Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa usługa prania dla Szpital Powiatowego w Radomsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy w Radomsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 36
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.biz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.biz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa prania dla Szpital Powiatowego w Radomsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed3ab8eb-cf4a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003822/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa prania
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpital.biz.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.szpital.biz.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania opisane w dokumentach postępowania swz
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): szczegóły w swz
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 516/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 816000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa usługa obejmuje:
1). Odbiór bielizny brudnej i dostawa bielizny czystej,
2). Pranie bielizny pościelowej , szpitalnej oraz operacyjnej zgodnie z wymogami technologicznymi, obowiązującymi w placówkach służby zdrowia, z zastosowaniem środków umożliwiających dezynfekcję chemiczno-termiczną na bazie aktywnego tlenu (nadtlenokwas) działających w zakresie B, Tbc, V,F, w temperaturze od 400 C. Szczegóły w Swz
4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarncja jakosci - Wymagany certyfikat z normą PN-EN 14065-2016
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający wymaga w tym zakresie, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie parania bielizny szpitalnej na podstawie zezwolenia na pranie bielizny szpitalnej lub pozwolenia na wykonywanie powyższych usług wraz dopuszczeniem przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
- Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1-nej usługi dla szpitala o wartości brutto co najmniej 800 000,00 zł, podając przedmiot zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać referencji/ dokumentu – oświadczenie wykonawcy.
- Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami transportu brudnej i czystej bielizny minimum 2 samochody, które musza posiadać szczelną i podzielną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiejkolwiek kontaktu z bielizną brudną. Dopuszczalne jest także stosowanie oddzielnych środków transportu do bielizny czystej i brudnej. Wymagane jest aby środki transportu posiadały pozytywną opinię Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzającego spełnienia warunków sanitarnych i dopuszczenie ich do transportu bielizny szpitalnej zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Zdrowia z dnia 26.03.2019r., w sprawie szczegółowych wymagań jakimi powinny odpowiadać pomieszczenie i urządzenia pomiotu wykonujący działalność leczniczą ( Dz.U. z 2019r., poz. 569).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanym przez Zamawiającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz wykonanej usługi o wartości brutto co najmniej 800 000,00 zł, podając
przedmiot zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest
wstanie uzyskać referencji/ dokumentu – oświadczenie Wykonawcy.
b. Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami transportu brudnej i czystej bielizny
minimum 2 samochody z pozytywną opinią wydana przez Stacje Sanitarno-
Epidemiologiczną
c. zezwolenie na pranie bielizny szpitalnej lub pozwolenia na wykonywanie
powyższych usług wraz dopuszczeniem przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
. aktualny certyfikat systemu zarządzania potwierdzający spełnienia wymagań normyPN-EN ISO 9001:2009 lub PN-EN ISO 9001:2015, wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w polskim systemie oceny zgodności norma w zakresie: Usługi Pralnicze z dezynfekcją , transportem, dezynfekcją komorową , czyszczeniem chemicznym z zachowaniem bariery higienicznej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
. aktualny certyfikat systemu zarządzania potwierdzający spełnienia wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009 lub PN-EN ISO 9001:2015, wydany przez jednostkę certyfikującąakredytowaną w polskim systemie oceny zgodności norma w zakresie: Usługi Pralnicze z dezynfekcją , transportem, dezynfekcją komorową , czyszczeniem chemicznym z zachowaniem bariery higienicznej.