Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Leki, środki dezynfekcyjne i jednorazowe materiały i urządzenia medyczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SPZOZ Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271998066
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Teatralna 9
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 323636044
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rprsosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rprsosnowiec.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Leki, środki dezynfekcyjne i jednorazowe materiały i urządzenia medyczne
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b009e271-8569-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017425
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000530/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Leki, Opatrunki, Dezynfekcyjne, Sprzęt jednorazowy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://rprsosnowiec.bip.gov.pl/publiccontracts/view/308013.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rprsosnowiec.bip.gov.pl/publiccontracts/view/30801
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania podmiotów zainteresowanych złożeniem oferty.2. Wykonawcy zainteresowani złożeniem oferty mogą składać Zamawiającemu zapytania (wnioski) o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia.W sprawie doprecyzowania informacji na temat przedmiotu zamówienia należy zapytania kierować emailem na adres zamowienia@rprsosnowiec.pl 3. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert (art. 284 ust. 2 ustawy Pzp).4. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt 3, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert (art. 284 ust. 3 ustawy Pzp).5. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt 3, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania odpowiednio wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert. 6. Przedłużenie terminu składania ofert, o którym mowa pkt 4 nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.7. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego, Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania. 8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacją pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej: zamowienia@rprsosnowiec.pl 9. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.10. Zamawiający upoważnia do bezpośredniego kontaktowania się i do udzielania wyjaśnień poniższe osoby:1) Cezary Nowak 32 3636044 - w sprawach procedury 2) Wojciech Bański, 32 3636382 - w sprawach przedmiotu zamówienia11. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).12. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem danych osobowych osób fizycznych składających w imieniu wykonawcy ofertę, pełnomocników, osób reprezentujących wykonawcę oraz osób prowadzących postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, realizując obowiązek o którym mowa w art. 13 RODO informujemy:1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. l lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. l ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego.6. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, żądania ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.7. Nie przysługuje Panu/Pani w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. l lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 02/ZP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 377200,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Leki
4.2.5.) Wartość części: 165600,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
zamówienie jest niezbędne dla prowadzenia przez Zamawiającego działalności statutowej, Zamawiający przewiduje kontynuację dokonywania zamówień w zakresie niniejszej części tak by nie pozostać bez dostaw produktów nią objętych w przypadku wyczerpania przedmiotowej strony umowy przed upływem terminu jej obowiązywania.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane do 20%
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Xa + Xb = X (Ocena oferty)gdzie Xa oznacza ocenę "Ceny" o wadze w całościowej ocenie oferty 60%Xb oznacza ocenę "Terminu dostawy" w wadze w całościowej ocenie oferty 40%Xa=(najniższa wartość występująca w ofertach/wartość ceny wskazana w rozpatrywanej ofercie) *100 * 0,6Xb = punkty przeliczane bezpośrednio od 0 do 40 Dostawa w 1 dzień roboczy: 40 p.Dostawa w 2 dni robocze: 30 p.Dostawa w 3 dni robocze: 15 p.Dostawa w 4 dni robocze i więcej: 0 p.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Xa + Xb = X (Ocena oferty)gdzie Xa oznacza ocenę "Ceny" o wadze w całościowej ocenie oferty 60%Xb oznacza ocenę "Terminu dostawy" w wadze w całościowej ocenie oferty 40%Xa=(najniższa wartość występująca w ofertach/wartość ceny wskazana w rozpatrywanej ofercie) *100 * 0,6Xb = punkty przeliczane bezpośrednio od 0 do 40 Dostawa w 1 dzień roboczy: 40 p.Dostawa w 2 dni robocze: 30 p.Dostawa w 3 dni robocze: 15 p.Dostawa w 4 dni robocze i więcej: 0 p.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jednorazowy Sprzęt Medyczny
4.2.5.) Wartość części: 174800,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
zamówienie jest niezbędne dla prowadzenia przez Zamawiającego działalności statutowej, Zamawiający przewiduje kontynuację dokonywania zamówień w zakresie niniejszej części tak by nie pozostać bez dostaw produktów nią objętych w przypadku wyczerpania przedmiotowej strony umowy przed upływem terminu jej obowiązywania.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane do 20%
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Xa + Xb = X (Ocena oferty)gdzie Xa oznacza ocenę "Ceny" o wadze w całościowej ocenie oferty 60%Xb oznacza ocenę "Terminu dostawy" w wadze w całościowej ocenie oferty 40%Xa=(najniższa wartość występująca w ofertach/wartość ceny wskazana w rozpatrywanej ofercie) *100 * 0,6Xb = punkty przeliczane bezpośrednio od 0 do 40 Dostawa w 1 dzień roboczy: 40 p.Dostawa w 2 dni robocze: 30 p.Dostawa w 3 dni robocze: 15 p.Dostawa w 4 dni robocze i więcej: 0 p.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Xa + Xb = X (Ocena oferty)gdzie Xa oznacza ocenę "Ceny" o wadze w całościowej ocenie oferty 60%Xb oznacza ocenę "Terminu dostawy" w wadze w całościowej ocenie oferty 40%Xa=(najniższa wartość występująca w ofertach/wartość ceny wskazana w rozpatrywanej ofercie) *100 * 0,6Xb = punkty przeliczane bezpośrednio od 0 do 40 Dostawa w 1 dzień roboczy: 40 p.Dostawa w 2 dni robocze: 30 p.Dostawa w 3 dni robocze: 15 p.Dostawa w 4 dni robocze i więcej: 0 p.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opatrunki
4.2.5.) Wartość części: 23000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
zamówienie jest niezbędne dla prowadzenia przez Zamawiającego działalności statutowej, Zamawiający przewiduje kontynuację dokonywania zamówień w zakresie niniejszej części tak by nie pozostać bez dostaw produktów nią objętych w przypadku wyczerpania przedmiotowej strony umowy przed upływem terminu jej obowiązywania.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane do 20%
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Xa + Xb = X (Ocena oferty)gdzie Xa oznacza ocenę "Ceny" o wadze w całościowej ocenie oferty 60%Xb oznacza ocenę "Terminu dostawy" w wadze w całościowej ocenie oferty 40%Xa=(najniższa wartość występująca w ofertach/wartość ceny wskazana w rozpatrywanej ofercie) *100 * 0,6Xb = punkty przeliczane bezpośrednio od 0 do 40 Dostawa w 1 dzień roboczy: 40 p.Dostawa w 2 dni robocze: 30 p.Dostawa w 3 dni robocze: 15 p.Dostawa w 4 dni robocze i więcej: 0 p.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 58,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Xa + Xb = X (Ocena oferty)gdzie Xa oznacza ocenę "Ceny" o wadze w całościowej ocenie oferty 60%Xb oznacza ocenę "Terminu dostawy" w wadze w całościowej ocenie oferty 40%Xa=(najniższa wartość występująca w ofertach/wartość ceny wskazana w rozpatrywanej ofercie) *100 * 0,6Xb = punkty przeliczane bezpośrednio od 0 do 40 Dostawa w 1 dzień roboczy: 40 p.Dostawa w 2 dni robocze: 30 p.Dostawa w 3 dni robocze: 15 p.Dostawa w 4 dni robocze i więcej: 0 p.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środki dezynfekcyjne
4.2.5.) Wartość części: 13800,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
zamówienie jest niezbędne dla prowadzenia przez Zamawiającego działalności statutowej, Zamawiający przewiduje kontynuację dokonywania zamówień w zakresie niniejszej części tak by nie pozostać bez dostaw produktów nią objętych w przypadku wyczerpania przedmiotowej strony umowy przed upływem terminu jej obowiązywania.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane do 20%
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Xa + Xb = X (Ocena oferty)gdzie Xa oznacza ocenę "Ceny" o wadze w całościowej ocenie oferty 60%Xb oznacza ocenę "Terminu dostawy" w wadze w całościowej ocenie oferty 40%Xa=(najniższa wartość występująca w ofertach/wartość ceny wskazana w rozpatrywanej ofercie) *100 * 0,6Xb = punkty przeliczane bezpośrednio od 0 do 40 Dostawa w 1 dzień roboczy: 40 p.Dostawa w 2 dni robocze: 30 p.Dostawa w 3 dni robocze: 15 p.Dostawa w 4 dni robocze i więcej: 0 p.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Xa + Xb = X (Ocena oferty)gdzie Xa oznacza ocenę "Ceny" o wadze w całościowej ocenie oferty 60%Xb oznacza ocenę "Terminu dostawy" w wadze w całościowej ocenie oferty 40%Xa=(najniższa wartość występująca w ofertach/wartość ceny wskazana w rozpatrywanej ofercie) *100 * 0,6Xb = punkty przeliczane bezpośrednio od 0 do 40 Dostawa w 1 dzień roboczy: 40 p.Dostawa w 2 dni robocze: 30 p.Dostawa w 3 dni robocze: 15 p.Dostawa w 4 dni robocze i więcej: 0 p.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4