 5 szt. op. 12 Szczotka z włosiem z tworzywa sztucznego do czyszczenia endoskopów. Odporna na wysoką temperaturę – do 134°C. Rozmiar: długość 230 cm, średnica powierzchni czyszczącej 6,0 mm, średnica kanału 2,8 - 4,5 mm. Opakowanie 50 szt. op. 13 Szczotka do czyszczenia rozwiertaków kostnych, dwustronna, średnica włosia: 40 i 8 mm, długość włosia: 45 i 25 mm, dł. całkowita:190 mm. Opakowanie: 3 szt. op. 54 Szczotka z włosiem ze stali nierdzewnej do czyszczenia mocnych zabrudzeń. Dł. włosia 15mm. szt. 555 Dwustronna szczotka z włosiem z tworzywa sztucznego. Odporna na sterylizację parą wodną. Wymiary: długość 175 mm, długość powierzchni czyszczącej 40 i 30 mm, długość włosia 10 mm. Opakowanie: 2 szt. op. 56 Kaseta drukująca do myjni Miele G7828 szt. 87 Kaseta drukująca do zgrzewarki HAWO HM 2010 DC szt. 108 Kaseta drukująca do zgrzewarki Getinge GS 47 1DK szt. 29 Silikonowa opaska zaciskowa do mocowania etykiet do oznaczania tac sterylizacyjnych. Odporna na warunki sterylizacji parą wodną, 134 st.C, długość min. 110mm. Kolor: niebieski, zielony, czerowny. Opakowanie 100 szt. op. 310 Etykiety z tworzywa sztucznego do oznaczania tac sterylizacyjnych, mogą być poddawane myciu w myjni-dezynfektorze. Kolor biały. Rozmiar: 160 x 35 mm. Opakowanie zawiera 250 sztuk. op. 411 Etykieta z klipsem, wykonana ze stali kwasoodpornej, do oznaczania tac sterylizacyjnych. Wym.: 55 x 30 mm. Opakowanie: 25 szt. op. 112 Rękawice ochronne wykonane z silikonu, zakres stosowania: - 40°C do 240°C, strukturalne, bez lateksu, mogą być poddawane myciu w myjni-dezynfektorze, długość min. 35 cm, rozmiar uniwersalny. szt. 613 Rękawice ochronne z powłoka nitrylową, oddychające, odporne na temp. 180°C, z polarową wyściółką. Mogą być poddawane myciu w temp do 60°C. Długość min. 35 cm. 13.1 Rozmiar 9 para 513.2 Rozmiar 10 para 514 Ostrze noża kompatybilne z posiadaną przez Szpital obcinarką do rękawów papierowo-foliowych GS 1500. szt. 115 Lampa stołowa z lupą. Regulowane ramię (nie krótsze niż 80 cm). Kolor światła: dzienne. Obudowa wykonana z wytrzymałego plastiku. Średnica soczewki minimum 150 mm. Minimum 5 dioptrii i 2,25 x zoom. Moc minimum 9W i 90 diod LED. Mocowanie za pomocą klipsa ze złączką śrubową. szt. 316 Włókninowe chusteczki antystatyczne. Mogą być używane ze środkami dezynfkcyjnymi. Op. 40 szt. op. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:a) Wymagany okres ważności przedmiotu zamówienia w zakresie każdej grupy: min. 12 miesięcy od daty dostawy.b) Zamawiający wymaga by na każdym opakowaniu zawarta była informacja o produkcie w języku


Część nr: 9 Nazwa: grupa 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Filtr do kontenera jednorazowy, ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną, kompatybilny z kontenerami firmy Aesculap. Średnica 190 mm. Opakowanie: 500 szt. op. 102 Filtr do kontenera wieloorazowy, kompatybilny z kontenerami firmy Aesculap. Średnica 190 mm. Ilość cykli sterylizacyjnych: minimum 1000. Opakowanie: 10 szt. op. 5 1 Filtr do kontenera jednorazowy, ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną, kompatybilny z kontenerami firmy Aesculap. Średnica 190 mm. Opakowanie: 500 szt. op. 102 Filtr do kontenera wieloorazowy, kompatybilny z kontenerami firmy Aesculap. Średnica 190 mm. Ilość cykli sterylizacyjnych: minimum 1000. Opakowanie: 10 szt. op. 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33198000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:a) Wymagany okres ważności przedmiotu zamówienia w zakresie każdej grupy: min. 12 miesięcy od daty dostawy.b) Zamawiający wymaga by na każdym opakowaniu zawarta była informacja o produkcie w języku






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza - Brzeźnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI