I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, krajowy numer identyfikacyjny
33000629200000, ul.
ul. T. Chałubińskiego
7
,
75-581
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
94 34 88 147, e-mail
piotr@swk.med.pl, faks
94 34 88 103.
Adres strony internetowej (URL):
www.swk.med.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.swk.med.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.swk.med.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca h
Adres:
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, Dział Zamówień Publicznych
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres ważności produktu |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
6019-08-16, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Informacja i dostęp do danych osobowych: 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75 – 581 Koszalin; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Wojewódzkim im. Mikołaja Kopernika jest Pani Anna Kobusińska, adres e-mail: sekretariat@swk.med.pl, telefon: 94 34 88 545; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę „implantów i osprzętu do endoprotezoplastyki”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia zakończenia realizacji umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Endoproteza pierwotna bezcementowa stawu biodrowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Endoproteza pierwotna bezcementowa stawu biodrowego - 25 kpl.; 2 Głowa tytanowa - 10 szt.; 3 Głowa ceramiczna - 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres ważności produktu |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Płytki, śruby do zespoleń ręki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. PŁYTKI TYTANOWE DO ZESPOLENIA PALICZKÓW O ŚREDNICY 0,6 MM: 1 Śruba korowa tytanowa z otworem gwiaździstym 1,5, długości śrub od 4 mm do 24mm - 60 szt.; 2 Śruba korowa tytanowa z otworem gwiaździstym 1,2 długości śrub od 4 mm do 20mm - 30 szt.; 3 Śruba tytanowa pomocnicza Ø 1.8 mm z otworem gwiaździstym, 6 mm i 10 mm - 5 szt.; 4 Płytka tytanowa, 4 do 6 otworowa, prosta - 3 szt.; 5 Płytka tytanowa kształtu Y otwory w płycie 2/4 oraz T otwory w płycie 2/5 i 3/5 i 4/5 - 3 szt.; 6 Płytka tytanowa kształtu L, prawa i lewa, 2/4 otwory - 3 szt.; 7 Płytka kompresyjna dwu haczykowa, jedno oczkowa, tytanowa - 3 szt.; 8 Płytka tytanowa, trapezowa, do wyboru kształty płytki drabinkowa, prosta i skośna, 4 otworowa - 3 szt.; 9 Płytka tytanowa, trapezowa, do wyboru kształty płytki drabinkowa, prosta, 6 otworowa - 3 szt.; 10 Płytka tytanowa, trapezowa, do wyboru kształty płytki drabinkowa, prosta, 8 otworowa - 3 szt.; 11 Płytka tytanowa, trapezowa, drabinkowa, prosta, skośna, 10 oczek - 2 szt.; 12 Wiertło - 2 szt. II. PŁYTKI TYTANOWE O ŚREDNICY 1,0MM I 1,3MM DO ZESPOLENIA KOŚCI ŚRÓDRĘCZA: 1 Śruba korowa tytanowa z otworem gwiaździstym, o średnicy 2.0 długości od 4mm do 30mm i 2.3, długości od 5mm do 34mm - 100 szt.; 2 Śruba tytanowa pomocnicza Ø 2.5 mm z otworem gwiaździstym,6 mm i 10 mm - 5 szt.; 3 Płytka tytanowa, prosta 4, 6 otworowa - 2 szt.; 4 Płytka tytanowa kształtu Y otwory w płycie 2/5 i T otwory w płycie 2/4 i 3/4 i 3/8 - 3 szt.; 5 Płytka tytanowa kształtu L, prawa i lewa, 2/4 otwory - 2 szt.; 6 Płytka tytanowa, trapezowe drabinkowe, proste i skośne, 4 otworowe - 4 szt.; 7 Płytka tytanowa, trapezowa drabinkowa, prosta, skośna, 6 oczkowa - 4 szt.; 8 Płytka tytanowa, trapezowa drabinkowa, prosta, skośna, 8 i 10 oczkowa - 4 szt.; 9 Śruba blokowana tytanowa 2,0 bez gwintu na głowie, blokowana w zakresie kata 15 stopni, długości śruby od 6mm do 30mm - 150 szt.; 10 Płytka tytanowa blokowana 4,5,6 oczkowa, otwory w płycie płyt bez gwintu - 3 szt.; 11 Płytka tytanowa blokowana 8 oczkowa, otwory w płycie płyt bez gwintu - 3 szt.; 12 Płytka tytanowa blokowana L 2/4 oczkowa, otwory w płycie płyt bez gwintu, prawa i lewa profil 1,0 i 1,3mm - 3 szt.; 13 Płytka tytanowa blokowana L 2/8 oczkowa, otwory w płycie płyt bez gwintu, prawa i lewa profil 1,3mm - 2 szt.; 14 Płytka tytanowa blokowana T i Y, otwory w płycie bez gwintu, 3/4 - 3 szt.; 15 Płytka tytanowa blokowana T , otwory w płycie bez gwintu, 2/8 - 2 szt.; 16 Płytka tytanowa blokowana Y 3/6 i prosta 8 oczkowa - 2 szt.; 17 Płytka tytanowa blokowana 3/3 oczkowa z przedłużeniem 21mm i 29mm - 3 szt.; 18 Płytka tytanowa trapezowa 4 oczkowa - 3 szt.; 19 Płytka tytanowa trapezowa 6 oczkowa - 3 szt.; 20 Płytka tytanowa trapezowa 8 oczkowa - 3 szt.; 21 Płytka tytanowa trapezowa 12 oczkowa - 2 szt.; 22 Wiertło - 4 szt. III. PŁYTKI TYTANOWE BLOKOWANE CZWOROKĄTNE: 1 Płytka blokowana tytanowa, otwory w płycie bez gwintu, na śruby blokowane 2,0 12 otworów i 8 otworów - 1 szt. IV. PŁYTKI TYTANOWE BLOKOWANE DO ARTRODEZY NADGARSTKA: 1 Płytka blokowana tytanowa, wyprofilowana, otwory w płycie bez gwintu, na śruby blokowane 2,5 19 i 18 otworów - 1 szt.; 2 Płytka blokowana tytanowa, otwory w płycie bez gwintu, na śruby blokowane 2,5, 11 otworów - 1 szt. V. PŁYTKA TYTANOWA DO GŁOWY KOŚCI PROMIENIOWEJ: 1 Płytka tytanowa blokowana, otwory w płycie bez gwintu na śruby blokowane 2,0 W płycie otwory na druty Kirschnera, 10 otworów i 11 otworów - 2 szt.; 2 Wiertło - 2 szt. VI. PŁYTKI BLOKOWANE TYTANOWE DO ZŁAMAŃ DALSZEGO KOŃCA KOŚCI PROMIENIOWEJ: 1 Śruba korowa tytanowa z otworem gwiaździstym, śruba 2.5, długość od 8 mm do 34 mm - 50 szt.; 2 Śruba tytanowa, blokująca, bez gwintowa główka z otworem gwiaździstym, średnica śruby 2.5, długość od 8 mm do 34 mm - 90 szt.; 3 Płytka promieniowa, dłoniowa, blokowana z towarami bez gwintu, ramkowa , tytanowa, prawa i lewa, profil płytki 1,6mm - 2 szt.; 4 Płytka promieniowa, dłoniowa, blokowana z towarami bez gwintu, urazowa i korekcyjna , tytanowa, prawa i lewa, profil płytki 1,6mm - 25 szt.; 5 Płytka promieniowa, dłoniowa, kształt T, blokowana z towarami bez gwintu, krótka i długa , tytanowa, prawa i lewa, profil płytki 2,0mm - 10 szt.; 6 Płytka promieniowa, dłoniowa, kształtu delta z bocznym flapem, blokowana z towarami bez gwintu,, tytanowa, prawa i lewa, profil 1,6 mm - 4 szt.; 7 Płytka promieniowa, dłoniowa, XL długość 104mm i 143mm, 20 otworów i 25 otworów, blokowana z otworami bez gwintu, tytanowa, prawa i lewa, - 2 szt.; 8 Drobne płytki promieniowe, 5 i 6 oczkowe - 4 szt.; 9 Wiertło - 4 szt. VII. PŁYTKI TYTANOWE BLOKOWANE DO ZŁAMAŃ WYROSTKA ŁOKCIOWEGO KOŚCI ŁOKCIOWEJ: 1 Płyty do zespalania złamań wyrostka łokciowego .Do zespoleń kompresyjnych, możliwość stabilizacji śrubami korowymi i blokowanymi zmiennie kątowo w zakresie 15 stopni. Otwory pod śruby blokowane bez gwintu - 15 szt.; 2 Płytka blokowana tytanowa prosta 7 i 10 oczek, profil płytki 1,6mm - 2 szt.; 3 Płytka blokowana tytanowa zakrzywiona prawa i lewa 7 oczkowa, profil 1,6mm - 2 szt.; 4 Płytka blokowana tytanowa zakrzywiona prawa i lewa 10 oczkowa, profil 1,6mm - 2 szt.; 5 Śruby tytanowe blokowane 2,8, długość od 8mm do 75mm - 60 szt.; 6 Śruby tytanowe korowe 2,8, długość od 8mm do 75m - 60 szt.; 7 wiertła - 2 szt.; 8 drut Kirshnera w opakowaniu 10 sztuk - 10 szt. VIII. ŚRUBY TYTANOWE KANIULOWANE SAMO- WIERCĄCE I SAMO –GWINTUJĄCE: 1 Śruba tytanowa kaniulowana 2,2, samo- wiercąca i samo-gwintująca, długości od 10mm do 40mm - 40 szt.; 2 Śruba tytanowa kaniulowana 3,0, samo- wiercąca i samo-gwintująca, długości od 10mm do 40mm - 40 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres ważności produktu |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Cement kostny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Cement kostny średniej lepkości z kopolimerem metylakrylatem MA z dodatkiem gentamycyny, Opakowanie 40g - 100 szt.; 2 Cement kostny średniej lepkości z kopolimerem metylakrylatem MA z dodatkiem gentamycyny, Opakowanie 2x40g - 10 op.; 3 Cement kostny średniej lepkości z kopolimerem metylakrylatem MA. Opakowanie 40g - 10 szt.; 4 Cement kostny średniej lepkości z kopolimerem metylakrylatem MA. Opakowanie 2x40g - 60 op.; 5 Cement kostny rewizyjny z dwoma aktywnymi antybiotykami. Opakowanie 40g - 15 szt.; 6 Cement kostny rewizyjny z dwoma aktywnymi antybiotykami. Opakowanie 40g - 10 szt.; 7 Cement kostny niskiej lepkości z kopolimerem metylakrylatem MA. Opakowanie 40g - 15 szt.; 8 Cement kostny niskiej lepkości z kopolimerem metylakrylatem MA z dodatkiem gentamycyny. Opakowanie 40g - 15 szt.; 9 Wielorazowy system do płukania bazujący na mocy strumienia płuczącego, odpowiednio do tkanek miękkich i do kości zawierający uniwersalny zestaw do kolana i biodra /i innych zabiegów chirurgii urazowej/ z odsysaniem. - 100 szt.; 10 Mieszalnik próżniowy do cementu. Zestaw podwójny (tzw. biodrowy). Objętość 2x80g - 70 szt.; 11 Mieszalnik próżniowy do cementu. Zestaw pojedynczy (tzw. kolanowy). Objętość 80g - 80 szt.; 12 Zestaw zawierający 1 sterylną formę jednorazową (różne rozmiary), 4 cementy kostne z dwoma antybiotykami (gentamycyna+klindamycyna), 1 mieszalnik próżniowy podwójny. - 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33697110-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres ważności produktu |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: