Leki, środki dezynfekcyjne i jednorazowe materiały i urządzenia medyczne

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Leki, środki dezynfekcyjne i jednorazowe materiały i urządzenia medyczne
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-03-24
  • ZamawiającySPZOZ Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00017425
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Leki, środki dezynfekcyjne i jednorazowe materiały i urządzenia medyczne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPZOZ Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271998066

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Teatralna 9

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 323636044

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rprsosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rprsosnowiec.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Leki, środki dezynfekcyjne i jednorazowe materiały i urządzenia medyczne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b009e271-8569-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000530/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Leki, Opatrunki, Dezynfekcyjne, Sprzęt jednorazowy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://rprsosnowiec.bip.gov.pl/publiccontracts/view/30801

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rprsosnowiec.bip.gov.pl/publiccontracts/view/30801

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania podmiotów zainteresowanych złożeniem oferty.2. Wykonawcy zainteresowani złożeniem oferty mogą składać Zamawiającemu zapytania (wnioski) o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia.W sprawie doprecyzowania informacji na temat przedmiotu zamówienia należy zapytania kierować emailem na adres zamowienia@rprsosnowiec.pl 3. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert (art. 284 ust. 2 ustawy Pzp).4. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt 3, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert (art. 284 ust. 3 ustawy Pzp).5. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt 3, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania odpowiednio wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert. 6. Przedłużenie terminu składania ofert, o którym mowa pkt 4 nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.7. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego, Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania. 8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacją pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej: zamowienia@rprsosnowiec.pl 9. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.10. Zamawiający upoważnia do bezpośredniego kontaktowania się i do udzielania wyjaśnień poniższe osoby:1) Cezary Nowak 32 3636044 - w sprawach procedury 2) Wojciech Bański, 32 3636382 - w sprawach przedmiotu zamówienia11. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).12. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem danych osobowych osób fizycznych składających w imieniu wykonawcy ofertę, pełnomocników, osób reprezentujących wykonawcę oraz osób prowadzących postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, realizując obowiązek o którym mowa w art. 13 RODO informujemy:1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. l lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. l ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.4. Obowiązek   podania   przez   Panią/Pana   danych   osobowych   bezpośrednio   Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego.6. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, żądania ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.7. Nie przysługuje Panu/Pani w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. l lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 02/ZP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 377200,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Leki

4.2.5.) Wartość części: 165600,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-08

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

zamówienie jest niezbędne dla prowadzenia przez Zamawiającego działalności statutowej, Zamawiający przewiduje kontynuację dokonywania zamówień w zakresie niniejszej części tak by nie pozostać bez dostaw produktów nią objętych w przypadku wyczerpania przedmiotowej strony umowy przed upływem terminu jej obowiązywania.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane do 20%

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Xa + Xb = X (Ocena oferty)gdzie Xa oznacza ocenę "Ceny" o wadze w całościowej ocenie oferty 60%Xb oznacza ocenę "Terminu dostawy" w wadze w całościowej ocenie oferty 40%Xa=(najniższa wartość występująca w ofertach/wartość ceny wskazana w rozpatrywanej ofercie) *100 * 0,6Xb = punkty przeliczane bezpośrednio od 0 do 40 Dostawa w 1 dzień roboczy: 40 p.Dostawa w 2 dni robocze: 30 p.Dostawa w 3 dni robocze: 15 p.Dostawa w 4 dni robocze i więcej: 0 p.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Xa + Xb = X (Ocena oferty)gdzie Xa oznacza ocenę "Ceny" o wadze w całościowej ocenie oferty 60%Xb oznacza ocenę "Terminu dostawy" w wadze w całościowej ocenie oferty 40%Xa=(najniższa wartość występująca w ofertach/wartość ceny wskazana w rozpatrywanej ofercie) *100 * 0,6Xb = punkty przeliczane bezpośrednio od 0 do 40 Dostawa w 1 dzień roboczy: 40 p.Dostawa w 2 dni robocze: 30 p.Dostawa w 3 dni robocze: 15 p.Dostawa w 4 dni robocze i więcej: 0 p.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowy Sprzęt Medyczny

4.2.5.) Wartość części: 174800,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-08

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

zamówienie jest niezbędne dla prowadzenia przez Zamawiającego działalności statutowej, Zamawiający przewiduje kontynuację dokonywania zamówień w zakresie niniejszej części tak by nie pozostać bez dostaw produktów nią objętych w przypadku wyczerpania przedmiotowej strony umowy przed upływem terminu jej obowiązywania.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane do 20%

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Xa + Xb = X (Ocena oferty)gdzie Xa oznacza ocenę "Ceny" o wadze w całościowej ocenie oferty 60%Xb oznacza ocenę "Terminu dostawy" w wadze w całościowej ocenie oferty 40%Xa=(najniższa wartość występująca w ofertach/wartość ceny wskazana w rozpatrywanej ofercie) *100 * 0,6Xb = punkty przeliczane bezpośrednio od 0 do 40 Dostawa w 1 dzień roboczy: 40 p.Dostawa w 2 dni robocze: 30 p.Dostawa w 3 dni robocze: 15 p.Dostawa w 4 dni robocze i więcej: 0 p.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Xa + Xb = X (Ocena oferty)gdzie Xa oznacza ocenę "Ceny" o wadze w całościowej ocenie oferty 60%Xb oznacza ocenę "Terminu dostawy" w wadze w całościowej ocenie oferty 40%Xa=(najniższa wartość występująca w ofertach/wartość ceny wskazana w rozpatrywanej ofercie) *100 * 0,6Xb = punkty przeliczane bezpośrednio od 0 do 40 Dostawa w 1 dzień roboczy: 40 p.Dostawa w 2 dni robocze: 30 p.Dostawa w 3 dni robocze: 15 p.Dostawa w 4 dni robocze i więcej: 0 p.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opatrunki

4.2.5.) Wartość części: 23000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-08

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

zamówienie jest niezbędne dla prowadzenia przez Zamawiającego działalności statutowej, Zamawiający przewiduje kontynuację dokonywania zamówień w zakresie niniejszej części tak by nie pozostać bez dostaw produktów nią objętych w przypadku wyczerpania przedmiotowej strony umowy przed upływem terminu jej obowiązywania.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane do 20%

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Xa + Xb = X (Ocena oferty)gdzie Xa oznacza ocenę "Ceny" o wadze w całościowej ocenie oferty 60%Xb oznacza ocenę "Terminu dostawy" w wadze w całościowej ocenie oferty 40%Xa=(najniższa wartość występująca w ofertach/wartość ceny wskazana w rozpatrywanej ofercie) *100 * 0,6Xb = punkty przeliczane bezpośrednio od 0 do 40 Dostawa w 1 dzień roboczy: 40 p.Dostawa w 2 dni robocze: 30 p.Dostawa w 3 dni robocze: 15 p.Dostawa w 4 dni robocze i więcej: 0 p.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 58,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 60,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Xa + Xb = X (Ocena oferty)gdzie Xa oznacza ocenę "Ceny" o wadze w całościowej ocenie oferty 60%Xb oznacza ocenę "Terminu dostawy" w wadze w całościowej ocenie oferty 40%Xa=(najniższa wartość występująca w ofertach/wartość ceny wskazana w rozpatrywanej ofercie) *100 * 0,6Xb = punkty przeliczane bezpośrednio od 0 do 40 Dostawa w 1 dzień roboczy: 40 p.Dostawa w 2 dni robocze: 30 p.Dostawa w 3 dni robocze: 15 p.Dostawa w 4 dni robocze i więcej: 0 p.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Środki dezynfekcyjne

4.2.5.) Wartość części: 13800,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-08

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

zamówienie jest niezbędne dla prowadzenia przez Zamawiającego działalności statutowej, Zamawiający przewiduje kontynuację dokonywania zamówień w zakresie niniejszej części tak by nie pozostać bez dostaw produktów nią objętych w przypadku wyczerpania przedmiotowej strony umowy przed upływem terminu jej obowiązywania.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane do 20%

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Xa + Xb = X (Ocena oferty)gdzie Xa oznacza ocenę "Ceny" o wadze w całościowej ocenie oferty 60%Xb oznacza ocenę "Terminu dostawy" w wadze w całościowej ocenie oferty 40%Xa=(najniższa wartość występująca w ofertach/wartość ceny wskazana w rozpatrywanej ofercie) *100 * 0,6Xb = punkty przeliczane bezpośrednio od 0 do 40 Dostawa w 1 dzień roboczy: 40 p.Dostawa w 2 dni robocze: 30 p.Dostawa w 3 dni robocze: 15 p.Dostawa w 4 dni robocze i więcej: 0 p.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Xa + Xb = X (Ocena oferty)gdzie Xa oznacza ocenę "Ceny" o wadze w całościowej ocenie oferty 60%Xb oznacza ocenę "Terminu dostawy" w wadze w całościowej ocenie oferty 40%Xa=(najniższa wartość występująca w ofertach/wartość ceny wskazana w rozpatrywanej ofercie) *100 * 0,6Xb = punkty przeliczane bezpośrednio od 0 do 40 Dostawa w 1 dzień roboczy: 40 p.Dostawa w 2 dni robocze: 30 p.Dostawa w 3 dni robocze: 15 p.Dostawa w 4 dni robocze i więcej: 0 p.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie,b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile nie wynika to z odrębnych przepisów:W zakresie części 1 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są uprawnieni do sprzedaży produktów leczniczych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz.U. 2020 r., poz. 944 z późn.zm.) tj. posiadają zezwolenie na obrót produktami leczniczymi wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego, oraz posiadają kopię zezwolenia na obrót hurtowy środkami odurzającymi i substancjami psychotropowymi.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie (wzór dokumentu stanowi Załącznik 5 do SWZ,d) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie (wzór dokumentu stanowi Załącznik 5 do SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, w zakresie określonym art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) – Załącznik 6 do SWZ, (Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczenia, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie wymaga

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawca, podwykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie nie mogą podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 108 ust 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp:1) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (Załącznik 5 do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,2) w przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, oświadczenie (Załącznik 5 do SWZ) składa także każdy podwykonawca.3. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza się zmiany w umowie: Zmiana treści lub uzupełnienie niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania, za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: 1) zmiany ceny brutto spowodowanej wzrostem stawki VAT, 2) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, 3) zmiany numeru konta bankowego w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 4) zmiany danych teleadresowych, 5) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-24 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: SPZOZ Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu ul. Teatralna 9, 41-200 Sosnowiec

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-24 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-26

2021-03-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę realizacja podstawowej usługi fryzjerskiej i kosmetycznej - Jaworzno
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę realizacja podstawowej usługi fryzjerskiej i kosmetycznej na rzecz 36 osób niesamodzielnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI